5843x bekeken
| Betreft: | evenement: Awakenings Festival afterparty, zaterdag 27 juni 2009 om 23:00 |
aangezien het nu tot 11 duurt ga ik lekker met een clubje thuis wat plaatjes draaien en een beetje maf doen
Is toch uiteindelijk veel leuker.. denk echt niet dat het beter gaat worden in de Paradiso. Lekker doorgesnoven koppies ontwijken..doe ik liever in mijn woonkamer
herkauwende geiten
Het waren toch alleen koeien die voedsel herkauwden?
Van die herkauwende geiten met octopussy ogen
alsof iedereen drugs gebruikt
Het waren toch alleen koeien die voedsel herkauwden
Jij bent zeker zown stadse
Er zijn veel soorten die herkauwen waaronder de geit hihi
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geit
alsof iedereen drugs gebruikt
Nou, op afters denk ik toch wel meer dan 95%...
Nou, op afters denk ik toch wel meer dan 95% herkauwende geiten met octopussy ogen
Je vergeet de zonderlingen die het quota naar 125% raggen. Jeweetwel die keta koppies in de hoek.
Adam Beyer
Âme
Bas Mooy
Cari Lekebusch
Gayle San
Karotte
Melon
Paco Osuna
Tim Wolff
die sowieso dus.
Bas Mooy solo in de kelder?
r komen nog wel wat namen bij en dan zullen we ook wel even de indeling per zaal bekend maken
Ik denk Bas met Gayle en Cari in de kelder. Beyer met Osuna en Carola in de grote zaal. Ame Tim Wolff en Melon in de bovenzaal
Mensen die klagen over de prijs moeten dan ook maar niet meer naar andere party's gaan voor 20 euro ex daglidmaatschap in paradiso
laatste aanpassing
Mensen die klagen over de prijs moeten dan ook maar niet meer naar Voltt gaan voor 20 euro ex daglidmaatschap in paradiso
Nou nou nou......wat een haterij! Bertus, ff dimmen heh!
20 euro entree is helaas gewoon nodig want de baromzet is voor paradiso en er moet ook nog huur betaald worden aan paradiso en we huren ook extra geluid en licht enz.
Begrijpelijk
Met deze line up vind ik prijs prima!
deze artiesten zullen (lijkt mij) wel voor een prikje mee gaan toch?
Ik ben echt helemaal gesloopt na 'n festival.
daar ga ik ook vanuit, hele dag voluit!
Met deze line up vind ik prijs prima! En vrienden van me hebben naast het net gevist, dus die zie ik gezellig daar!!
denk dat er veel frisse mensen ook komen. Voltt-after was ook top afgelopen zomer!
jij bent partijdig dus een kritische kijk hoeven we van jou niet te verwachten als het gaat om monumental
Net zo dik als de after van vorig jaar? 
Angela turbo heeft het trouwens niet bij het rechte eind want de westerunie is ook altijd maar tot 05.00 open en soms met een ruimere vergunning tot 06.00 maar nooit tot 07.00
https://partyflock.nl/party/156721:Wake_up
Schijnbaar wel.
(alleen geen interessante line up imo)
laatste aanpassing