Partyflock

Forumonderwerp · 1054855
2 volgers · 29291x bekeken

Waarschuw beheerder
Wat vind je van speed?
Waarschuw beheerder
hoelang ongeveer houdbaar in een sealtje op je kamer heb anders altijd een gripzakje maakt dit verschil??
Waarschuw beheerder
Ja maakt verschil, eventuele reststoffen zouden plastic zakje kunnen aantasten, vandaar dat er veel sealtjes gebruikt worden.
Houdbaar, 3/4 weken, daarna gaat de kwaliteit toch wel erg hard achteruit, bovendien, oude pep langer dan een week smaakt naar mijn ogen iets minder lekker, prikt meer, soms idee dat pep van 1 week oud beter werkt dan vers, maar kan ook te maken hebben met de extra prikkels in je neusje, ik niet zeker weten.

Ik haal 1x per week wat uit de vriezer voor eigen gebruik, een week dosis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knarie-Arie-010 op zaterdag 4 december 2010 om 00:28:
Houdbaar, 3/4 weken, daarna gaat de kwaliteit toch wel erg hard achteruit, bovendien, oude pep langer dan een week smaakt naar mijn ogen iets minder lekker, prikt meer, soms idee dat pep van 1 week oud beter werkt dan vers, maar kan ook te maken hebben met de extra prikkels in je neusje, ik niet zeker weten.

maakt me wel eens nieuwschierig, heb et nooit langer dan 4 dagen bewaard
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zaterdag 4 december 2010 om 00:40:
maakt me wel eens nieuwschierig, heb et nooit langer dan 4 dagen bewaard

jah, zou je eens moeten proberen, 1 week oude speed snuiven.
maar eerlijk is eerlijk, verse pep van 1 a max 3 dagen uit smaakt en ruikt aanzienlijk lekkerder, en doet minder pijn in je neus.
Allowel ik dat door me neus halen eens moet mee stoppen, loop al maanden met een kriebelige en soms lopende neus.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 december 2010 om 13:36:
helpt speed ook tegen bevroren ramen

Als je het koud heb kan het helpen.
Waarschuw beheerder
:no:
krijg het van speed juist koud:S

teken om te gaan slapen!!

:JAJA:
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaaaa!!!

u gaat door voor de hoofdprijs!

:cheer: :cheer:
( moet nog ff bedenken wat dat gaat worden:p )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt goede speed is er niet meer volgens mij. sinds kraken bij wet verboden is zit speed ook in het verdomhoekje.
vroeger roze kleverige kraak pasta, mega mega sterk en van 0,1 gram direkt twee dagen wakker, wild, energiek en ongevoelig voor pijn, agressief, niet knock out te slaan met vechten, terminator sryle. onmogelijk om nog te pissen of te rukken door micro speed pikje haha.
van de speed van nu ben je hooguit direkt para, moe en futloos. of alleen een beetje huilerig als je geluk hebt.
ik vind mephedrone eigenlijk wel goede vervanger, tussen speed en coke in als je veel in 1 keer neemt (meer dan 300mg). mega euforisch en ook lang wakker. niet speederig maar wel praterig, gezellig en alles.

huh? wie voegt mij toe?
Waarschuw beheerder
als je meer dan drie dagen wakker bent zijn die hallucinaties juist wel kicken, alsof er steeds kleine vliegjes of lichtpuntjes om je heen vliegen, het patroon in de vloerbedekking beweegt steeds, de muren bewegen een beetje naar binnen en naar buiten, of dat je de hele tijd het gevoel hebt dat er iemand achter je staat. lekker para. auto rijden onder een viaduct door in het donker is alsof er een gigantische roofvogel over je heen vliegt met klapperende vleugels van 10 meter breed etc.
oren suizen, alles klinkt ver weg. als een zombie spacend boodschappen (bier halen) terwijl 's ochtends de normale mensen naar hun werk gaan en alle winkelschappen bewegen alsof het golven langs een schip zijn, dat je je echt moet vasthouden aan het schap. mensen rare en enge gezichten, het gevoel dat iedereen naar je kijkt maar dat je tegelijkertijd onzichtbaar bent en helemaal buiten de maatschappij staat. heerlijk toch.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van nietvoorhetvoetbal op zondag 5 december 2010 om 07:42:
als je meer dan drie dagen wakker bent zijn die hallucinaties juist wel kicken, alsof er steeds kleine vliegjes of lichtpuntjes om je heen vliegen, het patroon in de vloerbedekking beweegt steeds, de muren bewegen een beetje naar binnen en naar buiten, of dat je de hele tijd het gevoel hebt dat er iemand achter je staat. lekker para. auto rijden onder een viaduct door in het donker is alsof er een gigantische roofvogel over je heen vliegt met klapperende vleugels van 10 meter breed etc.
oren suizen, alles klinkt ver weg. als een zombie spacend boodschappen (bier halen) terwijl 's ochtends de normale mensen naar hun werk gaan en alle winkelschappen bewegen alsof het golven langs een schip zijn, dat je je echt moet vasthouden aan het schap. mensen rare en enge gezichten, het gevoel dat iedereen naar je kijkt maar dat je tegelijkertijd onzichtbaar bent en helemaal buiten de maatschappij staat. heerlijk toch.

Klinkt mij bekend behalve dat die tijd voorbij is daar ben ik het niet met je eens.

Waarschuw beheerder
:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nietvoorhetvoetbal op zondag 5 december 2010 om 07:42:

onslo weer aan de coolbest etc...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 september 2009 om 10:05:
dat is de waarheid

gabbers zijn echt niet de enige soorten mens die speed gebruiken hoor :lol:
Waarschuw beheerder
Tsja je leeft maar 1 keer dus waarom niet dus
JA
Waarschuw beheerder
Heh nee, ik hoef geen donkere kringen rond mijn ogen.

(mensen die veel speed gebruiken zijn zo te herkennen, ook als ze nuchter zijn)
Waarschuw beheerder
af en toe leuk, alleen op een feest met veel bier er bij en ik kan gelijk slapen thuis!

wij hebben ooit 1 keer iemand meegenomen naar een feest en die snuift gezellig mee en het enige waar ze daarna nog over praat of mee bezig is is speed, dit kan niet anders dan dat zij van nature supergevoelig is voor verslaving aangezien ik na een avondje speed op een feest de komende 2 maanden echt niet aan nog een keer kan denken en zij beweert terwijl ze staat te stuiteren en te draaien dat ze rustig wordt van die rommel:rot: mede dankzij dit pas ik er wel mee op maar gelukkig ben ik ook wat meer gedisciplineerd dan zij;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sedatephobiac op maandag 20 december 2010 om 12:52:
dat ze rustig wordt van die rommel

Als ze ADHD heeft kan dit kloppen (toch?)
Waarschuw beheerder
ja maar als ze het op heeft staat ze te stuiteren als een malloot! ze zegt dat ze add heeft maar als ze 1 lijn op heeft spookt ze 10 uur lang door het huis en de hele nacht wakker etc.

wordt alleen gek van dat gezeur of ik wat kan fixen voor haar terwijl ze weet dat ik junks niets geef:p haar oplossing hier voor is ritalin gaan snuiven hahaha, ze heeft namelijk 0 euros

edit: en het feit dat wij haar de eerste keer hebben laten proberen baart ons zorgen maar aan de andere kant wij kunnen ook niet weten dat zij geen verantwoordlijkheid neemt voor school en werk etc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juli 2010 om 16:36:
Waarom vind ik nooit dealers die niet ver van me afwonen en die ook per g verkopen ipv per ons...

hahha omdat als je dan toch zo ver moet om je troep te halen je net zo goed een ons kan halen :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sedatephobiac op maandag 20 december 2010 om 12:52:
en het enige waar ze daarna nog over praat of mee bezig is is speed

geef mij direx dr nummer gek ik maak dr kats afhankelijk!!

Waarschuw beheerder
donateur
Voorlopig effe niet meer:)
Laatst weer is een pilletje gedaan ook heel fijn maar de kater is toch 10 keer erger 8)
Bij speed bijna geen kater alleen moe:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nietvoorhetvoetbal op zondag 5 december 2010 om 07:13:
echt goede speed is er niet meer volgens mij. sinds kraken bij wet verboden is zit speed ook in het verdomhoekje.
vroeger roze kleverige kraak pasta, mega mega sterk en van 0,1 gram direkt twee dagen wakker, wild, energiek en ongevoelig voor pijn, agressief, niet knock out te slaan met vechten, terminator sryle. onmogelijk om nog te pissen of te rukken door micro speed pikje haha.
van de speed van nu ben je hooguit direkt para, moe en futloos. of alleen een beetje huilerig als je geluk hebt.
ik vind mephedrone eigenlijk wel goede vervanger, tussen speed en coke in als je veel in 1 keer neemt (meer dan 300mg). mega euforisch en ook lang wakker. niet speederig maar wel praterig, gezellig en alles.

huh? wie voegt mij toe?

0,1g 2 dagen wakker? Dat moet ik ook is zien te krijgen.
Waarschuw beheerder
speed is nogal verslavend/kan verslavend zijn :S
dus hou ut wel bij mdma :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mark:hyper: op woensdag 9 februari 2011 om 19:30:
speed is nogal verslavend/kan verslavend zijn :S

ligt er maar net aan hoe verslavings gevoelig je bent en hoe sterk je in je schoenen staat.
Waarschuw beheerder
Ja, lekker op z'n tijd :D Relaxte toevoeging voor een avond los, maar wat mij betreft niet iets waar ik een hele avond op zou doen.
Van verslaving is bij mij (gelukkig) absoluut geen sprake, met een natte bal van 5 gram in m'n koelkast doe ik ongeveer een half jaar.
Wanneer nodig een plakje afsnijden :)

Alleen is de kater (zoals velen al benadrukken) echt kut, ik ben vaak genoeg wakker geworden met de gedachte "wat een troep, ik doe het nooit meer..!!"
Het lijkt ook wel of het bij mij hetzelfde effect heeft als blowen; Hoe langer ik het doe, des te fijner en relaxter ik ga op een kleinere dosis :lol:

M'n vriendin heeft wel iets mafs :P ze heeft minimaal 3x zo veel nodig als ik. Waar ik een complete avond moeiteloos haal met een halve gram, heeft zij minimaal 1,5 gram nodig.
Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn, een te hoge verwachting van de werking van speed of verhoogde tolerantie voor amphetamine..?
Kent iemand hier iemand met hetzelfde 'probleem'

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nielsch_86 op woensdag 9 februari 2011 om 21:11:
avond moeiteloos haal met een halve gram, heeft zij minimaal 1,5 gram nodig.
Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn, een te hoge verwachting van de werking van speed of verhoogde tolerantie voor amphetamine..?
Kent iemand hier iemand met hetzelfde 'probleem'

Hoorde juist dat vrouwen harder en lekkerder gaan met dezelfde hoeveelheid als mannen:)
Uitspraak van Nielsch_86 op woensdag 9 februari 2011 om 21:11:
Alleen is de kater (zoals velen al benadrukken) echt kut, ik ben vaak genoeg wakker geworden met de gedachte "wat een troep, ik doe het nooit meer..!!"

Combineer je het met andere drugs?
Ik combineerde het altijd met pillen nu ik dat niet meer doen heb ik helemaal geen kater meer mits ik niet teveel pak;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 9 februari 2011 om 21:19:
Combineer je het met andere drugs?

Dat wel, meestal pillen, maar ook niet in extreme mate :)
De kater lijkt bij mij wel altijd aanwezig, ook al doe ik maar een beetje speed :( jammer genoeg...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nielsch_86 op woensdag 9 februari 2011 om 21:56:
Dat wel, meestal pillen, maar ook niet in extreme mate

Deed ik ook niet. maar die katers zijn echt te gruwelijk gewoon pas dat ik me donderdag weer normaal voelde:s
Nu combineer ik niet meer scheelt wel met pillen altijd wel een kater maar met speed niet meer:cheer:
Alleen vermoeid maar das niet zo erg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 april 2009 om 20:06:
overal waar TE voorstaat is niet goed

behalve tevreden:P

Waarschuw beheerder
Ja heerlijk lekker betaalbaar ook. :)
Waarschuw beheerder
kut rotzooi
- ja het is goedkoop oke..
-ik word er alleen maar serieus van en kan nergens meer om lachen
-ik krijg niks meer door de strot de komende 36 uur zo'n beetje
-brak als een MF de volgende dag
-en over hoe slecht het is voor je lichaam zal k ook maar niet beginnen:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 10 februari 2011 om 00:16:
met pillen altijd wel een kater maar met speed niet meer

bij mij dus precies het tegenovergestelde
Waarschuw beheerder
tsja wat vind ik van speed ? Het hoorde bij mij, was me vriend...totdat ik niet meer zonder kon. Het sloop langzaam in me leven totdat ik niet meer naar een feest kon zonder het te hebben, ik vond er anders niets aan. Het vormde me karakter me hele doen. Ik leefde naar het weekend toe voor de KICK. Lekker gek doen en jezelf laten gaan, heerlijk, totdat je toch de negatieve kanten gaat ervaren. Ben nu 30 en vanaf me 14e gebruikt. Heel me ontwikkeling heeft stil gestaan, maar dat besef je later pas, daar denk je op dat moment niet aan. Ben nu bijna 2 maanden clean van alles ook wiet, wat ik dagelijks gebruikte dankzij een twaalf stappen programma afkickkliniek waar ik ben opgenomen, wilde ermee stoppen maar het lukte gewoon weg niet in me eentje. Tsja als ik zo terugdenk heb ik een leuke gekke tijd gehad met speed maar de klap komt later pas, achteraf is het allemaal een schijnwereld waarin je leeft, elke interactie is nep en gemaakt door drugs niet echt, maar dat besef komt later. Welkom 2 reality ff kijk uit met die troep en gebruik het verantwoord of liever niet, ik heb half me leven ermee gefeest en als ik achteraf terugkijk ff schijn was het.. was niet mezelf en heb afgelopen 2 maanden moeten vechten en nu nog steeds om mezelf weer te leren kennen. Emoties alles word vervlakt, fuck tis nog steeds een gevecht elke dag de rest van me leven, maar doe het per dag en langzaam an komt me oude ik weer terug, maar me herstel zal nog maanden zo niet jaren duren. Greetz

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor jou en je 'verhaal' Paolo! Diep :respect:

Waarschuw beheerder
Tja ik lig nou nog wakker ervan had om half 3 vanmiddag een tikkie genomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paul. O op maandag 21 februari 2011 om 01:47:
Ben nu bijna 2 maanden clean van alles ook wiet, wat ik dagelijks gebruikte dankzij een twaalf stappen programma afkickkliniek waar ik ben opgenomen, wilde ermee stoppen maar het lukte gewoon weg niet in me eentje. Tsja als ik zo terugdenk heb ik een leuke gekke tijd gehad met speed maar de klap komt later pas, achteraf is het allemaal een schijnwereld waarin je leeft, elke interactie is nep en gemaakt door drugs niet echt, maar dat besef komt later. Welkom 2 reality ff kijk uit met die troep en gebruik het verantwoord of liever niet, ik heb half me leven ermee gefeest en als ik achteraf terugkijk ff schijn was het.. was niet mezelf en heb afgelopen 2 maanden moeten vechten en nu nog steeds om mezelf weer te leren kennen. Emoties alles word vervlakt, fuck tis nog steeds een gevecht elke dag de rest van me leven, maar doe het per dag en langzaam an komt me oude ik weer terug

oke ff reactie van een speedfreak:
klinkt wel als een beetje afkickkliniekpraat idd... ben een pak jonger dan jij. maar speed is een DEEL van mij. niks nep niks fake dit ben IK nu... er is geen andere versie van mij. ik ben een bewustzijn met gevormt door een hoop ervaringen en de omgeving, al dan niet onder invloed van pep (meestal wel) en alcohol(paar dagen in de week). elke interactie is echt net als je nuchter binnen een paar (tientalle-) jaren is elke conversatie van mijn onder invloed evenwaardig aan elke andere interactie... namelijk: niets alle betrokkenen zijn dan al lang dood en vergeten laat staan dat je er zelf nog iets aan hebt.

oke IK snap dat je wil afkicken als pep niet meer (of nooit) in je leven paste en dat het kut is dat je dan merkt dat je niet meer zonder kan... maar kvind niet dat je ff onderschijd moet maken tussen jezelf toen je verslaafd was en jezelf nu je clean bent omdat je je gewoon aangepast hebt aan wat je denkt een betere versie van je zelf (toen je ging gebruiken en nu je clean bent). en jezelf leren kennen ... nee je ontdekt gewoon een niewe ik niet een oude ik die wegwas toen je gebruikte ... je bent immers heel wat ervaringen (en de kennis over een drugverslaving rijker...)

over emoties kan ik niks zeggen , heb er nu niet veel(wat je zegt) maar had er toen ik jonger was ook niet echt veel. maar das een famillie trekje dus...

en een gevecht voor de rest van je leven ,kan zeker... maar tzou niet mogen als je afgekickt was. je hersenen weten dat pep in een bepaalde situatie de situatie enorm kan verbeteren. "leuk feestje hier maar met een lijntje pep zou het nog beter zijn" en je hebt jaren je zelf chemisch gelukkig gemaakt(of dat nu door ervaringen of door drugs komt is het maar het zelfde ,endorfines zijn endorfinnes en vanwaar ze komen maakt voor je hersenen wijnig uit, vergelijk het mss met een enorm verwent nest dat plots rockbottom zit) als het gevecht dat je dagelijks voert echt een gevecht is dan vind ik het erg voor u want dan ben je eigenlijk jezelf aan het beliegen. de reden dat je gestopt bent is wss voor de nadelen op lange termijn en als je moet vechten om er af te blijven dan denken je hersenen nog steeds op korte termijn. zonder de lange termijn gevolgen in rekening te brengen terwijl je ze wel weet. (ik gok dat op 2 maand + afkick centrum tijd de afkick verschijnselen (adrenalinne tekort / slaap / endrofines / depressie / kies maar , wel al over zijn.

als ik u was leerde ik , de IK zoals IK aanvaarden en hoopte ik niet om een oude versie van jezelf terug te vinden. dit bijn jij nu , met alles wat je hebt mee gemaakt , je geschiedenis dus, eb je toekomstplannen en je idee van hoe jij gelukkig moet zijn. maak je optelsommetje en de IK van nu heeft dan beslist dat pep hier niet in past, en dat dit je doelstellingen en je verkozen weg naar geluk/voldoening in de weg zit... en moest dit veranderen leer je gewoon weer een nieuwe ik kennen.

maar begin geen spijt te krijgen van de 10? 20? jaar dat je gebruiker was .... in je leven dat zowiso maar 70? jaar duurt op een aardbol van enkele miljarden jaren oud.want dan was je beter nooit geboren geweest en heeft het gemiddeld gezien al bijna geen zin meer om nog verder te leven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DonJon op vrijdag 18 februari 2011 om 17:47:
ik krijg niks meer door de strot de komende 36 uur zo'n beetje

Ik eet gewoon met speed geen probleem met pillen daarin tegen:roflol:
Daarom zijn die katers ook minder zwaar denk ik blijf eten en veel drinken en stop op tijd.
Speed is kut als je te lang door gaat een lijntje werkt immers 8 uur door 8)
Uitspraak van DonJon op vrijdag 18 februari 2011 om 17:47:
ik word er alleen maar serieus van en kan nergens meer om lachen

soms maar heb ook wel is met een glimlach gestaan op men gezicht soort van euphorisch gevoel:D
Uitspraak van sKater op maandag 21 februari 2011 om 05:50:
ik word er alleen maar geil van :D

Ook een leuke bijwerking idd:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paul. O op maandag 21 februari 2011 om 01:47:
tsja wat vind ik van speed ?

Ik snap dat je je verhaal kwijt wilt, maar als je zo kort van de speed af zit, waarom kijk je dan op een forum als dit? Of heb je het gevoel dat je je verhaal moet vertellen en mensen moet waarschuwen voor bepaalde dingen? Is niet om af te zeiken hoor... komt echt uit pure interesse wat je ertoe zet om naar dit gedeelte van het forum te gaan als je er zo over denkt. Stuk bescherming of toch een stukje nostalgie(/roesting)? Of wil je gewoon je ei kwijt bij mensen die weten wat speed daadwerkelijk is (want om bij mensen die nooit gebruikt hebben je verhaal te vertellen geeft misschien niet het gewenste gevoel?).

Hoe je het ook bekijkt: ik vind het wel erg dapper dat je dit hier hebt neergezet en voor mij is het eens "leuk" om wat anders te lezen dan alleen maar Jaaa!!! of Neeeee!!!
In eerste instantie moet ik toegeven dacht ik: je praat alleen in de zielige vorm over jezelf, alsof je het heel zwaar en moeilijk hebt... en dat zal vast waar zijn, maar als je geen positieve energie uitstraalt, wordt het moeilijk terug te verwachten.
Maar een moment later dacht ik: eigenlijk goed dat we een keertje zo'n verhaal lezen hier en dat je het getypt hebt.
Bedankt! (blijft mijn vraag open staan wat je ertoe leidde dit hier neer te zetten, want je bent vast niet zomaar op dit gedeelte van het forum gekomen).

Uitspraak van actief op maandag 21 februari 2011 om 08:11:
Ook een leuke bijwerking idd

Nou... als ik iets te enthousiast ben geweest dan is alles wel beschadigd en onbruikbaar voor een week, omdat ik iets te hardhandig met bepaalde dingen bezig ben geweest. Dus het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 maart 2009 om 13:23:
Wat vind je van speed?

Tsja, je leest dit vast niet meer, maar: Gast! Je profiel weg? Sinds wanneer is dat? (ik verwacht geen antwoord, maar toch, ben wel benieuwd waarom :P haha)...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sKater op maandag 21 februari 2011 om 09:15:
Nou... als ik iets te enthousiast ben geweest dan is alles wel beschadigd en onbruikbaar voor een week,

Heb daar maar een dag last van:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 21 februari 2011 om 09:21:
Heb daar maar een dag last van

Haha, ik wilde er eigenlijk op ingaan, maar dan wordt alles te gedetailleerd. Weet niet of mensen daarop zitten te wachten :P.