Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik heb Mike Obiku vanochtend z'n shirt al laten uittrekken
Lekker hele nacht met Marco op MSN gezeten tot de zon opkwam
Ook totaal misplaatst om een speler van een niet nader te noemen club op te noemen
Enkel een goede paint kan dit goed maken
En Royston Drenthe is geen kakkie zeker?
Enkel een goede paint kan dit goed maken.
Wat een ontzettende doos is dat toch
Leer eens nuanceren, gast.Ik leg notabene nog uit waarom juist Obiku niet kan. Daarnaast heeft Drenthe welgeteld 1 seizoen in het eerste gespeeld en zegt Marco dat hij hem uit de selectie zet, wat natuurlijk een prima actie is. Als jij het over Obiku in combinatie met het shirt uittrekken hebt kan dat maar één ding betekenen; hij heeft gescoord.
Door het feit dat je dus weer je fout niet toegeeft en met slechte argumentatie komt breng je jezelf nog meer in diskrediet.
Ik leg notabene nog uit waarom juist Obiku niet kan.
Daarnaast heeft Drenthe welgeteld 1 seizoen in het eerste gespeeld
Daarnaast heeft Drenthe welgeteld 1 seizoen in het eerste gespeeld en zegt Marco dat hij hem uit de selectie zet, wat natuurlijk een prima actie is. Als jij het over Obiku in combinatie met het shirt uittrekken hebt kan dat maar één ding betekenen; hij heeft gescoord.
Enkel een goede paint
![[img width=455 height=318]https://album.partyflock.nl/56862554.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/56862554.jpg)
Beker boeit toch niet.
Heb m'n best gedaan.
"Never gonna give you up, never gonna let you dooown."
Leuk geprobeerd. Maar je slaat de plank volledig mis. Kijk naar de verhoudingen van het lichaam wat die van jou moet voorstellen. Deze kloppen totaal niet. Daarnaast lijkt het of je zijwaarts staat, terwijl je voeten beiden richting je falende collega wijzen, ik neem aan dat dit een tekenfout is of ben je zelf lichamelijk wat labiel? Daarnaast zie je er wel erg bleek uit is je pols erg spits.
Vervolgens je collega Qua materiaal ziet die stoel eruit alsof hij elk moment uit elkaar kan vallen. Dat deze stoel nog normaal op twee pootjes kan staan is helemaal een wonder. Over de pc nog maar te zwijgen.
Ik kan nog en waslijst maken aan tekenfouten in de door jou hierboven geposte paint, maar die zal ik je (omdat dit je 1e poging is) besparen. Ik hoop dat je volgende keer wat meer tijd in je paint besteed want je haalt de waarde van dit topic erg omlaag op deze manier. Zonde
Omdat ze sex heeft? Als het zo'n hoer is duik je er zelf toch ook even bovenop
Ik eis een rectificatie d.m.v. een een mooie Autocad 3d, welke je vervolgens na goedkeuring verder mag uitwerken in 3d's max.
Ik eis een rectificatie d.m.v. een een mooie Autocad 3d, welke je vervolgens na goedkeuring verder mag uitwerken in 3d's max.
Via de IJburg-sites kun je ongetwijfeld meer info inwinnen.
stoer hoor, je middelvinger opsteken als iemand niet kijkt
Voor wat betreft de aannemers leidt iedereen al jaren verlies. Grote kans dat er een aantal zullen vallen, zo ook onder de groten.
Saw 1 t/m 5 aan het downloaden. Binnekort ff Saw-marathonnetje, met kerst ofzo
kopieer -en koffiehaal b0ii
Zeggen dat Ice ice baby van Ice-t is.
Hij heeft zichzelf zojuist gerectificeerd.
Al luisterend naar de nieuwe Snowgoons cd (waar zeer aangename rappers op staan) wil ik de werkende man in dit topic hartelijk bedanken voor het indirect bekostigen van mijn nieuwe OV-jaar kaart welke ik zojuist bij het postkantoor heb laten maken. Dankzij jullie reis ik ook in 2009 volledig gratis doordeweeks met het openbaar vervoer. Ik wil jullie bedanken door jullie eenmalig te laten profiteren van de 40% korting die ik in het weekend aangeboden krijg.
.
Graag gedaan Marco. Ik draag graag een steentje bij aan de studerende jeugd. Uitzonderingen daargelaten