Partyflock

Forumonderwerp · 1062799

Onderwerp is dubbel!

Zie "4 juni Europese Verkiezingen" voor eenzelfde onderwerp.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Winst PVV bij Europese verkiezingen, verlies CDA en PvdA :cheer:

DEN HAAG - De PVV is de grote winnaar van de verkiezing van het Europees Parlement. De partij komt nieuw binnen met vier van de 25 Nederlandse zetels. D66 wint ook fors: de partij stijgt van een naar drie zetels, aldus een voorlopige prognose van bureau Synovate donderdag.

Het CDA blijft de grootste Nederlandse fractie. De christendemocraten komen uit op vijf zetels, twee minder dan nu. Grote verliezer is de PvdA. Die halveert bijna: van zeven naar vier zetels.

De VVD verliest een zetel en komt uit op drie. De partijen GroenLinks, SP en ChristenUnie/SGP houden elk de twee zetels die ze nu ook hebben.

http://www.telegraaf.nl/verkiezingen/ep2009/4084958/__Prognose__winst_PVV_en_D66__verlies_CDA_en_PvdA__.html?p=2,1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:28:
das wat andere leiders niet doen die zeggen effe snel wat en als de camera man erbij komt zeggen ze iets anders stel je voor dat je iets verkeerds zegt

dat heet nou Politiek... ze lullen er allemaal omheen, nog nooit anders geweest, en zal ook nooit anders worden!
Waarschuw beheerder
Leipe Shit Ouwe! is zo'n typische stemmer die geen onderscheid heeft gemaakt tussen landelijke en europese verkiezingen... voor de duidelijkheid, dat zijn 2 totaal verschillende zaken... mensen kunnen voor europa een partij kiezen die ze nooit bij een landelijke verkiezing zouden kiezen...
Ik heb het idee dat die 2 verkiezingen moeilijk te onderscheiden is voor veel simpel volk, waaronder leipeshitouwe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pulzzje & Daan op vrijdag 5 juni 2009 om 00:32:
en zal ook nooit anders worden

nee zag net op tv al weer iets PvdA-fractievoorzitter Mariëtte Hamer zegt Ik vind het feit dat de PVV zo gewonnen heeft een signaal dat veel mensen onzeker zijn en zorgen hebben.

nou ik denk dat er uit blijkt dat de ideeen van pvv het volk aanspreekt en dat ze hem nu al steunen en dat pvda gewoon niks meer te vertellen heeft (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:30:
Wees gewoon sportief, feliciteer je tegenstanders met de winst (ook al is het niet jouw keuze) en neem je verlies als een man
DE-MO-CRA-TIE weet je

Snap jij jezelf nog wel? Omdat Wilders de winnende partij is moet ik maar m'n bek houden en net als jullie als een schoothondje hem gehoorzamen? Commentaar blijf je houden, ongeacht wie er wint. Heb als genoeg mensen gefeliciteerd, maar wat jij nou allemala zegt slaat totaal nergens op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pulzzje & Daan op vrijdag 5 juni 2009 om 00:23:
Even voor de duidelijkheid, ik ben dus tegen 1 groot EUROPA!!
Vooral zolang we toch niks te zeggen hebben in Brussel, en alleen maar
geld mogen storten om "Erbij te Horen"
Laten ze eerst het zooitje binnenshuis maar eens opruimen!

Samen werken vind ik wat anders als 1 zijn, AMEN!

Nederland heeft alleen maar profijt van 1 groot europa, volgens mij schreeuw jij maar wat

wat overigens prima bij PVV past :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:29:
jah mooi hee en dan ook nog een overwinning . jeetje man wat zal je slecht slapen .

ga jij nou maar lekker opscheppen dat je Geertje gehoorzaamt, gabbertje :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op vrijdag 5 juni 2009 om 00:33:
wat overigens prima bij PVV past

jij hebt oorkleppen op zeker en ziet wel waar het schip strand ben jij straks de schoenenpoetser hier (Y)
Waarschuw beheerder
Wees gewoon sportief, feliciteer je tegenstanders met de winst (ook al is het niet jouw keuze) en neem je verlies als een man O:)
DE-MO-CRA-TIE weet je nog :p

Als je het goed bekijkt zijn jullie xenofoben de verliezers. Stel dat hij zijn ideeën in de praktijk mag brengen, dan zal die haatzaaierij van hem alleen zorgen voor een grotere kloof tussen autochtonen en allochtonen en dat zal de samenleving doen verharden waardoor jullie al helemaal niet meer de straat op durven. Stel je voor dat je een boze buitenlander tegenkomt....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mooimangz op vrijdag 5 juni 2009 om 00:33:
Leipe Shit Ouwe! is zo'n typische stemmer die geen onderscheid heeft gemaakt tussen landelijke en europese verkiezingen... voor de duidelijkheid, dat zijn 2 totaal verschillende zaken... mensen kunnen voor europa een partij kiezen die ze nooit bij een landelijke verkiezing zouden kiezen...

Voor dat je midden in een discussie binnen komt vallen en te lui bent om de voorgaande pagina's door te lezen...

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:22:
Wilders heeft vanavond gewoon VET gewonnen en zie dat nou maar in
Over 2 jaar wordt het pas echt leuk en dan heb je pas recht om al je haren van frustratie uit je kop te trekken, nu is er nog weinig aan de hand O:)
Dus bespaar jezelf een hoge bloeddruk

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:35:
jij hebt oorkleppen op zeker en ziet wel waar het schip strand ben jij straks de schoenenpoetser hier

jullie rekenen jezelf wel erg rijk he? Wat wordt het nieuwe Nederland volgens jullie, iedereen buigen voor de PVV-stemmers? haha, alsjeblieft zeg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:34:
ga jij nou maar lekker opscheppen dat je Geertje gehoorzaamt,

hij gehoorzaamd het volk :nocheer: jij snapt er ook niks van
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:34:
gabbertje

hier weer een standaard praatje als je pvv stemt ben je nazi gabbertje gabberinetje wazi of gek (Y) ken mij niet schelen joh wat je denkt blijf jij lekker verder dromen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:36:
iedereen buigen voor de PVV-stemmers

de overhand stemt straks pvv let maar op dus niemand hoeft te buigen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:35:
jij hebt oorkleppen op

hij kon kieze oorkleppen of oogkleppen....
jij hebt voor oogkleppen gekozen lijkt me....

wat wint nederland ermee dat Wilders nu 4 zetels heeft in Europa

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb het idee dat die 2 verkiezingen moeilijk te onderscheiden is voor veel simpel volk, waaronder leipeshitouwe

Noem mij maar arrogant, maar ik heb geeneens gestemd hoor vandaag (gisteren), ik wist toch wel dat Wilders gemakkelijk zou gaan vlammen :roflol:
Over 2 jaar is het pas voor het echie ;)
Waarschuw beheerder
Wees gewoon sportief, feliciteer je tegenstanders met de winst (ook al is het niet jouw keuze) en neem je verlies als een man O:)
DE-MO-CRA-TIE weet je nog :p

er is alleen terrein gewonnen, voorlopig is CDA nog de grootste :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:36:
hier weer een standaard praatje als je pvv stemt ben je nazi gabbertje gabberinetje wazi of gek ken mij niet schelen joh wat je denkt blijf jij lekker verder dromen

[img width=500 height=375]https://album.partyflock.nl/66230243.jpg[/img]

Oh, jij houdt van hip-hop zeker?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:37:
de overhand stemt straks pvv let maar op dus niemand hoeft te buigen

Je zegt, de overhand. Dus niemand hoeft te buigen? Wat gebeurd er met de rest dan, gaan die in de vuilcontainer? Pfff wat een geblér zeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:35:

Voor dat je midden in een discussie binnen komt vallen en te lui bent om de voorgaande pagina's door te lezen...

Uitspraak van Leipe Shit Ouwe! op vrijdag 5 juni 2009 om 00:22:
Wilders heeft vanavond gewoon VET gewonnen en zie dat nou maar in
Over 2 jaar wordt het pas echt leuk en dan heb je pas recht om al je haren van frustratie uit je kop te trekken, nu is er nog weinig aan de hand O:)
Dus bespaar jezelf een hoge bloeddruk

;)

Dit bedoel ik, je zet jezelf weer flink voor lul... wat hebben de landelijke verkiezingen met de verkiezingen van vandaag te maken? Niks gast...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:37:
wat wint nederland ermee dat Wilders nu 4 zetels heeft in Europa

het is een duidelijk signaal dat van de nu al vrij weinig stemmers er al uit blijkt dat geert vanuit 0 naar 4 is gegaan . das het punt . is de eerste keer hee .. en hij heeft bij vorige verkiezingen binnenlands al laten blijken dat er schot in zit dus dat uit zich nu nog erger
Waarschuw beheerder
meeste Wilders stemmers komen uit dorpen en hebben nog nooit contact gehad met een allochtoon :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:33:
Omdat Wilders de winnende partij is moet ik maar m'n bek houden en net als jullie als een schoothondje hem gehoorzamen? Commentaar blijf je houden, ongeacht wie er wint. Heb als genoeg mensen gefeliciteerd, maar wat jij nou allemala zegt slaat totaal nergens op.

:lol:
Hee gestoken wesp, ik zeg nergens dat jij je bek dicht moet houden hoor :lol:
Dat maak jij er weer van :p

Wees gewoon sportief, feliciteer je tegenstanders met de winst (ook al is het niet jouw keuze) en neem je verlies als een man
DE-MO-CRA-TIE weet je nog

Staat hier ergens tussen dat je je bek dicht moet houden??? :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:37:
ik heb geeneens gestemd hoor vandaag (gisteren), ik wist toch wel dat Wilders gemakkelijk zou gaan vlammen

Teringgg zeg...ben jij altijd zo naief of is het een act?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:38:
Oh, jij houdt van hip-hop zeker

zielig figuur ben je je zal nu wel om je eigen grap lachen .

Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:38:
Oh, jij houdt van hip-hop zeker

ik hou indd van het r & b genre

en ik vind ook best dat ze op knieschijven mogen schieten als nood aan de man is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:39:
het is een duidelijk signaal dat van de nu al vrij weinig stemmers er al uit blijkt dat geert vanuit 0 naar 4 is gegaan . das het punt . is de eerste keer hee .. en hij heeft bij vorige verkiezingen binnenlands al laten blijken dat er schot in zit dus dat uit zich nu nog erger

maar wat heeft het voor meerwaarde dan...?
hij heeft evenveel stemmen en de helft wil niet met hem samenwerken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:41:
ik hou indd van het r & b genre

en ik vind ook best dat ze op knieschijven mogen schieten als nood aan de man is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op vrijdag 5 juni 2009 om 00:35:
Als je het goed bekijkt zijn jullie xenofoben de verliezers. Stel dat hij zijn ideeën in de praktijk mag brengen, dan zal die haatzaaierij van hem alleen zorgen voor een grotere kloof tussen autochtonen en allochtonen en dat zal de samenleving doen verharden waardoor jullie al helemaal niet meer de straat op durven. Stel je voor dat je een boze buitenlander tegenkomt....

Godsamme zeg... Wilders wint eens een keertje en mensen vertikken het om de man te feliciteren en gaan er in een keer van alles bijhalen :lol:

Waarschuw beheerder
hij heeft evenveel stemmen en de helft wil niet met hem samenwerken...

hieruit blijkt dat er tog veel nederlanders hem steunen met zijn plannen en dat zal met de volgende verkiezingen duidelijk blijken .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:37:
Noem mij maar arrogant, maar ik heb geeneens gestemd hoor vandaag (gisteren), ik wist toch wel dat Wilders gemakkelijk zou gaan vlammen :roflol:
Over 2 jaar is het pas voor het echie ;)

Epic fail.
Wat ben jij simpel :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:42:
Godsamme zeg... Wilders wint eens een keertje en mensen vertikken het om de man te feliciteren en gaan er in een keer van alles bijhalen

waar moet ik de beste man mee feliciteren dan...?
Waarschuw beheerder
Godsamme zeg... Wilders wint eens een keertje en mensen vertikken het om de man te feliciteren en gaan er in een keer van alles bijhalen :lol:

Echte antwoorden heb jij ook niet he :D denk dat ze ergens nog wel een vacature voor je hebben bij de pvv

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Theeleut op vrijdag 5 juni 2009 om 00:40:
Teringgg zeg...ben jij altijd zo naief of is het een act?

Dat laat ik in het midden...
Volgens mij speelt Wilders gewoon volgens de spelregels van de democratie O:)
Mensen die dat niet trekken lach ik gewoon in hun bek uit met zo'n opmerking :D
Waarschuw beheerder
zielig figuur ben je je zal nu wel om je eigen grap lachen .

Het is geen grap, je zet jezelf gewoon voor lul.
Godsamme zeg... Wilders wint eens een keertje en mensen vertikken het om de man te feliciteren en gaan er in een keer van alles bijhalen

Is het niet zo dan?
Waarschuw beheerder
op zich zou het best leuk zijn om Wilders onderuit te zien gaan.. alleen jammer dat er dan zoveel mensen de dupe van worden (n)
Waarschuw beheerder
http://europakiest.nos.nl/live

PvdD snoept 1 zetel van de pvdA af.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op vrijdag 5 juni 2009 om 00:45:
alleen jammer dat er dan zoveel mensen de dupe van worden

zelfmoord dit dat
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op vrijdag 5 juni 2009 om 00:44:
Echte antwoorden heb jij ook niet he denk dat ze ergens nog wel een vacature voor je hebben bij de pvv

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:44:

Ik bedoel maar :lol:
Waarschuw beheerder
@ Rooie Roy

Uitspraak van Rooie Roy :woep: op vrijdag 5 juni 2009 om 00:33:
volgens mij schreeuw jij maar wat

Hmmzzz...

Omdat ik er anders over denk als jij, schreeuw ik maar wat...?
Dat zegt meer over jou als mij!
Bij 1 EUROPA horen ook landen waar aan kinderprostitutie niks aan gedaan word. (bv roemenie)
Zulke landen moeten ook eerst binnenshuis de boel opknappen, voor ik mij daar bij zou willen aansluiten.
Zo zijn er nog veel meer voorbeelden, die je zelf ook wel kunt bedenken, en geen Partij voor nodig heb!!

En daarbij zei ik nog dat "samen werken" heel goed is, maar wat anders is als 1 zijn!!

Dankje wel

ps: mijn stem is niet op de PVV geweest ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:44:
Is het niet zo dan?

Luister... een goede discussie is nooit weg, maar volgens begin je de winnende partij te feliciteren alvorens je de discussie begint ;)
Maar dat kan je niet he??? :D
Moeilijk he??? :p
Doet wel een beetje pijn he?? :woep:

Waarschuw beheerder
Volgens mij speelt Wilders gewoon volgens de spelregels van de democratie

ok hij mag dus zeggen wat hij wil beledigen wie hij wil zich van niemand wat aantrekken,
maar wel op de kosten van mijn (ons) belastinggeld beveiligd worden...?

heb ik niet mee ingestemd dus in welke democratie geloof jij...?

als hij zo graag een grote mond wil hebben ook maar zonder beveiliging de straat op...
Waarschuw beheerder

Hahahahahahaah ooooh jij bent puur vermaak.
Heb je nog meer gekopieerde meningen of niet?
Verdiep je eerst even in de stof voordat je je hierover uitlaat.

Waarschuw beheerder
Gebakkeng lucht, fried air, gebackenes luft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:44:
Het is geen grap, je zet jezelf gewoon voor lul.

ik zet mezelf voor schud nee hoor voer hier gewoon gesprek en meld me mening (Y) .

en dat jij mijn foto moet plaatsen van een feestje heeft denk ik geen meerwaarde voor dit gesprek .. jij zal wel geen foto;s hebben waar je hoofd op staat of najah ken wel met een zwarte balk voor je ogen langs

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:43:
waar moet ik de beste man mee feliciteren dan...?

een goede discussie is nooit weg, maar volgens begin je de winnende partij te feliciteren alvorens je de discussie begint ;)
Waarschuw beheerder
Anus opnieuw tehuur hijs inmiddels gesmeerd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Theeleut op vrijdag 5 juni 2009 om 00:47:
Hahahahahahaah ooooh jij bent puur vermaak.
Heb je nog meer gekopieerde meningen of niet?
Verdiep je eerst even in de stof voordat je je hierover uitlaat.

Nog steeds geen antwoord kunnen bedenken betreffende de 'plaag' Wilders?? :p
Ja, op de man gaan spelen is dan natuurlijk nog altijd een optie ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:47:
een goede discussie is nooit weg, maar volgens begin je de winnende partij te feliciteren alvorens je de discussie begint

wat hebben ze gewonnen dan...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:46:
winnende partij te feliciteren

waarmee dan precies? Met een paar zetels die ze winnen terwijl ze alsnog geen ruk te vertellen hebben in Europa?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op vrijdag 5 juni 2009 om 00:48:
hahahahaha

ja lach maar jullie zijn verliezers niet pvv laat dat effe duidelijk wezen en nu moet ik slapen wekker gaat weer om 5 uur (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:49:
wat hebben ze gewonnen dan...?

Een koelvries-combinatie met stereotoren :rot: