| Betreft: | evenement: Awakenings Festival, zaterdag 26 juni 2010 om 10:30 |
Toch wel dus....ok. Ik kwam er eigenlijk pas echt achter hoeveel mensen er waren toen iedereen langzaam naar de uitgang liep. Het stond gewoon zo vol dat er geen beweging meer inzat...ik moest naar de camping maar werd bijna vanzelf met de stroom naar de pendelbussen gedraaid. Toen was ik ff niet zo lief meer :grrrr:
werd bijna vanzelf met de stroom naar de pendelbussen gedraaid
en daarom ben ik altijd net een kwartier eerder weg...
Als het net zo druk of drukker is dan wordt het tevens mijn AWFS afscheid. En ik denk dat er meer mensen zo over denken. Komen natuurlijk weer nieuwe mensen voor in de terug maar op de lange termijn melk je je eigen concept uit en blijft er niks meer van over.
Het is alweer 7 jaar geleden dat Mills op AWFS heeft gestaan.
Serafin, Pelacha, Pullen, Hood, Advent, Mills, Octave One allemaal in 1 tent met airco , plee's op 25 meter lopen en 2 barren aan weerszijden van de tent.
Alle veel te korte broekjes, met zweetbanden a la Bjorn Borg aan de andere kant van het terrein.
Is dat trouwens de nieuwste trend nu?
ow, prop Pacou er ook maar ergens tussen
Ik heb echt een leuke dag gehad zaterdag maar dat kwam vooral door de gezelligheid die echt gemaakt moest worden
Hij is op dreef!!!
Graag volgend jaar eens wat frisse namen.
Graag een buitenpodium met alleen maar pure Techno.
Graag 2 podiums minder.
Graag bij de grote podia's een extra bar en extra personeel.
Graag wat meer hokken voor de muntjes.
Ik heb eigenlijk maar 3 woorden te zeggen: HET OUDE TERREIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Graag 2 podiums minder.
Ik heb echt een leuke dag gehad zaterdag maar dat kwam vooral door de gezelligheid die echt gemaakt moest worden
Graag 2 podiums minder.
Maar goed jongens alsnog was het een fijn festival maar de commercie wint het van de principes en helaas moet,en heeft Monumental hier ook aan toegegeven..
geen schranz
Volgend jaar Rush lekker de main laten afsluiten met een 3 uurs set
graag een buitenpodium met een programmering ala X
gewoon lekker in de tent blijven..
denk je dat ze hier echt gaan kijken en opschrijven en bewaren tot volgend jaar?