Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 16:30:Gebrek aan respect, IQ of machogedrag?
Combinatie van die 3 in mijn geval.
En ook gewoon een algeheel manco om normaal te communiceren.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 16:30:Vooral de mannen hebben daar een handje van.
zullen we lesbisch worden dan
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 16:30:Gebrek aan respect, IQ of machogedrag?
Denk alle 3.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 16:59:Als je serieus wilt communiceren zit je hier gewoon verkeerd...En dat heeft niks met IQ of machogedrag te maken, maar met het het feit dat mensen hier een lang-leve-de-lol mentaliteit hebben...
JUIST en nu kun je langzaam in de grond zakken met je pruts topic.
ik heb dan helaas een gebrek aan machogedrag
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 17:21:JUIST en nu kun je langzaam in de grond zakken met je pruts topic.
Hey wacht effe.
Dat vindt jij.
Dat is 1 mening.
En het is geen poll dus sorry.
Ik begeef me niet op drijfzand.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 17:39:y wacht effe.
Dat vindt jij.
Dat is 1 mening.
dat is jouw mening ook
dus opknopeng deze toeppa
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 oktober 2008 om 18:47:je kan niet eens een naam verzinnen die een ander niet al verzonnen had dus beter ga je gewoon ff kijken of je een betere nickname uit dat erwtje van je kan persen
Jij komt nu over als een echte Partyflocker.
Zit je al lekker op de kast?
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 20:12:Jij komt nu over als een echte Partyflocker.
Zit je al lekker op de kast?
ja je hoorde me er vast op klimmen he?
wanneer kom je er eens uit?
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 oktober 2008 om 21:15:ja je hoorde me er vast op klimmen he?
wanneer kom je er eens uit?
Als je er van af komt.
Kom ik er uit.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 oktober 2008 om 22:24:nou oke dan steek ik die kutkast van je wel in de fik pootje
Ik heb 2 pootjes om mee te lopen kameraad.
Moet kunnen toch.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 22:27:Ik heb 2 pootjes om mee te lopen kameraad.
dus je zit met ze 3en in die kast?
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 oktober 2008 om 23:06:dus je zit met ze 3en in die kast?
Zeker gast het is 1 grote poppekast.
Net als Partyflock.
Tuurlijk is partyflock bij uitstek de plek om mensen af te zeiken en andersom je lekker te laten afzeiken 
Maar ik vind het wel van respect getuigen als je een topic dat iets meer serieus is gewoon lekker te skippen en naar een ander topic te gaan als het je niet zint. Dat je hier lekker zin hebt om mensen te kleineren en met de grond gelijk wil maken is prima, maar doe het dan op de topics waarbij niet zo'n serieuse ondertoon zit. Maar ja, das mijn mening
Maar ik vind het wel van respect getuigen als je een topic dat iets meer serieus is gewoon lekker te skippen en naar een ander topic te gaan als het je niet zint. Dat je hier lekker zin hebt om mensen te kleineren en met de grond gelijk wil maken is prima, maar doe het dan op de topics waarbij niet zo'n serieuse ondertoon zit. Maar ja, das mijn mening
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 16:30:Het valt me op dat bijna niemand normaal kan communiceren op Partyflock.
Vooral de mannen hebben daar een handje van.
Gebrek aan respect, IQ of machogedrag?
Geef je mening omtrent het niet kunnen communiceren met elkaar.laatste aanpassing 20 oktober 2008 16:50
Zijn 99% de mensen tot 16 jaar. De BrEeZaH-GeNeRaTiE.
Ik roep al jaren om een minimumleeftijd in te stellen hier.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 16:59:Als je serieus wilt communiceren zit je hier gewoon verkeerd...En dat heeft niks met IQ of machogedrag te maken, maar met het het feit dat mensen hier een lang-leve-de-lol mentaliteit hebben...
Idd.
En veel hersencellen zijn weggesnoven, geslikt of gerookt.
Ik stoor me er ook aan. Vooral wanneer iemand met een probleem naar voren komt en er eerst een wedloop komt wie ut topic het beste kan beledigen voordat er een serieuze reactie komt.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 01:41:Maar ik vind het wel van respect getuigen als je een topic dat iets meer serieus is gewoon lekker te skippen en naar een ander topic te gaan als het je niet zint.
Wat is respect waard op Partyflock?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 01:41:Dat je hier lekker zin hebt om mensen te kleineren en met de grond gelijk wil maken is prima, maar doe het dan op de topics waarbij niet zo'n serieuse ondertoon zit.
Daarover verschil ik met jou van mening.
Als iemand mij zonder redelijke argumenten probeerd af te branden.
Dan ben ik wel de persoon die zijn woordje klaar heeft.
En ook als vrouwen op een ordinaire manier voor schut worden gezet.
En veel hersencellen zijn weggesnoven, geslikt of gerookt.
Ach, het voordeel is toch wel dat dat soort gasten elke dag van hun leven in die spiegel kijken en beseffen hoe kansloos ze eigenlijk zijn
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 12:16:Als iemand mij zonder redelijke argumenten probeerd af te branden.
Dan ben ik wel de persoon die zijn woordje klaar heeft.
En ook als vrouwen op een ordinaire manier voor schut worden gezet.
Das waar, maar ik kan het wel beargumenteren
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 16:30:Het valt me op dat heel veel mensen niet normaal kunnen communiceren op Partyflock.
Vooral de mannen hebben daar een handje van.
Gebrek aan respect, IQ of machogedrag?
Geef je mening omtrent het niet kunnen communiceren met elkaar.
heeft vooral te maken met de annonimiteit, iedereen zit achter zijn of haar pc-tje en dan is het allemaal wat makkelijker om eerder dingen te zeggen he
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 16:34:Vind het wel knap dat jij in die 3 lange dagen dat je al lid bent dit heuglijke feit hebt geconstateerd
OT, ik ben een grote internet rel-held. maar das gewoon omdat ik thuis niks te vertellen heb.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 12:55:OT, ik ben een grote internet rel-held. maar das gewoon omdat ik thuis niks te vertellen heb.
Jij bent echt zo'n mannetje waar ik op doelde.
Probeeerd met lompe botte opmerkingen mensen onderuit te halen.
Om dan zogenaamd; ik denk op vooral vrouwen indruk te kunnen maken.
En of ik thuis wat te vertellen hebt doet niet terzake.
Ben trouwens vrijgezel; maar dat had jij natuurlijk niet van mij verwacht.
Want je hebt toch te kampen met je vooroordelen.