Partyflock

Forumonderwerp · 1038185
1 volger · 15194x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Eyzz!

Deze toppa is om ouderwets info met elkaar te kunnen delen en flinks te chillen. Whisky'tje erbij, crackpijpje in de hand etc. Zoals 't vroeger ooit was, zonder bitches enzo, jwt.

[img width=400 height=600 cacheid=0010325c002cf12b129a00fc1a02606b97]http://www.restaurantlakes.nl/images/lounge.jpg[/img]

:):)

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ben Lik op donderdag 18 december 2008 om 12:07:
kolle zei dat jullie flinks draan waren

Hehe, onzin. :) Alleen alvast survival kit voor aanstaande zaterdag aangeschaft en even geproefd of deze in orde was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:11:
Alleen alvast survival kit voor aanstaande zaterdag aangeschaft en even geproefd of deze in orde was.

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:11:
Alleen alvast survival kit voor aanstaande zaterdag aangeschaft en even geproefd of deze in orde was.

Idd :):)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:14:
En vervolgens lekker doorgehaald.

Ssst, Marco. :):)

Lekker hele nacht met Marco op MSN gezeten tot de zon opkwam. (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:15:
Ssst, Marco.

Is al aangepast. :)(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:10:
Ik heb Mike Obiku vanochtend z'n shirt al laten uittrekken

Die slaat dan echt weer nergens op. Ook totaal misplaatst om een speler van een niet nader te noemen club op te noemen die als enige Ajax een nederlaag (met als gevolg uitschakeling in de beker) wist toe te brengen in de glorietijd van midden jaren '90.

Waarschuw beheerder
donateur
Idd totaal misplaatste opmerking weer van de TO.

Enkel een goede paint kan dit goed maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wederom min-puntjes van de TO, wordt toch wel tijd dat er sancties genomen worden als dit zich verder ontwikkeld. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:15:
Lekker hele nacht met Marco op MSN gezeten tot de zon opkwam

Romantisch man :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:19:
Ook totaal misplaatst om een speler van een niet nader te noemen club op te noemen

:gaap:

En Royston Drenthe is geen kakkie zeker? :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:25:
Enkel een goede paint kan dit goed maken

Zal zo eens even kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:31:
poep

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:31:
En Royston Drenthe is geen kakkie zeker?

Leer eens nuanceren, gast. :S Ik leg notabene nog uit waarom juist Obiku niet kan. Daarnaast heeft Drenthe welgeteld 1 seizoen in het eerste gespeeld en zegt Marco dat hij hem uit de selectie zet, wat natuurlijk een prima actie is. Als jij het over Obiku in combinatie met het shirt uittrekken hebt kan dat maar één ding betekenen; hij heeft gescoord.

Door het feit dat je dus weer je fout niet toegeeft en met slechte argumentatie komt breng je jezelf nog meer in diskrediet.
Waarschuw beheerder
Enkel een goede paint kan dit goed maken.

"Never gonna give you up, never gonna let you dooown."

Mijn nachtrust is weer eens aardig verstoord door mijn fijne bovenbuurhoer. Wat een ontzettende doos is dat toch :/
Met als gevolg dat ik vandaag totaal mn nest niet uit kon komen, gelukkig ben ik vrij (idd, wanneer niet)

Vandaag ga ik maar weer eens een beetje muziek maken, aangezien er weer een live-act op het programma staat voor over iets meer dan een week :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op donderdag 18 december 2008 om 12:42:
Wat een ontzettende doos is dat toch

Omdat ze sex heeft? Als het zo'n hoer is duik je er zelf toch ook even bovenop (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:38:
Leer eens nuanceren, gast. :S Ik leg notabene nog uit waarom juist Obiku niet kan. Daarnaast heeft Drenthe welgeteld 1 seizoen in het eerste gespeeld en zegt Marco dat hij hem uit de selectie zet, wat natuurlijk een prima actie is. Als jij het over Obiku in combinatie met het shirt uittrekken hebt kan dat maar één ding betekenen; hij heeft gescoord.

Door het feit dat je dus weer je fout niet toegeeft en met slechte argumentatie komt breng je jezelf nog meer in diskrediet.

Uiterst prima post Mike :). Hier vergaar je zeker krediet mee. :):)

Waarschuw beheerder
Ik leg notabene nog uit waarom juist Obiku niet kan.

Beker boeit toch niet.

Daarnaast heeft Drenthe welgeteld 1 seizoen in het eerste gespeeld

Is wel één uit eigen kweek en van de straten van 010... Obiku was tenminste uit het bos weggeplukt.

Daarnaast heeft Drenthe welgeteld 1 seizoen in het eerste gespeeld en zegt Marco dat hij hem uit de selectie zet, wat natuurlijk een prima actie is. Als jij het over Obiku in combinatie met het shirt uittrekken hebt kan dat maar één ding betekenen; hij heeft gescoord.

Ok daar heb je gelijk in.

Enkel een goede paint

Heb m'n best gedaan.

[img width=455 height=318]https://album.partyflock.nl/56862554.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
stoer hoor, je middelvinger opsteken als iemand niet kijkt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:51:
Beker boeit toch niet.

Wel als je de triple kan pakken. :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:51:
Heb m'n best gedaan.

Leuk geprobeerd. Maar je slaat de plank volledig mis. Kijk naar de verhoudingen van het lichaam wat die van jou moet voorstellen. Deze kloppen totaal niet. Daarnaast lijkt het of je zijwaarts staat, terwijl je voeten beiden richting je falende collega wijzen, ik neem aan dat dit een tekenfout is of ben je zelf lichamelijk wat labiel? Daarnaast zie je er wel erg bleek uit is je pols erg spits.

Vervolgens je collega :) Qua materiaal ziet die stoel eruit alsof hij elk moment uit elkaar kan vallen. Dat deze stoel nog normaal op twee pootjes kan staan is helemaal een wonder. Over de pc nog maar te zwijgen.

Ik kan nog en waslijst maken aan tekenfouten in de door jou hierboven geposte paint, maar die zal ik je (omdat dit je 1e poging is) besparen. Ik hoop dat je volgende keer wat meer tijd in je paint besteed want je haalt de waarde van dit topic erg omlaag op deze manier. Zonde :)

Waarschuw beheerder
:lol: :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van megalomania op donderdag 18 december 2008 om 12:42:
"Never gonna give you up, never gonna let you dooown."

Goed nummer trouwens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:59:
Leuk geprobeerd. Maar je slaat de plank volledig mis. Kijk naar de verhoudingen van het lichaam wat die van jou moet voorstellen. Deze kloppen totaal niet. Daarnaast lijkt het of je zijwaarts staat, terwijl je voeten beiden richting je falende collega wijzen, ik neem aan dat dit een tekenfout is of ben je zelf lichamelijk wat labiel? Daarnaast zie je er wel erg bleek uit is je pols erg spits.

Vervolgens je collega Qua materiaal ziet die stoel eruit alsof hij elk moment uit elkaar kan vallen. Dat deze stoel nog normaal op twee pootjes kan staan is helemaal een wonder. Over de pc nog maar te zwijgen.

Ik kan nog en waslijst maken aan tekenfouten in de door jou hierboven geposte paint, maar die zal ik je (omdat dit je 1e poging is) besparen. Ik hoop dat je volgende keer wat meer tijd in je paint besteed want je haalt de waarde van dit topic erg omlaag op deze manier. Zonde

Prima post Marco, hulde! :)
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
:lol:"

Ik eis een rectificatie d.m.v. een een mooie Autocad 3d, welke je vervolgens na goedkeuring verder mag uitwerken in 3d's max.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:49:
Omdat ze sex heeft? Als het zo'n hoer is duik je er zelf toch ook even bovenop (y)

Ten eerste is ze een spreekwoordelijke hoer, ten tweede is het een lelijke vietnamees en ten derde hebben die m overdwars en als ze lelijk is ga ik daar geen moeite voor doen, hoewel het wel een mooie uitdaging is :) Maar toch, nee bedankt :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 13:05:
Goed nummer trouwens.

Die clip maakt het alleen nog maar beter (y)
Krijg kippenvel van de stem van die gast :lief:
Waarschuw beheerder
dat programma bestaat alleen uit :lijn:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 18 december 2008 om 13:08:
Ik eis een rectificatie d.m.v. een een mooie Autocad 3d, welke je vervolgens na goedkeuring verder mag uitwerken in 3d's max.

Lijkt me wel het minste wat hij kan doen idd. :):)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sachin..B) op donderdag 18 december 2008 om 13:13:
dat programma bestaat alleen uit :coke:

Waar heb jij het nou weer over? :D
Waarschuw beheerder
toen ik 4 was was ik 3d kunstenaar en uit eindelijk werd ik verslaafd aan alle lijnen uit het programma toen ik met een kunstwerk bezig was

CD 1 van die nieuwe Thunderdome is wel leipe shit :D.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 18 december 2008 om 13:08:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal proberen een boven aanzicht te geven van Gideon's situatie deze morgen. :)

Waarschuw beheerder
The Adventures of Stevie V. - Dirty Cash (Money Talks) :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 18 december 2008 om 11:55:
Via de IJburg-sites kun je ongetwijfeld meer info inwinnen.

dat klopt echt puike shit daar, magoed best duur allemaal :(
denk je dat de prijzen zullen zakken ivm met de creditcrisis?

Uitspraak van Ben Lik op donderdag 18 december 2008 om 12:57:
stoer hoor, je middelvinger opsteken als iemand niet kijkt

Ja, loser!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Situatie schets Gideon

Groetjes Marco.

Waarschuw beheerder
donateur
1 x is voldoende :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:roflol:

Respek voor je ijver :)
Waarschuw beheerder
Nou, dat de prijzen zakken van de nieuwbouw i.v.m. de kredietcrisis gaat niet gebeuren. Tenzij er een enorme marge tussenzit die normaal door de opdrachtgevers binnengehaald wordt naar beneden gegooid wordt. Dat zal alleen gebeuren in situaties waarbij projecten reeds of bijna zijn opgeleverd en ze van de woningen af moeten, omdat het een dermate hoog rente-verlies oplevert dat het rendement eraan gaat. Dat zal over het algemeen pas gebeuren bij projecten die 2 jaar na oplevering nog allemaal te koop staan. Zo'n snelheid zal het niet in verkeren.... ;)

Voor wat betreft de aannemers leidt iedereen al jaren verlies. Grote kans dat er een aantal zullen vallen, zo ook onder de groten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 13:46:
spek voor je ijver

Daar kan je nog wat van leren als kopieer -en koffiehaal b0ii :)
Waarschuw beheerder
was trouwens gister op de tram aan t wachten toen ik opeens een grote advertentie van de kro zag. Ze willen blijkbaar een brede doelgroep aanspreken, maar vind dat ze met deze poster wel heel wanhopig bezig zijn :nocheer:

[img width=240 height=320]https://album.partyflock.nl/56864850.jpg?nocache;8602199[/img]{non-image link}
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 18 december 2008 om 13:48:
Voor wat betreft de aannemers leidt iedereen al jaren verlies. Grote kans dat er een aantal zullen vallen, zo ook onder de groten.

Vrees je je baan Rob?
Waarschuw beheerder
wahahaha vet brute poster!
we missen alleen nog MC Qidii die de mongy's aanspreekt

Waarschuw beheerder
donateur
Saw 1 t/m 5 aan het downloaden. Binnekort ff Saw-marathonnetje, met kerst ofzo :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 14:36:
Saw 1 t/m 5 aan het downloaden. Binnekort ff Saw-marathonnetje, met kerst ofzo

Ben niet zo kapot van Saw. Na 2 delen had ik het wel gezien. Maar goed prima voor materiaal voor een marathon tijdens de kerst ja. :)

De dj die nu op Veronica is heeft zijn huiswerk niet zo goed gedaan. Zeggen dat Ice ice baby van Ice-t is. :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 14:40:
Zeggen dat Ice ice baby van Ice-t is. :/

Waarschuw beheerder
Hij heeft zichzelf zojuist gerectificeerd. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 13:52:
kopieer -en koffiehaal b0ii

:roflol:

Jij weet wel beter Mike ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 14:40:
Zeggen dat Ice ice baby van Ice-t is.

Omfg.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 14:52:
Hij heeft zichzelf zojuist gerectificeerd.

Goede info (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Al luisterend naar de nieuwe Snowgoons cd (waar zeer aangename rappers op staan) wil ik de werkende man in dit topic hartelijk bedanken voor het indirect bekostigen van mijn nieuwe OV-jaar kaart welke ik zojuist bij het postkantoor heb laten maken. Dankzij jullie reis ik ook in 2009 volledig gratis doordeweeks met het openbaar vervoer. Ik wil jullie bedanken door jullie eenmalig te laten profiteren van de 40% korting die ik in het weekend aangeboden krijg. (Y)
Nogmaals bedankt. :)

Waarschuw beheerder
Eeyz daar sluit ik me bij aan. Heb mijne afgelopen vrijdag opgehaald en ook ik zal weer met volle teugen genieten van mijn gratis vervoer het komende jaar :)
Waarschuw beheerder
Na enige vertraging vanwege werkzaamheden , kan ik mededelen dat Nelson Mandela zojuist op de trein is gezet.
Momenteel ben ik aan het bedenken, wat ik vanavond voor eten ga koken. Hierover later meer.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 15:58:
Al luisterend naar de nieuwe Snowgoons cd (waar zeer aangename rappers op staan) wil ik de werkende man in dit topic hartelijk bedanken voor het indirect bekostigen van mijn nieuwe OV-jaar kaart welke ik zojuist bij het postkantoor heb laten maken. Dankzij jullie reis ik ook in 2009 volledig gratis doordeweeks met het openbaar vervoer. Ik wil jullie bedanken door jullie eenmalig te laten profiteren van de 40% korting die ik in het weekend aangeboden krijg.

Graag gedaan Marco. Ik draag graag een steentje bij aan de studerende jeugd. Uitzonderingen daargelaten :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op donderdag 18 december 2008 om 16:24:
Graag gedaan Marco. Ik draag graag een steentje bij aan de studerende jeugd. Uitzonderingen daargelaten :)

Top man (Y) Ook jij mag een keer profiteren van mijn 40% korting. :):)