Partyflock
 
Forumonderwerp · 10549
­ Nederland
nah ja ik liep heel relaxt op impulz en hoorde allemaal roddels van mensen ben ze met mijn vage hoofd allang en breed weer vergetuh, dussuh vertel vertel......


vertel ik de roddel die over mij gaat ook........
schijnt namelijk dat ik hardstikkkee fliefd ben op wacky jacky...[bem ik ook steikum maja :P]...kreeg op impulz 2 mensen naar me toe die het zeiden/vroegen......nah nu jullie weer.....;-)
laatste aanpassing
geen roddels te melden

alleen Housepinda is mijn slut en ik noeme em franz :P
 
B&B heeft geen bier in huis
inmiddels...;D
 
WAT?!?!? heb jij bier zonder dat je mij er een heb aangeboden?!?!!? :O
Isa :)

Jij ben toch echt verliefd op Jacky

Jij zei nog dat je vlinders in der buik had van der
volgens mij gaan er ook nog roddels over mij ?
ik zal jullie vertellen er wordt flink geroddeld door sommige!

ik weet vanalles en nog wat .
maar het intresseert me niet
 
en ik vind je leuk danseresje...dus fuck de roddels :-p
Weet je wat ik heb gehoord? Dat jij en wackie al FAR BEYOND gek op elkaar zijn! :P
 
ja ja de roddel die ik laats hoorde sloeg echt alles:
xypzo ik en MDMAarten zouden het met lindatje gedaan hebben tijdens een after %)

nou luitjes WAS HET MAAR ZO dan had ik er tenminste nog een leuke herinnering aan overgehouden nu heb ik nix namelijk :C
Isa...wat is dit..

Zit je nu echt nog zo erg in je ontkenningsfase? Iedereen weet toch dat wij ment-to-be...of beter gezegd ment-to-bi zijn???

Hahhaahhahahaha

Idd vet veel roddels onder die PartyFlockers, t lijkt af en toe net een kleine soap.

En idd Xypzo, ik ben helemaal koekwaus van Isa (d'r pep...)....hahahahhahah!
 
kunt niet alles hebben jossa;)
 
hehe... roddels sucken opzich ... tenzij ze toch wel een beetje in je voordeel liggen zeg maar...dan is t nie erg toch :D
laatste aanpassing
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
K, de laatste roddel.

damien en ik gaan trouwen. we gaan al een tijdje met elkaar. alleen kinderen word een probleem. we gaan iid via foster parents Housepinda adopteren. maar dat zien we wel als het zover is.
dat mag niet, housepinda is MIJN slut gvd
en ik noem em franz :P
jacky wil eerst kijken hoe mensen op een roddel reageren, als dat nou positief is, dan kom ik er pas voor uit, wil gewoon graag meningen van andere horen voor ik iets durf of doe :P
hebben jullie t al gehoord , het schijnt dat .................:D
 
Artiest Jakuza
Mwoahahahaha, ik vind een bepaalde dame hier op PF, die zichzelf hier wel van bewust is, bijzonder mooi en relext, maar een welbekend fenomeen weerhoudt mij er van verdere actie te ondernemen (As in: Afstand :() En verder ga ik er nix over zeggen. :D

:kusje2:
laatste aanpassing
 
Mijn roddel was lekkol....;)

Oohjah, en smaakt naar mee...
laatste aanpassing
Ik heb wel wat: ik weet dat ray stiekum een amstel biertje heb gedronken ;)
 
Nieuwste roddel...

CCR Ray is voor Ajax :)
nog eentje dan:

Daan geeft op donderdag mastrubatie lessen :P
Nog eentje.. Indian zit bij de aa
laatste dan :

ilt heeft een fred flinstone auto
 
ga door ga door klig dubbel hiero :-D
indian is gestopt met drinken
kom nou ff met ECHTE roddels mensen.
Ben zo benieuwd!
girl je bent veelste nieuwsgierig :P
ja ik kijk echt steeds in dit topic.
En steeds niets boeiends :)
ik d8 namelijk gister aan zo'n topic.
Dat die moest komen.
:)
 
haha realbitch ja daar heb ik ook een soortgelijk topic over geopend gister

wat er allemaal niet gelult word zeg jesus het gaat vaak echt nérgens over!!!!
ja ben het met girl eens echte roddels kom op!
 
Heel PartyFlock is een grote roddel. Net goede tijden, slechte tijden soms...

Maar ik ben benieuwd.... Kom op!!
Jij bent benieuwd Maarten? Volgens mij ben jij juist het onderwerp van de meeste roddels gnagnagna! ;-)
HeatWave,Carlo,Marijn79 en Koenie hebben zaterdag een kwartetje gedaan op de terugweg van Impulz in de auto.;D
Carlo moest verreweg het hardste blazen van allemaal.:D
laatste aanpassing
krijg wel elk weekend steeeeeds meer te wetuh over sommige pf-ers...:P
 
ik heb een roddel! Over mij jajajaja!!! :D:D:D

heb ik gehoord van Marijke, ja mooi...

alleen 't vervelende, ze ontwijkt mijn vraag de hele tijd, ik weet nou nog steeds niet wat ik gedaan heb :S

Cool he!
Er zijn zat roddels jah...

Bas heeft wel beweze het UBER roddel topic te zijn...

Maar ik luister maar met een half oor... heb vaak het idee dat die mensen net zo hard over jou tegen anderen roddelen...

Maarja ;) boeie
 
2 Wacky Jackie: Daarom ben ik juist zo benieuwd...
Nou vooruit dan maar...

CCR-Ray en ik hebben besloten te gaan trouwen.
 
dat is geen roddel....

;P
Nieuwste roddel Dance @ G heeft geen Saus
Ok, nu houdt ik me niet meer in! Vers van de pers! Roddel update:

* Xypzo en lindatje hebben zondagochtend wederom samen ontbeten!
* TonyM wilde kampioen Tegelhappen worden
* Maarten maakt zijn reputatie als PF-pepslet elk feest weer waar. Ook op Awakenings had de blauw-ogige parttime Parkinsonpatient niets te klagen en heeft z'n tong weer overuren gedraaid!
* Naakt-twister schijnt een erg gezeligge bezigheid te zijn
* GHB Freak vind Xypzo veel lekkerder dan 'ie ooit durfe toe te geven. De zoendende foto

http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=gallery;ACTION=one;IMGID=17655;USERID=230

van deze twee mannen had dus duidelijk wel meer te betekenen. Dat bleek wel uit het feit dat Bas afgelopen zaterdag als een razende roeland stukken uit Peter's begeerlijke vlees begon te bijten en hem vervolgens naar z'n nek vloog, waarchijnlijk om hem te kussen!
* Fluffie kan buiten gezellig kletsen met dr geweldige dikke zachte lippen ook heerlijk kussen!
* wackiejacky was afgelopen weekend losgebroken en schijnt nog steeds voortvluchtig te zijn. Ze zou zich hebben schuldig gemaakt aan het zoenen van een groot aantal PF-dames en enkele heren, en is te herkennen aan een zware-jongens-petje en op het moment van verdwijning een lijkbleek gezicht door bevriezingsverschijnselen.

* Isabella was ook dit weekend weer onderwerp van vele smeuige verhalen. Zo schijnt Judy steeds vaker onzedelijk te betasten (wat volgens Judy weer is onstaan door contact met bovengenoemde boef!) en na een bezoek van een zekere eerdergenoemde pepslet loopt ze met O-benen....Onduidelijk is nog wat zich precies heeft voorgedaan al heeft ondergetekende wel een zeer ernstig vermoeden...

Dit was de roddelupdate voor vandaag, verdere berichtgeving volgt!

M.V.G, uw reporter ter plaatse, wackiejacky!
oké dan daar hebben we wat aan!

Ik heb dr ook nog 1tje:
TonyM heeft zaterdag in de qbase geprobeert met een plant te praten, maar helaas kon de desbetreffende plant hem niet verstaan, omdat de muziek te hard stond.
 
en indian had ruzie met een paal in de fun en gaf hem na een heftige discussie een flinke kopstoot waarna de paal bewusteloos naar de ehbo vervoert moest worden
O ja, verder gaat het verhaal rond dat Naqqle veel te weinig met wackiejacky heeft geknuffeld!!!
 
wat zeg je nou jossa, had indian last van een schizofreen momentje. wie heb er eigenlijk gewonnen indian of paal of liep indian tegen zijn eigen paal.
 
Heej, don't blame Indian. Die palen in de fun schijnen zich tegenwoordig ook veels te agressief op te stellen naar bezoekers !
niemand die , de paal komt masseren ?? :-D
okey nog 1:

Jos heeft van nick zijn huis tot beverwijk station. Niet zijn bek dicht gehouden en heeft niks meer dan onzin uit zijn bek gelaten!! waarna hardhouser en indian het in hun broek deden van het lachuh :-D
nog 1 :

Naqqie heeft mij luid en duidelijk vertelt net als Kamaya , dat zij niet van techno houden, maar toch op een techno feest zijn geweest ;P