| Betreft: | evenement: Awakenings Festival, zaterdag 27 juni 2009 om 10:30 |
Dan ga je toch lekker weer naar je q-dance feessies pfff....jambek
10 minuten wachten om te pissen is waardeloos
minimaal 10 minuten wachten op een biertje
No shit ouwe, dat was 'm
:boks: voor hemze
daar zal ik nou echt nooit wat van begrijpen, mensen die uit de maat dansen..
en dan ook nog hakkuh
De tering Je bent toch een vent of niet? Overal om het terrein heen staan hekken. Ideaal om tegenaan te pissen
Er waren ook bars waar je meteen geholpen werd, 1 minuut heen- en 1 minuut teruglopen en 6 verse bieries
Deze toevallig???
Het was gewoon geen topper zoals het had kunnen zijn.
Jij bent te verwend met je q-dance meuk feestjes, het zal daar allemaal prima in orde zijn met schone toiletten en hitsige toiletjuffrouwtjes maar die q-dans feesten missen 1 ding en dat is een ziel...
een afsluiter moet knallen...voor mij is het geen bim bam beyer meer maar pingel pungel beyer!
AwakeFest is altijd een topper! Ongeacht de minpuntjes. Jij bent te verwend met je q-dance meuk feestjes, het zal daar allemaal prima in orde zijn met schone toiletten en hitsige toiletjuffrouwtjes maar die q-dans feesten missen 1 ding en dat is een ziel...
ik verwacht voor 5 tientjes gewoon dat iets goed geregeld is
pffff mensen die overal hebben moeten wachten zijn gewoon zelf vrij beperkt...
Wilde gok.
Zou wel raar zijn als ie deze draaide, maar goed.
Joy Kitikonti - Joyenergizer???
http://www.youtube.com/watch?v=Bz4Dz08Tqcs
Was ook het eerste wat in mij opkwam idd
Joyenergizer - Joy kitikonti ?
nm, had de rest nog niet gelezen
Het was ook wel goed geregeld, maar 70% van de bezoekers komen binnen tussen 12:00 en 14:00, die gaan allemaal tegelijk muntjes halen, dus dat is verklaarbaar. Maar als je iets doorloopt op het terrein kon je ookrustig muntjes halen hoor. En de baren, tja, de één is drukker als de ander, ik liep ook vaak genoeg naar een andere bar, was allemaal zo gepiept hoor, stuk sneller als dat je gaat wachten bij de drukkere bar.
En de toiletten... precies hetzelfde, even stukje verder hobbelen.. je bent echt zo terug hoor. Maar een festival met 25.000 man die ook nog is onder invloed zijn van drank en drugs loopt wat chaotischer, maar ik vond het echt nog wel meevallen.. Rustig geplast, en drank halen ging ook goed hoor... muntjes verderop
op het terrein bij de Food en toiletten bij V. constant gehaald, en max. 5 min. gewacht
en als het druk is bij de bar vraag je toch gewoon even aan iemand die vooraan staat of hij een blaadje pils voor je wilt bestellen...