Partyflock

Forumonderwerp · 1051946
Betreft: evenement: D.D.O.D., vrijdag 27 maart 2009 om 22:00
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=900 cacheid=000598a0000e9bf05da4f7771a02730b83]http://i43.tinypic.com/259zuqh.jpg[/img]
Flyer made by Cell.

Langzaam aan begin je het al te voelen en te merken….. De dagen zijn alweer wat langer en op sommige plaatsen kan je alweer de groene sprietjes van de krokussen door de grond heen zien piepen. Heel af en toe zie je er zelfs al eentje boven de grond uitpiepen, dat kan maar één ding betekenen: de lente is op komst!!

Je merkt het aan het feit dat het langer licht blijft ’s avonds en je merkt het aan het feit dat er al zo af en toe zo een dag was, met een zonnetje en een blauwe lucht. Mensen beginnen weer wat meer te lachen en voorzichtig werd er al hier en daar, weliswaar met een sjaal om, maar toch, plaats genomen op een terrasje.

Maart is net begonnen en het lijkt wel alsof de eerste twee maanden van 2009 voorbij gevlogen zijn. Twee hectische en spannende maanden, eerst was er natuurlijk 29 januari een wederom meer dan geslaagde D.D.O.D. Dawn of Dance was even bang geweest dat genoemde editie misschien niet zo druk zou worden, maar het tegendeel bleek uiteindelijk waar. Dit ontaardde in een bijzonder heerlijke nacht gevuld met de lekkerste muziek, volledig in de smaak vallend van de aanwezige partypeople.

Ten tweede kwam er het nieuws dat Dawn of Dance ook wat zou kunnen gaan doen op 29 en 30 april. Iets dat al heel lang een wens was, aangezien er het afgelopen jaar helaas qua Harder Dance weinig tot niets te doen was in Amsterdam. Dus ben je een liefhebber van de hardere dance varianten blok je agenda dan alvast op 29 en 30 april wanneer Dawn of Dance de Albert Cuypstraat onveilig gaat maken in en voor de Nachtzuster. Er zal op zeer korte termijn nieuws komen over de geplande festiviteiten deze twee data.

Maar eerst is het tijd voor de eerstvolgende reguliere editie van D.D.O.D., want de laatste vrijdag van maart is het alweer zover in café De Trappist, de oude en vertrouwde stek waar het ooit allemaal begon. 27 maart staat de Trappist weer op zijn kop wanneer er de vetste hardere dance uit de boxen knalt van 22:00 tot 04:00. De entree is slechts €5,- en hier krijg je één gratis bier, wijn of fris voor terug. En dat is niet alles wat je terugkrijgt als je kijkt naar de line up van deze nacht:

Wees voorbereid op een bijzondere editie met MvDJ die zijn verjaardag viert met een maar liefst twee uur durende set. In die tijd komen eerst de oude vertrouwde trance, techtrance en hardhouse classics op vinyl langs, waarna het tweede uur gevuld wordt met het nieuwere werk op cd. Om middernacht zal Yves Sparks het roer overnemen, een liefhebber pur sang van de High Quality feesten in de Melkweg en dit zal dan ook terug te horen zijn in zijn set.
Ook de liefhebbers van hardtrance en de early hardstyle komen aan hun trekken op deze editie van D.D.O.D. wanneer Ernestoow het ‘draaitoneel’ betreedt. Tel daar nog eens bij op dat vervolgens Pjotr zijn visie op harder dance music zal laten horen en C-Real het laatste uur van D.D.O.D. je, je laatste beetje van je voeten zal laten stuk dansen. Zonder twijfel zal 27 maart in het teken staan van muziek van hoge kwaliteit en Dawn of Dance nodigt je dan ook van harte uit om het danstoneel van de Trappist te betreden.

Check www.dawnofdance.com of www.detrappist.nl voor meer informatie.
Ken je of ben je nou een DJ, die het hart op de juiste plaats heeft voor Harddance en zou je graag een keer willen komen draaien op een D.D.O.D.? Neem dan contact op via info@dawnofdance.com

[img width=300 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a02730b83]http://tinypic.com/y095k[/img]

We taken no prisoners….. We only converT.

For pictures and information:

https://vip.partyflock.nl/organization/732/archive.html#archive

[img width=300 cacheid=0000e91f0001e797dc3f3c551a02730b83]http://i36.tinypic.com/50qhrl.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op woensdag 18 maart 2009 om 15:12:
Ze is een beetje als ik, maar dan Amerikaans :D

*heeft 2½ jaar een Amerikaanse vriendin gehad dus kan zich daar wel iets bij voorstellen* :D
Waarschuw beheerder
donateur
nog maar n weekje :P heb weer een aantal leuke plaatjes uitgezocht iig :bounce:
donateur
Uitspraak van Flexy op woensdag 18 maart 2009 om 15:07:
Das een heerlijk plan!

heb er ook superveel zin in, ik hou van alle muziek zowat, maar alleen bij de harder dance krijg ik kippevel en voelt het door mijn hele lijf :lief:

Uitspraak van Flexy op woensdag 18 maart 2009 om 15:07:
awesome

Kan haast niet anders toch? ;p

Ik bedoelde aangaande dat onderwerp suffie :lol:

*phew, veegt zweet van voorhoofd ;) *

Ken het gevoel :jaja:

Tis alweer te lang geleden, al zal ik vanavond misschien toch ook wel even een paar uurtjes richting de Stubnitz gaan :yes: Maar dat kijken we nog wel ffies :D

Die is knettergek en vindt alles leuk hoor....

Kijk, das dan mooi! :D

Ze is een beetje als ik

Omg, nog zo eentje ;p ;p ;)

Uitspraak van Demente Taart op woensdag 18 maart 2009 om 22:41:
*heeft 2½ jaar een Amerikaanse vriendin gehad dus kan zich daar wel iets bij voorstellen* :D

Zijn die allemaal gek dan ofzo?

Uitspraak van warezguy op zaterdag 21 maart 2009 om 03:39:
heb weer een aantal leuke plaatjes uitgezocht iig :bounce:

Oei, erg benieuwd is :yes: :yes:
Ik weet nu al dat dat ook een klasse setje gaat worden :yes: :yes:

We kunnen gaan aftellen ;p

Nog 5 nachtjes ;) :cheer:

WOOOOHOOOOOO :9
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op zaterdag 21 maart 2009 om 03:39:
nog maar n weekje heb weer een aantal leuke plaatjes uitgezocht iig

Hier is er nog eentje errug benieuwd!

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 22 maart 2009 om 10:07:
heb er ook superveel zin in, ik hou van alle muziek zowat, maar alleen bij de harder dance krijg ik kippevel en voelt het door mijn hele lijf

Kippevel krijg ik van nieuwe plaatjes die me pakken of van oude tunes die ik te lang niet heb gehoord en die zijn eigenlijk wel in elke stijl te vinden voor dit persoontje, maar er zijn maar een aantal stijlen die me elke keer weer op de dansvloer kunnen houden van het begin tot het eind en daar is harddance er een van en zeker als die lekkere pompende drive met hardere trance invloeden erin zit gemalen.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 22 maart 2009 om 10:07:
Kan haast niet anders toch?

Smaken verschillen en Amerikanen zijn overweldigend in hun positiviteit maar kunnen ook enorm kritisch zijn, maar enkel de gemoedelijke familie sfeer is al een puntje waardoor het haast anders niet kan!
laatste aanpassing
donateur
22:00 - 00:00 MvDJ
00:00 - 01:00 Yves Sparks
01:00 - 02:00 Ernestoow
02:00 - 03:00 Pjotr!
03:00 - 04:00 C-Real

Wees voorbereid op een avond gevuld met de heerlijkste Harddance en High Quality klassiekers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op zondag 22 maart 2009 om 16:10:
Kippevel krijg ik van nieuwe plaatjes die me pakken of van oude tunes die ik te lang niet heb gehoord en die zijn eigenlijk wel in elke stijl te vinden voor dit persoontje,

Maak je borst maar nat dan voor morgen :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blow Out op donderdag 26 maart 2009 om 13:35:
Maak je borst maar nat dan voor morgen

HiHi dat geeft even kippenvel en heb er echt zin in, want het beest mag even los van het weekend!

PS Daaan regelt altijd vette openingen die het feest een heerlijke swing geven!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op vrijdag 27 maart 2009 om 02:23:
PS Daaan regelt altijd vette openingen die het feest een heerlijke swing geven!!

She shure does! Platentas staat hier naast me en tis een tijd geleden dat ie zo zwaar was :D Vanavond nog ff voorbereiden met Cor voor Blow OUt en dan op naar DDOD. Kan niet wachten om weer eens in de good old Trappist te draaien op DDOD :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blow Out op vrijdag 27 maart 2009 om 08:41:
She shure does! Platentas staat hier naast me en tis een tijd geleden dat ie zo zwaar was Vanavond nog ff voorbereiden met Cor voor Blow OUt en dan op naar DDOD. Kan niet wachten om weer eens in de good old Trappist te draaien op DDOD

Wat was je geil zeg zowel met platen als cd`s en straks op je verjaardag de laatste horde met de Mac of raak je die niet aan?

Dat beloofd wat in Landsmeer straks!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op woensdag 18 maart 2009 om 13:13:
Bre (mijn Amerikaanse vriendinnetje)

Leeeeeeeeeuke meid bytheway! :yes:

Zien we haar nog op Q-day? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op zaterdag 28 maart 2009 om 12:35:
Wat was je geil zeg zowel met platen als cd`s en straks op je verjaardag de laatste horde met de Mac of raak je die niet aan?

Dat beloofd wat in Landsmeer straks!

Thanks man!! Nope de laptop is Cor zn domein :D

Tot vanavond!!!
donateur
Ik vond D.D.O.D. echt supervet, we hebben zo veel High Quality klappers gehoord en ik heb ook ernstig genoten van het setje van Ernestoow, hardtrance zoals het hoort, lekker pompend en duister :lief:

En Ben echt zoooooooooooo bedankt voor het lenen van het element, misschien, als jullie tijd en zin hebben dan he, komen we hem morgen even terugbrengen in de namiddag ofzo en dan een bakkie thee doen en Noah bewonderen en jullie natuurlijk ook

Vond het enorm goed, erg goede sfeer, het lijkt eigenlijk wel alsof het elke keer nog gezelliger is, sowieso vind Harrie, Joerie, Danny, Zowik ook echt lieverds, allemaal eigenlijk, Chanon (meisje bij de garderobe en toilet) is ook een toppertje :yes:

Reef en Daniël waren er ook ineens en dat vond ik echt ubervet :yes: en Mari Luz was er ook :yes: Echt vet cool

Muziek was dus echt fe-no-me-naal
Martijntje baalde eerst een beetje ivm de platenspeler, maar ja het was echt overmacht, hoorde het pas om 18:30 en dacht dat ze de naald bedoelden (zei hij ook zo btw ook hoor) dus was zo blij dat we het konden oplossen via jou Ben :lief:

Martijn ging behoorlijk stevig te keer, heerlijke plaatjes gehoord en heb dan ook lekker staan dansen bij de deur ;p
Yves was ook supervet, echt de oude klappertjes van Tom Harding en hij stond zo te genieten was zo mooi om te zien :D:D
Ernestoow deed precies wat ik hoopte, echte dikke hardtrance en niet de usual meuk om het zo te zeggen, maar mooie bijzondere platen die je niet vaak hoort, echt dikke klasse!! (y) (y)
Pjotr! was gewoon Pjotr! Hij draait echt op een bepaalde manier die ik heel erg opzwepend vind :yes: Beetje goa achtig maar zat ook wel beetje hardtechno in op de een of andere manier, kan niet zo goed uitleggen, maar was echt dik

en dan C-real alsof het al niet mooi genoeg was, wat een set!! Echt, was wel zijn laatste hardhouse set, jammer genoeg, maar wie weet kan ik hem nog eens overhalen om op DDOD een uitzondering te maken en wil hem ook zeker een keer horen met wat hij nu draait; electro/minimal achtig, kan haast niet mis zijn, want gisteren was ook echt vet
En vond het zo mooi, zijn vriendin, die niet van de muziek houdt, zelfs die stond op een gegeven moment lekker uit haar plaatje te gaan :D:D:D:D Machtig mooi om te zien :yes:

Sfeer een dikke 10+, alleen maar lieve en lachende mensen, ja ik was dik tevreden :D:D Ging ook zeer gelukkig naar huis en zit nog zwaar na te genieten met zeer pijnlijke voeten ;p

Straks maar even in warm water met soda en dan vanavond maximaal los, omdat het kan ;p op Blow Out :cheer: :cheer:

Iedereen weer heel erg bedankt voor alle gezellig- en gekkigheid en heren DJ's chapeau :respect: :respect:

Uitspraak van Flexy op vrijdag 27 maart 2009 om 02:23:

Uitspraak van Blow Out op vrijdag 27 maart 2009 om 08:41:
She shure does!

:$:$ Thanx wat lief (f) (f) :$

technisch ben ik nog lang niet in orde, maar God zij dank heb ik dan wel leuke platen, want dat zou pas echt erg zijn en niet kunnen draaien en kut platen ook nog eens ;p :roflol: ;)

Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk leesvoer en graag gedaan meis :lief: morgenmiddag is goed hoor. Ben ik ook beetje uitgeslapen.
Waarschuw beheerder
Ik heb niet echt een "dirty mind" maar ik krijg toch best wel vreemde beelden bij dat "regelen van vette openingen". :[
donateur
Ola allemaal :D

Ben met het persbericht bezig en vanmiddag/vanavond komt de topic weer on line, maar even alvast de e-flyers als voorproefje

[img width=674 height=1040 cacheid=00005861000682ce8b6d37c21a0278e395]http://i39.tinypic.com/72ymba.jpg[/img]

Complete line up volgt later deze week, maar hij belooft en internationaal te worden en we hebben een wel heel bijzondere act die ook op Dance Valley staat dit jaar :9

En het feest op Koninginnenacht gaat stiekum een uurtje langer door *fluister het voort* ;)

[img width=674 height=1040 cacheid=00005862000682d2a1292e891a0278e395]http://i42.tinypic.com/63vb0l.jpg[/img]

De Afterparty D.D.O.Dr. House belooft een zwoele en funky mix van house, electro en progressive te worden om heerlijk bij te komen van al het Koninginnenacht en dag geweld :woep:
Waarschuw beheerder
+1
donateur
breng het aan...neem het weg! :woep:
Waarschuw beheerder
trek het uit O:)

;P;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
:o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 5 april 2009 om 10:44:
en vanmiddag/vanavond komt de topic weer on line

Ik had al zo'n idee dat jij véél te lange avonden maakt. :P

Niet te hard werken hoor, anders moet ik straks de hele tijd jouw voetjes bewegen omdat je er zelf te moe voor bent. ;)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op zondag 5 april 2009 om 22:35:
trek het uit O:)

;p;p

ik heb het uitgetrokken, maar er gebeurd niks :/
Waarschuw beheerder
Ik heb gisteren nog wat tijd uitgetrokken :D (om het aprilmixje van bovenstaande topicdeelnemer te downloaden :O )
Waarschuw beheerder
+1
donateur
:respect:
Waarschuw beheerder
Ja, dat vond ik nou ook. :D (Van het mixje dan he? ;))