2 volgers · 30471x bekeken
het ligt gewoon aan de persoon die het neemt, ik ga zelf van coke echt geen macho verdrag vertonen ofzo
Ja, indd verschilt inderdaad wel per persoon, mwah van coke wordt ik gewoon irritant.
Echter het is al meer dan 10 jaar dat ik dat gebruikt heb, voor mij hoeft het niet meer.
ik vind pep 100 keer beter dan xtc
en je moet het ok onder controle hauden ander kun je het beter niet doen
wat is er nou chiller aan pep dan aan mdma
pep is alleen leuk als je perse de nacht door MOET komen zonder te slapen zoals een feest ofzo beetj zonde om dan moe te zijn xD (ervaring
ik zou het je zeker niet afraden om pep te doen
eerste keer wel na een paar keer vind je de smaak nog redelijk lekker
macht der gewoonte zullen we zeggen? xD
waarom zou je het tot 'n gewoonte willen maken?
Afijn ieder zijn eigen ding, mensen die niets gebruiken, respect, ik ben jaloers op jullie.
Helaas vanwege mijn drukke leven en werk ben ik niet altijd even fit als sommige andere, en gebruik dan hulpmiddelen
ik gebruik maar ongeveer 1x in de 3 mnd. Alleen bij een lekker feest. Als ik in het weekend gewoon naar de stad ga of ik duik een discotheek in dan komt het echt niet in me op om iets te gebruiken. Dan neem ik heerlijk een biertje en later een mixje en dat kan ik ook vol houden tot sluitings tijd. Zo kan ik iedere x maximaal genieten van de xtc en speed en hou ik het netjes onder controle.
gevaarlijk spul
Afijn ieder zijn eigen ding, mensen die niets gebruiken, respect, ik ben jaloers op jullie.
Helaas vanwege mijn drukke leven en werk ben ik niet altijd even fit als sommige andere, en gebruik dan hulpmiddelen
Ik zie drugs niet als hulpmiddel ofzo. Nou heb ik alleen ervaring met wiet, paddo's en xtc, maar ik denk dat we allemaal wel "zooi" gebruiken, gewoon omdat het leuk is.
Hmm tja, ach..
aspirientjes zijn toch ook een hulpmiddel, is ook drugs.
Speed is de enige partydrugs die ik alleen gebruik als hulpmiddel.
Vroeger wel veel speed gesnoven omdat we het leuk en lekker vonden, maar die tijd ben ik voorbij.
Echt geen zin meer om grammen in me neus te douwen en vervolgens daarna 2 dagen van slag zijn, niet kunnen eten etc etc.
Nee, als ik moe ben dan ff een puntje speed, met 1gr doe ik weken al niet maanden.
aspirientjes zijn toch ook een hulpmiddel, is ook drugs.
Speed is de enige partydrugs die ik alleen gebruik als hulpmiddel.
Vroeger wel veel speed gesnoven omdat we het leuk en lekker vonden, maar die tijd ben ik voorbij.
Echt geen zin meer om grammen in me neus te douwen en vervolgens daarna 2 dagen van slag zijn, niet kunnen eten etc etc.
Nee, als ik moe ben dan ff een puntje speed, met 1gr doe ik weken al niet maanden.
pep is echt te ranzig.
maar zodra de smaak weg is kon mijn avond niet meer stuk.
ben alleen al bijna 7 maande gestopt
ik zoek ''informatie'' over speed, in de omgeving utrecht.
het is uiteraard voor mijn spreekbeurt, vorige keer had ik het al over mijn hamster, dus nu over speed.
dus als iemand nog wat goede pure informatie heeft, pb me dan, (als het goed is wil ik er best wel de hoofdprijs voor betalen , goede 'informatie' mag wat waard zijn )
Ik kan je er wel wat over vertellen hoor, hoe het werkt enzo, wat of de risico's en gevolgen zijn. Interesse?
pep is heerlijk ben al 3 dagen wakker en de sex is fucking goed
vind het zlef best dat iemand gebruik ben zelf geen heilige maar dan alleen weekends door de weeks een drukke baan.. maar als je kinderen hebt is het vind ik not done om die zooi maar liefst drie dagen te gebruiken.
Wat een slappe excusen hier voor drugsgebruik. Een druk leven of een kutleven is echt geen reden om het te gebruiken, je doet het voor je eigen plezier. Niks of niemand dwingt je er toe. Ik heb zelf geen problemen met af en toe gebruiken, maar ik heb mijn limieten. Tegenwoordig aan er zoveel de mist in met drugsgebruik, en de 'slachtoffers' worden ook steeds jonger.
speed ja en nee maar leer er mee omgaan.. zelf nu laatste tijd best erg mee de fout in gegaan, even een rustpauze van 2 maanden pakken.
zit nu denk ik 4 maanden lang ieder weekend minimaal aan de 1.5 gram plus 2 nachten doorhalen.
de laatste 4 weken waren 3 dagen en 2 nachten doorhalen tegenover dinsdag woensdag en donderdag naar de klote te zijn.
ben de laatste 4 tot 5 weken ook fout gegaan zodra ik thuis in me bed lag. binnen 5 minuten flinke koorts onregelmatig ademhalen en flinke hartkloppinge.
en dan als je wilt opstaan om je polsen onder de kraan te houden en een washandje op je hoofd te gaan leggen zowat flauwvallen
voorlopig even niet meer voor mij en heb dr ook heel wat van geleerd ;S
zit nu denk ik 4 maanden lang ieder weekend minimaal aan de 1.5 gram plus 2 nachten doorhalen.
de laatste 4 weken waren 3 dagen en 2 nachten doorhalen tegenover dinsdag woensdag en donderdag naar de klote te zijn.
ben de laatste 4 tot 5 weken ook fout gegaan zodra ik thuis in me bed lag. binnen 5 minuten flinke koorts onregelmatig ademhalen en flinke hartkloppinge.
en dan als je wilt opstaan om je polsen onder de kraan te houden en een washandje op je hoofd te gaan leggen zowat flauwvallen
voorlopig even niet meer voor mij en heb dr ook heel wat van geleerd ;S
Kortom je kan er gewoon niet tegen, blijf er dan gewoon van af
Wel sneu trouwens als je al op 17 jarige leeftijd aan de pep zit
geef toe dat ik de oudste niet ben inderdaad
mja laatste maand gaat t ook eigelijk fout met die shit in t begin dacht ik van mja zal eenmalig zijn volgende keer niet meer. toen gebeurde et weer, nog maals en nog maals. nu is t voor mij voorlopig even genoeg geweest met die rotzooi. maakt stiekem toch meer kapot dan je verwacht.
maakt stiekem toch meer kapot dan je verwacht.
Vooral op deze leeftijd, is nou niet echt bevordelijk voor je ontwikkeling ofzo..
Vooral op deze leeftijd, is nou niet echt bevordelijk voor je ontwikkeling ofzo..
tja wat kan ik zeggen. na een aantal keer xtc gedaan te hebben en dat spacen toch niet mijn ding vind op een feest omdat me lichaam dan geen zin heeft om te gaan hakke en aleen maar wil gaan zitte en beetje voor me uit wil gaan zitte gapen (overigens ook wel leuk) was het maar eens keertje speed proberen. heerlijk helder blijven, uren lang door kunne gaan, voor je t weet gebruik je het spul veel te veel en veel te vaak, veel meer dan nodig is..
moet er overigens wel bij zeggen dat ik het nooit doordeweeks gedaan heb..

![[B.O.T] NLrobiin](/images/user/968819_1360812.jpg)

![[EGB] Paul](/images/user/602505_2620621.jpg)