Partyflock
 
Forumonderwerp · 1037155
Drie Nederlandse vrouwen omgekomen in België
Uitgegeven: 16 november 2008 10:59
Laatst gewijzigd: 16 november 2008 13:29

SCHOTEN - Drie Nederlandse vrouwen zijn zondagmorgen omgekomen door een verkeersongeval op de E19 in België. Het ongeval gebeurde ter hoogte van Schoten in de richting van Breda.
Peter Teffer

De auto van de vrouwen reed tegen een brug. Bij een bocht vloog de auto door de vangrail en reed te pletter tegen een brugpijler.

De vrouwen waren op slag dood. Het gaat om twee zussen van 17 en 21 jaar en hun bevriende buurmeisje van 21 jaar, die aan het stuur zat. De drie kwamen uit Krimpen aan den IJssel, Rotterdam en Delft, meldde een woordvoerster van de Antwerpse justitie zondag.

Het groepje was op de terugweg van het feest I Love Techno in Gent.
Slaap

"Waarschijnlijk is de bestuurster in slaap gevallen", zei een brandweercommandant. De bestuurster was volgens hem niet onder invloed van drank of drugs. Ze droeg een gordel, net als de slapende passagiers op de achterbank, maar dat mocht niet baten.

Bron
laatste aanpassing door een beheerder
 
Ongelukken zijn aan de orde van de dag en doen me niet zo heel veel...

Maar dit ongeluk maakt mij in elk puntje van me lichaam beroerd... In enkele seconden zoveel leed en pijn door de gemeenschap waarin zij leefden.

Wat een afschuwelijk drama. Heel veel sterkte aan allen die deze drie meiden lief hadden.
 
Uitspraak van Blutz² op zondag 16 november 2008 om 11:27:
twee zussen van 17 en 21 jaar en hun bevriende buurmeisje van 21 jaar

Uitspraak van Blutz² op zondag 16 november 2008 om 11:27:
drie kwamen uit Krimpen aan den IJssel, Rotterdam en Delft,
Uitspraak van Remsjo op dinsdag 18 november 2008 om 14:45:
Wat ben jij lomp joh. Degene die zeggen wat ze beter wel hadden kunnen doen zoals overnachten in de auto etc etc.... zeggen dat alleen om het gevaar nog duidelijker te maken wat de gevolgen kan zijn met vermoeidheid achter het stuur te kruipen. En als je goed leest zie je overal R.I.P staan.

En bovendien; Als hier iemand ongepaste opmerkingen plaats, dan zal hij/zij ongezien snoeihard een ban krijgen. Hier ga je toch geen grapjes over maken..

Die opmerking over respectloze bende sloeg op het feit dat hier mensen gewoon ''grapjes'' zitten te maken hierover. Dat sloeg niet op degene die zeggen wat ze beter hadden kunnen doen zoalds overnachten!
 
R.I.P. :bah:
 
Ik kan het helemaal fout hebben hoor... (en als dat zo is dan alvast mijn excuses!:flower: )
maar volgens mij staan ze hier op PF op de laatste fotopagina van ILT...??
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 14:24:
Ik kan het helemaal fout hebben hoor... (en als dat zo is dan alvast mijn excuses! )
maar volgens mij staan ze hier op PF op de laatste fotopagina van ILT...??

jeetje volgens mij je hebt gelijk :(

http://partyflock.nl/photo/471353
laatste aanpassing
 
Uitspraak van opie | optjenkere op donderdag 20 november 2008 om 15:01:
dat zijn ze volgens mij niet hoor

:no: volgens mij ook niet.
die rechter lijkt wel..
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 14:24:
kan het helemaal fout hebben hoor... (en als dat zo is dan alvast mijn excuses! )
maar volgens mij staan ze hier op PF op de laatste fotopagina van ILT...??

Erg hoor die foto van I love Techno met die meiden er op :cry:

RIP :flower:
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 november 2008 om 13:29:
Ben ik mee eens, die meiden hadden bijvoorbeeld ook met pech onderweg op de vluchtstrook kunnen belanden..
En daar staan dan drie jonge meiden in het donker op een vluchtstrook van een Belgische snelweg te wachten op "hulp"..
Lijkt mij idd ook niet echt een fijne gedachte als ouder
Maar wat koop je daar nu voor

Wat een dikke vette onzin.. Moet die vader hun kinderen dan voor de rest van hun leven wegbrengen.. er kan natuurlijk altijd wat gebeuren!!
maar wat de toedracht ook is er blijven mensen zeiken.. is het wel niet om bobben.. dan wel om ergens overnachten of dat pa ze had moeten brengen..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 18:24:
eigeng schuld

En jou moeten ze ophangen, of nog beter een zo pijn mogelijke dood laten lijden.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 14:24:
Ik kan het helemaal fout hebben hoor... (en als dat zo is dan alvast mijn excuses! )
maar volgens mij staan ze hier op PF op de laatste fotopagina van ILT...??

Ik heb vanmorgen ook zitten switsen tussen die foto en de foto die ik zelf hier in het topic geplaatst heb, omdat ik ook dacht dat zij dat zijn...
Maar een foto is zo'n momentopname, is echt heel moeilijk te zien zo..


Alleen vrienden zouden het zeker weten wel kunnen zien omdat die hen goed kennen, maar alleen op basis van de weinige foto's die in de media staan, kan je het eigenlijk niet weten....
 
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op donderdag 20 november 2008 om 18:38:
Wat een dikke vette onzin

:S
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op donderdag 20 november 2008 om 18:38:
Moet die vader hun kinderen dan voor de rest van hun leven wegbrengen..

@patrieske
Dat zeg ik niet, en ook als die vader er bij was geweest, dan had er nog altijd een aanrijding kunnen plaatsvinden...
Ik bedoel te zeggen dat die meiden (waarvan 2 minderjarig) "ff" naar Belgie reden voor een feestje (helemaal niks mis mee), maar was het niet verstandiger geweest als een volwassen manspersoon (grote neef, oudere broer of huisvriend) en dat hoeft niet altijd dus de vader te zijn, was meegegaan met de meiden, puur voor berscherming tegen ongure types die "alleenreizende" vrouwen 's avonds/'s nachts veel eerder lastigvallen...
De praktijk wijst uit dat zodra een manspersoon aanwezig is in bijzijn van een groepje vrouwen, een aanrander of andere creep het wel uit zijn hoofd laat die vrouwen lastig te vallen...
Je leest tegenwoordig zulke verschrikkelijk berichten in de krant over ontvoeringen, verkrachtingen en allerlei andere narigheid :S
Over dat ongeluk moeten we het eigenlijk niet meer hebben, want dat was gewoon verschrikkelijk en had iedereen kunnen overkomen..
Ik had het juist over de veiligheid van die meiden met betrekking tot het stappen in het "verre" Belgie honderden kilometers van huis....
laatste aanpassing
 
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Erg hoor die foto van I love Techno met die meiden er op

Dat is dus de laatste foto die er van hun is gemaakt... dat doet je dan toch wel weer wat...
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 21:04:
Dat is dus de laatste foto die er van hun is gemaakt... dat doet je dan toch wel weer wat...

Ik kan wel janken.... wat word je hier droevig van zeg :cry:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 21:04:
Uitspraak van Leipe Shit Ouwe! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Erg hoor die foto van I love Techno met die meiden er op

Dat is dus de laatste foto die er van hun is gemaakt... dat doet je dan toch wel weer wat...

Ja weten jullie zeker dat zij dat zijn dan?
Ik vond het ook al zeer toevallig, aangezien ze qua leeftijd, haarkleur enz, best overeenkomen, maar toch twijfel ik nog of zij het zijn.

Iemand die het zeker weet??
 
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 20 november 2008 om 21:24:
Ja weten jullie zeker dat zij dat zijn dan?
Ik vond het ook al zeer toevallig, aangezien ze qua leeftijd, haarkleur enz, best overeenkomen, maar toch twijfel ik nog of zij het zijn.

Iemand die het zeker weet??

Diezelfde foto zag ik vanmiddag volgens mij op een Hyves profiel van een goede vriendin van de meiden:/
Maar ik weet niet zeker of het dezelfde foto was, wel een foto waar de meiden aan het feesten waren :cry:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 20 november 2008 om 21:24:
Ja weten jullie zeker dat zij dat zijn dan?

Het lijkt er wel verdomd veel op, op die foto's die je eerder postte.
Dat ze op die foto's een stuk jonger zijn zie je wel...
Ik zit op de hyves te kijken :
http://annemarie-fleur.hyves.nl/blog/17924280/Nooit_meer/ufOF/

Daar staan meerdere foto's op en ik begin toch echt wel te denken dat de PF foto inderdaad de meisjes zijn en dat het de allerlaatste foto is die van hen genomen is...

Tis dat ik op me werk zit, anders....:cry:
 
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 20 november 2008 om 21:44:
Ik zit op de hyves te kijken :

...

Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 20 november 2008 om 21:44:
Daar staan meerdere foto's op en ik begin toch echt wel te denken dat de PF foto inderdaad de meisjes zijn en dat het de allerlaatste foto is die van hen genomen is

NEEEEEEE
Ik heb die meiden helemaal niet gekend, maar toch doet het ontzettend pijn :cry:
Ben net te weten gekomen dat de meisjes op die foto niet Demy, Fleur en Anne zijn..


Aan de ene kant jammer... zou toch mooi zijn geweest.
Maar goed, weten we dat ook weer, toch.

Nooit leuk als er zo'n misverstand ontstaat, is nou ook weer uit de wereld.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 18:24:
eigeng schuld

Niet te geloven deze opmerking:no:

Kan je wel de huid vol schelden, maar laten we het er maar op houden dat je niet weet wat je zegt...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 08:56:
Goeie afspraken kan jij maken met je vrienden!

wajoo dat was nog geen 5 minuten rijden meer... en ik had de radio kijhard aan gezet zodat ik de laaste 5 minuten kon door kachelen.. en door de muziek werd ik ook wel weer wakker hoor.. maar ik weet wel dat ik nu voor die tijd ga slapen als ik van een feestje af kom voor dat ik in de auto stap en ga rijden ;)
Uitspraak van Stadjer op donderdag 20 november 2008 om 18:24:
eigeng schuld

Niet te geloven deze opmerking

Kan je wel de huid vol schelden, maar laten we het er maar op houden dat je niet weet wat je zegt...


laten we het er maar op houden dat dit idiootje een iq van een gevulde koek heeft of misschien wel helemaal geen hersencel bezit... :-s
Je leert het jammergenoeg altijd op de harde manier..

Ik had toen ik terug kwam van Raving Nightmare uit Duitsland exact hetzelfde! Alleen ik had de pure mazzel dat ik wakker werd en meteen doorhad wat er aan de hand was!
Resultaat een total losse auto (ook aan mijn kant gepakt) en nogsteeds de schrik erin.

Ik dacht dat ik wel kon doorrijden misschien was het stoerdoenerij op dat moment.. Maar ik viel steeds verder en verder weg totdat ik wakker werd terwijl de zijkant van mijn auto tegen de vangrail zat te schuren.. Pas toen ging ik slapen...... :$

Sins dat moment ZOEK ik het nieteens meer op. Bij twijvel auto aan de kant 2 a 3 uurtjes slapen maar dan kom je wel thuis!.

Vind het zeer klote voor hun en de familie/vrienden met iets wat bijna iedereen jammer genoeg een keer moet meemaken om het voor het leven afte leren..

RIP.
Uitspraak van Hardcore_lover op vrijdag 21 november 2008 om 20:01:
wat bijna iedereen jammer genoeg een keer moet meemaken om het voor het leven af te leren..

Je schrikt jezelf idd de pleuris als je je ogen weer open doet! Dat je ogen dichtvallen krijg je niet bewust mee..
Ik had het idee dat ik m'n ogen nog open had (zonder alcohol en drugs btw)..
Gelukkig ging het bij mij/ons goed.. Maar ik weet nu wel beter.. Als ik moe ben, dan gaat de auto aan de kant!

R.I.P.

Sterkte voor de nabestaanden..
Ja heb ook wel gehad dat ik tijdens het rijden de hele tijd wegviel. Na een tijdje iemand anders laten rijden, omdat ik anders echt in de vangrail zou belanden.

Bizar dat de vangrail de klap niet heeft kunnen opvangen. Heel treurig.

Rest in Peace!
laatste aanpassing
Geen woorden voor!! :S

R.I.P Dames...
Uitspraak van Wimba op zaterdag 22 november 2008 om 01:16:
Bizar dat de vangrail de klap niet heeft kunnen opvangen. Heel treurig.

In antwerpen heb je geen berm die je wakker schudt als je erin rijdt. Je knalt meteen tegen de vangrail... Met een beetje ongeluk raak je hem precies op een plek waar een paal zit..

Dan knal je daartegenaan stuitert weg en de dames zijn gaan tollen...

Zwaar klote.
 
Uitspraak van Hardcore_lover op zaterdag 22 november 2008 om 17:19:
In antwerpen heb je geen berm die je wakker schudt als je erin rijdt. Je knalt meteen tegen de vangrail...

oww ze hebben geen zoemende rijbaan stroken?

Belgische staat = moordenaars!!!!
Uitspraak van Hardcore_lover op zaterdag 22 november 2008 om 17:19:
Bizar dat de vangrail de klap niet heeft kunnen opvangen. Heel treurig.

moet je is wat vaker door belgie rijden,10% van de vanrails daar is al beschadigd of werkt niet meer waar ze voor gemaakt zijn;)e19 b.v. t zijn geen vangrails maar doorrijrails:S
 
Of boekt een slaapplaats terplaatse of neemt met het ov of besteld taxibusje :)


Sterkte voor familie en vrienden.
Uitspraak van Hardcore_lover op vrijdag 21 november 2008 om 20:01:
Maar ik viel steeds verder en verder weg totdat ik wakker werd

Uitspraak van Shockwave® op vrijdag 21 november 2008 om 20:39:
Dat je ogen dichtvallen krijg je niet bewust mee..

Damnn...ik wist niet dat mensen dat zulke mensen nog bestonden:s
Ben liever 100 euro meer kwijt aan een hotel dan dat ik nog ga rijden.Ik heb de verantwoording voor me medepassagiers..Noem het volwassenheid :D
stel je voor..dat je iemand anders in je slaap van de weg afrukt :vaag:
Uitspraak van marethyu op zondag 23 november 2008 om 11:37:
e19 b.v. t zijn geen vangrails maar doorrijrails

:yes: en niet te vergeten alle hobbels en bobbels in de weg..

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 november 2008 om 17:20:
Belgische staat = moordenaars!!!!

Of gewoon je gezonde verstand gebruiken .....


Uitspraak van actief op zondag 23 november 2008 om 12:02:
Sterkte voor familie en vrienden.

(F)
 
Uitspraak van ** San** op zondag 23 november 2008 om 12:11:
Ben liever 100 euro meer kwijt aan een hotel dan dat ik nog ga rijden

:respect: Ook een bob heeft slaap nodig ;)
Uitspraak van ** San** op zondag 23 november 2008 om 12:11:
en niet te vergeten alle hobbels en bobbels in de weg..

en wat te denken van de spoorvorming tussen gend en kortrijk,voor het oude politie bureau langs,dat aan de rechtekant van de snelweg staat...daar kun je met de vrachtwagen rustig een shaggie draaien met je handen los van he stuur:S geulen van 10 cm diep:X
 
Uitspraak van marethyu op zondag 23 november 2008 om 12:42:
daar kun je met de vrachtwagen rustig een shaggie draaien met je handen los van he stuur geulen van 10 cm diep

:X
Heb vanmorgen toen ik naar huis reed van Qlimax echt wel een paar keer aan die meiden gedacht...
Ik was al 26 uur wakker maar (ongelofelijk) nog niet moe.. Wat 2 Red Bull niet kan doen haha..
Maar ik heb mezelf wel extra goed in de gaten gehouden!
Er zaten 3 mensen bij me in de auto, je vergeeft het jezelf nooit als je wat overkomt en je de andere 3 daarin mee sleept!
 
Uitspraak van VS* op zondag 23 november 2008 om 13:32:
Heb vanmorgen toen ik naar huis reed van Qlimax echt wel een paar keer aan die meiden gedacht...
Ik was al 26 uur wakker maar (ongelofelijk) nog niet moe.. Wat 2 Red Bull niet kan doen haha..
Maar ik heb mezelf wel extra goed in de gaten gehouden!
Er zaten 3 mensen bij me in de auto, je vergeeft het jezelf nooit als je wat overkomt en je de andere 3 daarin mee sleept!

Je gaat me niet vertellen dat JIJ de gene was die vannacht achter het stuur zat (met je al 26 uur wakker :S ) :frusty:
Als dat zo is, dan heb je blijkbaar niks geleerd van dat vreselijk ongeluk een week geleden :/
laatste aanpassing
 
Uitspraak van VS* op zondag 23 november 2008 om 13:32:
Ik was al 26 uur wakker maar (ongelofelijk) nog niet moe.. Wat 2 Red Bull niet kan doen haha..

Niet te filmen, wat een zelfoverschatting :frusty:
 
Artiest System
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 november 2008 om 13:39:
Niet te filmen, wat een zelfoverschatting

Een beetje caffeine doet wonderen hoor. Maar dan moet je dat wel nemen.
 
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 november 2008 om 13:41:
Een beetje caffeine doet wonderen hoor. Maar dan moet je dat wel nemen.

Daar ben ik het dus niet mee eens....
Als je de mogelijkheden hebt om minimaal 2 uurtjes rust te nemen door bij een tankstation een korte stop te maken..
Of ergens na afloop van het feest een hotelletje te pakken...
Of met een georganiseerde bus/treinreis naar zo'n feest te gaan honderden kilometers verderop in de donkere en ijskoude/gladde nacht..
En met dat verschrikkelijk ongeluk van die drie meiden nog vers in het achterhoofd....
Dan vind ik 26 uur wakker zijn, een nacht doorhalen en dan alsnog achter het stuur kruipen gewoon misdadig voor o.a. je passagiers, omstanders en getuigd van weinig respect tegenover de drie omgekomen meiden in Belgie (een week geleden) :/
Sorry, maar zo denk ik er dan over :flower:
laatste aanpassing
 
Overigens is caffeine soms levensgevaarlijk O.o

Bereiden koffie en tosti kost man het leven

MAARSSEN - Het maken van een tosti en een kop koffie heeft een 23-jarige man uit Bilthoven vrijdagmiddag het leven gekost. De politie vond zijn levenloze lichaam na een tip in zijn bestelbusje. De man bleek te zijn overleden aan koolmonoxidevergiftiging. Zo meldde de politie zondag.

De politie vermoedt dat de man rond het middaguur was gestopt met zijn hovenierswerkzaamheden om te lunchen. Hij had in de laadruimte van zijn busje een aggregaat aangezet om stroom op te wekken voor zijn koffiezetapparaat en zijn tosti-ijzer. Vermoedelijk is hierbij koolmonoxide vrijgekomen, die hij heeft ingeademd.

www.telegraaf.nl
Moet je daar ook een PB voor sturen???

Ik denk ik dat ik zelf heel goed kan bepalen wat ik wel of niet kan!
Ik was zo nuchter als wat, voelde me goed! Denk je dat ik als ik nog maar 1 seconde twijfelde in de auto was gestapt???
Mag jij jouw mening hebben hoor, maar iedereen die naar feesten gaat is lang wakker.
Ik heb mezelf in de gaten gehouden of ik niet moe werd, en om half 7 ben ik gegaan. Toen was ik 24 uur wakker, zal ik vast niet de enige in zijn geweest, een hoop mensen werken op zaterdag.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 november 2008 om 13:41:
Een beetje caffeine doet wonderen hoor. Maar dan moet je dat wel nemen.

Ik gebruik geen caffeine normaal dus ik ben daar heel gevoelig voor.
Verder ben ik regelmatig ff gaan zitten op het feest, op het eind nog wat gegeten, flesje water in de auto erbij, kachel niet te warm aan, lekker met een vriendin naast me zitten kletsen. Ben er echt wel bewust mee bezig geweest hoor, en als jij dat niet genoeg vindt, prima, jij kent mij niet geloof ik.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 november 2008 om 13:48:
Als je de mogelijkheden hebt om minimaal 2 uurtjes rust te nemen door bij een tankstation een korte stop te maken..

Dan ben je dus nog 2 uur langer wakker...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van VS* op zondag 23 november 2008 om 14:06:
Ik denk ik dat ik zelf heel goed kan bepalen wat ik wel of niet kan!

Je reinste zelfoverschatting, maar zo denk ik er dus over :/

Uitspraak van VS* op zondag 23 november 2008 om 14:06:
Ik was zo nuchter als wat, voelde me goed!

Dat zegt IEDEREEN van zichzelf als hij/zij achter het stuur kruipt :S
Uitspraak van VS* op zondag 23 november 2008 om 14:06:
Denk je dat ik als ik nog maar 1 seconde twijfelde in de auto was gestapt???

Lieverd! 26 uur wakker zijn en daarna achter het stuur kruipen is voor NIEMAND goed, dus ook niet voor jou.. geloof mij nou maar!
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 november 2008 om 13:48:
Sorry, maar zo denk ik er dan over

Ik ook!!!!!!!
 
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 november 2008 om 14:11:
Lieverd! 26 uur wakker zijn en daarna achter het stuur kruipen is voor NIEMAND goed, dus ook niet voor jou.. geloof mij nou maar!

Onzin. Iedereen is verschillend. De een kan er wel tegen, de ander niet. Vandaag kan je er wel tegen, morgen niet. Het is aan jezelf om dat te bepalen.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 november 2008 om 14:11:
Dat zegt IEDEREEN van zichzelf als hij/zij achter het stuur kruipt

Ik vind het een beetje onzinnig dat nu ineens dat ongeluk van die 3 meiden wordt misbruikt om iedereen te verketteren die na lang opblijven achter het stuur kruipt.