Partyflock

Forumonderwerp · 1038185
1 volger · 17901x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Eyzz!

Deze toppa is om ouderwets info met elkaar te kunnen delen en flinks te chillen. Whisky'tje erbij, crackpijpje in de hand etc. Zoals 't vroeger ooit was, zonder bitches enzo, jwt.

[img width=400 height=600 cacheid=0010325c002cf12b129a00fc1a02606b97]http://www.restaurantlakes.nl/images/lounge.jpg[/img]

:):)

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan wat voor feest, zoiets als Digital Assault zou ik nog wel es een x heen gaan. Maar dat kun je ook onmogelijk vergelijken met iets als Hardcore 4 Life of Pussy Lounge o.i.d.
Uitspraak van sachin..B) op maandag 5 januari 2009 om 19:26:
hoe zou je mij omschrijven als projectgroep lid

Als de absolute leider. Degene die de lakens uitdeelt. Het aanspreekpunt van de groep. De man waar alles omdraait.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 20:13:
Ligt eraan wat voor feest, zoiets als Digital Assault zou ik nog wel es een x heen gaan

idd:)

Vaak genoeg naar waterfront geweest en uitstekend vermaakt. Maar op die feesten daar, komt totaal ander publiek dan een Nightmare of H4L :) En idd:
dat kun je ook onmogelijk vergelijken met iets als Hardcore 4 Life of Pussy Lounge o.i.d.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ben Lik op maandag 5 januari 2009 om 20:11:
zou ook niet snel naar een feestje in die regio gaan. Maar zou wel t liefst hebben als die dingen van elkaar gescheiden blijven, gaat tenslotte om t feest.

Zo denken jullie ja ik niet ;)
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 5 januari 2009 om 20:21:
idd

Vaak genoeg naar waterfront geweest en uitstekend vermaakt. Maar op die feesten daar, komt totaal ander publiek dan een Nightmare of H4L En idd:

Ach jullie zijn wat dat betreft anders dan mij he :D ik kan niet naar feesies daar want dan kom ik tussen 6 plankies terug 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 5 januari 2009 om 20:37:
ik kan niet naar feesies daar want dan kom ik tussen 6 plankies terug 8)

Die kans zal aanwezig zijn ja 8)

Overigens wie heeft er nog zin in een verkapte nieuwjaarsborrel eind van deze maand in de biergriet? :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 22:25:
Overigens wie heeft er nog zin in een verkapte nieuwjaarsborrel eind van deze maand in de biergriet?

Nog een keer in januari? 8)

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 5 januari 2009 om 19:52:
:D

Wat smile je? Je gaat zelf vaak zat naar feestjes in de 010 omgeving :D

Uitspraak van sachin..B) op maandag 5 januari 2009 om 20:07:
digeon verkoopt neophyte petjes niet zo pesten

Niet mijn afdeling ouwe :D

Maar dat kun je ook onmogelijk vergelijken met iets als Hardcore 4 Life of Pussy Lounge o.i.d.

H4L ben ik vorige keer wezen kijken in de Maassilo, ga er ook niet voor betalen ofzo, en zal er ook niet meer heen gaan i.v.m. sfeer enzo. En zo'n feestje als HC to the bone of Nightmare organiseer ik dan mede voor m'n stage en daar moet ik dan werken, maar zou er anders ook niet heen gaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 23:42:
Wat smile je? Je gaat zelf vaak zat naar feestjes in de 010 omgeving :D

Mongool, lees eens terug dan, niet zo selectief lezen.

Waarschuw beheerder
Hihi.

Filmpje was wel leuk, alleen te cheesy einde (die nieuwe Adam Sandler film.. weet niet hoe die heet). Mja wel gezellig met de bois jwt. Daarna nog paar biertjes gedaan, was wel chill (Y) Zit alleen met het "probleem" dat ik geen gelegenheid heb gehad om te eten vanavond, heb ook eigenlijk helemaal geen honger. Wel flinke bak popcorn in de bios weggewerkt, dus dat compenseert wel e.e.a. :) Ben benieuwd hoe het morgen met de leegheid in m'n maag gesteld is, maar dat merken we dan wel.
Waarschuw beheerder
Zojuist mijzelf verbaasd over het feit dat ik óók de binnenkant van mn ramen moest krabben. Het is koud. Écht koud.

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Morgen vriest het zelfs overdag. Prima dag weer om binnen te zitten dus. :):)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan twijfel ik sterk of ik morgen met de auto naar het station rijd (krabben) of op de fiets (koud).
Ik hou jullie op de hoogte van mijn vervoer + afwegingen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 januari 2009 om 00:09:
Dan twijfel ik sterk of ik morgen met de auto naar het station rijd (krabben) of op de fiets (koud).
Ik hou jullie op de hoogte van mijn vervoer + afwegingen.

Ja, ik blijf in het bijzonder graag op de hoogte. We moeten natuurlijk samen een TCC eten en wellicht een kapsalon. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou je op de hoogte, ik kom sowieso best op tijd aan op het Amstel station. Zal dan tot iets over 11 op school bivakkeren waarna we een TCC en/of kapsalon kunnen nuttigen.

Waarschuw beheerder
11 uur is ook een mooie tijd voor een TCC. Lekker bakkie koffie er bij, pri-ma! b)

Waarschuw beheerder
Ik zal morgen sowieso met de fiets naar het station afreizen (2 min. fietsen) om daar vervolgens de intercity naar Dordrecht en aansluitend de stoptrein naar 010 zuid te nemen. Wel zal ik dit keer de voordeur uit lopen om mijn fiets te pakken ipv de achterdeur, aangezien het slot van de tuindeur bevroren is en ik daarom noodgedwongen mijn fiets in de voortuin ipv in de tuin heb moeten parkeren.

Welterusten allen :)
Waarschuw beheerder
ik hoop dat je dood gaat morgen in dat kut gat
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Digeon 5 januari 2009 23:58
Hihi.

Filmpje was wel leuk, alleen te cheesy einde (die nieuwe Adam Sandler film.. weet niet hoe die heet).

Ben niet zo'n Adam Sandler fan. Eergisteren "Taken" gezien met Liam Neeson, dat was het betere actiewerk. :yes:

Marco, zoals je weet drinken wij de hele maand januari niet. wanneer er dus gedronken moet worden dan zal dit vanaf februari pas weer gaan. :)

Mike, ga vandaag niet trainen. Woensdag en donderdag sowieso wel en beetje afhankelijk van de spierstatus óf vrijdag en zondag óf zaterdag. Vandaag te veel spierpijn voor training.... maar was wel weer ff lekker armendagje gisteren. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 23:42:
Wat smile je? Je gaat zelf vaak zat naar feestjes in de 010 omgeving

Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 5 januari 2009 om 20:21:
Vaak genoeg naar waterfront geweest en uitstekend vermaakt. Maar op die feesten daar, komt totaal ander publiek dan een Nightmare of H4L

Dat zeg ik toch lamlul :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 6 januari 2009 om 09:02:
Marco, zoals je weet drinken wij de hele maand januari niet. wanneer er dus gedronken moet worden dan zal dit vanaf februari pas weer gaan. :)

Daar was ik uiteraard van op de hoogte, ik dacht stiekem 30 januari wel te kunnen maken 8).

Vorstverlet btw?

Info: uurtje geleden uit bed gestapt, en een mooie tosti kaas geprepareerd, kon wederom niet van het potje pesto afblijven, zit nu met een lekkere kop dark roast te pfén waarna ik straks terror ga brengen op het amstel station.
Waarschuw beheerder
Adam Sandler fan

http://www.youtube.com/watch?v=A6ZzmgvCwWs
Waarschuw beheerder
Nee sorry, 30 januari wordt hem niet. 31 januari zelfs een hele bijeenkomst en ook daar wacht ik tot exact 00.00 uur. :D

Nope, geen vorstverlet hè... Zit achter mijn computers, naast de verwarming. Zelfs buiten wordt wel wat werk verzet. Bikkels... al vond ik het gisteren kouder met die enorme wind vnaf het IJsselmeer.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 6 januari 2009 om 09:19:
Nee sorry, 30 januari wordt hem niet. 31 januari zelfs een hele bijeenkomst en ook daar wacht ik tot exact 00.00 uur. :D

Streng hoor :D wel discipline (Y)
Komt wel een mooie februari-achtige datum dan. :):)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 6 januari 2009 om 09:07:
Dat zeg ik toch lamlul

Ik wilde het nog even benadrukken :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 januari 2009 om 09:13:
terror ga brengen op het amstel station.

:respect:

zoals je weet drinken wij de hele maand januari niet. wanneer er dus gedronken moet worden dan zal dit vanaf februari pas weer gaan.

Ik snap 't niet, maar wel respek, ik zou 't niet kunnen. Nu wel 3 dagen jonkoloos (2 januari moesten er nog restjes opgemaakt worden van O&N jwt.)
Waarschuw beheerder
Tsja, mijn lichaam heeft het gewoon echt nodig. Merk nog steeds dat mijn maag last heeft van onze uitspattingen tijden O&N. En aangezien ik wil voorkomen dat ik net zoveel gelul krijg als andere DJ's, waarvan een groot deel eigenlijk al niet eens meer mág drinken, lijkt me dit het beste. Ik houd tenslotte enorm van lekkere biertjes en daar wil ik het liefst toch van blijven genieten.
Komt bij overigens dat mijn vader veel gelul heeft gehad met zijn alvleesklier, die inmiddels helemaal ge-bypassed is, en gelet op hoeveel gelul hier daarmee heeft al jaren.... Het zekere voor het onzekere... schijtziek van al dat brandend maagzuur de 2e en 3e dag na het nuttigen van veel drank. ;)
Waarschuw beheerder
zoals je weet drinken wij de hele maand januari niet

goeie rob :lol: :roflol:
Waarschuw beheerder
Goeie hè? :) Mike doet hetzelfde Tom. Bap sowieso ook niet en waarschijnlijk de maand erop ook niet. :)
Waarschuw beheerder
:lol: :roflol: Kom op wie zit er op Rob's account :lol: ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ben Lik op dinsdag 6 januari 2009 om 10:27:
Kom op wie zit er op Rob's account ?

Jij in ieder geval niet :lol::lol:

eyz eye zeuuuuhhhhhh eyz

:banana:
Waarschuw beheerder
Kut hè Tom, heeft het de aankomende maanden geen zin om bij ons te bedelen voor bap. Zit voor jou niets anders op dan ook niets te gebruiken of wat centen verdienen in steegjes met ouwe mannetjes. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 6 januari 2009 om 11:16:
Kut hè Tom, heeft het de aankomende maanden geen zin om bij ons te bedelen voor bap. Zit voor jou niets anders op dan ook niets te gebruiken of wat centen verdienen in steegjes met ouwe mannetjes.

Touché! :lol:

Pff, merk dat mijn vermoeidheid er weer ouderwets uitkomt als ik even vrij ben. Slaap fucking lang en kan mijn bed niet uitkomen zowat.

Nu maar even een lekkere dubbele witte boterham met pindakaas eten, een glaasje multivit en een kopje dark roast. Marcoi belde me zojuist of ik even gezellig langs kwam op de 3e verdieping van de HvA. Dat vind ik een prima idee, aangezien er veel vrouwelijk schoon aanwezig is op die school en het bij mij om de hoek is. :)

Owja Rob, ik heb hier weer volledig geluid etc. op de pc dus we kunnen aan de slag als we ook nog even een koptelefoon zien te regelen. ;)
Waarschuw beheerder
Vrouwelijk schoon zat vroeger altijd op de 8e en 9e verdieping.... niet op de 3e. 3e was altijd bouwkunde.

Huh? Is Bas Lockjaw langs geweest om die geluidskaarten in te bouwen? E-mail geen reactie op gehad van de anderen omtrent HP?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 6 januari 2009 om 11:33:
Vrouwelijk schoon zat vroeger altijd op de 8e en 9e verdieping.... niet op de 3e. 3e was altijd bouwkunde.

Als je goed leest zie ik ook dat ik niet beweer dat er op de 3e verdieping veel vrouwelijk schoon is maar op die school:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 januari 2009 om 11:20:
aangezien er veel vrouwelijk schoon aanwezig is op die school

Daarnaast klopt het dat het vrouwlijke schoon voornamelijk altijd op de 8e en 9e verdieping zat ja. :)

Huh? Is Bas Lockjaw langs geweest om die geluidskaarten in te bouwen?

Yep. :)

E-mail geen reactie op gehad van de anderen omtrent HP?

Nope, zal ze wel ff sms-en.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 6 januari 2009 om 11:16:
Kut hè Tom, heeft het de aankomende maanden geen zin om bij ons te bedelen voor bap. Zit voor jou niets anders op dan ook niets te gebruiken of wat centen verdienen in steegjes met ouwe mannetjes.

Welp?

:lol::lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 januari 2009 om 11:20:
Touché!

nou nou :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
hoi mooiboi's
ik zit inmiddels al 2 uur op school te bikkelen op eindverslag van dit project/kwartaal.
heerlijk!
Waarschuw beheerder
En ik ben net wakker. Nog moeite met ogen openhouden enzo.
Waarschuw beheerder
donateur
nou, het finanical plan is af op school, nu de andere 2 dingen afmaken, en richting huis!

Waarschuw beheerder
donateur
Hey boys, zit nu bij Mike thuis, net ff een kapsalon gegeten bij Sinbad, was zeer aangenaam. Nu rickroll filmpjes aan het kijken, blijft een topnummer. Meer info volgt.

Waarschuw beheerder
Vanochtend stickers geteld, lekker gesneden enzo, was wel chill :vaag: Nu aan het pauzeren en daarna verder om Lars z'n tellingen van oude cd's na te kijken. Vinyl is allemaal al geteld, cd's ook bijna, alleen die kutmerchandise moet nog grotendeels :X
Waarschuw beheerder
Ben geen donateur hè. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo moet het lukken

Waarschuw beheerder
:lol: :roflol: :respect:
Waarschuw beheerder
Neuh, kan geen youtube kijken hier. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zeg Gideon ik wil niet voor politieagent spelen, maar je bent echt te vaak op Partyflock. Er is volgens mij nog voldoende werk en ik zou het dus ook zeer op prijs stellen als je eerst je verplichte werkzaamheden gewoon naar behoren voldoet. In je pauze even op Partyflock kijken is geen probleem, maar jij bent vrijwel de hele dag actief hier.

Laat dit een waarschuwing voor je zijn. Bij herhaling volgen consequenties wat betreft je stagevergoeding -en beoordeling!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:lol:

Waarschuw beheerder
:lol: De Hillywood b0iis zijn weer op dreef!

Waarschuw beheerder
:lol::lol:
Waarschuw beheerder
gideon naait de boel :lol: