Partyflock
 
Forumonderwerp · 1037155
Drie Nederlandse vrouwen omgekomen in België
Uitgegeven: 16 november 2008 10:59
Laatst gewijzigd: 16 november 2008 13:29

SCHOTEN - Drie Nederlandse vrouwen zijn zondagmorgen omgekomen door een verkeersongeval op de E19 in België. Het ongeval gebeurde ter hoogte van Schoten in de richting van Breda.
Peter Teffer

De auto van de vrouwen reed tegen een brug. Bij een bocht vloog de auto door de vangrail en reed te pletter tegen een brugpijler.

De vrouwen waren op slag dood. Het gaat om twee zussen van 17 en 21 jaar en hun bevriende buurmeisje van 21 jaar, die aan het stuur zat. De drie kwamen uit Krimpen aan den IJssel, Rotterdam en Delft, meldde een woordvoerster van de Antwerpse justitie zondag.

Het groepje was op de terugweg van het feest I Love Techno in Gent.
Slaap

"Waarschijnlijk is de bestuurster in slaap gevallen", zei een brandweercommandant. De bestuurster was volgens hem niet onder invloed van drank of drugs. Ze droeg een gordel, net als de slapende passagiers op de achterbank, maar dat mocht niet baten.

Bron
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 01:35:
Weet toevalling oók iemand de hyves van hun ?
Niet de hyves van hunzelf ,maar waarvan je lid kunt worden..
Ik zag bij Hart van NL ,dat ze hyves hebben..

Geen idee...?
 
Dit is echt.. schrok ervan toen ik het las!
En vooral daarna toen ik de foto's zag.. RIP
http://www.ad.nl/rotterdam/2777807/Onbeschrijflijk_verdriet_na_fataal_ongeluk.html
Ik lees hier dat de 2 zusjes nog een gehandicapte broer hebben en dat de ouders aan het strijden zijn om hem een zo normaal mogelijk leven te geven...
:cry: Mijn god en dan dit...

Hoeveel ellende kan een mens dragen????
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 17 november 2008 om 20:55:
Hoeveel ellende kan een mens dragen????

Precies. Je verwacht dat de bliksem nooit 2x in hetzelfde huis inslaat...

RIP
 
r.i.p.
 
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 17 november 2008 om 20:55:
Ik lees hier dat de 2 zusjes nog een gehandicapte broer hebben en dat de ouders aan het strijden zijn om hem een zo normaal mogelijk leven te geven...

Godsamme zeg :/

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 november 2008 om 19:40:
.J. Waaijer, de vader van de twee zusjes, is momenteel helemaal van de kaart. In De Telegraaf getuigt hij dat hij het niet kan bevatten

:cry:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 19:33:
Ik schrok ook wel even toen ik dit bericht las. Ik weet nog goed hoe moe ik vorig jaar was toen ik van q-base naar huis reed. Ik voelde mezelf ook echt een gevaar op de weg omdat ik zo sloom was. Nu lees ik dit en dacht ik meteen: SHIT dat had ons ook kunnen overkomen.

Same here; ik heb ook wel een paar keer na een feest bij iemand in de auto gezeten terwijl we allemaal al tering moe waren. En idd, precies wat je net zegt; bij zo'n bericht als dit denk je ook gelijk "SHIT dat had ons ook kunnen overkomen".
 

Foto: de verslagenheid is groot op de school van de omgekomen zussen :/
 
echt verschrikkelijk r.i.p
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 12:15:
De bijrijder mag gewoon niet in slaap vallen, een gouden regel bij ons.

Idd heb jij helemaal goed doen wij ook altijd als er terug gereden moet worden na huis toe!


Ben zelf ook 2 vrienden verloren na thunderdome 99 dus weet hoe et is voor die familie en vrienden VEEL STERKTUH!!!
Danm dat is de reden dat wij altijd stoppen bij de eerste beste tank station... Ff een dutje doen en dan pas verder.

Rip
sterkte allemaal met dit verlies

mischien moeten organisatoren bij feesten posters hangen met tips en met hotels motels afspraken maken om feestgangers goedkoop te laten slapen
ik ging ook wel eens na een feest naar een hotel maar daar kan je dan tot max 12 uur smiddags slapen
en als je daar om 8 uur aan komt en dan de volle mep moet betalen voor 4 uurtjes heb je het daar ook niet voor over
maargoed dit gaat me wel an het hart hoor
ik was zaterdag bij crazyland
en het idee dat ik wel heel thuis kwam en hun 3 meiden geen drugs geen alcohol gebruikte en voor een top feest ging
rust zacht meiden en we denken aan jullie als we na een feest moe zijn en dan toch maar wel gaan slapen in de auto met een slaapzak die we dan toch maar wel in de kofferbak doen.
 
Uitspraak van sassie(f) op maandag 17 november 2008 om 17:15:
wat een speculaties over het feit dat die meisjes niet eerst zijn gaan rusten! Tuurlijk, doodvermoeid moet je niet gaan rijden maar zeg nou zelf,hoe vaak doen wij dat niet zonder dat er iets gebeurd. Ik zou er misschien ook vanuit zijn gegaan dat je met zn drieeen niet zo snel in slaap zou vallen!

Feit is dat deze jonge meisjes abrupt uit het leven zijn weggenomen en dat is al vreselijk genoeg!

Idd, iedereen die deze meisjes gekend heeft: HEEL VEEL STERKTE (F)
Jeetje, schrok me rot toen ik het hoorde. Erg veel succes aan de nabestaanden..!
Pfff heftig... Sterkte! :flower:



Ik kan ook ECHT niet auto rijden als ik te weinig heb geslapen :no: Is echt een sluipmoordenaar!
Verschrikkelijk!
RIP
Uitspraak van KING of ALKMAAR op dinsdag 18 november 2008 om 01:43:
rust zacht meiden en we denken aan jullie als we na een feest moe zijn en dan toch maar wel gaan slapen in de auto met een slaapzak die we dan toch maar wel in de kofferbak doen.

:(
:respect:
Hopelijk zijn er toch mensen die hieraan denken en de gok niet wagen om te gaan rijden als ze doodmoe zijn...
laatste aanpassing




Rust zacht meiden...
 
echt te sneu voor woorden ja :'(
dit soort dingen wil je niet meemaken, heel veel sterkte voor alle nabestaanden..
2 meiden uit 1 gezin echt verschrikkelijk ze waren nog zo jong.

r.i.p.

veel sterkte nabestaanden(F)
 
pfff echt vreselijk dit, hier krijg je toch kippevel van :cry:


Dit is één van de redenen dat wij zaterdag na Qlimax in een hotel willen slapen. Ik durf/wil gewoon niet nog een dikke 2 uur naar huis toe rijden om 7 uur 's morgens. (niet dat ik die meisjes iets verwijt dat zij dit wel hebben gedaan hoor).

Veel sterkte aan de nabestaanden :flower:
Uitspraak van VS* op zondag 16 november 2008 om 13:25:
RESPECTLOZE BENDE HIER!

Nou inderdaad nogal triest dat er duidelijk sommige mensen zijn die nog niet eens een heel klein beetje respect kunnen tonen. Er zijn genoeg topics waar je kan lopen zieken maar als het om zoiets gaat vind ik dit totaal niet gepast.
Je had ook kunnen bedenken dat 1 van je vrienden ook zoiets zou kunnen overkomen. Ga je dan ook van die opmerkingen maken? Of kan je het dan waarderen als andere zulke opmerkingen maken? :S

Maargoed heel veel sterkte voor de nabestaanden. :flower:
Uitspraak van Tammy O:) op dinsdag 18 november 2008 om 13:38:
RESPECTLOZE BENDE HIER!

Wat ben jij lomp joh. Degene die zeggen wat ze beter wel hadden kunnen doen zoals overnachten in de auto etc etc.... zeggen dat alleen om het gevaar nog duidelijker te maken wat de gevolgen kan zijn met vermoeidheid achter het stuur te kruipen. En als je goed leest zie je overal R.I.P staan.

En bovendien; Als hier iemand ongepaste opmerkingen plaats, dan zal hij/zij ongezien snoeihard een ban krijgen. Hier ga je toch geen grapjes over maken.. :/
Uitspraak van Remsjo op dinsdag 18 november 2008 om 14:45:
En bovendien; Als hier iemand ongepaste opmerkingen plaats, dan zal hij/zij ongezien snoeihard een ban krijgen. Hier ga je toch geen grapjes over maken..

Er zijn zondag een aantal berichtjes geplaatst die absoluut niet van respect getuigden. Ik geloof dat deze inmiddels verwijderd zijn. Denk dat jij deze gemist hebt.
Damm, hoe sommige mensen hier reageren.. daar kan ik zo kwaad om worden
Denk dat die mensen zelf zoiets nooit hebbe mee gemaakt anders weten ze wel hoe de impact is.. en anders hebben deze mensen echt hulp nodig
Heb het zelf 3x mee gemaakt.. en bij alle 3 de ongevallen is er 1 om gekomen.. 1 waarbij ik zelf was betrokken..

Heel veel sterkte aan de Familie & Vrienden !!!

RIP..
Uitspraak van Ferdi-FR1908 op dinsdag 18 november 2008 om 17:09:
Heb het zelf 3x mee gemaakt.. en bij alle 3 de ongevallen is er 1 om gekomen.. 1 waarbij ik zelf was betrokken..

3x... Jezus! Wat lijkt dat me moeilijk zeg... sterkte!
jep.. is gelukkig al poos geleden.. ook al vergeet je het nooit..
1 daarvan kende ik redelijk goed en die 2 andere waren allebei beste maten van me..
bij de 3x denk je toch wanneer houd het op ??
Uitspraak van Remsjo op maandag 17 november 2008 om 11:58:
Uit respect voor het meisje klik ik niet op de link van haar hyves want ik krijg echt een heel naar gevoel om op iemands profiel te kijken die dood is.

Dit is echt heel erg. 17 en 21 jaar... damn, dat had ik ook kunnen zijn

Wat ik wel frappant is waarom de bestuurster niet ergens op een parkeerplaats van een benzinepomp de auto langs de kant zette en daar de nacht doorbracht aangezien ze zelf ook had moeten merken dat ze heel erg moe was. Maja, dat is allemaal achteraf praten.

R.I.P voor die meisjes!!

Nou dat snap ik wel, je wil toch liever naar huis en je denkt het gaat allemaal wel.

Wij hadden het ook toen we van Qbase naar huis reden, toen zijn we doordat de bestuurder in slaap viel ook tegen de vangrail aangereden. Gelukkig is het allemaal goed gegaan doordat er verder geen verkeer op de weg was. Want we stonden ook gespind op de snelweg.


RIP en sterkte aan de nabestaanden
 
R.I.P meisjes,
Had 1 van die meiden een kleintje van 1 jaar???
Ik had zoiets gelezen bij het ad, mijn zoontje is ook 1 jaar en dan krijg je toch een brok in je keel. Echt heel erg wat er gebeurt is, rust zacht en vrienden en familie heel veel sterkte.
Uitspraak van inactief op dinsdag 18 november 2008 om 12:01:
pfff echt vreselijk dit, hier krijg je toch kippevel van

En zo jong nog, heb er geen woorden voor.. veel sterkte voor de nabestaanden!
Uitspraak van Remsjo op dinsdag 18 november 2008 om 14:45:
Wat ben jij lomp joh. Degene die zeggen wat ze beter wel hadden kunnen doen zoals overnachten in de auto etc etc.... zeggen dat alleen om het gevaar nog duidelijker te maken wat de gevolgen kan zijn met vermoeidheid achter het stuur te kruipen. En als je goed leest zie je overal R.I.P staan.

En bovendien; Als hier iemand ongepaste opmerkingen plaats, dan zal hij/zij ongezien snoeihard een ban krijgen. Hier ga je toch geen grapjes over maken..

Uitspraak van Miss Chievous op dinsdag 18 november 2008 om 16:41:
Er zijn zondag een aantal berichtjes geplaatst die absoluut niet van respect getuigden. Ik geloof dat deze inmiddels verwijderd zijn. Denk dat jij deze gemist hebt.

Precies, mijn eerste reactie zondag sloeg op de dingen die voor mij gezegd zijn door een aantal mensen.
Totaal zonder respect! (n)
 
School in rouw stelt examens en proefwerken uit


ROTTERDAM - De schoolexamens en proefwerken die vanaf vrijdag gepland stonden op het Erasmiaans Gymnasium in Rotterdam, zijn twee weken uitgesteld vanwege de dood van de twee scholieren Fleur Waaijer en Demy Wuestenenk en oud-leerling Annemarie Waaijer.
Niet alleen de klasgenoten van Fleur en Demy uit de eindexamenklassen krijgen uitstel, alle leerlingen beginnen later met de toetsen.

Zondagochtend kwamen de drie meiden om het leven bij een verkeersongeluk in de buurt van Antwerpen. Ze waren op de terugweg van een groot muziekfestival in Gent.

De geschokte leerlingen zijn gisteren opgevangen in de aula van het Erasmiaans Gymnasium en hebben uitleg gekregen over het ongeluk. Op school is een condoleancehoek ingericht.

Honderden leerlingen tekenden het condoleanceregister. Ook de vader van Fleur en Annemarie verscheen op school.
Op het moment dat de vader van Fleur binnenstapt, gieren de emoties door de schoolgangen. Leerlingen klampen zich vast aan de vader en laten hun tranen de vrije loop. Docenten verbijten hun verdriet.

Fleur en Annemarie worden zaterdag begraven, Demy maandag :cry:.




’School heeft tijd nodig om evenwicht terug te vinden’
Begin augustus 2006 slaat het noodlot toe bij de scholengemeenschap Helinium in Hellevoetsluis.
Op 1 augustus komt de 16-jarige Caroll om bij een verkeersongeluk. Diezelfde nacht overlijdt Latoya (17 jaar) in haar slaap. Beide meisjes hebben net hun vmbo-examen achter de rug.

„We hebben alle leerlingen, ouders en docenten ingelicht. Voor dit soort situaties hebben we een draaiboek,’’ zegt Els Rosendaal schoolmaatschappelijkwerker op het Helinium twee jaar na dato. „Het was zomervakantie, iedereen is bij elkaar geroepen. Opvang op school is het allerbelangrijkste. Ook in de vakantie. Daar kunnen leerlingen bij elkaar komen om emoties te delen.’’ Tientallen leerlingen stapten in de zomervakantie binnen bij hun school.

Volgens Rosendaal is de eerste week ‘het heftigst’. „De school siddert van emoties. Maar de verwerking kan een jaar of nog langer duren. De school heeft tijd nodig om het evenwicht terug te vinden. Leerlingen zijn nog jong. De dood hoort nog niet bij die leeftijd.’’

Dat laatste onderschrijft Ineke Koedam, ze heeft in Rotterdam een praktijk voor rouwverwerking. „Zo komt de dood heel dichtbij. Leerlingen worden uitgenodigd om na te denken over de dood. Het is anders dan een opa of oma die overlijdt. Dit raakt ook het eigen bestaan van de kinderen.’’



http://www.ad.nl/rotterdam/2781003/Schooldag_met_vreselijk_veel_verdriet.html


:flower:
laatste aanpassing
Uitspraak van Blutz² op zondag 16 november 2008 om 11:27:
SCHOTEN - Drie Nederlandse vrouwen zijn zondagmorgen omgekomen door een verkeersongeval op de E19 in België.

Sterkte voor de nabestaanden.


Was iedereen maar eens zo bezorgt over andere mensen in derde wereld landen!

:)
Uitspraak van Mike E op woensdag 19 november 2008 om 08:31:
Was iedereen maar eens zo bezorgt over andere mensen in derde wereld landen!

We hebbe genoeg problemen in ons eigen land..
laat ze die eerst maar eens oplossen..
 
Uitspraak van Ferdi-FR1908 op woensdag 19 november 2008 om 09:23:
We hebbe genoeg problemen in ons eigen land..
laat ze die eerst maar eens oplossen
Inderdaad!

Uitspraak van Mike E op woensdag 19 november 2008 om 08:31:
Was iedereen maar eens zo bezorgt over andere mensen in derde wereld landen!
hoe vaak heeft dit land wel niet geholpen met het inzamelen van geld, kleding, voedsel enz. al die jaren en wat krijgen wij ervoor terug?
 
:cry:

Rust zacht meiden.....
 
Uitspraak van Mike E op woensdag 19 november 2008 om 08:31:
Was iedereen maar eens zo bezorgt over andere mensen in derde wereld landen!

Mensen in derde wereld landen kunnen me aan me reet roesten.
Ik lig dus echt niet wakker van kleine zielige hongernegertjes.

De dood heeft daar een heel andere betekenis, een leven is minder waard als hier.
Uitspraak van Mike E op woensdag 19 november 2008 om 08:31:
Was iedereen maar eens zo bezorgt over andere mensen in derde wereld landen!

Ach mens, rot toch op met je hypocriete geouwehoer!!! Geef jij lekker elke maand de helft van je salaris aan de 3e wereld goede doelen, maak ik me wel druk om mijn eigen volk!
 
Uitspraak van Ferdi-FR1908 op woensdag 19 november 2008 om 09:23:
We hebbe genoeg problemen in ons eigen land..
laat ze die eerst maar eens oplossen..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 10:10:
hoe vaak heeft dit land wel niet geholpen met het inzamelen van geld, kleding, voedsel enz. al die jaren en wat krijgen wij ervoor terug?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 13:12:
Mensen in derde wereld landen kunnen me aan me reet roesten.
Ik lig dus echt niet wakker van kleine zielige hongernegertjes.

Uitspraak van D!3M op woensdag 19 november 2008 om 13:21:
maak ik me wel druk om mijn eigen volk!

Eigen leed EERST (l)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 13:12:
De dood heeft daar een heel andere betekenis, een leven is minder waard als hier.

Helemaal mee eens !!
daar is het normaal !!

Hier is het moeilijker om in een welvarend land te leven met weinig..
als je op tv ziet met hoeveel mensen in dit land moeten leven met weinig geld,, dan denk ik woooow fucking weinig..
daar is iedereen arm.. dus dan is het normaal.. daar springen de mensen niet met bosjes van de flat of slachte hun gezin omdat ze zich schamen met het geen wat ze hebben.. in dit welvarende nederland is dit helaas wel het geval..
ik ging vroeger altijd op schoolreisje.. sommige mensen kunne zich dat niet permiteren.. dat vind ik best zielig voor die kinderen..
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Mike E op woensdag 19 november 2008 om 08:31:
Was iedereen maar eens zo bezorgt over andere mensen in derde wereld landen!

hahaha dat zijn we al genoeg geweest
maar wat heeft het tot nu toe opgeleverd??
helemaal niks, het blijft 1 grote ellende daar, dus daar maak ik me niet druk om :no:
 
Euhhhhhh, beste mensen....
Gaan we nu niet een beetje met zn allen teveel offtopic??? :/
laatste aanpassing
 
Wordt je wel even stil van inderdaad...

R.I.P.

Sterkte voor de nabestaanden...
 
Uitspraak van D!3M op woensdag 19 november 2008 om 13:21:
Ach mens, rot toch op met je hypocriete geouwehoer!!!

Doe 's lief :aai:
 
R.I.P meiden:(

heb ook van in-qontrol naar huis gereden en ik heb afspraken gemaakt met kameraden dat ze mogen slapen maar als ik slaap had en dat zla zijn als ik bij de eerst beste gapen enzo ging doen dat ikd e auto langs de kant zou zetten en zal gaan slapenn.. alleen de laaste 20 kilometer hield ik het niet meer echt en toen hek ff de radio kijhard aan gezet en rustig door gereden.. maarjah volgende x blijven we gewoon slapen of we gaan met een bus..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 13:12:
De dood heeft daar een heel andere betekenis, een leven is minder waard als hier.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 13:12:
De dood heeft daar een heel andere betekenis, een leven is minder waard als hier.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 13:12:
De dood heeft daar een heel andere betekenis, een leven is minder waard als hier.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 13:12:
De dood heeft daar een heel andere betekenis, een leven is minder waard als hier.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 13:12:
De dood heeft daar een heel andere betekenis, een leven is minder waard als hier.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 13:12:
De dood heeft daar een heel andere betekenis, een leven is minder waard als hier.

Nou ja zeg!

:)
 
echt triest!!!
R.I.P.
Pas late reactie,vanwegen dat ik niet goed wist hoe ik hier
een reactie moest plaatsen hier.

Bij deze wil ik als nog mijn mede leven tonen aan familie vrienden en nabestaande.
Heel veel sterkte in deze zeer moeilijke tijd.

R.I.P. :(
RIP
Zijn twee zusje van een client op mn werk :(
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 18:29:
en ik heb afspraken gemaakt met kameraden dat ze mogen slapen maar als ik slaap had en dat zla zijn als ik bij de eerst beste gapen enzo ging doen dat ikd e auto langs de kant zou zetten en zal gaan slapenn

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 18:29:
alleen de laaste 20 kilometer hield ik het niet meer echt en toen hek ff de radio kijhard aan gezet en rustig door gereden..

Goeie afspraken kan jij maken met je vrienden!