Partyflock

Forumonderwerp · 1036276

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Tranceformer 14 februari 2009

Op 14 februari wordt het dak eraf geknald in Club hifi in Leiden. Tranceformer zal dan een nieuwe editie neer gaan zetten, waarbij uiteraard het thema gerelateerd aan Valentijnsdag zal zijn!

Op deze avond heeft Tranceformer Events voor een bijzonder line-up gezorgd. Met speciale B2B dj sets zal de avond gevuld gaan worden met de dikste tranceknallers. Tranceformer events heeft 2 DJ duo's weten te strikken die groot van naam zijn, maar niet of nauwelijks nog in Nederland gedraaid hebben.

Vanzelf sprekend zullen ook Tranceformer residents Pedro Sombra en Just D voor deze gelegenheid een speciale B2B set gaan verzorgen.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen presenteert Tranceformer het 1e duo wat speciaal ingevlogen wordt vanuit Noorwegen. Nog nooit hebben zij in Nederland hun kunsten mogen vertonen en wij zijn dan ook zéér vereerd dat we hun debuut in Nederland mogen presenteren:

Lemon & Einar K

Deze heren staan onder andere bekend vanwege hun klappers "Hope" en "Anticipation". Ook hebben ze verschillende remixen gedaan waaronder die van Markus Schulz en Andy Moor's "Daydream".

En als je dacht dat dit genoeg was voor deze avond, heb je het zeker mis. Het volgende duo wordt ingevlogen vanuit Duitsland en hebben de naam:

Stoneface & Terminal

Deze heren hebben inmiddels hun sporen dubbel en dwars gezet in de trance scene. Pas één keer eerder hebben zij in Nederland gestaan, en wel in 2007. Tranceformer Events is dan zéér blij met het feit dat zij Club HiFi op hun grondvesten zullen doen trillen. De avond zal gehost gaan worden door de alom bekende

MC Da Silva

Uiteraard zal er ook de nodige aandacht besteedt gaan worden aan Valentijnsdag. Houd de website www.tranceformer.nl in de gaten om te lezen wat we hiervoor gaan organiseren!

Het mag duidelijk zijn dat elke zichzelf respecterende tranceliefhebber hierbij aanwezig moet zijn! Wij hopen jullie dan ook allemaal te mogen verwelkomen op 14 februari 2009 in Club HiFi in Leiden. De kaartverkoop begint op zaterdag 29 november via Timoco en onze website, www.tranceformer.nl

Zorg dat je je kaarten op tijd geregeld hebt!! Er worden maximaal 350 kaarten verkocht voor dit event en op = op!
laatste aanpassing door een beheerder
Helaassss kon er toch niet bij zijn :S Moet haast wel een vet feestje zijn geweest !

Zo, net thuis. Moe en zeker voldaan zitten we na te genieten van dit heerlijke feest :D Heerlijke DJ's, en weer alle lieve mensjes die er waren maakte dit feest onvergetelijk :D
Zo, ook net thuis:) Was leuk feestje, leuk om iedereen weer te zien:) Per set had ik 1 echt ultiem nummer:

Pedro/Justin:
Timmy & Tommy - Full Tiltin (John O Callaghan Remix)

Lemon & Einar K:
C-Systems - Close my eyes (Lemon & Einar K Remix) (Na request:D)

Stoneface & Terminal:
Seventh Heaven - Dolphins (Stoneface & Terminal Remix) (Na request:D)

Wel stond het geluid voor de 1e helft van het feest een beetje raar/zacht ingesteld, werd gelukkig beter, en daardoor ook de sfeer:)

Nu slapen, truste:)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 februari 2009 om 06:18:
Zo, net thuis

Fijne stad, Leiden ;)

Uitspraak van Flenk op zondag 15 februari 2009 om 06:28:
Timmy & Tommy - Full Tiltin (John O Callaghan Remix)

:bounce:
Wat heb ik wederom genoten.
Trouwens, van zo goed als de hele set van hen.

Lemon & Einar K vond ik niet zo heel geweldig. Ik vond er iig niet mijn lijn in ;)

Laatste uur S&T was om te smullen, ik wou niet stoppen :cry:

Bedankt alle lieve en leuke mensen, en een paar in het bijzonder :lief:
Bedankt organisatie :respect:
En ik bedank mezelf ook maar ff, dat ik het tóch weer super leuk heb gehad :D
geniaal avondje! stukje rustiger dan de vorige editie, maar daardoor zeker niet minder tof.. integendeel! :9

bedankt allemaal! :respect:

foto's zo online..
Uitspraak van Cicatrix op zondag 15 februari 2009 om 09:10:
foto's zo online..

tss, sta ik niet eens op, althans, niet dat ik me herinner :(

Ben sowieso maar 2x "gespot" geloof ik.
Ach, misschien ook wel beter.
Eerst maar s naar de Bergmankliniek :lol:
Uitspraak van bloesem op zondag 15 februari 2009 om 09:25:
tss, sta ik niet eens op

kom je idd niet tegen.. volgende x maar weer eens fotootje doen! :)
Wat een leuk feestje was dit! :yes:

Ik moet zeggen dat ik vooraf weinig zin had omdat ik me niet top voelde. Had ook wel even wat moeite om in te komen, maar heb me uiteindelijk erg goed vermaakt. Een dankwoordje voor de pf-ers mag hierbij niet achterwege blijven (Y)

Justin en Peter draaide een erg lekkere set. Hoop dat er snel een TL komt met livesetje uiteraard want ik heb een paar heerlijke nrs gehoord. Vond het geluid alleen erg slecht, maar tijdens de set van Lemon & Einar K kwamen we achter waarom dit zo was. De speakers waren niet goed aangesloten :s, want toen er wat met de draden werd gekloot was het geluid een stuk beter. Het was toen al bijna 2 uur.

De set van Lemon & Einar K vond ik erg afwisselend. Soms heerlijk en soms dodelijk saai. Matige overgangen ook. Het laatste deel v/d set was wel erg lekker. De set van Stoneface vond ik juist in het begin wat saai, maar na een klein half uurtje werd de set subliem. Heerlijk tempo en gruwelijk veel lekkere nrs gehoord. Ook heerlijke klassiekers zoals no one earth gingen er bij mij goed in. :yes:

De locatie vond ik wel vrij waardeloos. Wat een vreselijke stank zeg. Ik dacht eerst dat ik door de hondepoep had gelopen ofzo. Ik onder mijn schoenen kijken, maar die zag er schoon uit O:). Was dus de zaal die zo rook. Gooi er eens een schoonmaakploeg door heen zou ik zeggen. Wel goede drankprijzen. Verder vond ik het kleine podium voor de booth leuk want daardoor heb je tot het einde van de avond het idee dat het lekker druk is.

Maar al met al een erg leuke avond gehad, dat ik weinig last had van mijn koppijn. Complimenten dus!!!! :D
laatste aanpassing
Leuke foto's ilan.
Zo ben ook wakker en heb een leuk feessie achter de rug wat mede kwam door alle pf ers die er waren.
Wat betreft de dj's Peter en Justin draaide een lekkere set vond Lemon & Einar K tegenvallen maar S&T maakte dat meer dan goed.
Ik ben het eens met Anjunian. Ik vond Lemon & Einar K ook minder. Weinig energiek. Stoneface & Terminal waren helemaal geweldig. De laatste 2 uur kwam het dansen pas echt op gang en toen was het ook echt goed feest!!
Uitspraak van thedancer op zondag 15 februari 2009 om 14:12:
De laatste 2 uur kwam het dansen pas echt op gang

Volgens mij heb jij de hele avond niks anders gedaan :d
Uitspraak van Quick op zondag 15 februari 2009 om 14:15:
Volgens mij heb jij de hele avond niks anders gedaan

ha ha :-p daar heb je gelijk in :-) maar de laatste 2 uurtjes danste ook iedereen om me heen. Dat maakt het nog veel leuker!
Ik heb het heeeeeerlijk naar mijn zin gehad :bounce: :bounce: helaas MOEST ik mee naar huis dus heb het einde niet mogen meemaken :(
zo, ook weer wakker.. zit nog steeds vol van dit feest! :D

Uitspraak van Quick op zondag 15 februari 2009 om 14:44:
Foto's van sebas

:respect:
Uitspraak van Cicatrix op zondag 15 februari 2009 om 15:26:
ook weer wakker

nu pas?? ;)

Ik ook alweer een uurtje.

En ja, t was mooi :9

Gezellige foto's allemaal met dat rood, en al die blije gezichten (y)
Uitspraak van bloesem op zondag 15 februari 2009 om 15:27:
nu pas??

ging pas om 12:00 er in ;)
Uitspraak van Quick op zondag 15 februari 2009 om 12:29:
Was dus de zaal die zo rook

En Werner.
waar was Da Silva trouwens? :o

miste hem ook al :)
mja, heb 'm bij binnenkomst wel gezien.. maar daarna?

Werkzaam bij Create events
Artiest {SHOWLIST artist 140061, 478}
Zo ben weer thuis.
best een eind lopen naar delft!

:D
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 14:15:
best een eind kruipen naar delft!

:o

:lol:
Best weining na-pret. :(

Heeft er iemand nog vids gemaakt? Komen er setjes online?
Uitspraak van Quick op dinsdag 17 februari 2009 om 19:57:
Heeft er iemand nog vids gemaakt? Komen er setjes online?

Ja, de setjes komen on-line... Die van Stoneface & Terminal en Lemon & Einar K worden eerst gechecked door de mannen zelf.

Die van Justin en mij zal al snel on-line staan.

En de foto's zijn nu te vinden op onze website....

Have fun!
Klik me een ongeluk op de gallery maarre geen foto's hoor :s
Uitspraak van =Peter= op dinsdag 17 februari 2009 om 20:06:
Ja, de setjes komen on-line... Die van Stoneface & Terminal en Lemon & Einar K worden eerst gechecked door de mannen zelf.

Die van Justin en mij zal al snel on-line staan.

Have fun!

:cheer::cheer:

Thanx.
Uitspraak van =Peter= op dinsdag 17 februari 2009 om 20:06:

Ze zijn weer heerlijk Cobie! :yes:

:woep:
Uitspraak van anjunian op dinsdag 17 februari 2009 om 20:20:
Klik me een ongeluk op de gallery maarre geen foto's hoor :s

Nou.... moet het toch doen hoor. Is je browser wel inorde?

Nog meer mensen die dit probleem hebben?
laatste aanpassing

Uitspraak van =Peter= op dinsdag 17 februari 2009 om 20:38:
Nog meer mensen die dit probleem hebben?

Zie ze ook gewoon hoor met IE7. :D
Nou dan zal het er wel aan liggen dat ik IE6 heb ben een beetje huiverig up te graden naar IE7.
Schijnt dat je computer er trager van wordt en nog wat andere dingen waarvan ik zeg ik blijf maar bij het vertrouwde.
Dan zou ik Firefox installeren. Geen Windows bagger en een lekkere snelle browser die nog eens beter beveiligd is tegen allerlei security lekken.
Leuke foto's Peter :-) ik heb thuis een Mac en met Safari werkt het prima...
laatste aanpassing
Uitspraak van thedancer op woensdag 18 februari 2009 om 13:41:
met Safari werkt het prima...

een Safari-jus zeker :9
En inmiddels staat de eerste set van afgelopen zaterdag online op de Tranceformer website.

Have fun!
Komt met een heerlijke 1,8 MB/sec binnengedenderd! Joepie!! :woep:

Ik zal voor de liefhebbers even de tracklist posten:

Pedro Sombra:
01. Blake Jarrell pres. Thrasher - Hosoi (Original)
02. Rowald Steyn - Revolution
03. Andrew Bennett - Shine!
Just D:
04. William Orbit - Adagio For Strings (JJE Bootleg)
05. Diffrent Gear vs Sia - Drink To Get Druk (Diffrent Gear Remix)
06. Accadia - Into The Dawn (Club Mix)
Pedro Sombra:
07. Probspot - Stalker
08. Max Graham - Turkish Delight
09. John Dahlback - Pyramid
Just D:
10. Sied van Riel - Rush
11. Carl B. - Fall out
12. Starchaser feat. LO-FI Sugar - So High (Martin Roth Remix)
Pedro Sombra:
13. Mr. Sam feat. clAud9 - Cygnes
14. Michael de Kooker - Palmtrees
15. D:Folt feat. Marcie - I Come Running (tyDi Dub Mix)
Just D:
16. Timmy & Tommy - Full Tiltin (JOC Mix)
17. Carl Resoort - Into the night (Gabriel & Dresden 4 Deep Remix)
18. ID - ID
Pedro Sombra:
19. Tegan & Sara - Back In Your Head (Tiesto Remix)
20. Dash Berlin with Cerf, Mitiska & Jaren - Man On The Run (Original Vocal Mix)
Net ingelogd met het password van Ireentje :p en downloaden die set :d

Veel lekkere nrs gehoord dus ik ga zo lekker genieten :cheer::cheer:
Moet gewoon aan de studie :( maar met een muziek wordt het toch nog leuk. :)
laatste aanpassing