Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 16:30:Gebrek aan respect, IQ of machogedrag?
Denk vooral de 1e twee
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 16:30:Geef je mening omtrent het niet kunnen communiceren met elkaar
'k Heb geen mening...dat durf ik niet, ben bang dat anderen me erop afrekenen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 12:43:heeft vooral te maken met de annonimiteit, iedereen zit achter zijn of haar pc-tje en dan is het allemaal wat makkelijker om eerder dingen te zeggen he
Over t algemeen genomen ook vrij laf, want van dik 80% weet je dat ze midden in je bek nooit hun scheur open zouden durven trekken... dusja...
Hoe stoer is het dan om sneller wat te zeggen op internet?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 13:09:'k Heb geen mening...dat durf ik niet, ben bang dat anderen me erop afrekenen
Whahahahaha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 13:05:Want je hebt toch te kampen met je vooroordelen.
zegt de 1 tegen de ander
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 13:20:Whahahahaha
Hier dat bedoel ik... word ik weer uitgelachen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 14:53:Hier dat bedoel ik... word ik weer uitgelachen
Je verdiend het
Uitspraak van Bloodrayne op dinsdag 21 oktober 2008 om 14:55:mistroostige mensen
Kansloze paupers bedoel je dus?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 13:05:Jij bent echt zo'n mannetje waar ik op doelde.
Probeeerd met lompe botte opmerkingen mensen onderuit te halen.
Om dan zogenaamd; ik denk op vooral vrouwen indruk te kunnen maken.
En of ik thuis wat te vertellen hebt doet niet terzake.
Ben trouwens vrijgezel; maar dat had jij natuurlijk niet van mij verwacht.
Want je hebt toch te kampen met je vooroordelen.
boehoehoe.. moet je een zakdoekje ? valt allemaal niet mee he in de grotenmensenwereld..
maar maak je geen zorgen joh.. over een jaar over 50 ben je zo seniel als een deur. dan maak je je nergens meer druk over
... nou als ik met bovenstaande stoere uitspraak geen chikkie gehosseld heb hier op pf dan weet ik het niet meer..
Uitspraak van Bloodrayne op dinsdag 21 oktober 2008 om 14:55:ja paryflock is ook echt een praatgroep voor mistroostige mensen
Dus een soort Blijf Van Mijn Lijf Huis.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 14:58:Kansloze paupers bedoel je dus?
1 pot nat
Uitspraak van Bloodrayne op dinsdag 21 oktober 2008 om 14:55:arme booya
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 14:56:Je verdiend het
Geef dan in elk geval ook gelijk de treintijden door, dan weet ik hoelaat ik moet springen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 15:07:Njah.. kost me weer 4 jaar GGZ
nee toch
ik heb er nog 8 tegoed
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 15:07:Geef dan in elk geval ook gelijk de treintijden door, dan weet ik hoelaat ik moet springen
neuh...ben je veels te leuk voor
Uitspraak van Bloodrayne op dinsdag 21 oktober 2008 om 15:14:ik heb er nog 8 tegoed
mag ik er dan 4 van jou gebruiken?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 15:20:neuh...ben je veels te leuk voor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 16:13:mag ik er dan 4 van jou gebruiken? eerlijk delen?
tuurlijk
dan ben ik ook weer van die 4 af
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 16:13:knap oordeel zo snel
Misschien 'kennen' we elkaar al veel langer dan je denkt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 14:58:nou als ik met bovenstaande stoere uitspraak geen chikkie gehosseld heb hier op pf dan weet ik het niet meer..
Een chikkie misschien wel.
Maw een onenight stand.
Maar een leuke dame waar je ook normaal mee kan communiceren.
Ik denk dat die daar niet intrappen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 16:36:ik zou nog serieuzer reageren
Ach mattie.
Jij serieus reageren.
Al doe jij je best.
Je bent bij voorbaat al kansloos.
Je bent gewoon een 2de keus circus artiest.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 16:48:mattie.
ben je matti niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 16:48:Jij serieus reageren.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 16:48:Je bent bij voorbaat al kansloos.
ik vind jou ook lief
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 16:48:Je bent gewoon een 2de keus circus artiest.
dus je wilt geen ballon?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 16:48:Ach mattie.
Jij serieus reageren.
Al doe jij je best.
Je bent bij voorbaat al kansloos.
Je bent gewoon een 2de keus circus artiest.
hou het straat he swa
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 16:21:Misschien 'kennen' we elkaar al veel langer dan je denkt
Ik DENK het niet
anders was er vast wel een belletje gaan rinkelen
So just ring my bell
Uitspraak van Bloodrayne op dinsdag 21 oktober 2008 om 16:16:tuurlijk
dan ben ik ook weer van die 4 af haha
asteblieft!
Kijk, give a little take a little
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 17:13:Kijk, give a little take a little zo simpel kan het zijn
Natuurlijk eerst interesse tonen.
Daarna kan je altijd nog laten blijken dat je een egte vent ben.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 oktober 2008 om 19:01:wat een rukker die TO
Ja ik ruk wel eens.
Moet kunnen toch?
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 16:30:Geef je mening omtrent het niet kunnen communiceren met elkaar.
zo is flock, als je ze op straat tegen komt herken je ze niet eens
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 12:20:Ach, het voordeel is toch wel dat dat soort gasten elke dag van hun leven in die spiegel kijken en beseffen hoe kansloos ze eigenlijk zijn Wat is dan makkelijker dan al je frustraties in je leven op Partyflock te uiten. Ga lekker je ouders pesten, want die hebben je verziekt
Vind dit ook wel de kant van respectlozemachogedrag uit gaan hoor.En natuurlijk ga lekker je ouders pesten die ouders zijn zo blij met PF
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 oktober 2008 om 21:07:hallo, ik ben al 32 hoor