Deze begrijp ik ff niet
Jammer genoeg zijn er genoeg kerels die meteen claimgedrag vertonen. En wat gebeurd er dan met mij? Ik ren het liefst de andere kant op Naja je kan het ook onder veeleisend plaatsen natuurlijk Maar laat mij maar even lekker single zijn, bevalt prima
ik ben idd veeleisend of kieskeurig hoe je het noemen wilt.
Persoonlijk denk ik dat het vinden van een passende partner het moeilijkte is in het leven!
Mensen die lang vrijgezel zijn die zijn óf te veeleisend of sociaal gestoord!
Toch?
Met veeleisend en gestoord.
Volgens mij lukt het ook maar 10% van alle mensen
en tja moet eerlijk gezegd zeggen dat ik niet zo'n hoge pet op heb van die mensen die wel binnen no time weer een nieuwe partner hebben (terwijl het soms nog maar 1 of 2 weken uit is) of erger nog van die mensen die het pas uitmaken als ze al een nieuwe partner hebben . krijg daar altijd zo'n gevoel bij dat ze maar pakken wat ze pakken kunnen omdat ze niet alleen durven zijn. dat vind ik eigenlijk pas sneu.
ik ben liever ff wat langer een happy single en lekker op zoek naar iemand die ik echt heel erg leuk vind dan dat ik met de eerste de beste die voorbij komt een relatie begin omdat ik niet alleen wil zijn!
Maar misschien gaan dit meer mensen worden als het algemene bewustzijn gaat toenemen.
jij hebt zeker "ruimte nodig" omdat je bindingsangst hebt
tuurlijk wordt je geclaimed omdat mannen weten dat andere mannen achter je aan gaan als ze dat niet doen, als ze dat niet doen sterven ze uit
er zijn hier hele oorlogen over geweest
Jij
ik ben liever ff wat langer een happy single en lekker op zoek naar iemand die ik echt heel erg leuk vind dan dat ik met de eerste de beste die voorbij komt een relatie begin omdat ik niet alleen wil zijn!
jij hebt zeker "ruimte nodig" omdat je bindingsangst hebt
tuurlijk wordt je geclaimed omdat mannen weten dat andere mannen achter je aan gaan als ze dat niet doen, als ze dat niet doen sterven ze uit
er zijn hier hele oorlogen over geweest
Shiiiit.. Dus voor de 'wereldvrede' moet ik mij maar laten claimen Nee sorry ik zie het niet zitten om nu al huisje boompje beestje bij iemand op de bank te belanden, ook al vinden zij van wel.
Lang leve de ruimte ja
Nou je hebt ook mannen hoor die erg kunnen claimen
Of gewoon happy single of last hebbend van bindingsangst.
Ik ren het liefst de andere kant op
Maar laat mij maar even lekker single zijn, bevalt prima
Nou je hebt ook mannen hoor die erg kunnen claimen dat is het einde van de relatie dat hou je ff vol maar dan wordt je er wel gek van
Nee helemaal niet
Nope idd we zijn zeker niet de enige
het komt van zelf op je pad
Dat kan ook. Maar op den duur gaat toch bijna iedereen aan een relatie.
Mensen die 50 zijn en nog steeds geen partner hebben vind ik meestal wel hele rare en aparte lui.
genieten van me vrijheid
Of ze stappen altijd op bezette vrouwen af
er zijn zo veel vrouwen die het vertrouwen bij mij kapot hebben gemaakt dat ik daarom niet aan relatie moet denken
er zijn zo veel vrouwen die het vertrouwen bij mij kapot hebben gemaakt dat ik daarom niet aan relatie moet denken
OT:
Of je hebt het gewoon prima naar je zin alleen
Komt het: leuk
Zo niet: dan niet
Toch?
Maar je hebt ook mensen die daar niet voor kiezen,
te onzekere mensen.
Ze willen het te graag.
Ze willen niet inzien dat het hun eigen probleem is
en dus de schuld geven aan de hele wereld.
Maar je het probleem altijd bij jezelf moet zoeken.
Dat is zielig, want als je zeker bent van je eigen.
Gaat er een hele wereld voor je open!
Zo lang die mensen geen hulp zoeken, is het eigen schuld ja!
Ze willen het te graag.
mensen kiezen er zelf toch voor om een relatie of niet te nemen
en zit er nu gewoon nog ff niet op te wachten, ik vind het vrijgezelle leven perfect , en ik kijk wel wat er op mijn pad komt... daar maak ik me geen zorgen om,
nee hoor vrijgezelle leven vind ik echt wel lekker nu
het was uit. en uit is uit toch?
mensen kiezen er zelf toch voor om een relatie of niet te nemen, ik heb een relatie van 2 jaar gehad, en zit er nu gewoon nog ff niet op te wachten, ik vind het vrijgezelle leven perfect , en ik kijk wel wat er op mijn pad komt... daar maak ik me geen zorgen om,
Lang vrijgezel, is eigen schuld!
Zou kunnen
en wat als je wel zeker van je zelf bent, maar gewoon heel enthousiast bent?
ben n groot gedeelte van mn leven single, maar de zachte armen van n vrouw om je heen gaat niets boven op
veel eisend.. vaak ook eigen keus
heeeeerlijk dat vrijgezellen bestaan!!
van alles op aarde zijn de mensen de enigste wezens die 'monogaam' zijn
zelfs in de dieren wereld blijft niemand bij elkaar en gaat het puur om de voortplanting
zoals ?? twee duiven op een stokje???
zoals ?? twee duiven op een stokje???
Pinguins
maar jah wat is onzeker je zelf niet durven zijn bij een ander is sowieso al niet goed en als het goed klikt ben je geen moment onzeker
heel wat dieren zijn ook monogaam en blijven tot hun dood bij elkaar.
OT: als ik naar het merendeel van mn vrijgezelle vrienden (m/v) kijkt dan zie ik dat ze ontzettend veeleisend zijn maar ondertussen ook hun sociale vaardigheden kwijtraken waardoor een potentieel kandidaat (m/v) zoiets krijgt van "laat maar! zo leuk ben je toch niet" waardoor die vrijgezellen onzeker worden. oftewel: tis een vicieuze cirkel.
ha ha wat zijn G.I.T.-ers dan
Of ze willen gewoon even niet gebonden zitten aan een relatie..
heeeeerlijk dat vrijgezellen bestaan!!
Geen gezeik aan je kop van wanhopige gevallen
Wat een onzintopic.Het kan ook zijn omdat
- ze te lelijk zijn om de in de bek te schijten
- niet overal genoegen mee nemen
- nog niet over een ex heen zijn
- geen echt leuke mensen tegenkomen
etc etc
vergeet niet:
hebben geen zin in een relatie
Dat zit vaak in het voorgaande en vaak ik geen echt leuke mensen tegenkomen.
Iemand moet wel verdomd geweldig zijn, wil ik er een relatie mee beginnen. Met anderen heb ik geen zin in een relatie
waarom?
ja dat lijkt maar zo
die lijken allemaal op elkaar en die zullen wel denken die mensen hebben er niets geen verstand van maar ondertussen wel met zn tienen achter elkaar aanwaggelen
Of heel lelijk....