Partyflock

Forumonderwerp · 1060936

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zouden het nieuwe showbizpaar zijn.

[img width=400 height=400 cacheid=0002264a0005081eb1975fd81a02801580]http://niek.noterik.com/denhaag/kunst/yolanthe.jpg[/img]

Afgelopen weekend zou het stel met elkaar hebben doorgebracht, zo weet Shownieuws vanavond te melden. Wesley zou "als een blok zijn gevallen" voor Yolanthe. Terwijl alle fans zich opmaakten voor een "liefdesbaby" zou het nu uitlopen op een scheiding. "Yolanthe lijkt haar pleziertjes steeds vaker buiten de deur te zoeken".

Het rommelt

Volgens het showbizprogramma rommelt het al een tijd tussen Jan en Yolanthe.

Eerder waren er al berichten dat Yolanthe het in Thailand iets te gezellig had met een Nederlandse timmerman. Daarna waren er volgens het SBS-programma geruchten over een vriend van Jan die iets meer dan normaal belangstelling toonde.

Wesley ingeruild

Nu zou de net gescheiden Wesley Sneijder in beeld zijn. De voetballer zelf zou door zijn ex Ramona weer zijn ingeruild voor kickbokser Badr Hari, zo wist Prive zeker/misschien te melden.

Volgende week na het verschijnen van de Story, Prive, RTL Boulevard en Shownieuws is het weer helemaal anders!

http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2009/05/wesley_sneijer_en_jolanthe_een.html
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
paling en paela gaat nie same

Waarschuw beheerder
ik vind ze vooral ook erg lelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 14:32:
ik vind ze vooral ook erg lelijk

ik ook
Werkzaam bij Geniet
Waarschuw beheerder
met ugly ass wesley? :X alluwel ik moet zeggen dat hij er in het topic foto'tje goed uit ziet.
Waarschuw beheerder
die meid moet makkelijk een kanppe vent kunnen krijgen.

Waarom valt ze op die lelijkerds dan ?

Waarschuw beheerder
Yolanthe :k

Waarschuw beheerder
tis allemaal niet waar!
Waarschuw beheerder
Yolanthe en Jan nog steeds erg gelukkig samen
AMSTERDAM - Jan Smit, ga maar vast een ring uitzoeken! Yolanthe Cabau van Kasbergen zegt klaar te zijn voor een aanzoek...

Ik heb wel eens gezegd: nu nog even niet", vertelt Yolanthe in de Revu van deze week. "De verhuizing is iets groots, dat moeten we afronden. Ik vind één groot ding per jaar genoeg."

Ze vervolgt: "Maar als hij me nu vraagt ben ik blij en zal ik ja zeggen. Ik weet dat hij de man van mijn leven is."

Bron: telegraaf

Sneijder heeft 'r goed gek gemaakt. 6 maanden geleden wilde ze nog trouwen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Lieverdinie op dinsdag 19 mei 2009 om 15:17:
iedereen houdt van doekoe, iedereen houdt van geld

Maar geld maakt niet gelukkig, maar mijn vriend Wesley wel? Dat? Dan gaat jouw theorie van dat 'hij heeft veel geld' niet echt op!