Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Projectgroep omschrijving van Marco
Ik heb nu een aardig beeld van jullie projectgroep gekregen via deze info
- Frank, volgens mij verantwoordelijk voor de taakverdeling in het team. Aanspreekpunt van de groep. Groepsfuhrer.
- Thyz, rechterhand van Frank. Staat iets lager in de hiërarchie. Heeft niet de leiderschapskwaliteiten welke Frank wel heeft.
- Celoy, het type wat in elke projectgroep zit. Het type laat-maar-gaan. Gaat ze gangetje wel, prutst maar wat aan wat soms ten kost gaat van de kwaliteit
- Vrouwelijke teamgenote, vrij stil type, erg gehoorzaam richting het mannelijke geslacht. Heeft weinig in te brengen. Doet haar werk wel.
- Slowaakse projectlid, de meelifter. Doet niet erg veel maar maakt zicht populair door hand en spandiensten te verrichten als frikadellen halen.
Dank
Leuk dat je die foto erbij post, ook hier heb ik een theorie over.
Aan de bovenstaande foto is namelijk natuurlijk duidelijk te zien welk broodje voor wie is. Het dubbel belegde broodje met het meeste saus is voor opperbaas Frank. Het broodje met 1 stuk frikandel is bestemd voor Thyz. Waarschijnlijk heeft onze Slowaakse vriend de andere helft opgeëist onder het mom van "ik heb het gehaald". De Voor-wat-hoort-wat-theorie blijft namelijk gangbaar bij Oost-Europeanen. Het mooie is dat Celoy zijn bolletjes worden opgeëist door zijn teamgenoten. Hij is waarschijnlijk met een simpel argument als "Jij heb al genoeg gegeten" weggewuifd. Onzin argument natuurlijk maar bij zulke types kun je dat wel gewoon maken.
Ik zal er niet ver naast zitten.
Aan de bovenstaande foto is namelijk natuurlijk duidelijk te zien welk broodje voor wie is. Het dubbel belegde broodje met het meeste saus is voor opperbaas Frank. Het broodje met 1 stuk frikandel is bestemd voor Thyz. Waarschijnlijk heeft onze Slowaakse vriend de andere helft opgeëist onder het mom van "ik heb het gehaald". De Voor-wat-hoort-wat-theorie blijft namelijk gangbaar bij Oost-Europeanen. Het mooie is dat Celoy zijn bolletjes worden opgeëist door zijn teamgenoten. Hij is waarschijnlijk met een simpel argument als "Jij heb al genoeg gegeten" weggewuifd. Onzin argument natuurlijk maar bij zulke types kun je dat wel gewoon maken.
Mene je
Geweldige omschrijving. Helaas is het vrouwelijke teamgenote dezelfde persoon als de Slowaakse en is Sonny deel van een andere projectgroep. Waar uiteraard natuurlijk wel dezelfde taakomschrijving bij hoort.
en dat slaafje dan?
waar ik dus aan zat te denken. Stel je meld dat je je ov kwijt ben. Dan moet je 35 euro betalen voor een nieuwe. Zodra je deze ophaalt, moet je dan gewoon weer aankruisen of je een week of weekend ov heb? Als dit zo is, kan je dus voor 35 euro het hele jaar door gratis met het ov
vind de hillywood boys trouwens een mooie aanwinst voor het topic.
Echter zou het misschien beter zijn als er een nieuw topic kwam, nieuwe topic opener enz.
waar ik dus aan zat te denken. Stel je meld dat je je ov kwijt ben. Dan moet je 35 euro betalen voor een nieuwe. Zodra je deze ophaalt, moet je dan gewoon weer aankruisen of je een week of weekend ov heb? Als dit zo is, kan je dus voor 35 euro het hele jaar door gratis met het o
Vanavond toch?
Wil je even aan het werk gaan? Er moeten nog Hardcore-Holland bomberjacks geteld worden! Vergeet the neophyte-petten niet!
die kleine boef is wel gelijk stil
Ow nee sorry, muziek/feesten en voetbal moet je gescheiden houden
Gooische boys
Ik was namelijk even de spieren warm maken in de sportschool
Marco's analyses over het projectgroepje van de Gooische boys zijn ook zeer vermakelijk om te lezen.
Meen er geen moer van hoor, ophoeren met die troep uit r dom en omstreken