Partyflock

Forumonderwerp · 1068152
5907x bekeken
Waarschuw beheerder
Laten we het maar toegeven. Bloedmooie vrouwen voelen zich vaak aangetrokken tot ongelooflijke eikels, totale losers ... of zelfs "slechte" mannen.

Je weet dat je beter bent, maar slaagt er niet in vrouwen te overtuigen van je kwaliteiten. Je bent verplicht om machteloos toe te kijken hoe bepaalde mannen week na week met de meest aantrekkelijke vrouwen naar huis gaan...
...terwijl jij weeral niet verder bent geraakt dan enkele zielige openingszinnen die je in het beste geval enkele bedenkelijke blikken hebben opgeleverd.

Wat is het verschil tussen deze hedendaagse casanova's die keer op keer de vrouw van hun keuze aantrekken en jou?

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op donderdag 23 juli 2009 om 19:28:
Geloof me, enkel een vrouw weet wat vrouwen ECHT willen. De meeste mannen weten niets over vrouwen, laten we eerlijk zijn

ook vrouwen weten niet wat andere vrouwen willen :D

het is eerder mensen weten niet wat andere mensen echt willen :P
er is geen universeel "wat vrouwen willen" of "wat mannen willen"

gelukkig willen we niet allemaal het zelfde, anders zou het maar een saaie bedoening zijn :D

En als je zo graag wil weten wat een ander (man/vrouw) wil, dan moet je je de moeite nemen om je er in te verdiepen B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 24 juli 2009 om 07:35:
dan moet je je de moeite nemen om je er in te verdiepen

Verdiep me keer op keer weer in vrouwen kan er eigenlijk geen genoeg van krijgen.

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 12:01:
waaaahhahaha Daar denk ik PRECIES hetzelfde over
Grappig, tref alleen niet zoveel vrouwen die daar hetzelfde over denken , maar piloten blijven echt het lekkerst

Hun bankrekening bedoel je :lol: Geeft niet maar kom er gewoon eerlijk voor uit. Of laat ik het anders zeggen, het is meer hun status wat hem zo aantrekkelijk maakt. Right?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op donderdag 23 juli 2009 om 08:33:
Bloedmooie vrouwen voelen zich vaak aangetrokken tot ongelooflijke eikels

waarom ben ik dan nog vrijgezel :o
Waarschuw beheerder
donateur
Tja :kwijl:
[img width=768 height=1024 cacheid=001289bd002dc29fb08678f51a0289e017]http://img266.imageshack.us/img266/4383/5457548342ce43ff9066361.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Laten we het maar toegeven. Bloedmooie vrouwen voelen zich vaak aangetrokken tot ongelooflijke eikels, totale losers ... of zelfs "slechte" mannen.

Da zie je toch ook nie aan de buitenkant:P

En jij vind t miss een eikel ma miss vinden hun da helemaal nie...

Waarschuw beheerder
Interessant onderwerp...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Ik denk dat het andersom is: deze mannen willen bloedmooie vrouwen en ze zullen alles op alles zetten om hun doel te bereiken. Manipuleren, liegen etc etc.. Ze hebben geen last van schuldgevoel, schaamte of enig ethisch besef.

Waarom zou een 'slechte' man een minder mooie vrouw nemen als hij weet dat hij met de 'hoofdprijs' naar huis kan gaan. Het gaat hem toch niet om het karakter.

Want, zeg nou zelf..wat past er nou leuker in een dikke auto dan een prachtig vrouwelijk exemplaar. Staat toch leuk voor zijn vrienden? Kan hij lekker mee patsen :s

Waarschuw beheerder
Psies jij dingt nie mee als hoofdprjs...

Ajuus..

.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 15:19:
Psies jij dingt nie mee als hoofdprjs...

Ajuus..

Schat, heb je ook wat zinnigs te melden over dit onderwerp. Ik heb je niet gevraagd wat je van mij vind. Dus doe dat dan ook niet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 10:04:
Foute mannen hebben gewoon iets sexy's.... Ikzelf voel me dan altijd beschermd, haha .. Het is gewoon fijn dat als er bv. beneden iets gebeurd dat hij gewoon gaat kijken en dat je weet als er wat is hij regelt het wel .. Niet zo een die zegt.. Nee nee,ik hoorde niks..of ga jij kijken ? ..

Voel je je ook beschermd als hij net fout genoeg is om je een paar pestklappen te geven? O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 13:47:
deze mannen willen bloedmooie vrouwen en ze zullen alles op alles zetten om hun doel te bereiken. Manipuleren, liegen etc etc.. Ze hebben geen last van schuldgevoel, schaamte of enig ethisch besef.

Zulke bloedmooie vrouwen zijn in dat geval dan goed achterlijk!

Waarschuw beheerder
Bekende tekst.. http://www.vrouwenversieren.com/index2.htm

Ik zou zeggen koop het boek (Y)
Waarschuw beheerder
Wat is het verschil tussen deze hedendaagse casanova's die keer op keer de vrouw van hun keuze aantrekken en jou?

DUIDELIJKHEID!! Als een vrouw meteen weet wat je van d'r wil, maakt ze d'r keuze..
Geen gezever, gas erop. Niet te moeilijk doen. Ben zelfverzekerd ipv die onzekere pogingen tot..

Succes ermee (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Je weet dat je beter bent, maar slaagt er niet in vrouwen te overtuigen van je kwaliteiten. Je bent verplicht om machteloos toe te kijken hoe bepaalde mannen week na week met de meest aantrekkelijke vrouwen naar huis gaan...
...terwijl jij weeral niet verder bent geraakt dan enkele zielige openingszinnen die je in het beste geval enkele bedenkelijke blikken hebben opgeleverd.

nou ik snap wel wat je bedoelt

ik heb dat ook

komt gewoon omdat ik een loser ben
en tja wat doe je daar aan.

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Unbroken op dinsdag 28 juli 2009 om 22:00:
en tja wat doe je daar aan.

nix

Waarschuw beheerder
Stel je niet zo aan! Niet elke mooie vrouw is de moeite waard hoor.

Smaak :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In de natuur vallen de vrouwtjes ook niet op de liefste of aardigste of onzekerste leeuw.. dat is bij mensen dus ook nog enigszins zo ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 24 juli 2009 om 07:35:
ook vrouwen weten niet wat andere vrouwen willen :D

het is eerder mensen weten niet wat andere mensen echt willen :P
er is geen universeel "wat vrouwen willen" of "wat mannen willen"

gelukkig willen we niet allemaal het zelfde, anders zou het maar een saaie bedoening zijn :D

En als je zo graag wil weten wat een ander (man/vrouw) wil, dan moet je je de moeite nemen om je er in te verdiepen B)

:respect: Heel slim gezegd, jij snapt het! En nog zonder spelfouten ook :) Hoeveel mensen hier proberen iets duidelijk te maken terwijl ze het niet snappen of kunnen spellen......
Waarschuw beheerder
De term bloedmooi alleen al.

Ik hoop dat ik nog eens iemand tref die mij de definitie van bloedmooi uit kan leggen. Ik vind het zelfs een respectloos woord, vraag me niet waarom, maar het klinkt alsof die vrouwen objecten zijn!

Ik kijk zelf heel graag naar mooie vrouwen maar bloedmooi.... ik moet ze nog tegenkomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 12:17:
Kijk, deze 2 zijn dan geen geile piloten, maar het idee dat ze gewoon weten wat al die knopjes betekenen en ze zo'n groot vliegtuig kunnen besturen
[img width=250 height=207 cacheid=0010ace8002dc576935803771a0291c249]http://hangoverguide.com/factbook/pics/pilots.jpg[/img]

En dan even vergeten om vooruit te kijken waar toch duidelijk gevaar vandaan komt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hoerige Hardcore Bitch op donderdag 24 september 2009 om 18:35:
maar bloedmooi.... ik moet ze nog tegenkomen.

[img width=371 height=400]http://2.bp.blogspot.com/_3vrftIfNOY0/ShB_Uq69tdI/AAAAAAAAAH8/RMMjo2WzwfQ/s400/Bloody+Chick[/img]

U vraagt, wij draaien.. :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 25 september 2009 om 10:25:
U vraagt, wij draaien.. :bier:

Oke dank je ;) Nu heb ik tenminste "bewijs"
Hahahahaha
Waarschuw beheerder
Bloedmooie vrouwen

hebben vaak een enorm kutkarakter en zijn veelal erg dom. Uiteraard zijn er ook uitzonderingen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Schoonheid is een relatief begrip...

Wat het gros van de mannen als schoonheid beschouwd is niks anders als een beeld dat keer op keer geïdealiseerd word...schrikbarend oppervlakkig :lol:

En het gros van de vrouwen doen eigenlijk exact hetzelfde...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hoerige Hardcore Bitch op donderdag 24 september 2009 om 18:35:
Ik vind het zelfs een respectloos woord, vraag me niet waarom, maar het klinkt alsof die vrouwen objecten zijn!

Apart... Ik vind mijn dametje bloedmooi maar zie haar absoluut niet als object :no:
Ik vind het meer een woord om aan te geven dat ik haar mooier dan mooi vind :yes:

Uitspraak van JaapieB12 op maandag 28 september 2009 om 15:19:
Uiteraard zijn er ook uitzonderingen.

Gelukkig wel ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 09:10:

Ook dit klopt :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 09:33:
Ik vind het meer een woord om aan te geven dat ik haar mooier dan mooi vind

Ja dit begrijp ik wel. Het is ook maar een uitspraak om het kracht bij te zetten.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 09:10:

:yes:

Ik snap uiteindelijk wel wat er bedoelt wordt maar vaak wordt het ook gebruikt als dezelfde term voor lekker wijf. Ik vind dit gewoon respectloos klinken.
Iemand is mooi, aantrekkelijk, ziet er leuk uit... ik bedoel alleen te zeggen dat je dingen ook netter kunt zeggen hahahaha. Dan klinkt het minder alsof je het over een object hebt.
En schoonheid is voor iedereen anders maar het wordt zo banaal gemaakt door bepaalde uitspraken, maar goed.. dat is mijn mening natuurlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hoerige Hardcore Bitch op dinsdag 29 september 2009 om 22:06:
vaak wordt het ook gebruikt als dezelfde term voor lekker wijf. Ik vind dit gewoon respectloos klinken.

Kan me er volledig in vinden ja :p

Waarschuw beheerder
Ja dit begrijp ik wel. Het is ook maar een uitspraak om het kracht bij te zetten.

Ik snap uiteindelijk wel wat er bedoelt wordt maar vaak wordt het ook gebruikt als dezelfde term voor lekker wijf.

Bloedmooi of lekker wijf vind ik behoorlijk verschillend.

Maar ook al zeg ik lekker wijf tegen mijn meisje, dan vindt ze het niet erg. Dat komt doordat ze weet dat ik er moeite mee heb om dat te zeggen omdat ik het inderdaad banaal vind klinken. En juist daardoor vindt ze het wel een compliment :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zaterdag 25 juli 2009 om 11:14:
Verdiep me keer op keer weer in vrouwen kan er eigenlijk geen genoeg van krijgen.

:roflol: Same here :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van REVOLVER op woensdag 30 september 2009 om 08:53:
Same here

yo Ro! alles lekka?:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 september 2009 om 08:46:
Maar ook al zeg ik lekker wijf tegen mijn meisje, dan vindt ze het niet erg.

Nee tegen je eigen partner is dat ook niet zo erg!

Maar ik ken mannen die het werkelijk naar alles roepen wat voorbij komt gelopen! Dan vind ik het respectloos... make youre choice!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 september 2009 om 08:46:
Dat komt doordat ze weet dat ik er moeite mee heb om dat te zeggen omdat ik het inderdaad banaal vind klinken. En juist daardoor vindt ze het wel een compliment :lol:

:roflol: :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hoerige Hardcore Bitch op vrijdag 2 oktober 2009 om 15:11:
Maar ik ken mannen die het werkelijk naar alles roepen wat voorbij komt gelopen

Dat krijgt ze inderdaad vaak naar d'r hoofd geslingerd ja. Zelfs als ze met haar dochtertje loopt.
Vind ik inderdaad niet gepast :no:

Waarschuw beheerder
ben toevallig 'The game' van neill Straus aan het lezen over het evrsieren van vrouwen. Geloof wel dat er een kern van waarheid in zit.

Wat hij zegt is: vrijwel iedere man (extreme gevallen daargelaten) kan hele knappen vrouwen versieren.

Hij moet alleen een aantal 'trucjes' toepassen. en om die trucjes goed toe te passen moet hij flink oefenen. Die trucjes zijn erop gericht om bv vrouwen uit hun standaard reacties te halen.

Een bloedmooie vrouw wordt de hele dag door allemaal mannen benaderd. Zij heeft een sterk patroon ontwikkelt om nee te zeggen. Dat doet ze namelijk al jaren. Bij zon vrouw moet je zorgen dat ze niet in dat patroon komt te vervallen, want dan is de uitkomst al duidelijk: nee. Een bekend dingetje dat vaak terugkomt is haar een 'neg' geven. Een grapje met daarin een negatieve opmerking over haar. "ben je altijd zo opdringerig?"

Volgens Neill Straus moet je haar daarna ook een tijdje negeren. Ik zeg niet dat het altijd werkt, en ik ben ook helemaal niet zo actief met het boek maar er staan wel degelijk leuke dingen in. Denk dat dat Framebusting bij mooie vrouwen aardig werkt. Mits je het dus goed geoefend hebt en het natuurlijk over komt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 oktober 2009 om 16:26:
Ik zeg niet dat het altijd werkt,

Heb ik in ieder geval niet hoeven doen met mijn meisje ;p