Partyflock

Forumonderwerp · 1038185
1 volger · 17961x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Eyzz!

Deze toppa is om ouderwets info met elkaar te kunnen delen en flinks te chillen. Whisky'tje erbij, crackpijpje in de hand etc. Zoals 't vroeger ooit was, zonder bitches enzo, jwt.

[img width=400 height=600 cacheid=0010325c002cf12b129a00fc1a02606b97]http://www.restaurantlakes.nl/images/lounge.jpg[/img]

:):)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 januari 2009 om 13:43:
neophyte

:dood:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 14:04:
Ik denk dat het bij nummer 7/8 toch echt moeilijk gaat worden

ik denk ook er een miscalculatie is met de hoeveelheid rosbief :nosmile:
Waarschuw beheerder
Ow nee sorry, muziek/feesten en voetbal moet je gescheiden houden :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TTT...TTC op maandag 5 januari 2009 om 14:09:
ik denk ook er een miscalculatie is met de hoeveelheid rosbief :nosmile:

Zwak excuus, je dient ze op te eten.

Waarschuw beheerder
donateur
Moet zeggen dat ik een fraai stukje muziek bij een voetbalwedstrijd toch wel aangenaam vind.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 14:09:
wak excuus, je dient ze op te eten.

yes sir

Waarschuw beheerder
donateur
Al op?
Waarschuw beheerder
Wil je even aan het werk gaan? Er moeten nog Hardcore-Holland bomberjacks geteld worden! Vergeet the neophyte-petten niet!

:lol:

Ff 1 minuut computeren

De witte wijn moet reageren met de naoh
Waarschuw beheerder
[info] Er liggen nog twee broodjes naast Sonny, maar Thijs heeft de opdracht aan onze Slowaakse projectlid gegeven om een frikandel te halen. Die broodjes worden dus belegd met frikandel. [/info]{Titel mist!}

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nu een aardig beeld van jullie projectgroep gekregen via deze info :)

- Frank, volgens mij verantwoordelijk voor de taakverdeling in het team. Aanspreekpunt van de groep. Groepsfuhrer.
- Thyz, rechterhand van Frank. Staat iets lager in de hiërarchie. Heeft niet de leiderschapskwaliteiten welke Frank wel heeft.
- Celoy, het type wat in elke projectgroep zit. Het type laat-maar-gaan. Gaat ze gangetje wel, prutst maar wat aan wat soms ten kost gaat van de kwaliteit
- Vrouwelijke teamgenote, vrij stil type, erg gehoorzaam richting het mannelijke geslacht. Heeft weinig in te brengen. Doet haar werk wel.
- Slowaakse projectlid, de meelifter. Doet niet erg veel maar maakt zicht populair door hand en spandiensten te verrichten als frikadellen halen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op maandag 5 januari 2009 om 15:04:
broodjes worden dus belegd met frikandel

[img width=640 height=480]http://img220.imageshack.us/img220/2507/foto119fy0.jpg[/img]

Projectgroep omschrijving van Marco _O_

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van _tm op maandag 5 januari 2009 om 15:21:
Projectgroep omschrijving van Marco _O_

Dank :D

Leuk dat je die foto erbij post, ook hier heb ik een theorie over.

Aan de bovenstaande foto is namelijk natuurlijk duidelijk te zien welk broodje voor wie is. Het dubbel belegde broodje met het meeste saus is voor opperbaas Frank. Het broodje met 1 stuk frikandel is bestemd voor Thyz. Waarschijnlijk heeft onze Slowaakse vriend de andere helft opgeëist onder het mom van "ik heb het gehaald". De Voor-wat-hoort-wat-theorie blijft namelijk gangbaar bij Oost-Europeanen. Het mooie is dat Celoy zijn bolletjes worden opgeëist door zijn teamgenoten. Hij is waarschijnlijk met een simpel argument als "Jij heb al genoeg gegeten" weggewuifd. Onzin argument natuurlijk maar bij zulke types kun je dat wel gewoon maken.

Ik zal er niet ver naast zitten. :)

Het zal jullie niet ontgaan dat ondanks ik vrij weinig te doen heb ik niet te beroerd ben mijn kennis en info met jullie te delen. :)
Waarschuw beheerder
Na het zien van de verzameling OV jaarkaarten van Sonny, ben ik ook maar eens op een andere manier op de foto gegaan. Sonny bedankt voor je inspiratie!

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/58081608.jpg?nocache;50665261[/img]{non-image link}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 15:26:
Het zal jullie niet ontgaan dat ondanks ik vrij weinig te doen heb

Mene je :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 15:10:
Ik heb nu een aardig beeld van jullie projectgroep gekregen via deze info

- Frank, volgens mij verantwoordelijk voor de taakverdeling in het team. Aanspreekpunt van de groep. Groepsfuhrer.
- Thyz, rechterhand van Frank. Staat iets lager in de hiërarchie. Heeft niet de leiderschapskwaliteiten welke Frank wel heeft.
- Celoy, het type wat in elke projectgroep zit. Het type laat-maar-gaan. Gaat ze gangetje wel, prutst maar wat aan wat soms ten kost gaat van de kwaliteit
- Vrouwelijke teamgenote, vrij stil type, erg gehoorzaam richting het mannelijke geslacht. Heeft weinig in te brengen. Doet haar werk wel.
- Slowaakse projectlid, de meelifter. Doet niet erg veel maar maakt zicht populair door hand en spandiensten te verrichten als frikadellen halen.

Geweldige omschrijving. Helaas is het vrouwelijke teamgenote dezelfde persoon als de Slowaakse en is Sonny deel van een andere projectgroep. Waar uiteraard natuurlijk wel dezelfde taakomschrijving bij hoort. Je ziet het allemaal nagenoeg correct. Ik behandel iedereen alleen gelijk, daar zat je dan mis.

Tom, is dit je eerste of tweede OV?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dank :D

Leuk dat je die foto erbij post, ook hier heb ik een theorie over.

Aan de bovenstaande foto is namelijk natuurlijk duidelijk te zien welk broodje voor wie is. Het dubbel belegde broodje met het meeste saus is voor opperbaas Frank. Het broodje met 1 stuk frikandel is bestemd voor Thyz. Waarschijnlijk heeft onze Slowaakse vriend de andere helft opgeëist onder het mom van "ik heb het gehaald". De Voor-wat-hoort-wat-theorie blijft namelijk gangbaar bij Oost-Europeanen. Het mooie is dat Celoy zijn bolletjes worden opgeëist door zijn teamgenoten. Hij is waarschijnlijk met een simpel argument als "Jij heb al genoeg gegeten" weggewuifd. Onzin argument natuurlijk maar bij zulke types kun je dat wel gewoon maken.

Ik zal er niet ver naast zitten. :)

en dat slaafje dan?
Waarschuw beheerder

Nee, bij dit soort broodjes hoort de regel: Alles is voor Thijs!
Dat de broodjes zijn opgeëist van Celoy kan ik niet ontkennen. Ook het Slowaakse projectlid ging gehoorzaam curry halen op het commando: "Also a bag of curry!" (roepend door de gang).
Waarschuw beheerder
donateur
hier mijn OV creaties van de afgelopen 2 jaar, ik zal die van de vorige jaren ook weer is opzoeken :)

[img width=640 height=480 cacheid=001046ae002d1563a8244c6a1a02685be7]https://album.partyflock.nl/58082245.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TTT...TTC op maandag 5 januari 2009 om 15:41:
hier mijn OV creaties van de afgelopen 2 jaar,

Mooi die middelvinger van Thijs! :) :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 5 januari 2009 om 15:37:
Mene je :D

Daar is niks aan gelogen :D

Nouja, ik heb eigenlijk best veel te doen, maar begin er gewoon niet aan :frusty:

Uitspraak van HFC op maandag 5 januari 2009 om 15:37:
Geweldige omschrijving. Helaas is het vrouwelijke teamgenote dezelfde persoon als de Slowaakse en is Sonny deel van een andere projectgroep. Waar uiteraard natuurlijk wel dezelfde taakomschrijving bij hoort.

Opzich verrast mij het niet dat de Slowaakse tevens de vrouwelijke teamgenote is. Dan zou je dus eigenlijk zoiets krijgen;

- Vrouwelijke Slowaakse teamgenote, vrij stil type, erg gehoorzaam richting het mannelijke geslacht. Heeft weinig in te brengen. Doet haar werk wel. De meelifter. Doet niet erg veel , maakt zicht populair door hand en spandiensten te verrichten als frikadellen halen.

Het dikgedrukte deel zou je dan weg kunnen strepen. Aangezien dit botst met de omschrijving 'Doet haar werk wel'.

Uitspraak van Ben Lik op maandag 5 januari 2009 om 15:38:
en dat slaafje dan?

Celoy?
Waarschuw beheerder
die ene die je in de auto had liggen was wel ziek

Waarschuw beheerder
donateur
Overigens Tom, mooie foto :)(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op maandag 5 januari 2009 om 15:37:
Tom, is dit je eerste of tweede OV?

3e alweer volgens mij
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ben Lik op maandag 5 januari 2009 om 15:42:
die ene die je in de auto had liggen was wel ziek

ga ze vanaovnd/deze week even opzoeken en hier posten, zitten pareltjes tussen.

goed om te horen dat ik andere mensen inspireer!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van _tm op maandag 5 januari 2009 om 15:40:
Ook het Slowaakse projectlid ging gehoorzaam curry halen

Wat tevens bij haar eigenschappen-omschrijving past. +1 baasje voor mij. :) :)
Waarschuw beheerder
had ze op centraal laten maken in zo´n hokje. Mocht 3 keer proberen en er eentje uitkiezen. had de minst zieke maar gekozen, anders zouden ze me misschien wegsturen bij t postkantoor.

volgend jaar dus gewoon maar weer nog zieker :)

waar ik dus aan zat te denken. Stel je meld dat je je ov kwijt ben. Dan moet je 35 euro betalen voor een nieuwe. Zodra je deze ophaalt, moet je dan gewoon weer aankruisen of je een week of weekend ov heb? Als dit zo is, kan je dus voor 35 euro het hele jaar door gratis met het ov :)
Waarschuw beheerder
vind de hillywood boys trouwens een mooie aanwinst voor het topic.

Echter zou het misschien beter zijn als er een nieuw topic kwam, nieuwe topic opener enz.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ben Lik op maandag 5 januari 2009 om 15:47:
waar ik dus aan zat te denken. Stel je meld dat je je ov kwijt ben. Dan moet je 35 euro betalen voor een nieuwe. Zodra je deze ophaalt, moet je dan gewoon weer aankruisen of je een week of weekend ov heb? Als dit zo is, kan je dus voor 35 euro het hele jaar door gratis met het ov :)

Je krijg automatisch hetzelfde als wat je eerst had. Kan bijna niet anders.

Overigens geniet ik dit jaar mijn 5e OV. Waarvoor ik de werkende man wil bedanken voor het indirect bekostigen hiervan. Mocht er interesse zijn om deze te zien hoor ik dat graag. Al zullen de foto's niet zo fraai zijn als de bovenstaande.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ben Lik op maandag 5 januari 2009 om 15:49:
vind de hillywood boys trouwens een mooie aanwinst voor het topic.

Ik ook, ben zeer content met hun aanwezigheid. :) :)
Uitspraak van Ben Lik op maandag 5 januari 2009 om 15:49:
Echter zou het misschien beter zijn als er een nieuw topic kwam, nieuwe topic opener enz.

Zou je dit nader willen toelichten? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ben Lik op maandag 5 januari 2009 om 15:47:
waar ik dus aan zat te denken. Stel je meld dat je je ov kwijt ben. Dan moet je 35 euro betalen voor een nieuwe. Zodra je deze ophaalt, moet je dan gewoon weer aankruisen of je een week of weekend ov heb? Als dit zo is, kan je dus voor 35 euro het hele jaar door gratis met het o

nee, ze weten of je week of weekend ov hebt, dus als je dan wat anders neemt ben je wel fucked denk ik

vorig jaar werd ik wel teruggestuurd :S toen zat ik ook zwaart verlept op de foto met tong uit m'n mond etc etc...
helaas :( :C
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 15:42:
Daar is niks aan gelogen

Nouja, ik heb eigenlijk best veel te doen, maar begin er gewoon niet aan

Vanavond toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 5 januari 2009 om 15:55:
Vanavond toch?

Ja of morgenochtend, of gewoon volgend semester :D :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TTT...TTC op maandag 5 januari 2009 om 15:51:
vorig jaar werd ik wel teruggestuurd :S toen zat ik ook zwaart verlept op de foto met tong uit m'n mond etc etc...
helaas :(

laat er gewoon een paar maken, neem ik ze allemaal mee

Waarschuw beheerder
Voor evt. OV foto inspiratie:

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Info: Waarschijnlijk was het jullie al opgevallen dat ik een aantal uur niet gepost had. Ik was namelijk even de spieren warm maken in de sportschool, waarna ik even wat kleine belangrijke boodschappen heb gedaan in de Albert Heijn.

Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over jullie activiteiten in deze topic gedurende mijn afwezigheid. Veel info welke ook nog eens vergezeld met is met prima foto's. Marco's analyses over het projectgroepje van de Gooische boys zijn ook zeer vermakelijk om te lezen. :)

Waarschuw beheerder
Even een vermakelijk filmpje tussendoor:

Waarschuw beheerder
donateur
Keiglad daar!

Waarschuw beheerder
Wil je even aan het werk gaan? Er moeten nog Hardcore-Holland bomberjacks geteld worden! Vergeet the neophyte-petten niet!

:roflol:

Uitspraak van Ben Lik op maandag 5 januari 2009 om 13:52:
die kleine boef is wel gelijk stil

Pauze was over.

Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 5 januari 2009 om 14:09:
Ow nee sorry, muziek/feesten en voetbal moet je gescheiden houden

(Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 17:07:
Gooische boys

:respek: voor uitgebreide info :)

Voor vandaag zijn we even uitgeteld. Op de stickers na is heel pad 35 in ieder geval geteld. Welke paden m'n collega's geteld hebben weet ik niet. Wel stoor ik me aan collega's die duidelijk niet van plan zijn zich bovenmatig in te spannen, waar ik morgen me assertiever tegenover zal gaan opstellen. :):) Over 3 minuten uitklokken en naar de trein lopen, om vervolgens richting Breda te gaan en daar met een groepje vrienden naar de bios te gaan en vervolgens ergens een nieuwjaarsborrel te drinken :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Momenteel geniet :) ik voor de zoveelste maal van de cd;
Pacewon & Mr Green - The only collor that matter is green
Zeer puike cd welke naar mijn inziens zeker tot een van de betere van 2008 gerekend mag wordt. Kwaliteit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 17:13:
Even een vermakelijk filmpje tussendoor:

komt ie nu mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 15:42:
Opzich verrast mij het niet dat de Slowaakse tevens de vrouwelijke teamgenote is. Dan zou je dus eigenlijk zoiets krijgen;

hoe zou je mij omschrijven als projectgroep lid
Waarschuw beheerder
Ik was namelijk even de spieren warm maken in de sportschool

Klinkt goed. Ik ben al drie maanden niet geweest :$

Marco's analyses over het projectgroepje van de Gooische boys zijn ook zeer vermakelijk om te lezen. :)

Dit is inderdaad een hele mooie.. Gaat de boeken in! Dikke propz voor Marc0.

Info: Net thuis van school, lange dag.. Depri treinreis. Nu carbonara eten als een gek :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 17:55:
(Y)

Meen er geen moer van hoor, ophoeren met die troep uit r dom en omstreken :D
Waarschuw beheerder
digeon verkoopt neophyte petjes niet zo pesten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 5 januari 2009 om 19:44:
Meen er geen moer van hoor, ophoeren met die troep uit r dom en omstreken

zou ook niet snel naar een feestje in die regio gaan. Maar zou wel t liefst hebben als die dingen van elkaar gescheiden blijven, gaat tenslotte om t feest.