Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Uitspraak van *Backfire* op zaterdag 20 december 2008 om 17:55:blaat...
ik ben bij JD engineering geweest..
top bedrijf voor alle VAG modellen..
210 pktjes nu
gaat als een beest... alleen niet leuk met dit weer... wil ook een R32 met AWD want dit schiet niet op.
krijg het niet aan de grond
owja voor de info. ik ging van 156pk (fabrieksopgaaf) naar 210pk en 320nm
Dat van de wekker ben ik niet helemaael met je eens.
Die 1,8 Turbo blokjes schroeven ze zo maar ff van 0.6 naar 1.5 Bar
en idd hij is niet de enige ken er meerdere met bijvoorbeeld
van 180 pk naar 255 alleen 3 inch uilaat + chip op maat bij JD
dat is dan ook wel het onderste uit de kan ook daarboven zul je aan andere turbo;s cq drijfstangen moeten .
Uitspraak van *Backfire* op zondag 21 december 2008 om 17:13:red corvette denkt dat je alleen vermogen krijgt met een grote motor thats the power of turbo's.
ik ging van 0,5 bar naar 1,2
150pk blokkie kan ongeveer tot de 260/270pk aan met een grotere turbo. tenzij je een AEB hebt uit een ouwe a4 of passat, die hebben nog de oude 16v drijfstangen erin en die kunnen tot over de 300aan.
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 december 2008 om 04:49:Kan je je auto ook dusdanig laten chippen dat ie zuiniger wordt?
Ja maar toch klopt t wel met die 1.8t's gaan echt lekker.
Uitspraak van *200SX*Anu op maandag 22 december 2008 om 13:29:Wat moet je nog voor mods doen buiten het blok om?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 januari 2009 om 06:15:tenzij je de extra pk's ook gaat gebruiken