Zo, een beetje een kick van een oud topic, maarja...
Had vandaag mijn rechtzaak voor het bezit/dealen van 31 pillen en bezit van 4 gram speed, ben voor alles schuldig verklaard.
Wat krijg ik: 40 uur taakstraf
Wie van de mannen wordt wel eens echt goed bij z'n ballen gevat door security?
Een uitgebreide massage gehad.
Nou weet je wat ik een keer gelezen heb hier op een of ander topic....
dat er niet zoveel drugshonden in nederland zijn..
dat er maar 3 in nederland zijn en die staan op schiphol
en op feesten is gewoon om af te schrikken...
mjahh denk zelf dat er wel meer zijn toch???
Enkele weken geleden stond in de NRC.Next een artikel over dat Nederland het grootst exporterende land is van speurhonden. Dan denk ik dat ze er hier wel meer dan 3 beestjes rond kunnen laten lopen
maar op gegeven moment naar huis gestuurd werd omdat er té veel drugs werd gevonden
Mijn methode..
Zakje MDMA kristallen fijnslaan tot dat je alleen maar poeder over hebt.
Dan aan de bovenkant van het zakje (boven de sluiting) een klein sneetje maken met een mesje.
Vervolgens een boxer aan met knoopje erin.. knoopje door dat sneetje heenhalen en dan komt het nevernooit los tijdens de fouillering, en aangezien het allemaal poeder is zal de security het toch niet voelen.
Dan gewoon pinkjes nemen in een dixie oid. Zorg alleen dat je het weer op dezelfde plek terugstopt, want als ze wat vermoeden en je komt net van de dixie af ben je zwaar de lul
op intoxicated keken ze zelfs of je schoenen wel goed stonden..
Beetje lekker of waT?
okeoke leuke methode! Maar wanneer je bijv. naar een feest als Qlimaxx waar zeker wel drugshonden staan en je moet het dan inpakken. Hoe los je dit dan op
gewoon deur open doen en klaar?
kan toch niet? of zie ik dat verkeerd?
Uitspraak van donnybras op dinsdag 8 december 2009 om 21:31:
benieuwd hoe t bij timewarp zit..zal vast meevallen..wat jullie?
Tuurlijk, hoe dachten ze anders de zaal vol te houden tot 10:00 smorgens
ormale controle verwacht ik.
Maar als je dus een chick mee hebt is dat altijd een oplossing ;'D
op inqontrol bijna gepakt, zat een beetje te rotzooien met mn zakje mdma, stond er zo'n vrouwelijke security achter me. ik zie haar dus op het moment dat ik het zakje in mn handen heb. ze kijkt me lachend aan, stop het weer terug in mn broekzak en loop lachend weg
ken ook iemand die in de beveiliging werkt op bepaalde feesten
maar ook zelf naar feesten gaat, en zelf ook snuift
als hij je fouilleert is er niks aan het handje
hahaha ja ken ook zo n portier , ben net vrij heb 7mnd gezeten voor pep en ben zelfs me rijbewijs daardoor kwijt geraakt justitie bleef erbij dat drugs in t verkeer echt niet kan .nou heb nog nooit ongeluk gehad en dat was vast anders geweest ls ik geen pep gebruikt had bah
hahaha ja ken ook zo n portier , ben net vrij heb 7mnd gezeten voor pep en ben zelfs me rijbewijs daardoor kwijt geraakt justitie bleef erbij dat drugs in t verkeer echt niet kan .nou heb nog nooit ongeluk gehad en dat was vast anders geweest ls ik geen pep gebruikt had bah
pep is ook nie ekt slim hea (N)
Maar over welke zaak je het hebt staat nergens in het topic...klopt dat?
En geseponeerd op welke gronden dan?
Echt wel mazzel dus