Partyflock

Forumonderwerp · 1043808

Iemand 'm al gechecked, er is namelijk een geplande beta versie uitgelekt, versie Windows 7 Ultimate, build 6.1.7000.0.081212-1400.

Heb 'm nu draaien in een VM, en moet zeggen zo op het eerste gezicht/gevoel/blik blabla beter dan dat hele VISTA bijelkaar 8).

Werkt lekker rap, inderdaad voor de gebruiker véle malen vriendelijker.

Iemand?

:boks:
laatste aanpassing
weet iemand hoe de instellingen moeten staan wil je dit krijgen ?

en dan heb ik het over de mini schermpjes in de taskbar
laatste aanpassing

ik neem aan rechyermuis op je taakbalk, en geloof iets met miniatuur weergave aan of uit zetten

maar weet niet zeker, ik heb hem van het weekend weer van de pc af geveeegd :)
ik denk dat ik al weet waarom ik het niet heb op mn laptop die heeft maar 64mb videokaart :P

Artiest Balbasaur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 januari 2009 om 22:40:
maar weet niet zeker, ik heb hem van het weekend weer van de pc af geveeegd

Nu iedereen Windows 7 gaat vet vinden ga jij hem kut vinden? xD

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 00:16:
Nu iedereen Windows 7 gaat vet vinden ga jij hem kut vinden? xD

haha nee hoor

Ik had een wat oudere versie erop staan
maar van het weekend de legale beta van MS gedownload, en die ga ik komend weekend even er op zetten

Hehe ok :)
in de nieuwsgroepen staat build 7000 geinstaleerd in virtual pc.

ik heb die geinstaleerd en kun je zo gebruiken, is de originele versie.

Werkt prima, ook op ftd kun je hem vinden.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 januari 2009 om 12:09:
Ik had een wat oudere versie erop staan

Is niet de oude versie, gewoon dezelfde, alleen zat bij die versie die al gepost was geen key bij (of ingebrand), gewoon een schone versie dat. De versie die nu op de MS-site staat en die 2 weken geleden werd gepost is identiek. Alleen is er NU wel een MP3 update te vinden.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 16:32:
Is niet de oude versie

uhm, ik zeg net dat ik een oudere versie had

build 68.. nog wat

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 1 januari 2009 om 22:06:
net gedownd

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 januari 2009 om 18:22:
build 68.. nog wat

Oh ok, nee omdat je op 1 januari postte dat je 'm ging downloaden, vond ik vaag, denk dan download je meteen die:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 januari 2009 om 13:05:
build 6.1.7000.0.081212-1400.

Werkt bijna perfect.

Enige wat ik ondervind is dat mijn beeld afentoe voor een seconde wegvalt... best irritant tijdens trackmania :S
Krijg de nvidia-drivers niet geinstalleerd omdat ze volgens w7 indentiek zijn als de november release

IE8.0 vind ik een goede vooruitgang
Snelheid top
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=85CFE4C9-34DE-477C-B5CA-75EDAE3D57C5&displaylang=en

voor de mensen die ook windows server 2008 r2 beta willen proberen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 18:41:
denk dan download je meteen die:

nee, ik had via de newsgrouepon de 1e de beste aangeklikt die ik zag :P

Uitspraak van Crossfire op dinsdag 13 januari 2009 om 20:50:

jazkeker, liever een server OS op me pc dan een "normale" windows

Uitspraak van Crossfire op dinsdag 13 januari 2009 om 20:50:

Eerst 2008 server maar eens doen :9, nu mee bezig
en uiteraard weer een upgrade van de pc ,net als met VISTA rete traag tov XP
Artiest {SHOWLIST artist 880, 21530}
Heb Windows 7 sinds afgelopen donderdag op mijn laptop draaien en werkt prima! (Y)

Jammer dat er nog geen versie van Daemon Tools is welke werkt onder Windows 7, maar een goede vervanger hiervoor is Alcohol 120%. :)
Uitspraak van CEMON op dinsdag 13 januari 2009 om 23:17:
en uiteraard weer een upgrade van de pc ,net als met VISTA rete traag tov XP

ligt aan je systeem niet aan vista :)

ik heb win 7 hier liggen
maar heb besloten om hem niet te installeren
aangezien gameguard niet compatible is met win7 dus is het voor mij nog geen optie
laatste aanpassing
ben hem nog steeds aan het testen en bevalt nog steeds

Op mn stageplaats hebben ze er tot nu toe weinig positiefs over te melden (ict-netwerkbeheer), dus ik ga m denk ik niet testen (Y)
ik vind kwa uitelijk echt lelijk en lijk veel op de mac ga het ook werku toekomst zal het zeggen

Uitspraak van Soul collector op woensdag 14 januari 2009 om 17:28:
aangezien gameguard niet compatible is met win7 dus is het voor mij nog geen optie

dat is niet waar als je nl met de rechtermuisknop erop klikt en dan op troubleshoot compactibilitie klikt dan kun je zeggen dat het bijv. bij xp/vista werkte en dan gaat de computer hem uitvoeren alsof het een xp/vista computer is werkt perfect!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 januari 2009 om 23:30:
Op mn stageplaats hebben ze er tot nu toe weinig positiefs over te melden (ict-netwerkbeheer), dus ik ga m denk ik niet testen

en wat is er slecht aan volgens je stageplek ?
Uitspraak van Meagashira [Bertram] op woensdag 14 januari 2009 om 13:28:
Jammer dat er nog geen versie van Daemon Tools is welke werkt onder Windows 7

dude, je gaat me toch niet vertellen dat je een beta vol met bugs en andere rare dingen gaat draaien als besturingssysteem?

verder gaan ze wel erg veel osx jatten :gaap:
Uitspraak van Nightflash.nl op donderdag 15 januari 2009 om 11:48:
dude, je gaat me toch niet vertellen dat je een beta vol met bugs en andere rare dingen gaat draaien als besturingssysteem?

Ik heb een tweetal laptops van de zaak. Tot op heden ben ik erg tevreden over windows 7. :)

verder gaan ze wel erg veel osx jatten

Eens, maar vind het niet vervelend.

Uitspraak van B@RTJUHHH op donderdag 15 januari 2009 om 09:54:
en wat is er slecht aan volgens je stageplek ?

verder gaan ze wel erg veel osx jatten

Dit en dat het er allemaal niet echt stabieler op word. Ik ben geen fan ook van grafisch geweld in windows, geef mij maar fijn de klassieke style ^^
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Wel prettig, vele malen beter dan Vista, wennen is het wel maar zeker de moeite waar.

Wacht alleen wel voordat ik hem uit me VMware oplossing trek, doe geen Beta's als main OS.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 januari 2009 om 07:32:
dat is niet waar als je nl met de rechtermuisknop erop klikt en dan op troubleshoot compactibilitie klikt dan kun je zeggen dat het bijv. bij xp/vista werkte en dan gaat de computer hem uitvoeren alsof het een xp/vista computer is werkt perfect!

en toch werkt het niet
is ook bevestigd door gameguard zelf

Currently the Windows 7 is not an official version, so INCA Internet are not supporting it.
Please check the recommended Operating Systems from the game company
in order to play the game.
laatste aanpassing
Uitspraak van Technomania op dinsdag 13 januari 2009 om 19:17:
Krijg de nvidia-drivers niet geinstalleerd omdat ze volgens w7 indentiek zijn als de november release

Bij mij werkten de Vista drivers niet, maar de XP drivers wel... heel vreemd maar daarmee kreeg ik mijn Nvidia wel geupdate dus wellicht werkt dit voor jou ook.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 januari 2009 om 23:30:
Op mn stageplaats hebben ze er tot nu toe weinig positiefs over te melden (ict-netwerkbeheer), dus ik ga m denk ik niet testen

dat jij daar je conclusies uit trekt :\
laatste aanpassing
Windows 7, word de OS sinds jaren !!
Microsoft heeft wel weer wat te bewijzen
voor alle flops/ uitstellen van official release van Vista etc...
Artiest {SHOWLIST artist 88931, 990, 61959}
Ik vindt W7 echt de bomb op't moment!

Ok ik kan niet alle drivers vinden maar mn grafische kaart van ATI en mn m'n Realtek kaart werken gewoon prima!

En dat op een laptop :D

Goeie shizzle!

Ik heb nu draaiden als main os omdat ik net nieuwe pc binnen heb,..
Moet zeggen installeren gaat vrij rap alleen ja al die menu's en 1000x overal toestemming voor geven is nog steeds kut.
net geinstalleerd.. werkt prima..
drivers worden meteen herkend.. op hele oude USB meuk na.. maargoed dat wordt een keer tijd om te vernieuwen..
nu even wat games installeren en dat testen:)

het is gewoon een apple interface kloon

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 januari 2009 om 20:48:
en 1000x overal toestemming voor geven is nog steeds kut.

dat kun je gewoon uitschajelen bij Accountbeheer :)
zelfde als bij Vista
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 januari 2009 om 21:23:
het is gewoon een apple interface kloon

weet je waarover je praat?
Artiest Renoiser
Uitspraak van Fortuna op donderdag 15 januari 2009 om 21:52:
weet je waarover je praat?

ja

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 15 januari 2009 om 21:25:
dat kun je gewoon uitschajelen bij Accountbeheer
zelfde als bij Vista

Heb ik nog niet mee gewerkt ;) maar ik gaat is ff op onderzoek uit
thnxs
mm.. een vervelend item wat ik tegenkom is als ik een ouder spel als Call of Duty UO wil spelen..
dan trilt het beeld.. nieuwste drivers zijn geinstalleerd echter het probleem verdwijnt als ik 1 core uitschakel van mijn Dual Core processor..

is er een mogelijkheid om voor een bepaalde applicatie vooraf al in te stellen dat deze maar 1 core mag gebruiken? zonder de task manager steeds te gebruiken ;)
Uitspraak van <> op donderdag 15 januari 2009 om 23:15:
ja

de mac interface blijft vele malen beter vind ik zelf.. Windows 7 is echt geen kloon van de mac :)

wat je nu helaas gaat krijgen dat iedereen de beta download, en dan krijg je een hype van windows 7 bashen, omdat een hoop dingen nog niet geheel zullen werken.

Terwijl als de officiele versie finished is, je een goed product hebt net zoals toen met XP en later met Vista, maar iedereen nog steeds is blijven hangen in de problemen van de test fase

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 januari 2009 om 20:38:
wat je nu helaas gaat krijgen dat iedereen de beta download, en dan krijg je een hype van windows 7 bashen, omdat een hoop dingen nog niet geheel zullen werken.

Tuurlijk joh, die servicepacks brengen ze voor de kat z'n viool uit.

dat snap ik

ik bedoel alleen dat mensne meestal af blijven gaan op de eerste indruk van een nieuwe OS, en dat hun mening onverandert blijft ondanks alle later aangebrachte verbeteringen

Na wat Vista :frusty: avonturen...ben ik van plan om pas van XP :respect: goeiendag te zeggen als niks meer werkt daarmee, en ik dus over moet stappen...de komende jaren nog gewoon XP dus :-)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 januari 2009 om 23:17:
Na wat Vista avonturen...ben ik van plan om pas van XP goeiendag te zeggen als niks meer werkt daarmee, en ik dus over moet stappen...de komende jaren nog gewoon XP dus

Vista draait prima op mijn laptopje :D Ben ook wel blij met die laptop want m'n videokaart van de gewone pc is stuk :$
Ben pas overgestapt van XP naar Vista ultimate vanwege hardwarevereisten. Heb eigenlijk wel zin om windoos 7 uit te testen maar het draait nu allemaal prima. Ik kijk hier wel over een half jaartje naar dan zal het vast weer stukken beter zijn.

Uitspraak van Soul collector op donderdag 15 januari 2009 om 14:32:
Currently the Windows 7 is not an official version, so INCA Internet are not supporting it.
Please check the recommended Operating Systems from the game company
in order to play the game.

dan heb je ook een illegale versie bij mijn pc doet hij het namelijk wel!!! je moet gewoon hem van de windows site halen/licensie daarvandaan halen omdat anders die optie waarschijnlijk gewoon niet werkt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 januari 2009 om 10:22:
dan heb je ook een illegale versie bij mijn pc doet hij het namelijk wel!!! je moet gewoon hem van de windows site halen/licensie daarvandaan halen omdat anders die optie waarschijnlijk gewoon niet werkt

nix illigaals aan (Y)
het ligt niet aan win

het ligt aan gameguard
die ondersteunt win 7 niet....
op het moment dat ie win 7 ziet, zegtie sorry error code 0

wat dus betekent dat de OS niet word ondersteund

logisch ook eigenlijk
laatste aanpassing