Partyflock

Forumonderwerp · 1036607

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

en dan natuurlijk de huwelijkskaars
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 november 2008 om 19:05:
da mot ik seker singen

nee hoor Dries, don't worry :devil:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 19:07:
Jullie zijn op weg. Je bent er dus nog niet. Wat aan de liefde vooraf gaat is verliefdheid. Misschien wel de spannendste periode in je leven. Toch zeker de meest hectische. Het een hoop met je lichaam, je geest verkeert voortdurend in een spagaat tussen serieuze aangelegenheden en je lieverd. Een periode die lang niet genoeg kan duren, maar uiteindelijk toch zichzelf zal overstijgen en zich zal ontwikkelen nar wat we dan liefde noemen. Overstijgen impliceert meteen dat in de liefde de verliefdheid zit opgesloten. Dat brengt mij terug in het beeld van de huwelijkskaars. Slaat de vlam bij aanvang soms wild om zich heen en moet de lont regelmatig worden bijgeknipt, er komt een moment dat de vlam een constant licht en aangename warmte gaat verspreiden. Maar voorlopig zien we in jullie de onstuimigheid, in het bijzonder bij LANDLOPERT maar ook bij CHEMICAL SISTER op haar manier. Dat is zo aardig bij jullie: 2 eigenzinnige mensen met een eigen stijl van leven, maar met gemeenschappelijke raakvlakken waar wij bijzonder van kunnen genieten. Jullie voelen je in jullie relatie op je gemak, vertrouwd en zeker. Als jullie er zijn, dan is er ontspanning, afgezien van de onbedwingbare dwang om spelletjes te doen als kolonisten, waar ik nog steeds niks van begrijp. Tot groot ongenoegen van LANDLOPERT. Maar ook stevige discussie, met CRAZY:CHEER: en BONAPARTE. Want jullie staan bepaald niet oppervlakkig in het leven. Ook de wijze waarop jullie de reis naar deze dag hebben afgelegd zegt iets over de manier waarop jullie bestaan. Het zichtbare deel, de aankleding, de website, de look, daar is veel tijd en aandacht aan besteed. Maar daarnaast hebben jullie ook inhoudelijk goed gestoeid met doel en betekenis van jullie huwelijk. We hebben zo nu en dan mogen meemaken welke geestelijke en religieuze betekenis, jullie aan deze verbintenis hechten. En de consequenties die jullie daaraan verbinden. Wie trouwt is dicht bij de liefde. Ik spreek de wens uit dat jullie dicht bij de liefde blijven, maar ver genoeg ervan verwijderd om lang van jullie verliefdheid te blijven genieten. Dat het vuur van jullie huwelijkskaars jullie pad zal blijven verlichten en jullie je blijvend kunt koesteren aan haar warmte. Voor jullie zelf maar ook voor alle mensen die je om je heen verzamelt

:cry: :lief: :roflol:
geweldig!!!!!

en je moet idd eens een keer leren kolonisten :x
Uitspraak van bonaparte op woensdag 12 november 2008 om 19:01:
k verwacht wel een mooie fotoreportage online hier

Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 november 2008 om 19:11:
en je moet idd eens een keer leren kolonisten

:yes: ben hard aan het oefenen :LOL:
de volgende keer dat ik kom kan ik het
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 19:07:
Jullie zijn op weg. Je bent er dus nog niet. Wat aan de liefde vooraf gaat is verliefdheid. Misschien wel de spannendste periode in je leven. Toch zeker de meest hectische. Het een hoop met je lichaam, je geest verkeert voortdurend in een spagaat tussen serieuze aangelegenheden en je lieverd. Een periode die lang niet genoeg kan duren, maar uiteindelijk toch zichzelf zal overstijgen en zich zal ontwikkelen nar wat we dan liefde noemen. Overstijgen impliceert meteen dat in de liefde de verliefdheid zit opgesloten. Dat brengt mij terug in het beeld van de huwelijkskaars. Slaat de vlam bij aanvang soms wild om zich heen en moet de lont regelmatig worden bijgeknipt, er komt een moment dat de vlam een constant licht en aangename warmte gaat verspreiden. Maar voorlopig zien we in jullie de onstuimigheid, in het bijzonder bij LANDLOPERT maar ook bij CHEMICAL SISTER op haar manier. Dat is zo aardig bij jullie: 2 eigenzinnige mensen met een eigen stijl van leven, maar met gemeenschappelijke raakvlakken waar wij bijzonder van kunnen genieten. Jullie voelen je in jullie relatie op je gemak, vertrouwd en zeker. Als jullie er zijn, dan is er ontspanning, afgezien van de onbedwingbare dwang om spelletjes te doen als kolonisten, waar ik nog steeds niks van begrijp. Tot groot ongenoegen van LANDLOPERT. Maar ook stevige discussie, met CRAZY en BONAPARTE. Want jullie staan bepaald niet oppervlakkig in het leven. Ook de wijze waarop jullie de reis naar deze dag hebben afgelegd zegt iets over de manier waarop jullie bestaan. Het zichtbare deel, de aankleding, de website, de look, daar is veel tijd en aandacht aan besteed. Maar daarnaast hebben jullie ook inhoudelijk goed gestoeid met doel en betekenis van jullie huwelijk. We hebben zo nu en dan mogen meemaken welke geestelijke en religieuze betekenis, jullie aan deze verbintenis hechten. En de consequenties die jullie daaraan verbinden. Wie trouwt is dicht bij de liefde. Ik spreek de wens uit dat jullie dicht bij de liefde blijven, maar ver genoeg ervan verwijderd om lang van jullie verliefdheid te blijven genieten. Dat het vuur van jullie huwelijkskaars jullie pad zal blijven verlichten en jullie je blijvend kunt koesteren aan haar warmte. Voor jullie zelf maar ook voor alle mensen die je om je heen verzamelt

:lol:(L)

heb ook alle tijd gehad hier in het gekke huis om zon mooie speech voor jullie te schrijven.
wat schattig :D

Ik neem een grote envelop voor je mee

Ik wens jullie veel liefde, trouw, wijsheid, gezondheid en 13 kinderen toe :D
(waarvan 9 huilbaby's lief: )
Mag Ron ook komeng?

laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 12 november 2008 om 19:18:
k wens jullie veel liefde, trouw, wijsheid, gezondheid

dankje(L)

en 13 kinderen toe

(waarvan 9 huilbaby's lief: )

jij wil toevallig niet de lieve oppas tante worden he?:D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 19:15:
heb ook alle tijd gehad hier in het gekke huis om zon mooie speech voor jullie te schrijven.

als we terug zijn van huwelijksreis mag je weer een weekendje op verlof bij ons O:)
wat schattig :D

Ik neem een grote envelop voor je mee

Ik wens jullie veel liefde, trouw, wijsheid, gezondheid en 13 kinderen toe :D

mag het ook wat minder zijn?
zoveel wil ik niet hoor schatje :s
Uitspraak van Landlopert op woensdag 12 november 2008 om 19:20:
jij wil toevallig niet de lieve oppas tante worden he?:D

dan ook niet :no:

Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 november 2008 om 19:24:
als we terug zijn van huwelijksreis mag je weer een weekendje op verlof bij ons

:cheer: dan versla ik jullie een keer met catan :[
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 19:25:
:cheer: dan versla ik jullie een keer met catan :[

je hebt dan ook alle tijd om te oefenen :)

Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 november 2008 om 19:27:
je hebt dan ook alle tijd om te oefenen

oefende me rot met mn medebewoners, alleen zo jammer sommige kunnen niet tegen hun verlies en gaan dan helemaal uit hun plaat.
Gooien slaan schoppen knijpen enz enz....
Nu hebben ze mn catan afgepakt :cry:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 19:29:
Nu hebben ze mn catan afgepakt

:aai:
Ik wil wel oppassen hoor, zal ik ze een reden geven om te huilen :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 19:29:
oefende me rot met mn medebewoners, alleen zo jammer sommige kunnen niet tegen hun verlies en gaan dan helemaal uit hun plaat.
Gooien slaan schoppen knijpen enz enz....
Nu hebben ze mn catan afgepakt :cry:

:o ik vraag morgen een gesprek aan met de leiding!!! hoe durven ze!!!! :[ we betalen toch gvd genoeg voor een beetje toezicht? anders huren ze maar iemand in om met je te oefenen!!
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 12 november 2008 om 19:30:
Ik wil wel oppassen hoor, zal ik ze een reden geven om te huilen

:lol:
Uitspraak van Landlopert op woensdag 12 november 2008 om 19:20:
jij wil toevallig niet de lieve oppas tante worden he

word ik wel suikertante :yes: koop alles gewoon af met kadootjes :cheer:
Uitspraak van bonaparte op woensdag 12 november 2008 om 19:32:
word ik wel suikertante koop alles gewoon af met kadootjes

(L)

Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 november 2008 om 19:31:
we betalen toch gvd genoeg

teveel eigenlijks.

Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 november 2008 om 19:31:
ik vraag morgen een gesprek aan met de leiding!!! hoe durven ze!!!! we betalen toch gvd genoeg voor een beetje toezicht? anders huren ze maar iemand in om met je te oefenen!!

:lief:
*zucht* wat zou ik zonder julie moeten :cheer:
Uitspraak van bonaparte op woensdag 12 november 2008 om 19:32:
word ik wel suikertante koop alles gewoon af met kadootjes

Is goed, ik tuig ze af, jij koopt ze om. Daarna verkopen we ze

Uitspraak van Landlopert op woensdag 12 november 2008 om 19:33:
teveel eigenlijks.

:O
ja bianci,omdat je zorg niet goed is:no: dus we betalen teveel voor de zorg die niet goed is.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 19:34:
*zucht* wat zou ik zonder julie moeten

helemaal niets:D

Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 12 november 2008 om 19:36:
Daarna verkopen we ze

en de opbrengst? wat doen we daarmee?
:o heey!!!!! :@ ik ben gvd geen kinderfabriek!!!! :[ beetje mij de hele tijd als een koe rond laten lopen, kan niks leuks meer doen, en jullie gaan feesten van de opbrengst :[
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 12 november 2008 om 19:36:
Is goed, ik tuig ze af, jij koopt ze om. Daarna verkopen we ze

B)
Uitspraak van Landlopert op woensdag 12 november 2008 om 19:41:
en de opbrengst? wat doen we daarmee?

party party :woop: :coke:
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 november 2008 om 19:46:
ik ben gvd geen kinderfabriek!!!!

nog niet nee :no:
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 november 2008 om 19:46:
en jullie gaan feesten van de opbrengst

dat heb je goed opgemerkt :yes: als je lief bent mag je mee (L) zo zijn we dan ook weer wel :yes:
Omdat ik net Tot Seriemoniedinges meesteres ben gedoopt o:) Door het gelukkige bruidspaar (L)wil ik toch even graag van de gelegenheid gebruik maken om iedereen vast te bedanken :flower: voor alle belangstelling en Felicitaties voor het Huwlijk van mijn zus en zwager (L)
Zoals jullie allemaal weten moet het Feest nog komen en om hier een Beetje overzicht in te kunnen houden en Krijgen vanwege de indeling van de avond , zou ik graag zien dat eventuele speeches/, liedjes/ en of toneel stukjes :cheer: bij mij gemeld worden middels een pb/mailtje :D :P
Hier zitten uiteraard wel een aantal regels aan verbonden :yes: :

1. het desbetreffende "scenario" mag niet langer duren dan 5 min i.v.m de welgemeende aand8 en dankbaarheid van het bruidspaar :gaap:
2. Alle ingediende Speeches, stukjes , liedjes enz enz zullen van te voren aan mij persoonlijk getoond moeten worden i.v.m het humor gehalte ervan ( en Jah ik beloof dat ik niet nuchter zal kijken/luisteren ) (Y) ;)
3.Je bent verplicht onder invloed te zijn van wat dan ook :cocktail:, :coke:, :xtc: :vaag: als je , je "ding" daat doen!!
4. Verder mag alles :yes: Feest verruimende middelen , atributen , Foto's , kostuums , of juist geen :kwijl: enz enz.. (Y)

De definitieve indeling van de avond zal op de officiele uitnodiging vermeld worden !!Hierbij wil ik meteen even toelichten dat als je GEEN uitnodiging :no: Hebt gekregen Ben je dus ook niet welkom :nocheer:

Grtz ¥vetje
Uitspraak van ¥vetjhu op woensdag 12 november 2008 om 19:53:
3.Je bent verplicht onder invloed te zijn van wat dan ook

dat ben ik dus die andere punten ben ik niet meer toe in staat :no:
Ik wil graag een lied boeren
Omdat ik net Tot Seriemoniedinges meesteres ben gedoopt Door het gelukkige bruidspaar wil ik toch even graag van de gelegenheid gebruik maken om iedereen vast te bedanken voor alle belangstelling en Felicitaties voor het Huwlijk van mijn zus en zwager
Zoals jullie allemaal weten moet het Feest nog komen en om hier een Beetje overzicht in te kunnen houden en Krijgen vanwege de indeling van de avond , zou ik graag zien dat eventuele speeches/, liedjes/ en of toneel stukjes bij mij gemeld worden middels een pb/mailtje
Hier zitten uiteraard wel een aantal regels aan verbonden :

1. het desbetreffende "scenario" mag niet langer duren dan 5 min i.v.m de welgemeende aand8 en dankbaarheid van het bruidspaar
2. Alle ingediende Speeches, stukjes , liedjes enz enz zullen van te voren aan mij persoonlijk getoond moeten worden i.v.m het humor gehalte ervan ( en Jah ik beloof dat ik niet nuchter zal kijken/luisteren )
3.Je bent verplicht onder invloed te zijn van wat dan ook , , als je , je "ding" daat doen!!
4. Verder mag alles Feest verruimende middelen , atributen , Foto's , kostuums , of juist geen enz enz..

De definitieve indeling van de avond zal op de officiele uitnodiging vermeld worden !!Hierbij wil ik meteen even toelichten dat als je GEEN uitnodiging Hebt gekregen Ben je dus ook niet welkom

Grtz ¥vetje

(L)
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 12 november 2008 om 19:59:

Top (Y) Dat mag dan langer dan 5 min :yes: Omdat jij het bent Bugs :flower:
Uitspraak van ¥vetjhu op woensdag 12 november 2008 om 20:03:
Top Dat mag dan langer dan 5 min Omdat jij het bent Bugs

eerst tandenpoetsen of mag het gewoon zonder?

kan dat aub tijdens het diner?
Uitspraak van bonaparte op woensdag 12 november 2008 om 19:49:
dat heb je goed opgemerkt :yes: als je lief bent mag je mee (L) zo zijn we dan ook weer wel :yes:

dat kan dus niet want dan verpest ik de merchandise :nocheer:
Uitspraak van Landlopert op woensdag 12 november 2008 om 19:51:
is ze altijd toch?

love you :lief:
Omdat ik net Tot Seriemoniedinges meesteres ben gedoopt o:) Door het gelukkige bruidspaar (L)wil ik toch even graag van de gelegenheid gebruik maken om iedereen vast te bedanken :flower: voor alle belangstelling en Felicitaties voor het Huwlijk van mijn zus en zwager (L)
Zoals jullie allemaal weten moet het Feest nog komen en om hier een Beetje overzicht in te kunnen houden en Krijgen vanwege de indeling van de avond , zou ik graag zien dat eventuele speeches/, liedjes/ en of toneel stukjes :cheer: bij mij gemeld worden middels een pb/mailtje :D :P
Hier zitten uiteraard wel een aantal regels aan verbonden :yes: :

1. het desbetreffende "scenario" mag niet langer duren dan 5 min i.v.m de welgemeende aand8 en dankbaarheid van het bruidspaar :gaap:
2. Alle ingediende Speeches, stukjes , liedjes enz enz zullen van te voren aan mij persoonlijk getoond moeten worden i.v.m het humor gehalte ervan ( en Jah ik beloof dat ik niet nuchter zal kijken/luisteren ) (Y) ;)
3.Je bent verplicht onder invloed te zijn van wat dan ook :cocktail:, :coke:, :xtc: :vaag: als je , je "ding" daat doen!!
4. Verder mag alles :yes: Feest verruimende middelen , atributen , Foto's , kostuums , of juist geen :kwijl: enz enz.. (Y)

De definitieve indeling van de avond zal op de officiele uitnodiging vermeld worden !!Hierbij wil ik meteen even toelichten dat als je GEEN uitnodiging :no: Hebt gekregen Ben je dus ook niet welkom :nocheer:

Grtz ¥vetje

:o niet zeggen! dat mogen wij nog niet weten!!!
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 november 2008 om 20:11:
dat kan dus niet want dan verpest ik de merchandise

Nee hoor, dat wordt wel geregeld :yes:
Uitspraak van bonaparte op woensdag 12 november 2008 om 20:16:
Nee hoor, dat wordt wel geregeld :yes:

jazeg... hoe dan? we kopen een broedmachine van het eerste geld?
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 november 2008 om 20:30:

We gaan er gewoon wel even over in beraad :yes: komt goed, trust me :yes:
Uitspraak van bonaparte op woensdag 12 november 2008 om 20:38:
We gaan er gewoon wel even over in beraad :yes: komt goed, trust me :yes:

ja ik geloof er niks van :/
Word een lange avond :nocheer: Wat een Belangstelling zeg :|

Ik doe het met Liefde (L) Dat wel :yes: en gelukkig is er :cocktail: & :lijn: & :banana:
Uitspraak van bonaparte op woensdag 12 november 2008 om 20:41:
Nah :nocheer:

ik wil het wel geloven :jaja:
Uitspraak van ¥vetjhu op woensdag 12 november 2008 om 20:44:
Word een lange avond :nocheer: Wat een Belangstelling zeg :|

8) niet? :cry:
Uitspraak van ¥vetjhu op woensdag 12 november 2008 om 20:44:
Ik doe het met Liefde (L) Dat wel :yes: en gelukkig is er :cocktail: & :lijn: & :banana:

Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 november 2008 om 20:30:

eerste geld? jullie krijgen gvd 3,5 ton van me B)

ja bianci,omdat je zorg niet goed is dus we betalen teveel voor de zorg die niet goed is.

nee schat je heb helemaal gelijk schrok er alleen ff van

helemaal niets

oeps heb mn speech weer te vroeg gedaan stom stom stom :@
Uitspraak van SJEEP op woensdag 12 november 2008 om 21:01:
eerste geld? jullie krijgen gvd 3,5 ton van me

ja maar ons feest is ook niet gratis.
congrats!! ben met 5-9 ook nog net getrouwd :D
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 november 2008 om 21:00:
ik wil het wel geloven

(L)