Echt verschrikkelijk. Kutprogramma gesponseerd door het BVOM die de ene weggebruiker na de andere vet naaien.
Die gesprekjes ook, voor ingestudeerd en totaal inhoudsloos.
Nee, wegmisbruikers 1 grote poppenkast is het. Geef mij Blik op de weg maar.
vind het alleen leuk als iemand op de vlucht slaat.
Filmpjes van 1996
Wat mij altijd stoort bij dat programma, dat "als" verhaaltje altijd..
Stel je voor als er nu...
Wat nou als..
of de vraag ... je bent niet tot andwoorden verplicht ,,,maar wat mag ik als verklaring noteren. !!dat in gestudeerde nsb zinnetje
die presentator is ook zn reete likker met die van spee.bahhh
Zeg je dat nou omdat je zelf een snelle moter op je profielplaatje hebt staan?
Wegmisbruikers is gaaf
Ik wacht nog steeds tot ik zelf een keer op tv kom
wie heeft het weer gezien ?????????
gister ook weer van die rare snuiters ze keerden speciaal voor me. en ja hoor stop politie ik ree niet te hard had gordel om bla bla hun vragen weet u waar voor u moet stoppen ik heel onschuldig kijken en zei nee. nou meneer u voert verkeerde verlichting, ik stom verbaast ik zei ik voer overdag geen verlichting. ja wel hoor u heb stads lichten aan staan we werden verblind. dus ik schoot in de lach ik zei hebt u een vies raam dan? want overdag en verblind worden vind ik knap. toen vroegen ze naar me auto papieren dus ik gaf die vinden ze een vrijwaarding van de auto die ik heb dus helder licht vraagt mij van wie is die auto dus ik zei die is van mij natuurlijk hoe komt u aan het vrijwaringsbewijs dan dus ik schoot weer in de lach euhhhh misschien foutje van de garage houder die mij de wagen heeft verkocht ? die meneer ja maar weet u wel zekers dat die auto van u is ik zei van euhh betaal iedere maand de wegenbelasting van 124 euro dus euhhh JAH. oke nog prettige dag nog zou bijna vragen waar blijft me bekeuring
dan blijven ze ff langer achter persoon rijden... en wachten ze totdat die gene zn rijbewijs kwijd is . de flikkers./
---ja dat is een invordering zeggen ze dan ..bahhhhhhhhhh wat misselijk
Deze smoes komt ook honderd keer voorbij: "ik voelde me opgejaagd door jullie
laatst met die ouwe vent dat zijn hond een kussentje aant neuken was!
Altijd leuk
kijk je altyd naar het programma?
Nee niet altijd.. Maar als ik het kijk is het leuk!
Kijk je ook naar blik op de weg ??
Als het er is.. Of politie achtervolgingen --> das het mooist
wat heeft dat met van spee te maken ? hoe bedoel je dat ?
en de motor kaffer staat ook op internet !!! met mob genomen.
kenteken is 1 keer in beeld geweest van die auto !! en staat op internet
kijk je het ook altyd ???
kijken hoelang het programme op tv blijft!!
zekers!!
bahhhh...
hahhaha
dan blijven ze ff langer achter persoon rijden... en wachten ze totdat die gene zn rijbewijs kwijd is . de flikkers./
---ja dat is een invordering zeggen ze dan ..bahhhhhhhhhh wat misselijk
maar er was gelukkig geen camera bij !! polite mensen die een tv cacciere willen .want hun normale baan lukt niet.
dat kutttt zinnetje ,,, je bent niet tot andwoorden verplicht ,,maar waarom deed je dat ,,, bahhhhh .
die link snap ik niet zo ???
wat denk je, als ik zelf maar heel veel post, en elke keer maar een zin gebruik in een post word t vanzelf een succesvol topic?
Met een zwarte Golf III VR6 achter je gaan zitten pushen, op een provinciale weg, tot je 50 te hard rijdt, en dan ineens dat bordje STOP POLITIE aanzetten...
de nsbr s van politie
koos spee
met die presentator erbij
vind je het leuk ??
en het progamma is zelfs 3 keer in de week.
een sensatiebelust programma op een sensatie beluste kut zender met teveel reclame, slap ge-ouwehoer en blabla bla, en dan ook nog telkens die irritante bewegende balken in beeld voor de aankondiging van nog weer een programma.
Ik vind het een sensatiebelust programma op een sensatie beluste kut zender met teveel reclame, slap ge-ouwehoer en blabla bla, en dan ook nog telkens die irritante bewegende balken in beeld voor de aankondiging van nog weer een programma.
nee doe mij Blik op de weg maar, vind ik veel relaxter gemaakt.
Dit heeft niets met het programma te maken, maar meer met de omroep/zender die het uitzend. Wacht maar tot dat ze Blik op de weg naar bijvoorbeeld een RTL4 laten verkassen. Krijg je precies hetzelfde.
Niet dat ik dat overigens verwacht.
zoals die knakker met die krullen die met zn arm in diep in van spee zn hol zit.
zijn toch veel mensen die kijken dus
wat vinden jullie van het programma wegmisbruikers ?
leuk, kijk het regelmatig
nsb dienders
?? wat vind jij er leuk aan dan ?? nsb dienders die aan hun tv carriere willen werken ?
Is je wel eens opgevallen dat ze nooit helemaal in beeld zijn? alleen maar boven lichaam,
zie hier de reden