| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 7 maart 2009 om 22:00 |
Endymion & Ophidiangoeie set neer gezet egt dodelijk
Man van de avond: Radium
psies, de laatste masters in de hemkade was gelijk mn laatste masters! Dat waren de tijden tegenwoordig ist gewoon niksssss
niet gegaan
hoorde van een bekende van me dat er 13 jarigen rond liepen, flink aan de drugs
hoorde van een bekende van me dat er 13 jarigen rond liepen, flink aan de drugs
Viel me overigens wel op dat er ook behoorlijk wat ouderen aanwezig waren.
was een lekker feestje goed geluid leuke setjes vond de sfeer wel goed , ja en dat gezeik over die leeftijd daar moeten mensen maars mee ophouden lekker boeie of er jong volk loopt
radium = frenchcore, maar radium draait dat niet op MoH, helaasch
Iemand nog gezien wat Paul deed in de Early?
Flinke vechtpartij gezien in de Talents-zaal.. Ongelofelijk.. Gasten bleven meppen, en echt nergens security te bekennen..
Ik heb t niet gezien maar ben wel nieuwschierig......
Flinke vechtpartij gezien in de Talents-zaal.. Ongelofelijk.. Gasten bleven meppen, en echt nergens security te bekennen..
na bij de main ook johh, en aan t eind nog n gozer die kon zowat 4 securiti gaste aan werd met tai-rippies of hoe die dinge ook heette vast gebonde en mee genome
Was het weer waard die hele reis met bus en trein etc naar Den Bosch! Wat een feesje weer. Geluid stond echht loeihard als je vooraan stond. Ben nu nog men trommelvlieze kwijt. En wat een leuke Hollanders weer, wat een mentaliteit vergeleken met de feesten bij ons. Geen enkel opstootje gezien, alleen vriendelijke mensen!
Nou d'r was een of andere gast die vooraan stond uit te dagen, constant z'n middelvinger opstak naar Paul en weet ik 't wat, tot Paul naar beneden gerend kwam naar de hekken toe en 'm is ff goed aan z'n wang voelde
Dat heb ik helaas gemist maar voor Paul
verder wel veel buitenlanders: belgen, duitsers, italianen, spanjaarden, fransen..
Wat me tegenwoordig wel opvalt in de hardcorescene is dat er veel meer geouwehoerd en stilgestaan word i.p.v. het ouderwetse hakkuh
Alhoewel merendeel tegenwoordig ook niet meer weet wat hakkuh is en maar een beetje aan pogo doet
en voor de organistatie en overheid....je ken beter meer drugs toelaten (xtc) want dan word iedereen happy blij en lief tegen elkaar dan bier verkopen want man man man wat heb je der toch een stelletje stakkers tussen zitten als ze een paar biertjes ophebben,met iedereen op de vuist willen aggresief in de rond lopen.......BLIJF LEKKER THUIS EN GA IN DE LOKALE CAFE'S DE BOEL SLOPEN.....!!!!!!
controle was een klop op me broek,
Loop voorlopig nog kreupel ervan
Maar het was het zeker waard
Heeft niemand
13 jarigen
vermaakt
slechter als verleden jaar....helaas
te druk te warm zeker in de main en veel te veel niet gabbers.......blijf lekker thuis als je niet wil hakkeuh en alleen maar een beetje rond wil lopen en hangen want zo kenne de mensen die uit hun plaat willen niet eens vrij bewegen.......
teveel trance trutje's op hakken die een beetje stonden te patsen met hun annalbole sportschool vriendje's kijk mij kijk mij kijk mij...... (wat echt iets van de laatste jaren is op HC feesies)
de wc's zowel bij de vrouwen als de mannen 1 pijnzooi !
geen timetable en om 1 uur al het water al uitverkocht in de main.....
terror zaal deed de hele rechterkant van de speakers het niet meer rond 2en wat ik een beetje slecht vind want zo een organisatie moet gewoon een overbemeten instalatie neerplanten.....
maar voor de rest werd er echt snoeihard en lekker strak overal gedraaid !
en voor de organistatie en overheid....je ken beter meer drugs toelaten (xtc) want dan word iedereen happy blij en lief tegen elkaar dan bier verkopen want man man man wat heb je der toch een stelletje stakkers tussen zitten als ze een paar biertjes ophebben,met iedereen op de vuist willen aggresief in de rond lopen.......BLIJF LEKKER THUIS EN GA IN DE LOKALE CAFE'S DE BOEL SLOPEN.....!!!!!!
voor ons geen MOH meer volgend jaar want vind het zonde om zolang te rijden en zoveel geld uit te geven voor een zooitje puinzooi
Heeft niemand Vince horen draaien dan?....... gast draaide ook weer mesterlijk goed
Het was een leuk feestje maar niet meer dan dat.
Wat me tegenwoordig wel opvalt in de hardcorescene is dat er veel meer geouwehoerd en stilgestaan word i.p.v. het ouderwetse hakkuh
idd wat mij opviel was dat geen vd nationaliteiten engels kon spreken
maar wel in t nederlands om pillen en speed konden zeuren om de haverklap
hmmmmm voor straf heb ik natuurlijk niets gegeven
En ja , als ouwe lul van 40 ging ik weer helemaal plat voor NEOPHYTE. Heb geen last gehad van mensen die moeilijk deden, of het boeit me niet. Ik heb er weer flink op los gehakt en dat moet ook
Radium vond ik noujuist tegen vallen.
Nou d'r was een of andere gast die vooraan stond uit te dagen, constant z'n middelvinger opstak naar Paul en weet ik 't wat, tot Paul naar beneden gerend kwam naar de hekken toe en 'm is ff goed aan z'n wang voelde
Bij de kluisjes op het einde was een enorme ramp
te druk te warm zeker in de main en veel te veel niet gabbers.......blijf lekker thuis als je niet wil hakkeuh en alleen maar een beetje rond wil lopen en hangen want zo kenne de mensen die uit hun plaat willen niet eens vrij bewegen.......
teveel trance trutje's op hakken die een beetje stonden te patsen met hun annalbole sportschool vriendje's kijk mij kijk mij kijk mij...... (wat echt iets van de laatste jaren is op HC feesies)
e druk te warm zeker in de main en veel te veel niet gabbers.......blijf lekker thuis als je niet wil hakkeuh en alleen maar een beetje rond wil lopen en hangen want zo kenne de mensen die uit hun plaat willen niet eens vrij bewegen.......
al zou die smeerpijp mij in me wang knijpen kan ie 'm krijgen ook
te druk te warm zeker in de main en veel te veel niet gabbers.......
Inderdaad maar weinig frenchcore gehoord van deze man, halverwege z'n set kwam het pas een beetje op gang..
Haal hem dan gerust uit je agenda
hoe was manu le malin dan konden de hitjes aanhangers dat ook verdragen??
en iets van 20 minuten in de rij gestaan
nou nou beetje overdreven niet..
als je der niet als n gabber uitziet betekent t niet dat je niet van hardcore houd tog t gabber gevoel zit tog van binne wordt altijd gezegd
en iedereen moet lekker zelf wete wat die doet op t feesiej waar die voor heb betaald, of dat nou rondjes lope, hange of uit je dak gaan is. Ik ga wel uit me plaat hoor ook al doen andere dat nie
Bij de ingang gelukkig geen rij, maar de controle was me een lik-je-vestje
Konden zo doorlopen.
hoe was manu le malin dan konden de hitjes aanhangers dat ook verdragen??
Iemand enig idee welke duitse fotograven er rond liepen?
waarom moeten hardcore feesten alleen uit gabbers bestaan,
verder wel veel buitenlanders: belgen, duitsers, italianen, spanjaarden, fransen..
niet dat dat erg is, ik vind het wel leuk, maar was wel opvallend veel zeg maar..
Net wat livesets gehoord geupload door dj-x, klonk zeker niet verkeerd
Ik wil terug!!!!
Anders ik wel!
En is het gelukt met afvallen
Ik heb vrij weinig stilgestaan en ben wel wat afgevallen
Ik heb weinig stilgestaan maar 10 kilo is net niet gelukt
Radium vond ik noujuist tegen vallen.
3 a 4 kilo moet dan wel gelukt zijn
beetje jammer dat ik hard uit mn dak mijn baas tegen het lijf liep
iemand die 100% terreur in je eur is
Hij begon erg langzaam en de zaal liep dan ook erg snel leeg.
Endymion & Ophidian LIVE at Masters of Hardcore 2009
Volgens mij heb ik jullie nog gezien?
Jullie hebben absoluut niet stilgestaan
Klopt het dat jullie voornamelijk in de early zaal waren?
partyflock.
niet gaan zitten mauwen nu dat PF onbetrouwbaar is, dat weet ik ook wel. maar als je het een paar keer ziet staan zit er miscchien een kern van waarheid in
Uitspraak van Melop maandag 9 maart 2009 om 11:39:
Ik wil terug
Anders ik wel!
Die heb ik nog niet kunnen ontdekken
Heb wel e.e.a. kunnen vinden via Music in Control
De geluidskwaliteit is echter slecht
Uitspraak van T-2009 op zondag 8 maart 2009 om 21:22:
waarom moeten hardcore feesten alleen uit gabbers bestaan,
En bijvoorbeeld op MOH heel veel mensen komen die GEZIEN willen worden en niet perse voor de muziek.
Iemand enig idee welke duitse fotograven er rond liepen?
Ik zoek eigenlijk de site waar die donkere man met legerbroekie voor werkte.
iets met pix.de...
die zoek ik ook
die had foto van mij en me vriend genomen met onze angerfist maskers achte rop ons hoofd..
En kvind NIET dat je hardcorekleding hoeft te dragen om er daadwerkelijk bij te horen
Sorry maar ik ging geen 45 euro betalen + de rest om gezien te worden hoor!
Je gaat nu eenmaal niet naar een feest als je het herrie vind..
Ieder die op een groot feest rondloop vind wel iets mooi in de muziek
Sorry maar ik ging geen 45 euro betalen + de rest om gezien te worden hoor!
Je gaat nu eenmaal niet naar een feest als je het herrie vind..
Ieder die op een groot feest rondloop vind wel iets mooi in de muziek
En als ze het al niet vinden vinden ze het al wel aan het eind van de avond
kan bijna niet anders
heb alleen gezien dat paul; dr 1 in zijn wang kneep omdat die mongool met ze middelvinger stond verders niks gebeurd
Early zaal was echt 1 van de betere zalen dit keer
Werd super gedraaid en het geluid was
Alleen jammer van die zinloze vechtpartijen stelletje egoisten
en die wijven zeg bah bah..
niks erotisch aan gewoon ranzig en goedkoop
Heb geen 1 vechtpartij gezien
ik heb de hele avond zowat in de early gestaan, misschien dat de sfeer daar gewoon super relaxed was?
alleen hoe zat dat nou met die vipbandjes?
zo'n man zei dat ze op waren
en wij hadden de laatsten (gelukkig)
maar dr zijn toch 500 vip kaartjes maak dan genoeg bandjes idioten!
Zo begint hij meestal om dan langzaam et tempo op te voeren (dat heet opbouwen ) Maar wat ik al dacht hitjes volk begrijpt die man helaas niet terwijl hij toch wel de meester van het vinyl is!!!
weleens veel en veel erger gehad op elk feest is het warm....
zo heb jij je dag niet ofzo
ik zeg gewoon dat ik het weleens warmer vond op andere feesten....
alleen wat een kutpillen tegenwoordig...
wat versta jij onder een gewoon kloffie ,een trainingspak waar je 15 jaar geleden in liep?
en ik zeg toch gewoon dat ik dat top vond voor jou.
want ik zei gewoon dat ik het deze keer te warm vond.
met andere woorden ik bekommer me niet om jou leed, alleen omdat van mezelf
Zo te horen was het redelijk kut en kan ik dus blij zijn dat ik niet meer naar Masters ga..., naja (edit)heel misschien naar Pole Position Lap II
Lekkerste deel van de avond
Early =
was weinig kuts aan
Heb geen 1 vechtpartij gezien
die zaal met dat MOH logo,daar wast echt lachen,goed geluid!
lekker flink staan beuken
volgend jaar weer
Predator de set van de avond
Dan heeft ie nog een rukexcuus
sfeer viel wel mee. vond vorig jaar toch beter
Een week geleden stond ik er om deze tijd beter voor!!
Ehh dat wisten we wel dat je er thuis graag op gaat zitten
Na 6252 forumberichten in diversen forums ga je daar toch niet meer van blozen
Bedoel dan kan je wel wat hebben
Iemand nog postertjes kunnen bemachtigen van dit jaar