| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 7 maart 2009 om 22:00 |
En ja , als ouwe lul van 40 ging ik weer helemaal plat voor NEOPHYTE. Heb geen last gehad van mensen die moeilijk deden, of het boeit me niet. Ik heb er weer flink op los gehakt en dat moet ook
Radium vond ik noujuist tegen vallen.
radium = frenchcore, maar radium draait dat niet op MoH, helaasch
Nou d'r was een of andere gast die vooraan stond uit te dagen, constant z'n middelvinger opstak naar Paul en weet ik 't wat, tot Paul naar beneden gerend kwam naar de hekken toe en 'm is ff goed aan z'n wang voelde
Bij de kluisjes op het einde was een enorme ramp
te druk te warm zeker in de main en veel te veel niet gabbers.......blijf lekker thuis als je niet wil hakkeuh en alleen maar een beetje rond wil lopen en hangen want zo kenne de mensen die uit hun plaat willen niet eens vrij bewegen.......
teveel trance trutje's op hakken die een beetje stonden te patsen met hun annalbole sportschool vriendje's kijk mij kijk mij kijk mij...... (wat echt iets van de laatste jaren is op HC feesies)
e druk te warm zeker in de main en veel te veel niet gabbers.......blijf lekker thuis als je niet wil hakkeuh en alleen maar een beetje rond wil lopen en hangen want zo kenne de mensen die uit hun plaat willen niet eens vrij bewegen.......
al zou die smeerpijp mij in me wang knijpen kan ie 'm krijgen ook
te druk te warm zeker in de main en veel te veel niet gabbers.......
Inderdaad maar weinig frenchcore gehoord van deze man, halverwege z'n set kwam het pas een beetje op gang..
Haal hem dan gerust uit je agenda
hoe was manu le malin dan konden de hitjes aanhangers dat ook verdragen??
en iets van 20 minuten in de rij gestaan
nou nou beetje overdreven niet..
als je der niet als n gabber uitziet betekent t niet dat je niet van hardcore houd tog t gabber gevoel zit tog van binne wordt altijd gezegd
en iedereen moet lekker zelf wete wat die doet op t feesiej waar die voor heb betaald, of dat nou rondjes lope, hange of uit je dak gaan is. Ik ga wel uit me plaat hoor ook al doen andere dat nie
Bij de ingang gelukkig geen rij, maar de controle was me een lik-je-vestje
Konden zo doorlopen.
hoe was manu le malin dan konden de hitjes aanhangers dat ook verdragen??
Iemand enig idee welke duitse fotograven er rond liepen?
waarom moeten hardcore feesten alleen uit gabbers bestaan,
verder wel veel buitenlanders: belgen, duitsers, italianen, spanjaarden, fransen..
niet dat dat erg is, ik vind het wel leuk, maar was wel opvallend veel zeg maar..