| Betreft: | evenement: Houseqlassics, zaterdag 8 november 2008 om 22:00 |
je bent blij dat je een excuus hebt gevonden om je vakantie ter sprake te brengen
maar is het zo saai in thailand dat je op pf zit?
lekkere bijdrage jp
De schuldige dat het feest kut werd is de Prophet net zoals vorig jaar kwam ie weer met z'n hardstyle mixen en begint om 11 uur te knallen als of hij de laaste dj is.
wat een kut feest ! ben net terug ! als ik 10 classics/oldskool platen heb gehoord is het veel !
De schuldige dat het feest kut werd is de Prophet net zoals vorig jaar kwam ie weer met z'n hardstyle mixen en begint om 11 uur te knallen als of hij de laaste dj is. er was dus 0,0 opbouw in de avond want iedereen zat op de rand van het hardste( de early rave) en dat al om 12 uur !
nou ja hardstyle op houseqlassics is net als melk in je koffie doen, dat kan gewoon niet!
mensen die altijd zeiken over de muziek en hoe vaak een nummer is gedraaid moeten hun schrijfblok en pen diep in hun anus douwen, zeik toch niet zo mierenneukers.
Feesie maak je zelf met je gappies
nou ja hardstyle op houseqlassics is net als melk in je koffie doen, dat kan gewoon niet!
e moet niet zo zeiken en doe je dat wel moet je volgend jaar lekker niet meer komen
ach gast ik weet niet waar je het over hebt, maar dat zal vast komen omdat ik gewoon gezellig aan het doen ben enz en niet specifiek op de muziek let, je moet niet zo zeiken en doe je dat wel moet je volgend jaar lekker niet meer komen
ach gast ik weet niet waar je het over hebt, maar dat zal vast komen omdat ik gewoon gezellig aan het doen ben enz en niet specifiek op de muziek let, je moet niet zo zeiken en doe je dat wel moet je volgend jaar lekker niet meer komen
Ik ben niet eens geweest en als dat wel zo was zou ik me ook zeker kunnen vermaken
voor zover dat al niet zo is
wie? ik maak hem dood!
lekker je bek houwe debieltje
ikke wel
heb overigens geen hardstyle gehoord
![[img width=354 height=354]http://cas.spijkers.easybookings.nl/files/photo/divers%20amusement/cas_spijkers.jpg[/img]](http://cas.spijkers.easybookings.nl/files/photo/divers%20amusement/cas_spijkers.jpg)
![[img width=604 height=560]http://www.zuivelonline.nl/images/module_files/kokkies/mixer-groot.jpg[/img]](http://www.zuivelonline.nl/images/module_files/kokkies/mixer-groot.jpg)
een veel te veel volk in de HMH,
Veel te veel knokpartijen...slechte sfeer...
Vond wel dat ze wel een beetje erg vroeg volgas gingen, was idd weinig opbouw.
De schuldige dat het feest kut werd is de Prophet net zoals vorig jaar kwam ie weer met z'n hardstyle mixen en begint om 11 uur te knallen als of hij de laaste dj is. er was dus 0,0 opbouw in de avond want iedereen zat op de rand van het hardste( de early rave) en dat al om 12 uur !
Waar waren de houseclassics? Heb ze niet gehoord.
best met de classics en de Prophet hoefde dat alleen maar door te zetten. Helaas deed ie dat niet!
Waar waren de houseclassics? Heb ze niet gehoord
Godtering wat een gelul weer hier
mensen die altijd zeiken over de muziek en hoe vaak een nummer is gedraaid moeten hun schrijfblok en pen diep in hun anus douwen, zeik toch niet zo mierenneukers.
ik vond het bagger...Veel te veel knokpartijen...slechte sfeer...een veel te veel volk in de HMH, muziek vond ik middelmatig (maar ik weet dat je voor zo een muziek moet zijn )
Q-Dance heeft me voor de 2e keer laten stikken
echt de slechtste editie sinds jaren.. werd echt zo slecht gedraaid..
vooral de prophet met al zn remakes en flamman die er echt een potje van maakte.. toen thrillseeka langskwam zijn we maar snel weggegaan..
niemand ging ook uit zn dak was echt een dooie boel, gelukkig nog wel een gezellige nacht gehad met een hoop mensen en de aankleding was wel weer top
De lijn naar hard en snel was gezet!
Er waren meer tickets verkocht dan dat er mensen in de HMH konden
Ik weet niet hoor, maar wat de Prophet draaide was gewoon gruwelijke dikke early rave!
....ik denk dat je het maar moet zien als old style van hardcore van 94-95
wees blij dat we hier kunnen feesten kunnen de mensen in afrika nie zeggen
Moet je voortaaan maar wegblijven
Was ouderwets gezellig en er werd lekker gedraaid.
Ik weet niet hoor, maar wat de Prophet draaide was gewoon gruwelijke dikke early rave!
de mensen uit afrika hadden ook gefeest, de regendans, wat een kut weer op de terugweg
duw jij je nog de neus maar eens vol !
nee de zaal was dit jaar kleiner, zeker 1/3 dat was me op gevallen omdat er nu deuren aan de zijkant nu achter het podium uitkwamen .
de mensen uit afrika hadden ook gefeest, de regendans, wat een kut weer op de terugweg
duw jij je nog de neus maar eens vol !
nee er waren geen party people die kwamen de OLD SKOOL !
zeker 1/3 dat was me op gevallen omdat er nu deuren aan de zijkant nu achter het podium uitkwamen .
kut feest trouwens
mooi feest
dik feessie PUNT !
Ik vond wederom SUPER Feestje
k vond het bagger...Veel te veel knokpartijen...slechte sfeer...een veel te veel volk in de HMH, muziek vond ik middelmatig (maar ik weet dat je voor zo een muziek moet zijn)
Q-Dance heeft me voor de 2e keer laten stikken
Viel wel mee toch?
Er waren meer tickets verkocht dan dat er mensen in de HMH konden
Uitspraak van Thijs-Beatz op zondag 9 november 2008 om 10:29:
Niet gezien / heb ik niet zo beleefd
Heb je geluk...heb er middenin gezeten
Baggerfeest éérste klas!
Ze doen de naam houseclassiqs geen eer meer aan. Als je al vanaf 1 uur zo gaat lopen knallen..
Geen HQ meer voor mij.
heerlijk welles nietes hier vandaag op flock
Hoppa gas er op
Heb geen minut stil gestaan volgend mij
De meeste mensen die ik heb gesproken (en dan zijn er best wel wat ) die vonden het een super vet feest.
ik was er ook niet, maar mijn wederhelft wel
Gisteren goeie classics, lekkere oldskool en gruwelijk mooie early rave door de speakers horen knallen. Dit was mijn 10e HQ en was duidelijk 1 van de betere edities
Uitspraak van Raluuuuuuuuf !op zondag 9 november 2008 om 06:21:
Hele,aal mee eens! Sloeg echt nergens op wat hij deed Norman die voor hem draaide deed goed z'n best met de classics en de Prophet hoefde dat alleen maar door te zetten. Helaas deed ie dat niet!
Hij heeft het feest echt helemaal stuk gedraaid!!
ik heet jp hoor, geen lama, dankje wel pik
echt de slechtste editie sinds jaren.. werd echt zo slecht gedraaid..
SLECHT, SLECHT, SLECHT....
Q-dance ga je schamen, wat word de house liefhebber hier teleurgesteld.
Ze doen de naam houseclassiqs geen eer meer aan.
Heb gelukkig nix van vechten gezien
2de zaal aanfluiting
maar misschien vergeten we ook dat meer en meer nummers bij de classics gaan horen.
Ouwehoeren was gezellig pik!
paar opstootjes gezien
Gisteren goeie classics, lekkere oldskool en gruwelijk mooie early rave door de speakers horen knallen. Dit was mijn 10e HQ en was duidelijk 1 van de betere edities.
iid geen "house" maar ja... Prima vermaakt verslagje gemaakt
Gisteren goeie classics, lekkere oldskool en gruwelijk mooie early rave door de speakers horen knallen.
Op de terugweg verdomme 3,5 uur bezig geweest om van HMH in Nijmegen te komen.
Niks van meegemaakt
Wie gaat er dan ook met de trein?
Er hadden nog wel 2 mensen met ons mee gekunnen..
heb je geen zee? is veel gezonder
wel kut trouwens
janneke wil weten waar in thailand je ergens zit
Ben je Joran al tegen gekomen?
SLECHT, SLECHT, SLECHT....
Q-dance ga je schamen
maar als hij dan op den duur Hardstyle remixen van House Of God, Pullover en Something For Your Mind achter elkaar draait, dan heb ik daar toch mijn bedenkingen bij, en helaas bleef het niet bij dat drieluik
als hij dan op den duur Hardstyle remixen van House Of God, Pullover en Something For Your Mind achter elkaar draait, dan heb ik daar toch mijn bedenkingen bij,
Maar tegelijk dacht ik wel aan de oldschool-liefhebbers die dit vast niet zo leuk vonden...
Wat me wel opviel was dat het al vroeg op de avond vrij druk was,
ik ging vroeg
Iemand enig idee welk bedrijf heeft lopen filmen ?
Laatste paar uurtjes stonden we lekker vooraan te knallen... maar toen ik ff naar achter liep was het al aardig leeggelopen
Niet iederen hoor
We tikten die gast aan om op de foto te gaan, bleek het een filmcamera te zijn.... dus toen moesten we maar weer dansen
Doe ik ook zeker, is er weer een kaartje over voor een volgesnoven jonkie wat niet weet wat een echt classic is!
01:00 - 02:00 Lady Dana
http://uploaded.to/?id=0j5tns
http://www.megaupload.com/?d=8RBJFPSU
http://rapidshare.com/files/162139228/04.Lady_Dana_-_Houseqlassics__08-11-2008_Dr3amcatch3r.mp3
ik ook zeker, is er weer een kaartje over voor een volgesnoven jonkie wat niet weet wat een echt classic is!
he meid ga lekker janken
een volgesnoven jonkie
Die oude knorrepotten kunnen voortaan beter thuisblijven volgens mij (dan heb ik het niet over allemaal)
voor een volgesnoven jonkie wat niet weet wat een echt classic is!
maar ben wel een van de weinige geweest die tot t einde volop door is wezen rossen!
Nou extreem wil ik het niet noemen, maar leuk is anders
Ach fuck it, we zien het wel... leuk voor de kleinkinders later
begonnen wel heel snel hard te draaien was er 1 uur en heb geen house gehoord..
he meid ga lekker janken
iedereen goed naar de kenker
Als ik al;le reacties zo lees zijn veel te veel met een (eigen)verwachtingspatroon erheen gegaan.
Je mag misschien wel wat verwachten. Maar zelf ga ik altijd zo blanco mogelijk naar een feest (geen verwachtingen)
Dan heb je vaker een geweldige nacht.
op onze plek ging het weer heerlijk los
baal er flink van dat ik kon en toch niet gewoon ben gegaan!
for het altijd fijne houseqlassics!
En dan the prophet die om 1 uur al hardstyle draait...
Mokumse feesie
Ik ging vroeger? niet graag naar houseqlassics omdat 4 jr geleden er altijd tot 4 uur zelfs classics werden gedraaid
Cee
Whehe tja was kwijt weg
Beste feest van het jaar altijd mede door de vele bekenden
Zag het aan je
Had er ook last van.
Nu nog, trouwens
jullie waren goed vertegenwoordigd
gezellig
Ik ook wel
Wij waren nog ff doorgegaan naar een of andere crappy bunker bij ndsm. Wat een zooitje zeg
Dat was ook de reden dat ik niet meer ging. Toen vermaakte ik me de laatste uren het meeste en had dan door die paar uurtjes een super avondje,
volgens mij heeft q het dan toch goed begrepen om eerder met early te beginnen beneden
Heb er dit weekend een feesie van me zwager, alleen maar oldschool
CJ bolland
he meid ga lekker janken
Kef!! ff dimmen tegen Lies he
Heb eigenlijk helemaal niet gelet op wat er gedraaid werd Kwamen ook pas laat binnen en zijn weer op tijd weggegaan. In die paar uur dat ik binnen ben geweest heb ik me goed vermaakt
ik hoorde dat ajax hoolies zich weer hebben misdragen
kunnen we geen slotje krijgen op deze topic conclusie kutste feest van het jaar, (dacht eerst dat sensation het was was)
ze snel mogelijk vergeten, en nooit meer over hebben !
blijf jij voortaan maar wara je vandaan komt reserve Belg
Doe ik ook zeker, is er weer een kaartje over voor een volgesnoven jonkie wat niet weet wat een echt classic is
Wou net zeggen, alsof de knorrepotten alleen oud zijn, valt best mee. Snap dat gezeik niet echt, boeiend alsof ik nu de hele week moet gaan lopen janken omdat ik 40 euro moest betalen en géén classics heb gehoord.
Ben blij dat mensen zich nog de moeite doen voor na een feest te komen, anders stond jij ook maar alleen in de HMH
het is me nog te lastig om te reageren op die belgen opmerking
zat ik eerder te lullen over de vele bekertjes die door de zaal vlogen
Altijd uitverkocht
Snap ik daar zijn ze net zo intelligent als Belgjes
is onzin hq is pas de laaste 2 jaar uitverkocht, maar dat komt omdat de party nog maar 1x in het jaar is ipv 2x per jaar ! zie je ook hoe vaak je daar bent geweest
is onzin hq is pas de laaste 2 jaar uitverkocht, maar dat komt omdat de party nog maar 1x in het jaar is ipv 2x per jaar ! zie je ook hoe vaak je daar bent geweest !
van al het freaken
zou zeggen draai ze nog lekker af !
is onzin hq is pas de laaste 2 jaar uitverkocht, maar dat komt omdat de party nog maar 1x in het jaar is ipv 2x per jaar ! zie je ook hoe vaak je daar bent geweest
Ben blij dat mensen zich nog de moeite doen voor na een feest te komen, anders stond jij ook maar alleen in de HMH
gelukkig hebben wij het wel gezellig gehad
Ja precies , voor de rest ken het me allemaal geen reet schelen wat anderen denken. Het is toch iedere keer wat, tuurlijk het ene feest is niet zo goed als het andere feest, maar als alles hetzelfde zou zijn dan was de lol er steeds ook weer snel af. Hou wel van een beetje variatie, al wordt er wellicht vooraf iets anders 'voorgesteld' qua muziek/sfeer. Het ligt juist aan de mensen hoe dit wordt neergezet, ná een feest. De één loopt te zeiken over de prijs, de ander over de vloer, de ander over bier, volgende over volk en blabla. Kan mij het rotten tyf lekker op ofzo, blijf dan lekker thuis ofzo je wijf irriteren.
Prophet: Aardig lef om hardstyle te gaan draaien, prutser....
En wat was er met het geluid aan de hand?? Echt tot een uurtje of 4 was het niet zoals het hoort te zijn in de HMH...... te zacht op veel momenten, en teveel bass waardoor het vaak niet meer zuiver klonk .....
Digital Boy: Zulke fijne platen draaien, maar allemaal een paar bpm te langzaam, doodzonde
Het concept HouseQlassics is muzikaal gewoon totaal verneukt de afgelopen edities, klaar.
Kan me heus wel vermaken op zo'n feest als de dj's zich niet aan de
opdracht gehouden hebben jwt.
Om teleurstellende buien zoals bij Thrillogy te vorkomen zonder verwachtingen naar binnen gegaan en dat hielp
triest
Up voor :jankeng:
n NL ben je een zeikerd als je een mening over iets hebt en kritisch bent hihi
Eigenlijk vond ik het gewoon kut, omdat er te weinig bap was
Wat een gemekker.. als ik op een feest ben geweest wat ik kut vond, dan zeg ik dat ik het kut vond, en dan ga ik de volgende keer gewoon niet meer. Klaar
Ik vond het kut, en ik ga niet meer, zo goed
(hoe heette die lelijke kale gast met een geitensik en rood haar ook alweeR?)
Aankomende zaterdag
Op 15-11-2008 Word in amsterdam(noord) Op een unieke lokatie een Oldschool feest gegeven, door de luitjes van Wappie Produktions!
Kleine introductie van de mensen achter wappie Produktions.
IN 1997/98 GAVEN WIJ OLDSTYLE FEESTJES IN HET HERENHUIS(CLUB 114) EN EEN AANTAL ANDERE LOKATIES.DE LAATSE PAAR KEER DEDEN WIJ DAT SAMEN MET "WAX" DE ORGANISATIE VAN MISS WENDY EN ALEX(SUBTOPIA).
EEN VOOR DIE TIJD APART CONCEPT ER WERDEN NOG MAAR WEINIG OLDSCHOOL FEESTEN GEORGANISEERD.
NU 10 JAAR LATER HEBBEN FAAB, SNOEK EN MELCHIOR BESLOTEN OM OPNIEUW TE KOMEN MET EEN WAPPIEPRODUKTIONS PARTY.
Dwaal je al weer een tijd op de oldschool party's, & je hoort toch maar steeds weer niet, wat je juist wilt horen!?
check dan deze link> http://wappieparty.hyves.nl/
Meld je aan!
of kijk even rond?
nodig ook al je vrienden uit om zich aan te melden!
check dan deze link> http://wappieparty.hyves.nl/
Op 15-11-2008 Word in amsterdam(noord)
ziet er kwa line-up iig beter uit als HQ..
Uitspraak van Pea-nut op dinsdag 11 november 2008 om 08:33:
Digital Boy: Zulke fijne platen draaien, maar allemaal een paar bpm te langzaam, doodzonde
Juist niet man. Eindelijk weer eens een Dj die de platen draait op de bpm waarvoor ze gemaakt zijn. Helemaal top!!!
Geloof mij, Poltergeist en OK, Allright horen echt wel sneller te zijn als hij ze draaide..... net als 80% van de rest van zijn set
Zeer goed vermaakt...dat wel, leuke locatie en mooie mensen. Idd weinig house gehoord wel jammer, eerste uurtjes early wou nog wel maar dat laatste uurtje van de Viper om van te kotsen gewoon, met zn meezing hitjesparade Bah. Maar herhaal het nog ff een keer, zeer goed vermaakt dat wel
HouseQlassics is ontstaan uit het concept '91-'92
01:00 - 02:00 Lady Dana
Nogmaals alle zeikerds blijf lekker thuis volgend jaar
begin van buzz fuzz
Eigenlijk vond ik het gewoon kut, omdat er te weinig bap was
Hij draaide heel veel Oldschool tracks in een nieuw Hardstyle jasje.
Dana draaide juist het orgineelste van de hele avond
HERENHUIS(CLUB 114)
Dana was
De goeie oude tijd van club 114 zucht
Ik gooi hem vanavond wel even op megaupload
Bah nu weer heel lang wachten op de volgende HQ
Lady Dana & Pavo - Live At HouseQlassics
http://www.megaupload.com/?d=0G1K1VL0
op onze plek ging het weer heerlijk los, iedereen goed naar de kenker.
alhoewel die wel meer "foutjes" maakt.
Ik heb volgens mij 1 houseclassics meegemaakt toen alleen het laatste half uurtje hard ging.. De andere edities gingen altijd rond 3 uur over in earlyrave..
Altijd weer dat tuig op die feesten.. Word je doodziek van ...
schijtziek
spraak van Gestichtskind op donderdag 13 november 2008 om 23:08:
Altijd weer dat tuig op die feesten.. Word je doodziek van ...
schijtziek
Zoeken
Is die set al terug te vinden? Vond hem zaterdag erg lekker!
Op musicincontrol doet ie het nie
Zoeken
Ik heb hem hem maar je krijgt het niet
lekker puh
of betalen ouwe
voor de techno qlassics dan,
Mensen blijven maar zeuren dat er geen echte houseclassics gedraaid worden, maar dat is al jaren zo. Ik ben ongeveer 10 keer geweest... Nou in 2003 nam ik is een stel vrienden mee die voor het eerst een keertje een feest wilde meemaken. Om 1 uur ging Rob G al volgas. Het blijft zo dat houseclassics nooit een houseclassics feest is.. ALtijd draaien ze veel te vroeg earlyrave..
Ik heb volgens mij 1 houseclassics meegemaakt toen alleen het laatste half uurtje hard ging.. De andere edities gingen altijd rond 3 uur over in earlyrave..