Partyflock

Forumonderwerp · 1050829
1 volger · 656x bekeken

Waarschuw beheerder
Heb jij weleens een geest/schim gezien?
Of rare ervaringen gehad mbt het paranormale?
Post hier wat je erover kwijt wil ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 20:33:
geest/schim gezien?

Ja.

Waarschuw beheerder
donateur
in oude huis wel s zwarte schim leek wel
hoorde je snachts ook over de gang lopen
geen drugschuld, zijn er meerdere die het gehoord hebben
Waarschuw beheerder
ik had een x iemand gezien die aids had

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja dacht eens een spook te zien
bleek het gewoon me moeder te zijn die moest pissen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

:jaja: net toen ik op je profiel keek 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 februari 2009 om 20:46:
net toen ik op je profiel keek

Dit is een serieus onderwerp, ik zou het op prijs stellen als je dit soort opmerkingen voor je houdt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 februari 2009 om 20:46:
:jaja: net toen ik op je profiel keek 8)

dat je het even weet freddy

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 20:50:
Dit is een serieus onderwerp, ik zou het op prijs stellen als je dit soort opmerkingen voor je houdt.

laat je niet opfokken hoor als je 15 bent ben je al snel de lul met alles (F) troost je maar met de gedachte dat jij wel de d-tjes en t-tjes wel goed kan (Y) en hij zn eigen naam niet eens goed kan spellen :loL: tis krueger
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 22 februari 2009 om 20:54:
laat je niet opfokken hoor als je 15 bent ben je al snel de lul met alles troost je maar met de gedachte dat jij wel de d-tjes en t-tjes wel goed kan

Ik laat me niet opfokken hoor, ik wil het gewoon even vermelden omdat dit onderwerp voor meerdere mensen gevoelig ligt.

Waarschuw beheerder

Welkom op Partyflock whehehe

Maar ok, ff on topic dan... ik heb nog nooit een geest gezien. Moet ook niet gebeuren want ik zou doodgaan van angst.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

en als ik het niet voor mezelf houd dan??

zullen we daten? :bloos:
laat je niet opfokken hoor als je 15 bent ben je al snel de lul met alles

:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pf is geen dating site!
Waarschuw beheerder
donateur

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
laat je niet opfokken hoor als je 15 bent ben je al snel de lul met alles

komt jou begin tijd op partyflock weer naar boven nu? 8)

Waarschuw beheerder
Vertel mystic dummy?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op zondag 22 februari 2009 om 20:59:
komt jou begin tijd op partyflock weer naar boven nu?

:yes: alleen was ik niet vaak de lul hor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 22 februari 2009 om 21:02:
:yes: alleen was ik niet vaak de lul hor

vast wel B)

ik wel toen, was toen lonsdale gabber, jwt :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op zondag 22 februari 2009 om 21:04:
vast wel

ik wel toen, was toen lonsdale gabber, jwt

dan is het terrecht

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
was niet serieus, was toen hiphop emo (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 21:01:
Vertel mystic dummy?

hij neemt je in de maling :lol:
Uitspraak van d-russo op zondag 22 februari 2009 om 21:17:
was niet serieus, was toen hiphop emo (Y)

en dat meent ie wel :jaja: ken hem nog van die tijd, wij waren de trend-setters
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder

Telt Lynn!! ook mee :$ ???

ze is wel lekker :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
na een nachie doorhalen altijd standaard schimmen :lijn: heheh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:o Ik ben geen geest! ik ben hartstikke echt!
Waarschuw beheerder
Ik heb weleens een lipstickbitch met breezers zien lopen :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lynn!! op zondag 22 februari 2009 om 21:54:
:o Ik ben geen geest! ik ben hartstikke echt!

...:$ dan hou ik van ekte :$ :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Lynn!! op zondag 22 februari 2009 om 22:04:
wat leuk!:sweethug:

mensen zeggen dat ik niks ben idd ik geef ze groot gelijk

Waarschuw beheerder
leuk, die 15-jarigen invasie hier:dood:

Waarschuw beheerder
15? als je 45 zou zeggen zou ik het nog geloven
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 21:01:
Vertel mystic dummy?

ik voorspel dingen
krijg informatie doorgespeeld van boven :yes:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 februari 2009 om 21:19:
hij neemt je in de maling

lul niet :O
Waarschuw beheerder

ja heel vaak

Waarschuw beheerder
ik zou het op prijs stellen als je dit soort opmerkingen voor je houdt

Prijs maar een eind weg8)

Zag een optreden van britney op internet. Telt dat ook?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 februari 2009 om 14:41:
Zag een optreden van britney op internet. Telt dat ook?

als ze naakt was dan wel

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Gisterochtend ik.8)
Damn, niet normaal hoe ziek ik eruit zag, leek echt net een zombie.:roflol:
Zag er kwa kleur precies hetzelfde uit als Fester van The Adams Family, alleen had ik dan geen witte make-up op...:/
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 20:55:
Ik laat me niet opfokken hoor, ik wil het gewoon even vermelden omdat dit onderwerp voor meerdere mensen gevoelig ligt.

Dan wil ik bij deze even vermelden dat dit dubbel is.
https://partyflock.nl/topic/1012118:Geesten
De opzet is niet hetzelfde, maar de discussie die er inmiddels uit voortgekomen is wel... en twee van die discussies zijn niet nodig.:dood:
Waarschuw beheerder
Ja ik heb wel is een aanwezigheid gevoeld!!

Waarschuw beheerder
Leukste is trouwens nog wel al die mensjes die er van overtuigd zijn dat geesten bestaan omdat ze
Uitspraak van Sharon!!!75 :D op dinsdag 24 februari 2009 om 10:42:
wel is een aanwezigheid gevoeld!!

Maar God de grootste onzin vinden, omdat het niet te bewijzen is dat hij bestaat.:lol:

Waarschuw beheerder

dagelijks, en ik maak ook gebruik van de gave al is het soms behoorlijk beangstigend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 februari 2009 om 14:42:
Leukste is trouwens nog wel al die mensjes die er van overtuigd zijn dat geesten bestaan omdat ze

Uitspraak van Sharon75:cheer: op dinsdag 24 februari 2009 om 10:42:
wel is een aanwezigheid gevoeld!!

Maar God de grootste onzin vinden, omdat het niet te bewijzen is dat hij bestaat.

:/ en wat als je ze wel ziet??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op dinsdag 24 februari 2009 om 23:28:
:/ en wat als je ze wel ziet??

Dan wel.(y)
Maar "weten" dat ze bestaan omdat je ze "voelt" vind ik wel zo'n onzin... Je kunt jezelf wat dat betreft vanalles wijsmaken.
Waarschuw beheerder
Net "Helse bovennatuurlijke ervaringen" gezien op sbs6. Was wel interessant! Als ik dat dan zo zie overtuigt het mij er toch wel weer van dat er meer is tussen hemel en aarde. Vond 't alleen wel eng. Ik slaap vannacht weer met het licht aan. :$

Waarschuw beheerder
ik geloof in geesten goed en kwaad omdat ik weet dat ze bestaan.
Ik kom er regelmatig mee in contact (ongevraagd).
Soms is het moeilijk om het gevoel dat ik meekrijg van me af te zetten.
Bewust contact leggen doe ik niet omdat ik daarvoor gewaarschuwd ben het niet te doen.(deze vraag gesteld op het moment dat ik contact had)
Ik sta wel open voor contact maar tot op zekere hoogte om mezelf te beschermen.

Ik heb dus ook de vraag gesteld of er een god is. Duidelijk niet. wat mijn vermoeden al besvestigde. Maar dat is aan iedereen voor zich om dat uit te zoeken of te ondervinden. Geloven in god is niets mis mee zolang je het maar niet doet op de kerkelijke manier. Want dat heeft niets met god te maken maar met het lid zijn van een sekte die al eeuwen angst inpraat om mensen bij de kerk te houden voor het geld wat ze vangen.
Als je dood gaat zal er geen hemel of hel zijn dus dat zal voor de kerkelijke aanhangers een grote telleurstelling worden :lol:

Artiest Mono
Waarschuw beheerder
Had vroeger (3 a 4 jaar terug) regelmatig dat soort dingen, maar das inmiddels tot echt sporadisch gereduceerd.

Maar dat kan ook zijn omdat de kat vd buren graag bij mij zit. Denk nu bij alles wat ik zie of hoor "zal de kat wel zijn".....
Waarschuw beheerder
donateur
Er is wel meer tussen hemel en aarde maar heb zelf nog nooit iets meegemaakt..

Waarschuw beheerder
mijn kat is er ook gevoelig voor heb ik gemerkt.
soms wil hij absoluut niet door mij geaaid worden en kijkt hij schrikkerig om zich heen alsof er iets is.
meestal krijg ik een paar minuten later "bezoek" en snap ik het gedrag van de kat. Daarna komt ze gelijk bij me en wil ze weer hevig knuffelen :D
Waarschuw beheerder
katten merken zoiets altijd, die van mij ook. Bij mn ouders thuis liep die eens in de living, verschoot die plots ongelooflijk van iets en stond ze stokstijf te kijken naar de zetel, plots stoof die het huis uit en kreeg die met geen stokken meer het huis is. Ben ook niet gaan kijken wat ze zag :d
Waarschuw beheerder
mijn kat had dat ook altijd, dan zattie iets te volgen in de gang, helemaal ze koppie meedraaien, soms oren helemaal plat, super grote pupillen, en helemaal verstijfd staren, dan werd ik bang van em, ik kon echt van alles naar em roepe, hij reageerde dan gewoon niet meer....echt gezellig :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2009 om 10:44:
Ik heb dus ook de vraag gesteld of er een god is.

Ik vind het wel apart dat je wel geesten kent en toch niet in God gelooft. Zijn geesten dan iets wetenschappelijks ofzo? Is het hiernamaals iets wetenschappelijks? Of heb je een heel ander soort visie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 maart 2009 om 20:38:
Ik vind het wel apart dat je wel geesten kent en toch niet in God gelooft. Zijn geesten dan iets wetenschappelijks ofzo? Is het hiernamaals iets wetenschappelijks? Of heb je een heel ander soort visie?

ja dat is idd vreemd, veel mensen geloven wel in geesten, of hebben zelfs dergelijke ervaring ermee......waar moet dat dan allemaal vandaan komen...als je weet dat het een geest is...dan is er toch ook een hiernamaals....iig iets meer dan alleen deze aarde en onze realiteit....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lil_star op zaterdag 7 maart 2009 om 20:51:

idem voor mij, ik weet ook dat ze bestaan maar geloof ook niet in een god. Ik zie het meer als een energie die alles verbind, niet het klassieke beeld van een superieur intiteit of iemand die daar boven iedereen zit gade te slaan en alles weet van iedereen enzo. Ook geloof ik niet in een hiernamaals als een plekje in de hemel of een plaats appart, het is een dimentie die paralel loopt met die van ons.

Waarschuw beheerder

Jij wel dan???? Vertel vertel...

Sterkte ermee meid :flower:

Waarschuw beheerder
donateur

geesten zijn energieen van ooit levende wezens, god heeft die ooit bestaan dan??? heeft ie ooit tussen ons mensen ingelopen???nee dus in mijn oogpunt is ie niet echt realistisch
OT ja vroeger in mijn oude huisop zolder waar ik sliep gebeurde vreemde dingen, ik werd 1 ochtend zelfs wakker met mijn radio op mijn hoofd :s hoe die daar terecht kwam?????
en zag daar ook regelmatig vreemde schaduwen....

Waarschuw beheerder
Post hier wat je erover kwijt wil

Komt meestal gewoon door hoe je hersenen werken. Daarom ook waarom we bv beter mensen kunnen herkennen dan dieren (van dezelfde soort)
Of dat blanken vinden dat afrikanen er allemaal hetzelfde uitzien en andersom

Is net hetzelfde als je een bepaalde herkenbare figuur ziet in een wolk. :yes:

Vraag maar eens aan elke fotograaf hoe makkelijk het is om zulke fotos te maken.
Vond het vroeger als kleine drommel ook wel allemaal erg fascinerend en intressant (nooit echt in geloofd, gewoon intressant) en nu ben ik wat ouder, ga door het leven als grafisch vormgever en heb toch wel wat kennis van beeld in het algemeen. En elke keer als ik nu zo'n verhaal lees met zo'n foto erbij heb ik zoiets van pfff, het is weer zover... :lol:

Sommige mensen vinden een foto met lange sluitertijd (hevige motionblur) al freaky :)
De officiele term voor een uitgeveegd of dubbel beeld van iets is dan ook 'ghosting'

geesten hebben toch ook nix met god te maken.
Is gewoon de term voor een energetische schim/beeld van iets dat er normaalgezien, volgens onze huidige kennis en perceptie van realiteit, niet zou kunnen of mogen zijn.
In de meeste gevallen het beeld van een overleden persoon dus.

Het is duidelijk dat er een vorm van energie, al dan niet één die we nog niet kennen/begrijpen, in ons lichaam zit die van ons maakt wat we zijn en maakt dat wij 'leven' en volgens één vd bekendste basiswetten van de fysica gaat energie niet verloren. Het word omgezet in een andere vorm van energie, dus kan je wel gaan speculeren wat er dan met die energie gebeurt wanneer wij doodgaan, maar dat die energievorm persoonlijkheid en vorm van die mens zou zijn is gewoon lachwekkend. T'is gewoon energie, net als bv electriciteit of warmte: een hoop golfjes. En dat die energie in een bepaalde vorm 'als 1 geheel' bij elkaar blijft rondzweven/dwalen lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk.. zeker wel mogelijk, maar ik denk niet dat dat het geval is.

En dan is er ook nog de kwantum fysica, met een aantal (onbewezen!) theoriën dat er meerdere dimensies zouden zijn en dat een atoom bv op meerdere plaatsen tegelijk kan zijn en zelfs door andere vaste objecten heen kan gaan en van die dingen (al is dat kans dat dat gebeurt echt gigantisch klein), maar das allemaal maar onbewezen speculatie om een aantal dingen die ze nu waarnemen te kunnen verklaren. Sommige van die theoriën spreken elkaar ongelooflijk tegen, dus tja... laat dat maar over aan de mensen die er jaren voor gestudeerd hebben. Denk niet dat dat gezond denkvoer is vd gemiddelde pf'er (inclussief mezelf, ja :[ ) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja maar als er geesten bestaan, dan betekent dat toch dat er een persoonlijk voortbestaan is na het leven in de fysieke wereld waarin wij leven? Dan kan het toch ook niet anders dan dat alles EEN BRON heeft? Waarop kun je dan anders uitkomen dan dat God gewoon bestaat? Misschien niet de vorm van een man met een baard in de hemel natuurlijk, maar een Bron van alles wat er is kan dan toch niet ontbreken lijkt me. Of dobberen zowel wij als de geesten maar doelloos rond in het niets? %)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik geloof wel in meer tussen hemel en aarde

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 april 2009 om 00:50:
Of dobberen zowel wij als de geesten maar doelloos rond in het niets?

Dat is nog eens een angstaanjagende gedachte... maar goed, de wereld krioelt niet met de overleden zielen van de miljarden mensen die ooit geleefd hebben, dus waarschijnlijk zitten we goed ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 april 2009 om 15:19:
Dat is nog eens een angstaanjagende gedachte...

Behoorlijk ja... :d

Waarschuw beheerder
Is er meer tussen hemel en aarde?

Het kick-ass gebied :lief:
Op zeker is er meer (y)

Waarschuw beheerder
Ik geloof dat er zeker meer is,Eigenlijk ook pas sinds kort sinds dat mijn zoontje is overleden,IK ruik hem,Mijn vader hoort s´nachts kinder voeten lopen terwijl hij in bed ligt en me moeder ook (en nee me zus en ik zijn het niet we zijn allebei al het huis uit),Heb het gevoel daar thuis dat iemand me steeds aan het aankijken is terwijl ik alleen daar thuis zit(mijn zoontje is daar overleden toen ik nog zwanger van hem was,woonde toen nog thuis)We ruiken mijn zoontje waar de babykamer was.Opa is bij mijn ouders thuis overleden en mijn vader heeft die nacht op de bank geslapen en altijd daar waar opa zat leek het alsof hij zijn benen niet kon strekken omdat iemand in de weg zat,En nog allemaal van die kleine dingen dus ja ik geloof dat er wel meer is tussen hemel en aarde.

Waarschuw beheerder
donateur

Ja :yes:
Bizar, maar het klopte wel in grote lijnen..

Ik vind het wel weer zeer opmerkelijk wat er bij "Het Zesde Zintuig" op RTL4 wordt uitgezonden..
Waarschuw beheerder
Ervaringen?
Waar zal ik beginnen.
De grote vraag voor mij is, wat moet je ermee?
Levert het je echt iets op? als mens zijnde?
En als dat niet het geval is denk ik dat je er gewoon geen fuck aan hebt.
Derhalve ben ik ook nog puur met godsdienst en religie bezig, omdat dat voor mij een stuk gestructureerder is dan het hele spirituele, wat ik absoluut niet wil afzeiken ofzo want ik weet dat je er mooie en waardevolle dingen uit kunt halen.
Waarschuw beheerder
Meer tussen hemel en aarde?

Vogels ;-)

OT: Ja dat zeker :)
Waarschuw beheerder
Meer tussen hemel en aarde?

Ja hoor :) Vind dat programma van derek ogilvie ook erg geloofwaardig!!