Partyflock

Forumonderwerp · 1062456
7 volgers · 42696x bekeken
Waarschuw beheerder
Velen hebben kritiek op het huidige beleid van PF. En terecht vind ik door eigen ervaring. Maar nu is dit topic niet bedoeld om persoonlijke vetes aan te halen met de admins. Ook is deze toppa niet bedoeld om je onvrede over andere aspecten van Flock te uitten.
Maar plaats hier eens feedback op het huidige beleid van Flock.

Bijvoorbeeld; Ben je het eens met de huidige situatie dat het vrijwel onmogelijk is om in discussie te gaan betreffende een uitgedeelde straf? Wat was er een 3 jaar geleden zo anders/beter dat destijds het veel gezelliger leek en niet zoals een strafkamp zoals nu? Moet het beleid aangepast worden aangezien het een verouderd en te omslachtig beleid is? Of is het huidige beleid goed genoeg en bereikt het zijn doel?

Discussieer hier over dit soort dingen, en wellicht dat dit intern bij Flock opgepikt wordt. Nogmaals, spuw niet je gal omdat je nog een rekening te vereffenen hebt, maar geef opbouwende kritiek:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 3 maart 2010 om 11:15:
Waarom halen jullie zomaar posten weg???? :@

Wanneer leer jij nou eens dat je zulke vragen gewoon via een envelopje moet stellen?

Dit heeft toch gewoon NIKS met het beleid te maken.

Je bent wel hardleers, zelfs zo hardleers dat het nog erg moeilijk is om je serieus te nemen. Dus vanaf nu zal ik het maar als een grapje zien.

Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 3 maart 2010 om 11:15:
Slaat echt nergens op!!!!!!!! :@

hihi, goed geacteerd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op woensdag 3 maart 2010 om 11:29:

volgens mij heeft het juist alles met het beleid te maken....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 3 maart 2010 om 11:36:
volgens mij heeft het juist alles met het beleid te maken....

Goeie grap :D

In het beleid staat toch niet dat jij bestraft bent. Op welk onderdeel van het beleid heb je kritiek dan? (Hint: Beleid is hier te vinden.

Als jij een vraag hebt over een individuele bestraffing kun je gewoon het vlopje gebruiken, dan kun je aan een admin vragen hoe iets zit. Dit is gewoon een topic waarin leden (en eventueel admins) over het beleid van Partyflock kunnen praten. (Dit topic is geen vraagplaats waar je aan admins kan vragen waarom je een punt hebt gekregen, dat staat immers al bij de overtreding) En wij (de leden) weten toch allemaal niet waarom en waarover je bestraft bent. Dus als jij nou gewoon gaat uitzoeken waarom je bestraft bent, en daarna hier een argument gaat plaatsen waarom dat niet zou moeten, dan kunnen andere leden met je meepraten.
Waarschuw beheerder
Laten we hopen dat het wat dieper gaat dan alleen, ongepast bla bla beleid, bla bla, pf behoudt zich het recht voor bla bla bla....
Waarschuw beheerder
ik zou graag zien dat er wat gedaan wordt aan de nieuwe trend in het humoristische-plaatjes-topic om 4chan na te doen met die achterlijke arrogante nutteloze 'picture-replies' etc, het eindeloze geouwehoer over strafpunten die ze verdienen en het algemeen bekende 4chan nadoen en pedobear plaatjes posten etc

voor veel mensen is de lol van dat topic er nu wel weer af, en dat door 4 of 5 kneusjes die een beetje de boel lopen te verzieken voor anderen

wat mij betreft mag er als het zo doorgaat een slotje op.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kruispiloot op woensdag 3 maart 2010 om 12:19:
ik zou graag zien dat er wat gedaan wordt aan de nieuwe trend in het humoristische-plaatjes-topic om 4chan na te doen met die achterlijke arrogante nutteloze 'picture-replies' etc, het eindeloze geouwehoer over strafpunten die ze verdienen en het algemeen bekende 4chan nadoen en pedobear plaatjes posten etc

voor veel mensen is de lol van dat topic er nu wel weer af, en dat door 4 of 5 kneusjes die een beetje de boel lopen te verzieken voor anderen

wat mij betreft mag er als het zo doorgaat een slotje op.

Als je je er zo aan ergert, kun je er ook gewoon niet kijken in plaats van elke keer provoceren en reacties uitlokken. :/ Niemand dwingt je om in het topic te kijken of te reageren en helaas voor jou zijn de begrippen "leuk" en "grappig" subjectieve begrippen, wat kan leiden tot het posten van plaatjes die anderen wel grappig vinden, maar jij dus niet. Dat is voor ons geen reden om het topic te sluiten, ondanks dat grappige PB-tje wat je me stuurde. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op zaterdag 6 maart 2010 om 00:30:
Als je je er zo aan ergert, kun je er ook gewoon niet kijken in plaats van elke keer provoceren en reacties uitlokken. :/ Niemand dwingt je om in het topic te kijken of te reageren en helaas voor jou zijn de begrippen "leuk" en "grappig" subjectieve begrippen, wat kan leiden tot het posten van plaatjes die anderen wel grappig vinden, maar jij dus niet. Dat is voor ons geen reden om het topic te sluiten

zo is het maar net (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 1 juni 2009 om 22:44:
Velen hebben kritiek op het huidige beleid van PF

het is idd knap hoe de admins deze site naar de verdoemenis helpen met hun beleid....het is gewoon wachten totdat er een nieuwe betere site komt en deze in de vergetelheid raakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van se7en op zaterdag 6 maart 2010 om 01:30:
het is gewoon wachten totdat er een nieuwe betere site komt en deze in de vergetelheid raakt.

:yes: meeste zitten er ook alleen nog maar, wachtend op alternatief
Waarschuw beheerder
ik ken een site 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kruispiloot op woensdag 3 maart 2010 om 12:19:

Een betere wereld begint bij jezelf ;)

het is idd knap hoe de admins deze site naar de verdoemenis helpen met hun beleid....het is gewoon wachten totdat er een nieuwe betere site komt en deze in de vergetelheid raakt.

Ik ben het ook niet altijd eens met de beslingen die sommige admins maken.
Maar, PF volk is ook gewoon tuig van de bovenste richel :lol:

En de shit die admins over zich heen krijgen alleen maar omdat ze de regels proberen te handhaven is natuurlijk ook niet (altijd) eerlijk.
Het zijn wel vrijwilligers die hun best doen alles een beetje behoorlijk te laten lopen.

En het is maar internet hoor, er is buiten dit alles ook nog een echte wereld!
En als je het echt niet meer trekt, zoek je toch gewoon een andere site op? :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 6 maart 2010 om 01:48:
PF volk is ook gewoon tuig van de bovenste richel

ekt ? :O...
Waarschuw beheerder
Een betere wereld begint bij jezelf ;)

ben ik het niet mee eens
als ik zou klagen zegt ook iemand tegen mij, een beter wereld begint bij jezelf
dus bij wie begint ie dan, bij Excidium :honger: of bij mij :vaag:

Ik ben het ook niet altijd eens met de beslingen die sommige admins maken.
Maar, PF volk is ook gewoon tuig van de bovenste richel :lol:

klopt allebei :d

En het is maar internet hoor, er is buiten dit alles ook nog een echte wereld!

mja dan kan het beleid ook alles wel toelaten onder het mom van: het is maar internet :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van THP op zaterdag 6 maart 2010 om 01:55:
ben ik het niet mee eens
als ik zou klagen zegt ook iemand tegen mij, een beter wereld begint bij jezelf
dus bij wie begint ie dan, bij Excidium of bij mij

In dit geval bedoelde ik het letterlijk ;)
Excidium post met regelmaat plaatjes van PF leden met daaraan toegevoegd andere komische plaatjes of vergelijkingen op het forum.
Ik denk dat iedereen hier op PF onderhand wel weet dat het not done is, en tegen het beleid.
En als je 2x wordt verbannen om deze reden binnen 2 maanden dan ben je behoorlijk hypocriet te klagen dat anderen het doen en dat dat zo storend is :rot:

Uitspraak van THP op zaterdag 6 maart 2010 om 01:55:
mja dan kan het beleid ook alles wel toelaten onder het mom van: het is maar internet

Jij bent gewoon rebels :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 6 maart 2010 om 01:59:
In dit geval bedoelde ik het letterlijk ;)
Excidium post met regelmaat plaatjes van PF leden met daaraan toegevoegd andere komische plaatjes of vergelijkingen op het forum.
Ik denk dat iedereen hier op PF onderhand wel weet dat het not done is, en tegen het beleid.
En als je 2x wordt verbannen om deze reden binnen 2 maanden dan ben je behoorlijk hypocriet te klagen dat anderen het doen en dat dat zo storend is :rot:

niet te serieus joh ;p

Uitspraak van Satanica op zaterdag 6 maart 2010 om 01:59:
Jij bent gewoon rebels :[

ik zorg tenminste wel voor flink wat pageviews :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op woensdag 3 maart 2010 om 11:29:

Dat heeft het wel degelijk!

Is gewoon algemeen bekend hier dat sommige mensen alles mogen zeggen en sommige mensen niks mogen zeggen en voor iedere scheet gevlopt worden of teksten verwijderd worden..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zaterdag 6 maart 2010 om 09:59:
Is gewoon algemeen bekend hier dat sommige mensen alles mogen zeggen

Ja, als admins kregen we elke week een update van een lijst met leden die we die week zwaar moesten controleren/bestraffen en welke leden die week genoeg vlopjes hadden ingediend om een week niet gecontroleerd te worden :D:D:D

Wat denk je nou zelf :D:D Als sommige mensen continue bestraft worden, betekend het waarschijnlijk dat ze continue hetzelfde gedrag blijven vertonen wat op PF niet is toegestaan.
Dat heeft het wel degelijk!

En nee, dat heeft niks met het beleid te maken, dat heeft iets te maken met de uitvoering te maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op zaterdag 6 maart 2010 om 14:13:
betekend het waarschijnlijk dat ze continue hetzelfde gedrag blijven vertonen wat op PF niet is toegestaan.

ik geef toe dak me niet altijd gedraag, maar om dan al mijn reacties in een bepaald topic weg te halen zonder dat het tegen het beleid in gaat..

Waarschuw beheerder
Is gewoon algemeen bekend hier dat sommige mensen alles mogen zeggen en sommige mensen niks mogen zeggen en voor iedere scheet gevlopt worden of teksten verwijderd worden..

nee, dat komt door de moralfags die de hele dag niks beters te doen hebben dan vloppen :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 maart 2010 om 14:56:
nee, dat komt door de moralfags die de hele dag niks beters te doen hebben dan vloppen

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op zaterdag 6 maart 2010 om 14:13:
Wat denk je nou zelf :D:D

Dat de admins hier onder de leden vrienden hebben zitten die voorkeursbehandelingen krijgen..

Admins hebben voor bepaalde leden meer sympathie dan voor andere leden..

En daarbij:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 maart 2010 om 14:56:
dat komt door de moralfags die de hele dag niks beters te doen hebben dan vloppen :[

Zit er een hele brigade op Flock die nergens of nauwelijks posten in topics maar dan wel posts gaan vloppen.. En vooral mensen waar ze een hekel aan hebben..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 6 maart 2010 om 16:07:
Zit er een hele brigade op Flock die nergens of nauwelijks posten in topics maar dan wel posts gaan vloppen

true, ken dr wel een paar :[
Waarschuw beheerder
donateur

Vroegâh kwam ik ook met zo'n beetje alles weg maar als ik tegenwoordig al een scheet laat dan heb ik weer een punt te pakken.

Althans dat was tijdje terug zo nu zit ik nog amper op flock. :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zaterdag 6 maart 2010 om 16:37:
Vroegâh kwam ik ook met zo'n beetje alles weg maar als ik tegenwoordig al een scheet laat dan heb ik weer een punt te pakken.

juist, en vlop je een ander met hetzelfde, dan word het vaak afgedaan dat het wel kan :dood:
Waarschuw beheerder
geen commentaar, en weet niet of die vraag hier wel juist is

maar is het strafsysteem aangepast?
zie nu dat leden 3 of 9 dagen ban krijgen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zaterdag 6 maart 2010 om 18:09:
juist, en vlop je een ander met hetzelfde, dan word het vaak afgedaan dat het wel kan :dood:

Ik vlop eigenlijk nooit.

Uitspraak van THP op zaterdag 6 maart 2010 om 19:43:

Ja idd had ineens een ban voor 3 dagen???
Waarschuw beheerder

denk het wel, kreeg ook 3 dagen ban, en 1 dag later kreeg ik 6 dagen ban,,
Waarschuw beheerder
donateur

Heel goed, maar probeer het nou eens te onderbouwen met argumenten die wel ergens op slaan. (Y) Dit soort reacties nemen we al lang niet meer serieus zeg. :gaap:

Alleen maar schreeuwen dat alles klote is, maar niet concreet kunnen zeggen wat er precies aan scheelt. Heel stoer hoor, nu ben je vast weer helemaal de man bij je vriendjes hier. :respect: Laat me raden, je hebt zeker ook geen flauw benul wat er dan allemaal precies aangepast moet worden? Of wel natuurlijk, gewoon alle admins aanschaffen. Dat zal vast de oplossing zijn. :/

Goed, nu weer even serieus ingaan op de replies:

Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op zaterdag 6 maart 2010 om 14:48:
maar om dan al mijn reacties in een bepaald topic weg te halen zonder dat het tegen het beleid in gaat..

Aangezien ik niet weet over welk topic en welke replies het gaat (en je dat hier ook niet hoeft te gaan vermelden), wil ik je wel uitleggen dat als een bepaalde uitspraak wordt bestraft van iemand, we proberen om de quotes van de bestrafte uitspraak ook weg te halen, omdat deze anders alsnog zichtbaar is na bestraffing. Dan kan het inderdaad gebeuren dat berichten verwijderd worden, omdat deze de bestrafte uitspraak bevatte. We proberen dit tot een minimum te beperken, maar dat is natuurlijk afhankelijk van het topic.

Uitspraak van inactief op zaterdag 6 maart 2010 om 16:07:
Zit er een hele brigade op Flock die nergens of nauwelijks posten in topics maar dan wel posts gaan vloppen.. En vooral mensen waar ze een hekel aan hebben..

Voor de 1189e keer: niet alle vlops worden bestraft, dus een user kan wat mij betreft het hele forum gaan vloppen, dat betekent niet dat iedereen dan ook bestraft wordt. Elke melding wordt onafhankelijk bekeken en beoordeeld om te zien of een bestraffing op z'n plaats is. Dus als je bestraft wordt dankzij iemand die gevlopt heeft, dan is de kans heel groot, dat de reply ook daadwerkelijk tegen het beleid was.

Uitspraak van M. :') op zaterdag 6 maart 2010 om 16:37:

Dat is ook gewoon ranzig, een scheet laten. :[

:yes:

De verbanningsperiode is ingekort.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op zaterdag 6 maart 2010 om 21:04:
Aangezien ik niet weet over welk topic en welke replies het gaat (en je dat hier ook niet hoeft te gaan vermelden), wil ik je wel uitleggen dat als een bepaalde uitspraak wordt bestraft van iemand, we proberen om de quotes van de bestrafte uitspraak ook weg te halen, omdat deze anders alsnog zichtbaar is na bestraffing. Dan kan het inderdaad gebeuren dat berichten verwijderd worden, omdat deze de bestrafte uitspraak bevatte. We proberen dit tot een minimum te beperken, maar dat is natuurlijk afhankelijk van het topic.

Het waren reacties, geen quotes :), waarin nix verkeerds stond, en die werden zonder pardon verwijderd, heb er ook geen melding van gekregen dat ze weg waren gehaald.. snapte niet echt waarom ze verwijderd werden :) maar zoals jij al aangeeft dat het wel eens kan gebeuren, zal ik me er wel bij neerleggen voordat ik dalijk nog weer een ban heb :)

Dat is ook gewoon ranzig, een scheet laten.

Maar het lucht wel op 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is ook gewoon ranzig, een scheet laten. :[

Als ik wat over kaak zeg krijg ik ook elke keer een punt.

Dat snap ik nou echt niet? Die gast die vraagt er gewoon echt om :')

De verbanningsperiode is ingekort.

Waarom?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op zaterdag 6 maart 2010 om 21:10:
Het waren reacties, geen quotes :), waarin nix verkeerds stond, en die werden zonder pardon verwijderd, heb er ook geen melding van gekregen dat ze weg waren gehaald.. snapte niet echt waarom ze verwijderd werden :) maar zoals jij al aangeeft dat het wel eens kan gebeuren, zal ik me er wel bij neerleggen voordat ik dalijk nog weer een ban heb :)

Stuur anders even een PB met het topic en de tijdstippen van de uitspraken, dan kijk ik er wel even snel naar.

Uitspraak van M. :') op zaterdag 6 maart 2010 om 21:16:
Als ik wat over kaak zeg krijg ik ook elke keer een punt.

Dat snap ik nou echt niet? Die gast die vraagt er gewoon echt om :')

Ongetwijfeld, maar het beleid zegt ook al dat je privé-vetes maar gewoon per PB uitvecht, hoe irritant een mede-user ook mag zijn.

Uitspraak van M. :') op zaterdag 6 maart 2010 om 21:16:
Waarom?

Men was van mening dat 5 dagen voor een verbanning toch wel erg lang was en aangezien het gehele bestraffingssysteem op de schop ging, is dit meteen aangepast.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op zaterdag 6 maart 2010 om 21:26:
Men was van mening dat 5 dagen voor een verbanning toch wel erg lang was en aangezien het gehele bestraffingssysteem op de schop ging, is dit meteen aangepast.

Ja, volgens mij is de informatie ook gewijzigd. Net als ooit eerder (geloof ik) zie je nu volgens mij niet meer of je een strafpunt hebt.

Maar goed, verder ben ik t nog steeds eens met het beleid. Dat partyflock kut zou worden, ligt eerder aan de mensen die het dan zouden verneuqen, dan het beleid.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 maart 2010 om 21:30:
Net als ooit eerder (geloof ik) zie je nu volgens mij niet meer of je een strafpunt hebt.

Hoe bedoel je precies? :$
Waarschuw beheerder
donateur
Ongetwijfeld, maar het beleid zegt ook al dat je privé-vetes maar gewoon per PB uitvecht, hoe irritant een mede-user ook mag zijn.

Maar het is geen vete.. als je ontopic reageert dan moet je daar eigenlijk geen punt voor krijgen :')

Belachelijk! Net nu ik me een keer gedraag gaan ze bannen geven van 3 dagen wtf..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op zaterdag 6 maart 2010 om 21:34:
Maar het is geen vete.. als je ontopic reageert dan moet je daar eigenlijk geen punt voor krijgen :')

Het kan dan alleen on-topic zijn als het een afzeiktopic betreft en aangezien die ook tegen het beleid zijn, zit je alsnog verkeerd. ;)

Uitspraak van M. :') op zaterdag 6 maart 2010 om 21:34:
Belachelijk! Net nu ik me een keer gedraag gaan ze bannen geven van 3 dagen wtf..

Je krijgt niet zomaar 5 strafpunten, dus doe je toch blijkbaar nog iets niet goed. :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op zaterdag 6 maart 2010 om 21:32:
Hoe bedoel je precies?

In de melding van een 'strafbaar feit', wordt volgens mij niet meer genoemd of je een strafpunt krijgt, of word dit alleen vermeld, wanneer je die krijgt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 maart 2010 om 21:44:
In de melding van een 'strafbaar feit', wordt volgens mij niet meer genoemd of je een strafpunt krijgt, of word dit alleen vermeld, wanneer je die krijgt?

Als je er strafpunten voor krijgt, dan komt dit in de waarschuwing erbij te staan, onder "Type". (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jewwy op zaterdag 6 maart 2010 om 21:36:
Het kan dan alleen on-topic zijn als het een afzeiktopic betreft en aangezien die ook tegen het beleid zijn, zit je alsnog verkeerd. ;)

Maar het was ook geen afzeiktopic.

Uitspraak van Jewwy op zaterdag 6 maart 2010 om 21:36:
Je krijgt niet zomaar 5 strafpunten, dus doe je toch blijkbaar nog iets niet goed. :no:

Echt wel. :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 maart 2010 om 21:44:

is nog steeds zo hoor :yes: melding ziet er wel iets anders uit (meer info enzo)
maar indien je strafpunt heb staat dat er gewoon bij nog

[img width=644 height=345 cacheid=0011fbe0002e68e16d5f82c51a02a3d7fd]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/06/1267901845-610.jpg[/img]

alleen die witte balken krijg je er niet bij :')

als je geen strafpunt krijgt staat erboven: Opmerking
Waarschuw beheerder
Men was van mening dat 5 dagen voor een verbanning toch wel erg lang was

Oeh, iemand maakt twee vet racistische opmerkingen en wordt wel 5 hele dagen van de site geweerd! Niet doorhéén te komen zo lang! :dood:

Maar nu dus 40% korting op alle bans of zoiets? Euh... daar heb ik niet zo'n goed gevoel bij. :no:

Een discotheek die als regel heeft dat mensen die beginnen met knokken een maand niet meer naar binnen mogen en daar opeens 2½ week van maakt omdat door de crisis de omzet is teruggelopen, krijgt daar echt geen hogere omzet door. Sterker nog, omdat er meer wordt geknokt zullen er juist nóg meer klanten wegblijven.

In ieder geval lijkt het me niet iets waarmee je als site sterk overkomt, users stimuleert om zich beter te gedragen of andere users stimuleert om racistische zooi (etc) te melden. Maar goed, we hebben het hier natuurlijk over Pf :P waar dingen eerst worden toegepast en pas worden uitgelegd wanneer iedereen totaal de kluts kwijt is. :lol:

Of te wel: doe es wat meer uitleggen? (F)
laatste aanpassing