Partyflock

Forumonderwerp · 1046042
38 volgers · 196922x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
+13-9
waar is de beste pep van nederland gebleven???? wie kan mij dat vertellen!!
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 27 november 2014 om 15:53:
hoe die percentage zo kwamen, dus 45% en 31%

Dat komt uit de analyse :D

Maaruh (Y) als je er iemand mee geholpen hebt.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 november 2014 om 16:09:
bij het verdampen blijft er

ok, en nu?

Waarschuw beheerder
Dexamfetamine.sulfaat :lijn: :respect:

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
Her in Coevorden
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 27 november 2014 om 13:03:
Uit mijn berekening blijkt dat inderdaad geen 73% speed is gebruikt..
er is namelijk een vervuiling van 15mg in zijn sample die geen onderdeel is van de amfetamine of cafeïne.
verder probeer ik hiermee alleen uit te leggen waar de percentages vandaan komen

En wat als je het percentage niet gaat afronden naar beneden en je berekening doet met het maximale percentage voor amfetamine-sulfaat van 73,93% in plaats van de 73% die jij hebt gebruikt.

Ik ben het volledig eens met !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤!

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 27 november 2014 om 15:23:
Zoals ik zei; het is onnodig hier verder aan te rekenen.

En als je het dan toch doet moet je het ook goed doen ;)
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van Ikweethetnietmeer op zaterdag 29 november 2014 om 23:31:
En wat als je het percentage niet gaat afronden naar beneden en je berekening doet met het maximale percentage voor amfetamine-sulfaat van 73,93% in plaats van de 73% die jij hebt gebruikt.

73.79% volgens mij.. (*sorry je hebt wel gelijk met die 73.93%, ik was het extra waterstof atoom aan het stikstof atoom vergeten :$ )Maar was niet echt van belang in die berekening, was, zoals al vaker gezegd, namelijk alleen om uit te leggen hoe t kan dat zijn pep 45% amfetamine en 31% cafeïne was

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2014 om 02:02:
Het resultaat: 45% amf, 31% caff en de rest bestaat uit andere stoffen en bijproducten. De getallen wekte bij mij wat verwarring op. Ik stelde de vraag waarom de uitkomst opgeteld hoger uitkomt dan de 73% die max haalbaar is.

(aangezien 45+31=76 meer is dan het maximale percentage van amfetamine.so4, snapte dubbel0seven niet hoe dat kon zegmaar)

Ondertussen vraag ik me wel af waarom er eigenlijk wel altijd 73% gegeven wordt als maximaal percentage aangezien dit dus eigenlijk inderdaad 74% zou moeten zijn..
wellicht omdat in de praktijk nog nooit een percentage boven 73% afgerond is gehaald?

Ik stel overigens voor om met deze discussie te stoppen want die is nogal nutteloos, net als rekenen met die percentages normaal is he !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! ;)
RR
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 30 november 2014 om 03:21:
Ondertussen vraag ik me wel af waarom er eigenlijk wel altijd 73% gegeven wordt als maximaal percentage aangezien dit dus eigenlijk inderdaad 74% zou moeten zijn..

Als je van 74 uit zou gaan kan je dit dus nooit halen aangezien dat naar boven is afgerond.
Waarschuw beheerder
-1
kent er iemand miauw miauw? en al iemand eens gedaan dit?
Waarschuw beheerder
-2
In (plaatsnaam weggehaald) is de laatste paar maanden de kwaliteit hard achteruit gegaan.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Van 't weekend een sample'tje gehad en deze ruikt me toch naar Granny Smith appelen, die echte groene appels, nu snap ik wat men met appeltjespep bedoelde :)
Zal 'm van de week laten testen en eens zien wat er naar verdampen overblijft.

Tabbee!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Festival_feest op maandag 8 december 2014 om 13:32:
Van 't weekend een sample'tje gehad en deze ruikt me toch naar Granny Smith appelen, die echte groene appels, nu snap ik wat men met appeltjespep bedoelde :)
Zal 'm van de week laten testen en eens zien wat er naar verdampen overblijft.

Tabbee!

hmmmmmm klinkt lekker is al jaren geleden bij me
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van chemical-love op zondag 30 november 2014 om 22:24:
kent er iemand miauw miauw? en al iemand eens gedaan dit?

Ja, dan heb je het over Mephedrone. Hoort niet echt thuis in dit topic. Overigens...vind het persoonlijk niet echt tof spul verder.

73.79% volgens mij.. (*sorry je hebt wel gelijk met die 73.93%,

ndertussen vraag ik me wel af waarom er eigenlijk wel altijd 73% gegeven wordt als maximaal percentage aangezien dit dus eigenlijk inderdaad 74% zou moeten zijn..
wellicht omdat in de praktijk nog nooit een percentage boven 73% afgerond is gehaald?

Hmm ik kan het lijstje met max. zuiverheden dat ik heb liggen, van het testcentrum, niet vinden. Maar uit m'n hoofd dacht ik dat het iets van 73,13 , 73,15 was.. dus dat zou wel rijmen met afronding naar beneden.

Het getal van een max van afgerond 73% gaat al jaren hier op dit forum, maar ook elders, rond. Dus lijkt me eerlijk gezegd niet echt logisch dat het ineens -toch- 74% (afgerond) zou betreffen ;)

Ik kijk straks nog even of ik het kan vinden (Y)
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 8 december 2014 om 16:51:
Het getal van een max van afgerond 73%

Ligt eraan tot hoeveel decimalen je de atoommassas neemt in de berekening, als je neemt tot zover bekend is kom je uit op die 74 maar neem je bijvoorbeeld wat in BINAS staat kom je inderdaad op 73 uit

ik stel voor dat we hier gewoon die 73 blijven hanteren aangezien het testcentrum dat ook doet en het in de praktijk toch niks uitmaakt
Waarschuw beheerder
+2-3
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 8 december 2014 om 17:13:
Ligt eraan tot hoeveel decimalen je de atoommassas neemt in de berekening

Weet ik ;) vind zelf heel veel getallen achter de komma ook niet echt boeiend.

Uitspraak van mdmazing84 op maandag 8 december 2014 om 17:13:
k stel voor dat we hier gewoon die 73 blijven hanteren aangezien het testcentrum dat ook doet en het in de praktijk toch niks uitmaakt

Ik ook:D En 1% is ook verder echt niet boeiend voor een drug die bijna niemand nauwkeurig doseert (snuiven en niet wegen is nou niet bepaald nauwkeurig doseren te noemen)
Waarschuw beheerder
-2
Maar waar komt nou de beste vandaan?
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 8 december 2014 om 23:25:
Ik ook:D En 1% is ook verder echt niet boeiend voor een drug die bijna niemand nauwkeurig doseert (snuiven en niet wegen is nou niet bepaald nauwkeurig doseren te noemen)

dan de biologische beschikbaarheid er nog bij: (voor snuiven tot 60%) voor bommetje 15 tot 30, langs onder 99% langs ader 99% ... , dan is er de maximale opname van je neus slijmvlies nog ... rest gaat naar maag.

en dan kwam ik er tijdens een discuti voorig weekend nog achter , dat je speed van hier*(die met maar 1 methyl en sulfaat erachteraan) kan roken ? (kuch), Je METH altijd Moet roken omdat dat zoals crack is ( craNck is dus fout geschreven :rot: kuch) en xtc geen mdma meer bevat vanwege de olympische spelen En er dus ook bijna geen pseudo effedrine meer is om speed van te maken....(ohnee en het word(is?) winter wij zonder snotneus en de rest met :D)
denk dat de populariteit van Mister Heisenberg en zen braking bad geen positieve invloed heeft op de kennis van het publiek (wacht nog op het eerste staal dat blauw verkleurt (ipv geel groen of roze) tgaat echt niet lang meer duren denk ik. (heartmints snuiven anyone?) :P
Waarschuw beheerder
+1-6
zie e ze gaan hier weer lachen e de kenners hier. :D ik heb gisteren een speed gekregen hoeveel maakt ni uit.omdat mijn vorige leverancier spoorloos is.ben ik eens op een ander gaan zien.een voorstel gehad.op zich leek het goed witt.pasta. maar als ik naar het goedje ruikte,man,man,man, ik ruikte dit compaktuna!!! eens aan men vrienden laten ruiken en zijden allemaal het zelfde het klopte.
was ook plakkerig.meteen weer gebelt en zijden ik het mocht inwisselen met andere.

weet iemand hoe dit komt je compaktuna ruikte.liefst geen domme antwoorden omdat het wel waar is.

dank je.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van chemical-love op woensdag 10 december 2014 om 03:04:
ik ruikte dit compaktuna!!! was ook plakkerig

Wat is compaktuna..?
Die ik van mn huidige leverancier krijg is ook plakkerig en ruikt n beetje weeïg zoet, tot nu toe als laagste testuitslag 55% gehad, maar dat wil natuurlijk niks zeggen over wat jij gekregen kan hebben!
Waarschuw beheerder
-4
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 10 december 2014 om 09:32:
Wat is compaktuna..?
Die ik van mn huidige leverancier krijg is ook plakkerig en ruikt n beetje weeïg zoet, tot nu toe als laagste testuitslag 55% gehad, maar dat wil natuurlijk niks zeggen over wat jij gekregen kan hebben!

ja zal zelfde zijn als die van je denk ik.ja blijft overal plakken :D hier in belgie kan ik niet testen en is echt kut.I love nederland.daar kan je alles testen in belgie niet is jammer. compaktuna is dit http://www.compaktuna.be/nl/compaktuna-10.htm gebruik ik op mijn werk ook.is de zelfde geur.kan je overal verkrijgen.en als je ziet.ga je meteen zeggen inderdaad

heb ik nog al eens gehad jaren geleden.en als je snuift alles blijft hangen in je neus.niet aan te raden die rommel :-) dank je voor je inlichtingen top

Waarschuw beheerder
-1
Ga eindelijk de goede richting op met testresultaten. Nu 61% en voor de rest een onbekende substantie. Ben hier wel erg blij mee. Al ben ik ook wel weer benieuwd wat die onbekende substantie zou kunnen zijn. :D
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 10 december 2014 om 02:22:
iv is per definitie 100%.

foutje moest 100 zijn :) stond eerst correct maar moest nog anaal opspuiten bij dat 99% is vandaar tfoutje
men laatste ruikte niks speciaal , maar smaakte of al het Mierenzuur er nog bijzat. moest er wel redelijke hoeveelheden van naar binnen werken (in vergelijking met die ervoor)
maar na 1week zonder bed nog niks vaag of brak (wat weer even geleden was) => Na die week zelfs nog iemand dat het niet wou geloven dat ik drugs gebruikte, en de rest die niet wouden geloven dat ik een week wakker was. dus tgevoel en uitzicht was niet placebo. Mss verschil van spijs doet eten dan maar
dus beetje tegenstrijdige ervaring (die ervoor leek sterker (minder voor even strak) maar brak na 3dagen)

Uitspraak van chemical-love op woensdag 10 december 2014 om 12:12:
hier in belgie kan ik niet testen en is echt kut

als jem cleansed heb je een idee, als jem herkristaliseerd nog een beter.
(heb dat herkristalliseren eens geprobeerd werkte wel, maar was toen meer om te kijken of het herkristalliseren me lukte als om de zuiverheid te weten)
(beetje safe spelen als ik nog eens loop te claimen dat bij dealer 1 zooi is. :P als die beweert dat super spul is.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
als jem cleansed heb je een idee, als jem herkristaliseerd nog een beter.
(heb dat herkristalliseren eens geprobeerd werkte wel, maar was toen meer om te kijken of het herkristalliseren me lukte als om de zuiverheid te weten)
(beetje safe spelen als ik nog eens loop te claimen dat bij dealer 1 zooi is. :P als die beweert dat super spul is.) ja die kerel gaf toe niet goed was. wat bedoel je met cleansed?hem filteren met aceton of zo? :D ik leer graag bij e. herkristaliseren zal moeilijk gaan denk ik. ik heb met een maat samen geproefd en zegt ook van die wel werkt.maar je merkt niet veel percentage inzit.opzich als je ziet zou je direct denken wow die zal goed zijn.maar verkeerd gedacht.ik ga er morgen een foto van nemen en kan je zien. ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van chemical-love op woensdag 10 december 2014 om 23:07:
herkristaliseren zal moeilijk gaan denk ik. ik heb met een maat samen geproefd en zegt ook van die wel werkt.maar je merkt niet veel percentage inzit.opzich als je ziet zou je direct denken wow die zal goed zijn.maar verkeerd gedacht.ik ga er morgen een foto van nemen en kan je zien. ;-)

cleansen bedoel ik met aceton jah door dubbele fijne koffiefilter (tresidu in de filter is dan je speed (speed lost niet op in aceton , een shitload aan versnijmiddelen oa caffeine dacht ik wel moet ff men papieren er terug bijnemen) , herkristaliseren is je speed in warme alcohol laten oplossen , uitrekenen hoeveel je per ml/cl kan oplossen in alcohol van X graden celcius , dan terug door filters trekken en nu is hetgene acterblijft dus rommel. de alcohol dan over perioode van dag of 6 (of 14) laten afkoelen . (elektrisch)Vuur=>chaufage>verwarmde kamer=>garage=>ijskast=>diepvriezer (laatste gaat niet als je water gebruikt ipv alcohol) , speed zou nu moeten herkristalliseren ) heb je fijn stof over => zat er nog veel onzuiverheid in , heb je (theoretisch) 1 joekel van een kristal over zat er 1 onzuiverheid in. (denk fijn zout vs bloemsuiker)

vb suiker lost minder snel op in koud dan in warm, daarom vind je in een koud kopje soms de suiker terug op de bodem, twerkt volgens dat zelfde principe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Waarom zou je van pep kristal willen maken? Ik sprak laatst met de lokale krantjesman die altijd bij de albert heijn staat, hij vertelde over dat de pep altijd in kristal kwam uit portugal (waar hij ook vandaan komt). Ik dacht goed, lul jij maar verder :p ik weet niet beter dat pep altijd pasta/poeder is.
Waarschuw beheerder
-1
thanks voor de info en zien wat ik er mee kan doen ;-)
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 10 december 2014 om 23:56:
Waarom zou je van pep kristal willen maken? Ik sprak laatst met de lokale krantjesman die altijd bij de albert heijn staat, hij vertelde over dat de pep altijd in kristal kwam uit portugal (waar hij ook vandaan komt). Ik dacht goed, lul jij maar verder :p ik weet niet beter dat pep altijd pasta/poeder is.

omdat sulfaat is is het altijd 'kristal', pasta is dus ook gewoon 'kristal' als jet droogt. en met kristal bedoel ik een zout. en hcl is meestal het zout vd meth (en coke)
met de speed van hier veronderstel ik dat er nog steeds benzedrine bedoeld word ? anders shoot me
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2Weak op vrijdag 12 december 2014 om 07:34:
omdat sulfaat is is het altijd 'kristal', pasta is dus ook gewoon 'kristal' als jet droogt. en met kristal bedoel ik een zout. en hcl is meestal het zout vd meth (en coke)
met de speed van hier veronderstel ik dat er nog steeds benzedrine bedoeld word ? anders shoot me

Maar wat hou je dan precies over na dat alcohol gebeuren? Echt een kristal zoals dit?

[img width=300 height=282]http://www.geneeskrachtigestenen.nl/contents/media/arkansas-kristal-ex.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 12 december 2014 om 10:03:
Echt een kristal zoals dit

Nee een kristallijn poeder, je weet wel hoe t er uit ziet;)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 12 december 2014 om 10:15:
kristallijn poeder, je weet wel hoe t er uit ziet

Van pep nog nooit gezien... Dus nee :p maar ik snap het nut ook niet helemaal, wat is hiermee het verschil met pep die je wast met aceton?
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 12 december 2014 om 10:19:
Van pep nog nooit gezien... Dus nee :p maar ik snap het nut ook niet helemaal, wat is hiermee het verschil met pep die je wast met aceton?

Is geen verschil, het is gewoon t witte poeder dat je gewend bent, dat poeder bestaat uit heel veel kleine kristallen
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 12 december 2014 om 10:19:

pep lost niet op in aceton , veel zooi wel dus das makkelijk stage 1.
pep lost Wel op in water en alcohol (en sommige dingen niet oplossen is niet hetzelfde als tvalt te mengen he) , maar nog belangrijker : voor elke temperatur van de middenstof is er een exacte hoeveelheid speed die erin opgelost kan worden . warmer is meer. als je het dus langzaam laat afkoelen dwing je dus steeds meer speed uit de oplossing die dan terug kristalliseerd,

komt wel wat rekenwerk bij: teveel speed en tblijft achter in de filter , teveel middenstof en de speed blijft achter in de oplossing (of het duurt toch langer voor hij kristalliseerd
neen bedoel zoals deze meth kristallen labo in mexico
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van 2Weak op zaterdag 13 december 2014 om 09:48:
als je het dus langzaam laat afkoelen dwing je dus steeds meer speed uit de oplossing die dan terug kristalliseerd,

Als je dit doet met amfetamine.so4 krijg je er ook weer so4 kristallen uit

Uitspraak van 2Weak op zaterdag 13 december 2014 om 09:48:
neen bedoel zoals deze meth kristallen labo in mexico

Bedoel je dus amfetamine.hcl? Want dat is hygroscopisch..
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 13 december 2014 om 10:38:
Uitspraak van 2Weak op zaterdag 13 december 2014 om 09:48:als je het dus langzaam laat afkoelen dwing je dus steeds meer speed uit de oplossing die dan terug kristalliseerd,
Als je dit doet met amfetamine.so4 krijg je er ook weer so4 kristallen uit

Uitspraak van 2Weak op zaterdag 13 december 2014 om 09:48:neen bedoel zoals deze meth kristallen labo in mexico
Bedoel je dus amfetamine.hcl? Want dat is hygroscopisch.

laatste was duidelijk een grap :)
eeste bedoelde is dus ja dat is dus HER-kristalliseren
kristallen ter grooote van een autobus in mexico twas grappig geweest moest het meth zijn,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van 2Weak op maandag 15 december 2014 om 05:47:
kristallen ter grooote van een autobus

Had t filmpje niet gekeken :$
Waarschuw beheerder
Iemand idee wat gevriesdroogde speed is ? brand wel pakken minder hard maar had er nog nooit van gehoord. over kwaliteit kan ik nog niks zeggen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 2Weak op dinsdag 16 december 2014 om 10:26:
Iemand idee wat gevriesdroogde speed is ? brand wel pakken minder hard maar had er nog nooit van gehoord. over kwaliteit kan ik nog niks zeggen.

Klinkt als dealerpraat en versneden spul?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 16 december 2014 om 11:16:
Klinkt als dealerpraat en versneden spul?

klonk zo ook bij mij. maar uitzicht nog in zakje is wel "raar" ziet er nog uit als pasta maar is hard en (bijna)perfect droog als je het eruit haalt.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van 2Weak op dinsdag 16 december 2014 om 12:43:
klonk zo ook bij mij. maar uitzicht nog in zakje is wel "raar" ziet er nog uit als pasta maar is hard en (bijna)perfect droog als je het eruit haalt.

Zie dat je uit België komt. Hoe is het daar eigenlijk gesteld met de prijs en de kwaliteit van de speed? Of shop jij over de grens?

Uitspraak van 2Weak op dinsdag 16 december 2014 om 10:26:

Vriesdrogen van speed :lol: Goede kwaliteit speed hoort ook niet erg te branden in de neus. En was dit nog goede kwaliteit?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2014 om 04:39:
Goede kwaliteit speed hoort ook niet erg te branden in de neus.

Dit blijf ik dus raar vinden, want mijn 72% kan flink branden!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 17 december 2014 om 09:18:
Dit blijf ik dus raar vinden, want mijn 72% kan flink branden!

Droog je de speed wel goed? Natte speed kan ook erg branden. Wondjes in de neus is ook vrij pijnlijk. Zo zijn er natuurlijk meerdere oorzaken te bedenken die een brandend gevoel geven.

Ik heb hier speed liggen die getest is op 61% en 65%. Je voelt het wel je neus binnenkomen. Maar branden doet het zeker niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2014 om 09:35:
Droog

Ja! Lijkt soms wel gewoon los te staan van de kwaliteit. Heb 60% gehad die niet brandde, en 72 die wel brandt.