Partyflock

Forumonderwerp · 1062799

Onderwerp is dubbel!

Zie "4 juni Europese Verkiezingen" voor eenzelfde onderwerp.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Winst PVV bij Europese verkiezingen, verlies CDA en PvdA :cheer:

DEN HAAG - De PVV is de grote winnaar van de verkiezing van het Europees Parlement. De partij komt nieuw binnen met vier van de 25 Nederlandse zetels. D66 wint ook fors: de partij stijgt van een naar drie zetels, aldus een voorlopige prognose van bureau Synovate donderdag.

Het CDA blijft de grootste Nederlandse fractie. De christendemocraten komen uit op vijf zetels, twee minder dan nu. Grote verliezer is de PvdA. Die halveert bijna: van zeven naar vier zetels.

De VVD verliest een zetel en komt uit op drie. De partijen GroenLinks, SP en ChristenUnie/SGP houden elk de twee zetels die ze nu ook hebben.

http://www.telegraaf.nl/verkiezingen/ep2009/4084958/__Prognose__winst_PVV_en_D66__verlies_CDA_en_PvdA__.html?p=2,1

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van (6) † MeSSeNGeR oF DeATH † (6) op vrijdag 5 juni 2009 om 00:08:
ja idd, laat maar vallen dat kabinet...

Het leuke is dat die tegenstanders van Wilders nu gewoon pissed off zijn en de boel dan maar belachelijk lopen te maken :lol:
Een kat in het nauw.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:11:
De waarheid onder ogen zien blijft een pijnlijke aangelegenheid

ja ik snap niet zullen wel of mensen wezen hier zonder paspoort die dat verkondigen ofzeu .. dit is europees dus ga maar ong 20 % bij de stemmen tellen kom je voor wilders wel op 20 zetels (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:11:
Ik ben meteen weg.

Ik leg wel wat extra geld toe op jouw ticket :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKrijt op vrijdag 5 juni 2009 om 00:10:
Duidelijk dat Geert zijn feiten niet duidelijk heeft.
Door van alles door elkaar te roepen probeert hij het zo te doen lijken alsof de politie in Rotterdam waarschuwingsschoten loste door bedreiging van allochtonen, maar de dreiging kwam gewoon vanuit een groep autochtone jongeren.

Waar is de tijd gebleven dat een veelvoud aan culturen als positief werd ervaren en uitgelegd. Multicultureel en smeltkroes leerden wij op de basisschool als een mooi iets!
Als we in Londen of New York op vakantie zijn vinden we het zo gaaf en interessant dat er allerlei culturen samenkomen.

Waarom moet het dan in ons eigen land op een steeds negatievere manier benaderd worden?

Amen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:11:
ja dan zul je zien is iedereen hier op pf ineens hitler idol nazi en wazi omdat PVV er als hoogste uitkomt

ik zie het al helemaal gebeuren indd :lol:
Uitspraak van Pulzzje & Daan op vrijdag 5 juni 2009 om 00:12:
Halsema heeft maar 2 zetels, maar doet samen met alle groenen uit Europa.
Zo beschikken de Groenen over meerdere zetels en hebben ze (wettelijk) recht van spreken in Brussel.

Why the fuck al die ophef over de PVV, als ze met hun 4 zetels van de 700 in Brussel
uberhaupt geen recht van spreken zouden hebben...

Klopt ook indd.
Waarschuw beheerder
Wat nou democratie......?????? Als je niet samen werkt met een partij uit een ander land, heeft een Nedederlandse partij dus geen kip te zeggen in Fucking Brussel!!!

Daarom ook PVV.

It's time for a change.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:11:
Ik ben meteen weg

ik lap mee (Y)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:13:
Een kat in het nauw.....

indd en niet willen toegeven hee dat ze gewoon kiezers kwijt zijn ah dit is europees .. landelijk is er geen verschil .. Word wakker
Waarschuw beheerder
jongens, jongens tog

zien jullie dat ding voor je hoofd hangen

dat noemen ze een bord

ale je een beetje je best doet raak je hem misschien nog wel kwijt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:14:
Ik leg wel wat extra geld toe op jouw ticket

stakker :lol:
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:13:
Het leuke is dat die tegenstanders van Wilders nu gewoon pissed off zijn en de boel dan maar belachelijk lopen te maken
Een kat in het nauw.....

Dus hiervoor werd Geertje wel serieus genomen? Alsjeblieft zeg....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:14:
ik zie het al helemaal gebeuren indd

ja tog zodra je iets zinnigs zegt over geert ben je .. nazi je hebt geen verstand je bent anti of je bent gek zoals sommigen hier vermelden ... nou als er straks blijkt dat geert de grootse word . moet je jezelf tog eens afvragen of jezelf wel goed bij bent en wat wil je .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:13:
ja ik snap niet zullen wel of mensen wezen hier zonder paspoort die dat verkondigen ofzeu .. dit is europees dus ga maar ong 20 % bij de stemmen tellen kom je voor wilders wel op 20 zetels (Y)

Wat een figuur ben jij :D echt een stereotype Wilders-stemmer. Denk je nou echt dat je op basis van deze opkomst en dit aantal stemmen even snel een rekensommetje kan maken van hoeveel zetels hij gaat behalen bij een nieuwe stemming. En daarbij komt nu aan het licht dat het vooral een grote bek van Wilders was en dat hij weinig tot niets van die praatjes kan waarmaken dus :bye: Geertje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:14:
Waar is de tijd gebleven dat een veelvoud aan culturen als positief werd ervaren en uitgelegd. Multicultureel en smeltkroes leerden wij op de basisschool als een mooi iets!
Als we in Londen of New York op vakantie zijn vinden we het zo gaaf en interessant dat er allerlei culturen samenkomen.

Waarom moet het dan in ons eigen land op een steeds negatievere manier benaderd worden?

(Y) het is niet zo moeilijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:15:
Word wakker

Helemaal mee eens.
Maar goed als mensen de werkelijkheid niet onder ogen willen zien, staren ze zich blind op een betonnen muur.
De tijd zal het leren!

Waarschuw beheerder
Ik snap werkelijk waar niet wat deze mensen aan die tafel deden...

Ze kunnen beter op de markt gaan staan vis verkopen...
Niemand die elkaar laat uitspreken en die Wilders is wel het ergst van allemaal...

Die laat echt niemand in de waarde...

Grote mond over PVDA/SP/Groen Links & D66 dat ze niet met hem willen samenwerken, maar ondertussen wel roepen dat het CDA en de Pvda maar m oeten opdoeken vind je het dan gek dat er niet met je samen gewerkt wil worden...

Eigenlijk hoop ik dat hij aan de macht komt,
Laat hem het land regeren denk dat hij dan bij de volgende verkiezingen van hem af....
Want wat zal deze jongen op zijn bek gaan...

Alleen ben ik bang dta het nooit gebeurt want deze zeepbel zal veel eerder knappen...

Kortom als Nederlander moet je je schamen dat er 7 mensen aan tafel zitten die geen een van allen door hebben wat er nou echt in het land speeld

Jammer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:15:
Dus hiervoor werd Geertje wel serieus genomen? Alsjeblieft zeg....

Voor jou zal het altijd 'meneer Geert' blijven hoor :D
Even terug op 1 Groot Europa...over Democratie gesproken :

Halsema heeft maar 2 zetels, maar doet samen met alle groenen uit Europa.
Zo beschikken de Groenen over meerdere zetels en hebben ze (wettelijk) recht van spreken in Brussel.

Why the fuck al die ophef over de PVV, als ze met hun 4 zetels van de 700 in Brussel
uberhaupt geen recht van spreken zouden hebben...

Wat nou democratie......?????? Als je niet samen werkt met een partij uit een ander land, heeft een Nedederlandse partij dus geen kip te zeggen in Fucking Brussel!!!

Laat gewoon alweer zien dat we hier in Nederland eindelijk beginnen in te zien, en dat Wilders aanslaat bij het volk.
Alleen dit al is geweldig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:18:
Voor jou zal het altijd 'meneer Geert' blijven hoor

Kom eens met iets beters bink ipv je 2e hands grapjes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op vrijdag 5 juni 2009 om 00:16:
echt een stereotype Wilders-stemmer. Denk je nou echt dat je op basis van deze opkomst en dit aantal stemmen even snel een rekensommetje kan maken van hoeveel zetels hij gaat behalen bij een nieuwe stemming. En daarbij komt nu aan het licht dat het vooral een grote bek van Wilders was en dat hij weinig tot niets van die praatjes kan waarmaken dus

hahaha keep on dreaming babe .. nee joh figuren zoals jouw daar redden we het mee .
Uitspraak van Ropax op vrijdag 5 juni 2009 om 00:17:
De tijd zal het leren!

indd en ik weet best dat dit europees is en niet landelijk maar dit zegt genoeg mensen die nu geen pvda stemmen 10 maart ook niet .. dus pvv word bij de eerste verkiezingen ook weer grote winaar .. dan gooien we dit topic effe weer open kijken hoeveel nee schudders er nog bereid zijn voor een praatje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:17:
Die laat echt niemand in de waarde...

Eigenlijk deed Wilders aan die tafel precies hetzelfde wat de regering momenteel met de bevolking doet.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:20:
Kinderhand is snel gevuld.

en stront in je ogen blijft lang zitten als je ze nooit wast :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:20:
indd en ik weet best dat dit europees is en niet landelijk maar dit zegt genoeg mensen die nu geen pvda stemmen 10 maart ook niet .. dus pvv word bij de eerste verkiezingen ook weer grote winaar .. dan gooien we dit topic effe weer open kijken hoeveel nee schudders er nog bereid zijn voor een praatje

lekker voorbarig:lol: grote bek dit dat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:20:
mensen die nu geen pvda stemmen 10 maart ook niet

en pvda leden die tegen europa zijn dan...?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:21:
Eigenlijk deed Wilders aan die tafel precies hetzelfde wat de regering momenteel met de bevolking doet.....

wilders deed het gewoon zoals het moet en vertelde nog effe duidelijk wat we denken . en wat die anderen niet durven zeggen (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:15:
stakker

Gozertje, Wilders heeft vanavond gewoon VET gewonnen en zie dat nou maar in :p
Over 2 jaar wordt het pas echt leuk en dan heb je pas recht om al je haren van frustratie uit je kop te trekken, nu is er nog weinig aan de hand ;)
Dus bespaar jezelf een hoge bloeddruk ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:10:
je ziet tog zelf dat er genoeg nederlanders zijn die er wel hoop in hebben

LOL nogmaals...dat heet kuddegedrag.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik vol verbazing aan zit te horen dat mensen hun hoop hebben gevestigd op Wilders.
*schud d'r hoofd en zucht*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:21:
grote bek dit dat

ik zeg jah dan gooien we dit topic effe weer open kijken hoeveel nee schudders er nog bereid zijn voor een praatje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:22:
wat we denken

wat 2 miljoen nederlands denken....

en die andere 8 miljoen stemmers dan...?
Waarschuw beheerder
Even voor de duidelijkheid, ik ben dus tegen 1 groot EUROPA!!
Vooral zolang we toch niks te zeggen hebben in Brussel, en alleen maar
geld mogen storten om "Erbij te Horen"
Laten ze eerst het zooitje binnenshuis maar eens opruimen!

Samen werken vind ik wat anders als 1 zijn, AMEN!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:21:
en pvda leden die tegen europa zijn dan

ze blijft gewoon zitten met een grote gros oudere mensen die hun hele leven al pvda stemmen .. maar deze uitkomst blijkt wel weer dat pvv tog duidelijke taal spreek . in ieder geval een taal die een gemiddelde nederlander snapt en ze ook aanspreekt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:17:
Ik snap werkelijk waar niet wat deze mensen aan die tafel deden...

idd, wat een kleuters :roflol:
Alleen Halsema liet af en toe merken dat het hier de Europese verkiezingen betrof, en dat er niet over binnenlandse dingen gekissebist diende te worden. Ondanks dat liet iedereen zich weer lekker meeslepen door Wilders, die een btje een dronken indruk maakte...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:22:
Gozertje, Wilders heeft vanavond gewoon VET gewonnen en zie dat nou maar in

Ontken ik dat dan?
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:22:
Over 2 jaar wordt het pas echt leuk en dan heb je pas recht om al je haren van frustratie uit je kop te trekken, nu is er nog weinig aan de hand

Onze waarzegster :lol:
Uitspraak van Theeleut op vrijdag 5 juni 2009 om 00:22:
kuddegedrag.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:23:
ik zeg jah dan gooien we dit topic effe weer open kijken hoeveel nee schudders er nog bereid zijn voor een praatje

Lekker jezelf blijven herhalen, lijk je lekker veel op je idool(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Theeleut op vrijdag 5 juni 2009 om 00:22:
kuddegedrag

juist jah (Y) er zal ook een geheel moeten komen om dingen op orde te kunnen zetten . pvv word gewoon gesnapt door volk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:24:
in ieder geval een taal die een gemiddelde nederlander snapt en ze ook aanspreekt

dan ben ik waarschijnlijk geen goede Nederlander want deze taal spreekt mij totaal niet aan..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:24:
Ontken ik dat dan?

Je loopt anders wel als een gestoken wesp hier om je heen aan het slaan :lol;
Onze waarzegster

Ik spreek je dan wel ;)
Waarschuw beheerder
Lekker jezelf blijven herhalen, lijk je lekker veel op je idool

:lol: Het grappige is...het is nog waar ook! Hahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:24:
taal die een gemiddelde nederlander snapt

zegt nog maar weinig tegenwoordig :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:26:

hij lijkt ons Geert wel

Waarschuw beheerder
Lekker jezelf blijven herhalen,

das ook belangerijk dan word het in die grijse massa's opgenomen . das wat geert al poosje duidelijk maakt , maar jij helaas niet wilt zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 00:26:

En dat verbind jij gelijk aan ontkenning dat Wilders vandaag de winnende partij is.

Logisch.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:27:
das ook belangerijk dan word het in die grijse massa's opgenomen . das wat geert al poosje duidelijk maakt , maar jij helaas niet wilt zien

Ongelooflijk, echt ongelooflijk :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:27:
Lekker jezelf blijven herhalen

das wat andere leiders niet doen die zeggen effe snel wat en als de camera man erbij komt zeggen ze iets anders stel je voor dat je iets verkeerds zegt .. Nee das juist wat mensen willen ze willen uitspraken zoals ze er zelf over denken .

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Party Roy op vrijdag 5 juni 2009 om 00:23:
Anus te Huur!

Joling??? :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:28:
Ongelooflijk, echt ongelooflijk

jah mooi hee en dan ook nog een overwinning . jeetje man wat zal je slecht slapen .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:29:
jah mooi hee en dan ook nog een overwinning . jeetje man wat zal je slecht slapen

de eerste pannenkoeken zijn voor de kinders

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van NV010 op vrijdag 5 juni 2009 om 00:27:
En dat verbind jij gelijk aan ontkenning dat Wilders vandaag de winnende partij is.

Logisch

Wees gewoon sportief, feliciteer je tegenstanders met de winst (ook al is het niet jouw keuze) en neem je verlies als een man O:)
DE-MO-CRA-TIE weet je nog :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 00:30:
de eerste pannenkoeken zijn voor de kinders

is gewoon een duidelijk signaal over wat er gaat gebeuren met stemmen