Zijn in het verleden meer bijna-ongelukken op de Polderbaan gebeurt, kist naast de baan, kist bij start bijna doorgeschoten aan einde van baan [ Calita ] en bij approach gaat het ook vaak niet zoals het hóórt te gaan; kisten die rechts van de A9 komen aanvliegen, kisten die vet veel te laag overkomen, kist waarvan 1 motor stilhangt [ vaanstand ], vorig jaar bij de start van de polderbaan verloor een kist een redelijk groot onderdeel wat teruggevonden is in Spaarnwoude..[ DV-omgeving ] en zo kan ik wel ff doorgaan..

Buiten al dat, geluidsoverlast..

woon zelf in Schalkwijk aan de rand van de polder, staat de wind uit het Oosten, heb ik tot 2:00/2:30 het geluid van taxieénde kisten naar de Polderbaan, vooral de 777 heeft een zeer laag geluid dat zelfs ramen laat trillen..

Speciale meetapparatuur staat hier op het dak, van de Luchthaven, via een website kan ik checken of normen overschreden worden, want uiteraard moet je wel normaal kunnen wonen!
Van mij mag Schiphol verhuizen, maar vergeet niet dat Schiphol bijna 100000 mensen werk biedt..

[ als het er niet meer zijn..

]