Partyflock

Forumonderwerp · 1064179
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd of er al veel mensen gepakt zijn met drugs dit festivalseizoen. Ik las dat op defqon ook weer 75 mensen gepakt waren.

Wat is er gebeurd? Hoe is het afgelopen? Wat was je boete?

Ik ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fedde le Gabber op dinsdag 8 december 2009 om 19:35:
Zo, een beetje een kick van een oud topic, maarja...

Had vandaag mijn rechtzaak voor het bezit/dealen van 31 pillen en bezit van 4 gram speed, ben voor alles schuldig verklaard.
Wat krijg ik: 40 uur taakstraf

Zeker je eerste keer?

Probleem is wel dat je een strafblad he... blijft 5 jaar opvraagbaar... daarna niet meer behalve als ze dan iets vinden kunnen ze verder terugkijken...

Overheidsfuncties kunnen ze sowieso verder terugkijken...

Waarschuw beheerder
benieuwd hoe t bij timewarp zit..zal vast meevallen..wat jullie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 8 december 2009 om 21:05:
Waar was je gepakt dan?

Bass NRG in Dordrecht. En tja, strafblad had ik al dusja :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ShootingStar op donderdag 1 oktober 2009 om 00:43:
Wie van de mannen wordt wel eens echt goed bij z'n ballen gevat door security?

14 November, bij Raving Nightmare. Een uitgebreide massage gehad.
Artiest {SHOWLIST artist 85556, 64169}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 december 2009 om 21:31:

Tuurlijk, hoe dachten ze anders de zaal vol te houden tot 10:00 smorgens:P
Waarschuw beheerder
donateur
Waar zijn die tijden dat je met 2 pillen naar binnen mocht en ze zelfs daar nog ff kon testen :nocheer:
Het enige wat ik mee wil nemen is een beetje wiet, en zelfs dat pakten ze me af een paar jaar gelden bij Mysteryland :s
Het feesten heeft voor mij met al die beveiliging en politie een nare bijsmaak gekregen :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben afgelopen Maart bij de ingang van een discotheek aangehouden i.v.m. 2 pilletjes en een halve gram PEP,nix meer van gehoord....dacht ik.

Kreeg ik vorige week een transactie-voorstel van 270,- !!!!!!!

Zijn die gasten helemaal GEK geworden ?!!!! 270,- voor 2 pilletjes en een halfje pep ????

Zit nu in de w.w. en laat de zaak wel mooi voorkomen;van een kale kip kun je niet zo veel plukken !!!

Voor dat bedrag kan ik er ook wel 270 st. van kopen :P

Iemand ook zulke ervaringen met te hoge boetes ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 september 2009 om 19:03:
Nou weet je wat ik een keer gelezen heb hier op een of ander topic....
dat er niet zoveel drugshonden in nederland zijn..
dat er maar 3 in nederland zijn en die staan op schiphol :O
en op feesten is gewoon om af te schrikken...

mjahh denk zelf dat er wel meer zijn toch???

Enkele weken geleden stond in de NRC.Next een artikel over dat Nederland het grootst exporterende land is van speurhonden. Dan denk ik dat ze er hier wel meer dan 3 beestjes rond kunnen laten lopen :P

Ik kan mij ook een anecdote herinneren welke volgens mij over Qlimax van 2 (?) jaar geleden ging, dat de speurhondenfokker daar de speurhond in zette (ingehuurd door politie), maar op gegeven moment naar huis gestuurd werd omdat er té veel drugs werd gevonden :o

Waarschuw beheerder
Mijn methode..
Zakje MDMA kristallen fijnslaan tot dat je alleen maar poeder over hebt.
Dan aan de bovenkant van het zakje (boven de sluiting) een klein sneetje maken met een mesje.
Vervolgens een boxer aan met knoopje erin.. knoopje door dat sneetje heenhalen en dan komt het nevernooit los tijdens de fouillering, en aangezien het allemaal poeder is zal de security het toch niet voelen.
Dan gewoon pinkjes nemen in een dixie oid. Zorg alleen dat je het weer op dezelfde plek terugstopt, want als ze wat vermoeden en je komt net van de dixie af ben je zwaar de lul (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 december 2009 om 21:31:

moet geen probleem worden, alleen uitkijken op de wc´s:O security komt REGELMATIG langs om de hokjes ff te begluren!!
donateur
Uitspraak van LuukLuuk op woensdag 9 december 2009 om 13:14:
Enkele weken geleden stond in de NRC.Next een artikel over dat Nederland het grootst exporterende land is van speurhonden. Dan denk ik dat ze er hier wel meer dan 3 beestjes rond kunnen laten lopen :P

Klopt, zijn we ook en er lopen er ook wel meer rond. Echter hebben ze ze op Schiphol hard nodig voor specifieke vluchten etc, verreweg de meeste honden die je bij feesten zult tegen komen zijn gewoon beveiligingshonden. Met een natte neus :P
Uitspraak van LuukLuuk op woensdag 9 december 2009 om 13:14:
maar op gegeven moment naar huis gestuurd werd omdat er té veel drugs werd gevonden :o

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 december 2009 om 16:26:
Mijn methode..
Zakje MDMA kristallen fijnslaan tot dat je alleen maar poeder over hebt.
Dan aan de bovenkant van het zakje (boven de sluiting) een klein sneetje maken met een mesje.
Vervolgens een boxer aan met knoopje erin.. knoopje door dat sneetje heenhalen en dan komt het nevernooit los tijdens de fouillering, en aangezien het allemaal poeder is zal de security het toch niet voelen.
Dan gewoon pinkjes nemen in een dixie oid. Zorg alleen dat je het weer op dezelfde plek terugstopt, want als ze wat vermoeden en je komt net van de dixie af ben je zwaar de lul

okeoke leuke methode!:) Maar wanneer je bijv. naar een feest als Qlimaxx waar zeker wel drugshonden staan en je moet het dan inpakken. Hoe los je dit dan op;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Door jezelf te overtuigen dat het geen drugshonden zijn en niet nerveus worden. Denk aan al die parties waar je altijd zo door kon lopen en nooit de sjaak bent geweest. Zo doe ik het iig en bij mij is fikkie nog nooit komen snuffelen (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
meen je dat? komt beveiliging kijken op de toilet? hoe dat?
gewoon deur open doen en klaar?
kan toch niet? of zie ik dat verkeerd?
Waarschuw beheerder
Als je je duurtje open hebt wel iig. Ze wachten op wanneer je naar buiten komt, enn dan word je gefouilleerd!:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 december 2009 om 18:43:
meen je dat? komt beveiliging kijken op de toilet? hoe dat?

haha
op intoxicated keken ze zelfs of je schoenen wel goed stonden..

Waarschuw beheerder
1x wat mee naar binnen genomen zelf, bijna gepakt, ik zag dat ze echt super streng fouilleerde, toen maar snel het zakje bij mijn zak gedaan! voorderes top avond gehad!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 december 2009 om 19:08:
op intoxicated keken ze zelfs of je schoenen wel goed stonden..

doen ze in de zenith ook, met feesten, maarja, boeien? beter dat als dat ze alles openbreken.

dan ga je toch lekker ff zitten, is toch alleen maar chill dan?

(daarom is pep kut, duurt te lang allemaal) :xtc: is zo weg
Waarschuw beheerder
1 keer gepakt en ermee weg gekomen O:)

ik was met 30 schijven naar starfish ( in duitsland) maar was niks te beleven.
wij tot n uur of 2 gebleven en toen toch maar besloten om naar Bozzini (kerkrade)te gaan.
Lekker chille naar binnenlopen en was ik vergeten dat ik die 30 schijven nog in mn zak had
en daar kwam ik achter toen ik voor de portier stond :O
ik ram zenuwachtig enzo , die portier met zn hand mn zak in en ik voelde hem gewoon aan die zak zitten
opeens keek ie op en lacht hij. zegt ie dan fijne avond nog mocht ik na binnen :P

en nog 1 keer in eindhoven op sneakersfestival omdat ik te vaak naar de wc liep werd ik gefouilleerd
en vonden ze n sealtje 2cb en dachten de portiers dat het sos was en ze geloofde niet dat zoiets als
2cb bestond en moest ik na buiten

:lol:

Waarschuw beheerder
sjezus wat een verhalen haha...

1 x toen ik naar kickbox gala its showtime ging in amsterdam..was ik te laat, de rest was binnen..ik haasten.
Ik door die deurtjes, staat daat security, alles in bakje doen..had ik 35 nootjes in een zakje in men broekzak..hup ik leg alles in die bak.. ook die zak (niet bij nadenken door de haast) ik besef me dat t er ligt..en pak t snel terug..ooh dit hoort daar niet.
kerel lachen en ik kon doorlopen..
bizar.

maar nooit iets gehoord dat je gelijk na je pisbeurt gefouilleerd wordt. s wel kut want t wordt weer alles AAN..poppers, soz, m, pillen..haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linke Loek :bounce: op woensdag 9 december 2009 om 18:05:
okeoke leuke methode! Maar wanneer je bijv. naar een feest als Qlimaxx waar zeker wel drugshonden staan en je moet het dan inpakken. Hoe los je dit dan op

Een eerder topic had dat al uitgelegd. Geur gaat Overal doorheen! Als je wil dat de hondjes je niet ruiken, moet je zorgen dat je het vlak voor binnenkomst Inpakt, met een verpakking die natuurlijk niet in aanraking gekomen is met wat jij mee naar binnen wilt nemen.

De geur heeft dan nog niet de tijd gehad om door de verpakking heen te gaan, en dus zal het hondje niets ruiken:)

Btw, als je een pilletje of 2 (waar ik al genoeg aan heb) in een boterhamzakje doet, kan je het gewoon in je mond stoppen! Gewoon tussen je kiezen en je wang in. Als je dit goed doet (tenminste in mijn mond) Is het niet aan de buitenkant te zien, en je kan gewoon praten, slikken etc etc etc. Kdenk ook niet dat de hondjes dat zullen ruiken:)

T beste is volgens mij nog gewoon doorlopen, al die moeilijkdoennerij...

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 december 2009 om 18:43:

Op Awakenings NYE keken ze gewoon over de hokjes heen. En heb op Cocoon gezien dat ene op de wc dr uit werd gehaald en helemaal werd gefouilleerd, sealtje gevonden en ga maar naar buite.
Ik heb 1X geluk gehad daar, had net me pep weggestopt toen zo´n opgepompte aap begon te gluren.
En dan zo arrogant mogelijk zegge "wil je een foto maken of heb je genoeg gezien?" :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mmartijn op dinsdag 8 december 2009 om 23:55:
Uitspraak van donnybras op dinsdag 8 december 2009 om 21:31:

Tuurlijk, hoe dachten ze anders de zaal vol te houden tot 10:00 smorgens:P

Ben ik ook wel benieuwd naar. Het is bemoedigend dat het tot 10 uur 's ochtends duurt (scherp, Mmartijn! ;-)), maar wat zal dan het beleid in R'dam zijn?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Normale controle verwacht ik.
Waarschuw beheerder
ik ben door honde gepakt bij qlimax had g bij zware boete mee naar ut bureau doei feesjuh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 december 2009 om 11:59:
ormale controle verwacht ik.

Verwacht ik ook...

Naar binnen nemen is meestal niet het probleem....vindt het vooral irritant om met je cappies in een zakkie rond te lopen in je broekzak, maarja waar moet je t anders kwijt als je eenmaal binenn bent :S
Waarschuw beheerder
Haha echt vette verhalen!
Bij deadmau5 werd ons voordat we HMH binnen gingen verteld door paar mensen dat der streng gefouilleerd werd. Ik had voor al me vrienden alles mee, dus ik meteen stressen.
Zijn we 1e beste cafe in gegaan, 3 condooms om alles gedaan en toen 'daar beneden' gestopt.
Was nergens voor nodig ze voelde alleen mijn broekzakken. en checkten me tas.
Maar als je dus een chick mee hebt is dat altijd een oplossing ;'D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AliceGlassx3 op donderdag 10 december 2009 om 14:50:
Maar als je dus een chick mee hebt is dat altijd een oplossing ;'D

Nog een reden om een dametje mee te nemen naar een feestje ^_^
Waarschuw beheerder
donateur
Moet ze alleen wel 'into' zijn om a) iets voor je mee te nemen b) het dan ook op die manier voor je mee te nemen :O
Waarschuw beheerder
Ik kan mij ook een anecdote herinneren welke volgens mij over Qlimax van 2 (?) jaar geleden ging, dat de speurhondenfokker daar de speurhond in zette (ingehuurd door politie), maar op gegeven moment naar huis gestuurd werd omdat er té veel drugs werd gevonden

:lol: ja, ze moeten natuurlijk wel bezoekers over houden heh

op inqontrol bijna gepakt, zat een beetje te rotzooien met mn zakje mdma, stond er zo'n vrouwelijke security achter me. ik zie haar dus op het moment dat ik het zakje in mn handen heb. ze kijkt me lachend aan, stop het weer terug in mn broekzak en loop lachend weg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qlaas op zaterdag 12 december 2009 om 20:30:
op inqontrol bijna gepakt, zat een beetje te rotzooien met mn zakje mdma, stond er zo'n vrouwelijke security achter me. ik zie haar dus op het moment dat ik het zakje in mn handen heb. ze kijkt me lachend aan, stop het weer terug in mn broekzak en loop lachend weg

Had ze het zakje ook gezien? Veel security boeit het niet zoveel hoor... zolang je er nog redelijk bij loopt! ;)
Waarschuw beheerder
ken ook iemand die in de beveiliging werkt op bepaalde feesten :lol:
maar ook zelf naar feesten gaat, en zelf ook snuift :lol:

als hij je fouilleert is er niks aan het handje :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op zondag 13 december 2009 om 18:13:
ken ook iemand die in de beveiliging werkt op bepaalde feesten
maar ook zelf naar feesten gaat, en zelf ook snuift

als hij je fouilleert is er niks aan het handje

ik wou zeggen, die gaster worden ingehuurd, wat boeit hun dat nou?
ze gebruiken zelf veel al ook.
Waarschuw beheerder
Had ze het zakje ook gezien?

geen idee, denk het wel. was een vrij open ruimte en denk dat de security dat wel ziet zoiets. was iig blij dat ik ze niets deed

Waarschuw beheerder
-3
hahaha ja ken ook zo n portier , ben net vrij heb 7mnd gezeten voor pep en ben zelfs me rijbewijs daardoor kwijt geraakt justitie bleef erbij dat drugs in t verkeer echt niet kan .nou heb nog nooit ongeluk gehad en dat was vast anders geweest ls ik geen pep gebruikt had bah
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 07:49:
hahaha ja ken ook zo n portier , ben net vrij heb 7mnd gezeten voor pep en ben zelfs me rijbewijs daardoor kwijt geraakt justitie bleef erbij dat drugs in t verkeer echt niet kan .nou heb nog nooit ongeluk gehad en dat was vast anders geweest ls ik geen pep gebruikt had bah

kneus
Waarschuw beheerder
als hij je fouilleert

moet hij je wel fouilleren ;)
Waarschuw beheerder

Hunde zijn t :[
Mjaa pep is ook nie ekt slim hea (N)
Waarschuw beheerder

en met hoeveel speed was je gepakt als ik vragen mag?
en was dit de 1e keer dat je gepakt was?