Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hoe zou je mij omschrijven als projectgroep lid
Ligt eraan wat voor feest, zoiets als Digital Assault zou ik nog wel es een x heen gaan
dat kun je ook onmogelijk vergelijken met iets als Hardcore 4 Life of Pussy Lounge o.i.d.
zou ook niet snel naar een feestje in die regio gaan. Maar zou wel t liefst hebben als die dingen van elkaar gescheiden blijven, gaat tenslotte om t feest.
idd
Vaak genoeg naar waterfront geweest en uitstekend vermaakt. Maar op die feesten daar, komt totaal ander publiek dan een Nightmare of H4L En idd:
ik kan niet naar feesies daar want dan kom ik tussen 6 plankies terug
digeon verkoopt neophyte petjes niet zo pesten
Maar dat kun je ook onmogelijk vergelijken met iets als Hardcore 4 Life of Pussy Lounge o.i.d.
Dan twijfel ik sterk of ik morgen met de auto naar het station rijd (krabben) of op de fiets (koud).
Ik hou jullie op de hoogte van mijn vervoer + afwegingen.
Wat smile je? Je gaat zelf vaak zat naar feestjes in de 010 omgeving
Vaak genoeg naar waterfront geweest en uitstekend vermaakt. Maar op die feesten daar, komt totaal ander publiek dan een Nightmare of H4L
Marco, zoals je weet drinken wij de hele maand januari niet. wanneer er dus gedronken moet worden dan zal dit vanaf februari pas weer gaan.
Adam Sandler fan
Nee sorry, 30 januari wordt hem niet. 31 januari zelfs een hele bijeenkomst en ook daar wacht ik tot exact 00.00 uur.
Dat zeg ik toch lamlul
terror ga brengen op het amstel station.
zoals je weet drinken wij de hele maand januari niet. wanneer er dus gedronken moet worden dan zal dit vanaf februari pas weer gaan.
zoals je weet drinken wij de hele maand januari niet
Kut hè Tom, heeft het de aankomende maanden geen zin om bij ons te bedelen voor bap. Zit voor jou niets anders op dan ook niets te gebruiken of wat centen verdienen in steegjes met ouwe mannetjes.
Vrouwelijk schoon zat vroeger altijd op de 8e en 9e verdieping.... niet op de 3e. 3e was altijd bouwkunde.
aangezien er veel vrouwelijk schoon aanwezig is op die school
Huh? Is Bas Lockjaw langs geweest om die geluidskaarten in te bouwen?
E-mail geen reactie op gehad van de anderen omtrent HP?
Kut hè Tom, heeft het de aankomende maanden geen zin om bij ons te bedelen voor bap. Zit voor jou niets anders op dan ook niets te gebruiken of wat centen verdienen in steegjes met ouwe mannetjes.