Partyflock

Forumonderwerp · 1043183

Hoe was Pandemonium?

Dat is natuurlijk een beetje gekke vraag aangezien ik zelf aanwezig was. Ik moet zeggen dat ik het een zeer fraai festijn vond. Ik wil van dit gelegenheid gebruik maken om de interieurarchitect een pluim te geven. De houten meubels zagen er mooi uit.

Praat hier verder over Pandemonium en hou het vooral straat.

Veel discusieerplezier.
Uitspraak van jorg1900 op zondag 28 december 2008 om 19:59:
ik heb nog zeker wel 2 keer vlug om me heen gekeken van wie het kaartje was, maar helaas

:roflol: kaartje lag uiteindelijk gewoon in de auto ;)
Aangezien bijna iedereen zeer positief is over dit feestje vind ik dat er best geklaagd mag worden.

Want om 6 uur stoppen is gewoon te vroeg het was namelijk erg gezellig met goed geluid en goede setjes :). En ik baal ervan dat ik bijna een uur moest wachten op de eerste trein.
Aangezien de organisatie niet de mogelijkheid heeft om de treinen een uur eerder te laten rijden, vind ik dat ze daarom als een gunst naar de bezoekers het feestje minimaal een uur langer laten doorgaan :)
Uitspraak van Lievelien op zondag 28 december 2008 om 19:06:
hoe zat het eigenlijk met de timetable via bleutooth? Wij kregen het niet voor elkaar namelijk....

We wouden dat6 ding neerzetten maar door een computerfout konden enkel de meest moderne phones het ontvangen.

Na een update deed hij het weer goed jammer dat het toen 20:00 was..

Bier op. Klopt.

De avond ervoor had je I Love Los. En hun hebben net het beeste opgedronken wat wij misten. (zijn 4 containers met bier hea ;)6000liter

Food was een fout bij het inkopen. We hadden gewoon te weinig heel simpel. Laten wij ervan leren.

Hoorde trouwens van iemand dat er teweinig zitplek was. Misschien iets om de volgende keer goed naar te kijken!

Gr Paul

Artiest Xim
Uitspraak van ouwe rammer op zondag 28 december 2008 om 16:06:
behoorlijk jammmer ja, voor de rest geweldig feest flink uit me plaat gegaan
hele nacht staan hakkuh, maar toch voorlopig geen early hardcore meer.
mis toch de vette bass uit de hedendaagse hardcore!

:lol: Early beukt ten minste door zonder eindeloze breaks en draaiorgel melodieen.

Nee wat een setjes vanacht(L) echt super!
Uitspraak van workey op zondag 28 december 2008 om 20:58:
Want om 6 uur stoppen is gewoon te vroeg het was namelijk erg gezellig met goed geluid en goede setjes . En ik baal ervan dat ik bijna een uur moest wachten op de eerste trein.
Aangezien de organisatie niet de mogelijkheid heeft om de treinen een uur eerder te laten rijden, vind ik dat ze daarom als een gunst naar de bezoekers het feestje minimaal een uur langer laten doorgaan

:lol: Helemaal mee eens Marc :jaja:

:cheers:
Uitspraak van dr macabre op zondag 28 december 2008 om 20:50:
kaartje lag uiteindelijk gewoon in de auto

Beter voor hem :D dan was er iemand anders zo slim om zijn kaartje te laten slingeren :lol: pech voor hem/ haar
oh wat een gruwelijk feestje sinds tijden!!!:bounce: echt van begin tot eind uit mijn dak gegaan :bounce:
Artiest Rowdy
Evaluatie:

De reeds opgenoemde minpuntjes zijn wat mij betreft niet noemenswaardig. Maar om er toch even op in te haken; 8)
Heineken uit fles was 'n goed alternatief. Maar wel broodjes, geen beleg...?... beetje vreemd, niet echt lekker.

De (vervroegde?) aankondiging van Promo, zonder dat de beste man zelf en de nog op 't podium aanwezige Ruff-helden hier schijnbaar weet van hadden, vond ik wel enigzins opmerkelijk. Beetje pijnlijk momentje, lijkt me.

Maar goed, ff later gooide hij Let Da Bass Boom en idd

Uitspraak van Garibaldi op zondag 28 december 2008 om 18:44:
die b kant van Sim - cartoon express

:yes:
Loud As Fuck erop, dus toen maakte het me allemaal weinig meer uit.

Nog 1 dingetje wat me opviel;
Het geluid was lekker hard en vrij zuiver, maar ik hoorde vanaf een bepaald moment een contstante "knetterende" noise.
Juist tijdens de wat stillere breaks in platen was het een beetje storend. Een klein beetje maar hoor. :)
Dj's liepen ook zichtbaar te rotzooien met 1 der elementjes volgens mij.

Whatever, Pandemonium zou Pandemonium niet zijn, als er met (over het algemeen) uberbrute platenkeuze en goede sfeer het bovenstaand gelul niet zou worden vervaagd.

Enkele highlights:

Manu's gruwelijke Cold Rush plaatjes,
Sequence en Ominous met hun altijd even unieke sets, (heb deze keer 's een tijdje opgelet hoeveel ik herkende, kom ik eventueel later op terug :gaap: :) )
Jappo en Dee's recht toe recht aan ouderwetse shit,
Vince die o.a. C-Tank - NAR draait. Dope.

Oja! Zelden op 1 avond zoveel, zulke vette Neophyte-tracks gehoord. :D
Mikey, Nr. One Fan, None Of Ya Left, Back In My Brain...
Het jaar is in 1 klap goed gemaakt.
Jammer dat ik ook later op de avond

Uitspraak van Garibaldi op zondag 28 december 2008 om 18:44:
op 1 of andere manier totaal NIET vooruit te branden was

Boeit niet.
Was wel leuk en gezellig feestje:D
Uitspraak van Rowdy B op zondag 28 december 2008 om 23:34:
Vince die o.a. C-Tank - NAR draait

wat voor platen draaide hij nog meer..

volgende keer moet ik echt aanwezig zijn. sjaak afhaak
Uitspraak van QranQzinnig op zondag 28 december 2008 om 14:52:
En jullie set was zo lekker is ie opgenomen??

Zo te zien, zou het inderdaad leuk zijn als er een livesetje is vastgelegd.
Uitspraak van workey op zondag 28 december 2008 om 20:58:
Aangezien de organisatie niet de mogelijkheid heeft om de treinen een uur eerder te laten rijden, vind ik dat ze daarom als een gunst naar de bezoekers het feestje minimaal een uur langer laten doorgaan

Dan moet je toch echt bij de gemeente zijn :)
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Uitspraak van QranQzinnig op zondag 28 december 2008 om 14:52:
En jullie set was zo lekker is ie opgenomen??

Thanks! :) We hadden iemand gevraagd om opname-apparatuur mee te nemen voor de set, maar die kon helaas niet meer komen. Het kan wel zo zijn dat Cyndium hem heeft opgenomen, maar dat weet ik niet helaas.

DJ's gingen ook flink uit hun dak bij het podium. Manu! (Y):) Ze vonden het zichtbaar helemaal geweldig weer eens flink de kunnen beuken. :yes:
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 29 december 2008 om 11:44:
DJ's gingen ook flink uit hun dak bij het podium. Manu! Ze vonden het zichtbaar helemaal geweldig weer eens flink de kunnen beuken.

:D goede zaak (Y)
heb me goed vermaakt :D thanx 2 imar (F)
alleen dat het bier op was kan echt niet :no: enne wc papier kenden ze blijkbaar ook niet :/ gelukkig waren er een paar met zakdoekjes thanx daarvoor (F)

Uitspraak van jorg1900 op zondag 28 december 2008 om 21:35:
Beter voor hem dan was er iemand anders zo slim om zijn kaartje te laten slingeren pech voor hem/ haar

lijkt wel of het de nationale vergeet of raak me kaartje kwijt nacht was :lol:
vriend van ons was zo slim hem gewoon lekker thuis te laten liggen :x ;p
leuk je weer ff gezien te hebben ;)

Tot een uur of 4 vond ik het lekker. Toen kwam Lenny D met z'n early terror...Ik zag de mensen met bosjes vertrekken en alleen helemaal vooraan stonden er nog wat te springen. Ik heb echt veel betere afsluiters meegemaakt op Pandemonium...Lekker duister en hard i.p.v. alleen maar snelle herrie. Sorry maar dat is niet mijn ding. :-S

Maar Pandemonium is en blijft een topper. Heerlijke sfeer en fijn publiek!! :bounce: :vaag:

Wanneer is de volgende?? ;-)

Wat was eigenlijk de precieze timetable?
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 17:13:
Ik heb echt veel betere afsluiters meegemaakt op Pandemonium...Lekker duister en hard i.p.v. alleen maar snelle herrie. Sorry maar dat is niet mijn ding. :-S

Lenny Dee was dan ook (samen met Jappo) niet de afsluiter ;) .. Dat was Vince die daarna draaide :yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 17:28:

The Vinyl Junk
Dr. Z-Vago
Manu le Malin
Sequence & Ominous
Hitmachine
Ruffneck vs. Nosferatu
Promo
Lenny Dee vs. Jappo
Vince
Toen kwam Lenny D met z'n early terror...Ik zag de mensen met bosjes vertrekken en alleen helemaal vooraan stonden er nog wat te springen. Ik heb echt veel betere afsluiters meegemaakt op Pandemonium...Lekker duister en hard i.p.v. alleen maar snelle herrie. Sorry maar dat is niet mijn ding.

Tja was vantevoren aangekondigd dat ze een industrial strength-set gingen doen:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 17:28:

23.00-00.00 Manu Le Malin
00.00-01.30 Sequence & Ominous
01.30-02.00 Hitmachine
02.00-03.00 Nosferatu vs Ruffneck
03.00-04.00 Liefkozend Sebas
04.00-05.00 Lenny Dee vs Jappo
05.00-06.00 Vince
06.00-07.00 Zangeres zonder naam

Alstu Marco (Y)
De eerste 2 uur was ik er niet, dus die zou ik u niet kunnen vertellen:)

Heren (Y)
Uitspraak van actief op zondag 28 december 2008 om 14:02:
Toch helaas één min-puntje, geen bier meer vanaf 4 uur, slechte zaak mensen...

ohw vanaf 4 uur al.. dat wist ik niet. Tja ik was Bob, maar nu klopt mijn verslagje dus niet helemaal.. nou ja dikke pech

Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 28 december 2008 om 14:46:
Op Hitmachine na , wat ik te hedendaags vond klinken op een enkele track na, alleen maar topsets gehoord.

Ah gelukkig weer iets waar ik niet de enigste was :D

Uitspraak van DJ Sequence op zondag 28 december 2008 om 14:47:
opeenstapeling van PCP-spul. Net als vroeger in Sporthallen Zuid hoort dat op Pandemonium uiteraard wél thuis.

Precies :)

Uitspraak van Limitbreaker op zondag 28 december 2008 om 15:21:
De ene na de andere herinnering kwam voorbij..

Ik wou het eigenlijk niet plaatsen, want anders lopen de heren helemaal naast hun schoenen en zeker als ik het zeg, maar ik doe het toch... Ik waande me even in Sporthallen Zuid (lees the old days)

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 17:28:
Ruffneck & Nosferatu de ene klapper na de andere (Mindblower, Evolution Theory, Pop Goes Da Pistol, The Future etc... etc..

Doodlesax :p

Uitspraak van Roel ! op maandag 29 december 2008 om 01:26:
Vince die o.a. C-Tank - NAR draait

wat voor platen draaide hij nog meer..

Ehm genoeg. Volgens mij ook een 3SA enkel het nummer weet ik niet meer :bloos: Ik moet dat toch maar eens een keer doen :@
Ik bedoel die track waarin je de quotes uit Aliens hoort weet ik ook al niet :'(

alleen maar snelle herrie. Sorry maar dat is niet mijn ding.

Mij dus wel :D Het is dankzij hun dat ik ook wel ff die Tunnel of Terrortent op Mysteryland opzocht. Maar iedereen zijn of haar ding. Mijn smaak in de earlyhardcore is breed!

Wanneer is de volgende??

Weet ik in ieder geval wanneer ik je weer ga treffen :9 Het was leuk om je weer eens te zien (k)
laatste aanpassing

heb mij prima vermaakt!
mijn overschot aan energie weer kwijt:d

lekker staan stampen op heerlijke early :p
hoogtepunt was voor mij lenny D tussen vier en vijf uur non-stop staan te hakken.. (K)

afsluiter van vince vond ik niet zo..
om half zes naar huis gegaan..
laatste aanpassing
Manu's set was een opeenstapeling van PCP-spul. Net als vroeger in Sporthallen Zuid hoort dat op Pandemonium uiteraard wél thuis. Oh, en 'Genetic Waste'

PFFFFFFFF baal nog steeds dat ik em heb gemist :(

Ik heb gewoon weer een fantastische sfeer meegemaakt met hele gezellige mensen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 15:45:
de hakkende mensen en blije koppies zat dat bij het overgrote deel van het publiek ook wel goed.

Zekerz tijd vloog helaas voorbij :(
wie heeft er eigenlijk nog meer foto's gemaakt hier?

moet eigenlijk ook wel zeggen dat ik de betere dj's van early hardcore miste, zoals chosen few, champ-eon en vooral dano...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 22:44:
moet eigenlijk ook wel zeggen dat ik de betere dj's van early hardcore miste, zoals chosen few, champ-eon en vooral dano...

*proest* ik geloof dat Pandemonium niet echt jouw feest is dan (f)
ik vond het een heerlijke line up :D niks mis mee als je het mij vraagt

Uitspraak van Dat dus... op maandag 29 december 2008 om 22:48:
proest* ik geloof dat Pandemonium niet echt jouw feest is dan

haha, word gelijk weer negatief opgevat..
heb het goed naar mijn zin gehad juist, maar miste wat knalhitjes die de bovengenoemde dj's wel vaak draaien that's all!
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 22:44:
chosen few, champ-eon en vooral dano...

Sorry hoor. Het is een goede dj, maar ik vind Champion er niet bij passen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 22:54:
miste wat knalhitjes

Blij toe dat ze er een keer niet waren.. wordt de muzieksmaak hopelijk een keer wat breder. Pandemonium is geen top 40 praktijken waar je week in en week uit iedere keer hetzelfde hoort totdat je het leuk gaat vinden. Het is dan ook niet zo vreemd dat er vanaf 2000 weinig nieuwe nummers zijn die anno 2008 net zo worden genoten als hitjes uit de periode voor 2000. En dan heb ik het over alle genres van de muziek.
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 22:54:
maar miste wat knalhitjes die de bovengenoemde dj's wel vaak draaien that's all!

Dan moet je naar Mindcontroller gaan :bye:
Uitspraak van Tha Clown op maandag 29 december 2008 om 17:33:
The Vinyl Junk
Dr. Z-Vago
Manu le Malin
Sequence & Ominous
Hitmachine
Ruffneck vs. Nosferatu
Promo
Lenny Dee vs. Jappo
Vince

Nou je het zegt Tijm :P

Hitmachine totaal niks van meegekregen :O En had ook geen idee dat de eerste twee DJ's The Vinyl Junk en Dr. Z-Vago waren :P
Uitspraak van BassmaniaQ op zondag 28 december 2008 om 16:26:
dat is idd het enige minpuntje... terwijl ik zo'n dorst had

Dat heeft de terugweg niet goed gemaakt zeker ? :D
Uitspraak van Gold op dinsdag 30 december 2008 om 10:35:
Hitmachine totaal niks van meegekregen En had ook geen idee dat de eerste twee DJ's The Vinyl Junk en Dr. Z-Vago waren

Ja Niels, dan moet je niet zoveel drinken :O :P
Haha nou dat viel op Pandemonium wel mee hoor. Heb de laatste jaren nooit zo weinig muntjes gehaald als daar, was voor 20 euro klaar :P
Uitspraak van Kim H. op dinsdag 30 december 2008 om 10:55:
Dat heeft de terugweg niet goed gemaakt zeker ?

haha terugweg nog wat halve liters weggetikt ja :)
nog goed thuisgekomen dus?
Uitspraak van BassmaniaQ op dinsdag 30 december 2008 om 12:09:
nog goed thuisgekomen dus?

Uiteindelijk wel ja hahaha :D

*zucht* Morgen weer naar een feest haha!

Pandemonium was echt lekker feestje! In het begin vond ik de sfeer een beetje tam, maar later kwam het allemaal helemaal in orde (Y)

Super!

Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 30 december 2008 om 07:58:
Dan moet je naar Mindcontroller gaan

:jaja:

Uitspraak van Kim H. op dinsdag 30 december 2008 om 10:55:
Dat heeft de terugweg niet goed gemaakt zeker ?

paar kleine versnaperingen;-)

Uitspraak van Erwin_1975 op maandag 29 december 2008 om 18:25:
Uitspraak van RaverBaby :woeptidoe: op maandag 29 december 2008 om 17:13:
alleen maar snelle herrie. Sorry maar dat is niet mijn ding.

Mij dus wel Het is dankzij hun dat ik ook wel ff die Tunnel of Terrortent op Mysteryland opzocht. Maar iedereen zijn of haar ding. Mijn smaak in de earlyhardcore is breed!

Uitspraak van RaverBaby :woeptidoe: op maandag 29 december 2008 om 17:13:
Wanneer is de volgende??

Weet ik in ieder geval wanneer ik je weer ga treffen Het was leuk om je weer eens te zien

Je was een van de weinigen die nog los gingen op het laatst....Conditie he!! Respect hoor :-D...Mijn smaak in early hardcore richt zich niet op de early terror of industrial strenght....Geef mij maar de PCP stijl...;-)

Leuk om je weer te zien!!!! Tot de volgende editie!! (k)
Snap trouwens maar niet dat er redelijk wat mensen zijn die Vince z'n set niet waardeerden :S Dat was gewoon subliem! Heerlijk die stijl. Echt, Vince stelt me nooit teleur :D

Maare, ik vond die airco or whatever echt super irritant. Dat was zo koud vooraan :S Ben er lekker verkouden van geworden pff..
Uitspraak van Dancelady :sweethug: op dinsdag 30 december 2008 om 14:14:
Maare, ik vond die airco or whatever echt super irritant. Dat was zo koud vooraan :S Ben er lekker verkouden van geworden pff..

???? ik had het fucking warm ouwe
Mijn report :

http://tw-m.nl/?l=1&p=reportsitem&i=924
Maare, ik vond die airco or whatever echt super irritant. Dat was zo koud vooraan Ben er lekker verkouden van geworden pff..

sow ik stond me ook toch een partij te zweten :p
Prachtig om te zien hoe sommige mensen achteraf hitmachine maar gewoontjes vonden of net toen iets anders aan het doen waren..
Nou, ik vond het prachtig en het volgende filmpje laat zien waarom _O_
laatste aanpassing
Uitspraak van sachin..B) op dinsdag 30 december 2008 om 14:20:
???? ik had het fucking warm ouwe

Ja ik was volgens mij ook de enige die het koud had, iedereen keek me raar aan :9

Uitspraak van ILoveHardStyle op dinsdag 30 december 2008 om 14:23:
Mijn report :

Mooi verslagje Alex (y)
Dj Sequence en Dj Omninous Werelds, they bring Medusa times back!

Lenny Dee oldschool/gabber Hellraiser style. USA Presents....Darkness

Ruffneck vs Nosferatu: gewoon top, hun platen zijn lekker duister, snel en goede breakbeats.

Hier en daar een plaat foutje en een brom geluid in de box. De toiletten hadden ze wel beter
mogen doen. Verder is geen enkel feest perfect, dus geef ik een 8 1/2 prima vermaakt.

Keep the spirit going on, for those who wants to groove

ik vond die airco or whatever echt super irritant. Dat was zo koud vooraan

? Heb me een potje lopen zweten daarzo:P

Snap trouwens maar niet dat er redelijk wat mensen zijn die Vince z'n set niet waardeerden

Snap dat ook niet?
Vince zette een heerlijke uptempo set neer:bounce:

Uitspraak van Misery Motion op dinsdag 30 december 2008 om 14:39:
hitmachine

Vond hitmachine ook vet:D
aaaah nu al weer zin in de volgende pandemonium :D :D :bounce: :respect:
Uitspraak van inactief op dinsdag 30 december 2008 om 15:27:
Vond hitmachine ook vet

Alleen de paar nummers die lockjaw deed in art-core-stijl, de rest vond ik te orgelig :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 december 2008 om 13:14:
Conditie he!! Respect hoor

Doe me best :) En dank je :lief:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 december 2008 om 13:14:
Geef mij maar de PCP stijl...

Ook goed 8)

Uitspraak van Misery Motion op dinsdag 30 december 2008 om 14:39:
Nou, ik vond het prachtig en het volgende filmpje laat zien waarom _O_

smaken verschillen, maar gewoontjes vond ik het niet. Het was wat mij betreft iets te "nieuw". Enkel
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 30 december 2008 om 18:08:
paar nummers die lockjaw deed in art-core-stijl,

Was een beetje wat kan tippen aan de oude stijl en dus dan ook past op een Pandemonium. Echter het is zo verdomde moeilijk om iets in de ouwe stijl te produceren. Daarnaast zit er ook geen markt in en waarschijnlijk onverstandig om het te proberen.