Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Grolsch bedoel je? Kom wel even buurten uit mijn werk denk ik. Heb wel verjaardag die avond, maar goed lust wel een drankje na een week werken weer.
Ze hebben geen bier in de lax dus ik pas
grolsch was voor mij gratis
Gas is op, hebben we allemaal verbruikt (hamas jwz).
Grimaldijn
k heb die toko vroeger geregeerd
Op het werk te maken met iemand die niet goed op zijn controlelijst heeft gekeken en dus even vergat dat de gastank gecontroleerd moest worden. Gas is op, hebben we allemaal verbruikt (hamas jwz). Nu dus zo'n graadje of 15 hierbinnen.... and counting (down).
jullie hebben ook geen lang haar of heten Diederik, Grimaldijn, Jan Johan, Eugéne, Wilbert Paul of Pepijn. Dus tja, dan wordt je sowieso niet toegelaten
nja, moet ik nog wel ff me pruik strijken
Bij hem klinkt het ook niet leuk
Zeker he.. ik wacht nu nog even dan gaat ie kopjes geven hoef ik wat minder kracht te zetten
Nogmaals Goeie info poesj
Nu ik dit gelezen heb vind ik dit meer waardige info dan de rest.
met deze extra info vind ik hem echt vooraanstaand bij andere info's idd.
ik moest anders enorm lachen. wahaha!
met deze extra info vind ik hem echt vooraanstaand bij andere info's idd.
Het is zo ver!!
Brb!
graag erna info over kleur, sterkte van geur, omschrijving van substantie e.d mogelijk nog meer bevestigen doormiddel van fotos graag.
Kan je dan ook precies vertellen hoe je hebt gescheten dan poesj?
nfo over kleur, sterkte van geur, omschrijving van substantie e.d
Info:
Ik heb net een peuk gerookt. Wat smaakt dat lekker zeg
Ik moest ook hoesten maar dat komt omdat ik de longtering heb![]()
leek me nogal overduidelijk.
zeer goede info nance, ga zo door
graag erna info over kleur, sterkte van geur, omschrijving van substantie e.d mogelijk nog meer bevestigen doormiddel van fotos graag.
Ik wens je super veel succesdat ie maar lekker mag floepen in de wc pot bil
Gun je een heerlijk schijtbeurt.
Foto's zijn ontiegelijk nuttige info. Kan je dan ook precies vertellen hoe je hebt gescheten dan poesj?
Is ie zo snel omlaag komen zakken? We waren het er tcoh over eens dat ik hem weer diep genoeg had aangestampt dacht ik schat? Of moet ik mijn dollemansstaaf nog eens in je anusje drukken?