Partyflock

Forumonderwerp · 1043808

Iemand 'm al gechecked, er is namelijk een geplande beta versie uitgelekt, versie Windows 7 Ultimate, build 6.1.7000.0.081212-1400.

Heb 'm nu draaien in een VM, en moet zeggen zo op het eerste gezicht/gevoel/blik blabla beter dan dat hele VISTA bijelkaar 8).

Werkt lekker rap, inderdaad voor de gebruiker véle malen vriendelijker.

Iemand?

:boks:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juli 2010 om 11:15:
:rot:

Wat?
Gebruik sinds vorige week win7 ultimate 32bits. moet zeggen dat ie op me pc (3GB RAM) redelijk draait. Er is een minimale prestatiewinst tov winXPprof sp3. Voordeel is dat directX11 gebruikt kan worden.
Voor de rest heeft win7 meer rotzooi op het achtergrond draaien.
Daarom ga ik denk ik binnenkort maar weer win xp sp3 prof naar me notebookkie kopieren, kijken of da lekkerder draait met XP op 2GB ram!
Gebruik al sinds kort na de release Windows 7 64bits (legale versie), draait vrij snel maar toch wel wat problemen waar ik me ontzettend aan irriteer, onder andere dat ik een aantal programma's van onder andere Adobe niet kan draaien (die ik wegens mijn opleiding wel nodig heb). Sommige games doen het ook totaal niet. Kan ook door m'n programma's komen maar goed. :')

Uiteindelijk werkt het toch prima. :)
laatste aanpassing
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op vrijdag 3 september 2010 om 02:10:
een aantal programma's van onder andere Adobe niet kan draaien

CS4 en CS5 masxter pakket loopt prima.
Daar zit toch alles in?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juni 2010 om 00:20:
morgen formatteren, officiele Vista terug erop, en wachten tot mn Macbook binnenkomt B)

je gaat wel zwaar achteruit, van windows 7 naar vista (:rot:) naar apple zooi :dood:
je kunt ook gewoon je pc uitzetten.
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op zaterdag 4 september 2010 om 19:48:
CS4 en CS5 masxter pakket loopt prima.
Daar zit toch alles in?

Werkt dus niet prima op een Acer, niet mijn Aspire tenminste. :X Het is dat m'n stiefpa 'm regelde, koop nooit een Acer. :X

I said no to Acer, but he wouldn't listen. :X

Vind het geluid een beetje zwak in windows 7.
Ook op youtube etc is het niet geweldig en heb wel gewoon alle instellingen op max staan.
Uitspraak van Landlopert op donderdag 9 september 2010 om 17:16:
alle instellingen op max staan.

daarom is het dus slechter.
geluid op 95 en je boxen wat harder
Ik heb ook vaak bij Youtube-filmpjes dat het geluid het niet doet, zelfs met vernieuwen van de pagina niet. Gelukkig doet het geluid het in de meeste gevallen wel.
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op donderdag 9 september 2010 om 20:00:
daarom is het dus slechter.
geluid op 95 en je boxen wat harder

onzin
wordt alleen maar zachter dan.