ik ben idd veeleisend of kieskeurig hoe je het noemen wilt.
Persoonlijk denk ik dat het vinden van een passende partner het moeilijkte is in het leven!
Mensen die lang vrijgezel zijn die zijn óf te veeleisend of sociaal gestoord!
Toch?
Met veeleisend en gestoord.
Volgens mij lukt het ook maar 10% van alle mensen
en tja moet eerlijk gezegd zeggen dat ik niet zo'n hoge pet op heb van die mensen die wel binnen no time weer een nieuwe partner hebben (terwijl het soms nog maar 1 of 2 weken uit is) of erger nog van die mensen die het pas uitmaken als ze al een nieuwe partner hebben . krijg daar altijd zo'n gevoel bij dat ze maar pakken wat ze pakken kunnen omdat ze niet alleen durven zijn. dat vind ik eigenlijk pas sneu.
ik ben liever ff wat langer een happy single en lekker op zoek naar iemand die ik echt heel erg leuk vind dan dat ik met de eerste de beste die voorbij komt een relatie begin omdat ik niet alleen wil zijn!
Maar misschien gaan dit meer mensen worden als het algemene bewustzijn gaat toenemen.
jij hebt zeker "ruimte nodig" omdat je bindingsangst hebt
tuurlijk wordt je geclaimed omdat mannen weten dat andere mannen achter je aan gaan als ze dat niet doen, als ze dat niet doen sterven ze uit
er zijn hier hele oorlogen over geweest
Jij
ik ben liever ff wat langer een happy single en lekker op zoek naar iemand die ik echt heel erg leuk vind dan dat ik met de eerste de beste die voorbij komt een relatie begin omdat ik niet alleen wil zijn!
jij hebt zeker "ruimte nodig" omdat je bindingsangst hebt
tuurlijk wordt je geclaimed omdat mannen weten dat andere mannen achter je aan gaan als ze dat niet doen, als ze dat niet doen sterven ze uit
er zijn hier hele oorlogen over geweest
Shiiiit.. Dus voor de 'wereldvrede' moet ik mij maar laten claimen Nee sorry ik zie het niet zitten om nu al huisje boompje beestje bij iemand op de bank te belanden, ook al vinden zij van wel.
Lang leve de ruimte ja
Nou je hebt ook mannen hoor die erg kunnen claimen
Of gewoon happy single of last hebbend van bindingsangst.
Ik ren het liefst de andere kant op
Maar laat mij maar even lekker single zijn, bevalt prima
Nou je hebt ook mannen hoor die erg kunnen claimen dat is het einde van de relatie dat hou je ff vol maar dan wordt je er wel gek van