oneerlijk
Eitje
is er niet een middenvak, voor als je voor allebei bent?
ik stel voor om voor majstro een uitzondering te maken voor deze ene keer en het buffergedeelte tussen de 2 wanden naast het uitvak het majstro-vak te noemen uiteraard alleen toegang op vertoon van seizoenskaart van beide clubs!
willem2 stoere kerels
Eitje, 0-3 voor NAC
Hij zit er iiiiin.. hij zit er iiiiiin.. hij zit er iiiiiin er achter iiin.
kunt zeggen van dat filmpje wat je wil maar is zeker wel humor heheheh
kunt zeggen van dat filmpje wat je wil maar is zeker wel humor heheheh
op een dag als die niet, praktisch onmogelijk met zoveel wouten
In dat opzicht niet nee, maar een derby blijft desondanks wel gaaf.. beleving op zo'n dag is toch een stukje anders dan tegen een andere club
Het gajes gaat toch niet met de combi, weet toch iedereen.of liepen gerse jozef en dip in de voorste linie?
of liepen gerse jozef en dip in de voorste linie?
Het gajes gaat toch niet met de combi, weet toch iedereen.of liepen gerse jozef en dip in de voorste linie?
dat zeker! Het leukste is nog altijd het einde waar de kindertjes van de kingside door de stewards worden weg gejaagd...
Afrika
Killiang
Uitspraak van Lange koekwaus op zaterdag 28 maart 2009 om 16:44:
is
Uitspraak van Gerse Jozef op donderdag 26 maart 2009 om 14:48:
een
Uitspraak van Lange koekwaus op zaterdag 28 maart 2009 om 17:08:
ekte
zere anus
NAC
=
gay
jwt
2-0
2x
:rood:
NAC
=
gay
jwt
gewoon loeiharde KANKER
het is tog niet eeeeuuurrrrluk
dippie wat ben je tog ook lelijk zeg met je rooie hOfd. Schreeuw de volgende x wat harder dan horen we et ook
![[img width=1024 height=1118]http://www.thebuttercompartment.com/wp-content/uploads/2008/11/tissues.jpg[/img]](http://www.thebuttercompartment.com/wp-content/uploads/2008/11/tissues.jpg)
te weinig kaarten, koude bockworst, te felle zon etc..
man denk dat ik me eigen aansluit bij breda hooligans daar kunnen ze alles zo goed geheim houden
larry fucker
Majestro 2
dat jullie topbois jullie maar eens tikken geven met je kansloos gezever op internet
Dip, waarom accepteer je mijn vriendjesverzoek niet?
Dip, waarom ben je zo lelijk?
beetje gefrustreerd lange? Tis ook allemaal niet eerlijk ook niet he. KNDB enzo, allemaal anti nak.
Achja Larry wat wil je anders na zo'n drama seizoen
2 keer verliezen van de tilburgers en dan Chrisje die zich voordoet als een willempie 2 supporter..voorschut in heel het land.
moest werken in 076 jwz
tas vol wapens dit dat, dubbeldekker bus psv jwz oneerlijk
je zult je maar een extra account gaan aanmaken voor een gast die niet eens van hk is, kom op zeg
hoop jou nog steeds een keer tegen te komen hier