| Betreft: | evenement: Awakenings Festival afterparty, zaterdag 27 juni 2009 om 23:00 |
aangezien het nu tot 11 duurt ga ik lekker met een clubje thuis wat plaatjes draaien en een beetje maf doen
herkauwende geiten
Van die herkauwende geiten met octopussy ogen
Het waren toch alleen koeien die voedsel herkauwden
alsof iedereen drugs gebruikt
Nou, op afters denk ik toch wel meer dan 95% herkauwende geiten met octopussy ogen
Adam Beyer
Âme
Bas Mooy
Cari Lekebusch
Gayle San
Karotte
Melon
Paco Osuna
Tim Wolff
die sowieso dus.
r komen nog wel wat namen bij en dan zullen we ook wel even de indeling per zaal bekend maken
Mensen die klagen over de prijs moeten dan ook maar niet meer naar Voltt gaan voor 20 euro ex daglidmaatschap in paradiso
20 euro entree is helaas gewoon nodig want de baromzet is voor paradiso en er moet ook nog huur betaald worden aan paradiso en we huren ook extra geluid en licht enz.
Met deze line up vind ik prijs prima!
Ik ben echt helemaal gesloopt na 'n festival.
Met deze line up vind ik prijs prima! En vrienden van me hebben naast het net gevist, dus die zie ik gezellig daar!!
denk dat er veel frisse mensen ook komen. Voltt-after was ook top afgelopen zomer!
Angela turbo heeft het trouwens niet bij het rechte eind want de westerunie is ook altijd maar tot 05.00 open en soms met een ruimere vergunning tot 06.00 maar nooit tot 07.00