Ciro Ferrara zal naar alle waarschijnlijkheid vrijdagmiddag worden gepresenteerd als de nieuwe hoofdtrainer van Juventus voor komend seizoen. Volgens diverse Italiaanse media heeft ook Luciano Spalletti besloten niet in te gaan op de interesse van de club uit Turijn. De oefenmeester geeft de voorkeur aan een langer verblijf bij AS Roma.
(permanent verbannen)
Mirko Vucinic wil graag meedenken met zijn werkgever AS Roma. De Montenegrijnse spits is van plan te blijven bij de Italiaanse hoofdstedelingen. Wanneer een vertrek van de 25-jarige aanvaller echter helpt om Roma uit de financiële zorgen te krijgen, dan staat de goaltjesdief open voor een overgang naar een andere club.
“Ik ben gelukkig hier en wil twintig doelpunten gaan maken voor Roma aankomend seizoen”, aldus Vucinic tegenover La Gazetta dello Sport. “Maar als een vertrek nodig is om de huidige situatie van de club te verbeteren, dan ben ik bereid te doen wat nodig is om de club te helpen.”
Vucinic geniet voornamelijk interesse vanuit Engeland. Zo zouden Tottenham Hotspur, Manchester United en Liverpool de twaalfvoudig Montenegrijns international graag naar de Premier League halen. De voormalig speler van FK Sutjeska Nikši en US Lecce verlengde al eerder zijn contract tot medio 2013. “De belangstelling doet me goed; het geeft aan dat ik me heb ontwikkeld tot een speler van internationaal topniveau. Maar ik blijf”, liet de spits zich vorige week nog ontvallen.
liverpool heeft nog geen 24 uur nadat bekend werd dat Xabi Alonso de club verlaat voor een avontuur bij Real Madrid, al een opvolger gevonden. De Engelse grootmacht maakt woensdagavond op de eigen website bekend dat het met AS ROMA een akkoord heeft bereikt over de transfer van Italiaans international Alberto Aquilani.
liverpool
Jah las het, maar aquilani zelf ook rond?
Want vorig jaar wilde juve hem perse maar weigerde hij weg te gaan bij Roma
Hij is ook een echte Romanista....
Zou zonde zijn, maar Roma heeft nog niks verkocht dit jaar en dat moeten we wel elk jaar om een klein beetje gezond te blijven!
(permanent verbannen)
ik weet, maar hij totti en de rossi moeten blijven
kk liverpool
Maar weet jij of hijzelf ook rond is?
Maar liever elke jaar een speler moeten verkopen en wat minder zijn dan het hele eigen gezicht verliezen en in handen komen van een buitenlandse investeerder!
Liverpool heeft de vraagprijs van Roma geaccepteerd.
Ik geloof dat enkel Aquilani zelf nog akkoord moet gaan.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 augustus 2009 om 00:04: