Partyflock

Forumonderwerp · 1043183

Hoe was Pandemonium?

Dat is natuurlijk een beetje gekke vraag aangezien ik zelf aanwezig was. Ik moet zeggen dat ik het een zeer fraai festijn vond. Ik wil van dit gelegenheid gebruik maken om de interieurarchitect een pluim te geven. De houten meubels zagen er mooi uit.

Praat hier verder over Pandemonium en hou het vooral straat.

Veel discusieerplezier.
ik hou niet van trommel.

Artiest Balbasaur
Psychonaut wil gewoon gekke hakshit, gewoon van die tong uit je bek en hand op je voorhoofd shit.
Eerste keer Pandemonium, beviel best goed moet ik zeggen. Werd wel een beetje nerveus van Manu Le Malin maar dat kan ook aan een kutpil gelegen hebben. Promo, Lenny Dee & Jappo sprongen er voor mij uit. Was ook blij verrast toen ik Technosis - Energize hoorde bij S&O, ik vind het normaal gesproken een slecht nummer maar op de één of andere manier was hij nu heeeel lekker!!

Ben trouwens op zoek naar het nummer waar Promo zijn set mee opende, gelijk de eerste track best lekker spacen bij hem :D!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Uitspraak van E.. op zaterdag 10 januari 2009 om 11:57:
Ben trouwens op zoek naar het nummer waar Promo zijn set mee opende, gelijk de eerste track best lekker spacen bij hem !

Als ik het me goed herinner, dan was 'let the bass boom' van Sebas zelf. ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 17:48:
Psychonaut wil gewoon gekke hakshit, gewoon van die tong uit je bek en hand op je voorhoofd shit.

jat tok JWZ :lol:
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 10 januari 2009 om 12:02:
Als ik het me goed herinner, dan was 'let the bass boom' van Sebas zelf. ;)

klopt helemaal :)
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 10 januari 2009 om 12:02:
Als ik het me goed herinner, dan was 'let the bass boom' van Sebas zelf.

In dat geval bedoel ik het nummer waarmee Lenny & Jappo openden. Ik kan me namelijk wel herinneren dat Let The Bass Boom is gedraaid, maar ik dacht dat hij toen al even bezig was... :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 januari 2009 om 00:25:
onze set van afgelopen Pandemonium

net geluisterd en ik waande me weer even rechtsvooraan op pandemonium! Op 25.35 gaat het tempo lekker omhoog en kreeg ik werkelijk even een flashback:) Deze set gaat QranQzinnig veel geluisterd (en gevoeld) worden.
Thanks Sequence & Ominous:respect:

Ja Pandemonium was weer erg vet.
Op naar reng deng deng in de hemkade.
En al helemaal op naar SHZ!!! (Y)
Fantastisch dat Patrick er weer mee bezig is.
Vorige keer was FANTASTISCH (zacht uitgerukt) ;P.
welke track is dat eigenlijk uit die trailer van de afgelopen pandemonium? echt bruut:):respect: