ben ik zo doorzichtig dan?
haha ik heb precies t zelfde doe nu ook rustig aan hoor ben natuurlijk hard aan t sparen voor thailand maar als ik terugkom ga ik ook wat minder feesten..
Hier ook hard aan het sparen hoor en hoewel we 2 inkomens hebben vliegt het werkelijk de deur uit,snap af en toe niet waar al het geld blijft,maargoed,we hebben een bepaald bedrag wat we gaan meenemen en weet zker dat we daar van over houden,maar wil dan ook nergens op bezuinigen als we daar zijn,dan wil ook alles kunnen doen waar we zin in hebben
straatverbod
flock
ben ik zo doorzichtig dan?
nou ik denk dat ik t allemaal net ga redden.. bij mij was t allemaal n beetje kortdag en kan nergens ff n bijbaantje vinden (zwart) gaat nergens meer over joh Mja ff hard sparen dan moet t goedkomen
en ik heb als voordeel dat zij stinkend rijk is mja zo ben ik eigenlijk niet
Jij flockt teveel
Je bent vrij simpel.. Misschien is dat het
Jij weet al een beetje wat alles kost daar ,dus ook wat je ongeveer kwijt bent
Maar wel balen dat je geen bijbaantje vinden kunt,je zou zeggen werk genoeg toch?
Ik weet nog wel een leuk bijbaantje voor je en nog lekker ook
Nee echt?
ow daarom zit je hier.. soort zoekt soort he
a t kost geen drol opzich maar op vakantie ga je niet zuinig lopen doen en ik wil gewoon genoeg meenemen
oeh vertel eens
ja maargoed daar ga ik nie op teren.. dat vind ik lullig
En bedankt he
Precies dat vind ik ook,kijk net waar we het van de week over hadden,zo'n leuk hutje aan het strand is knus en kost geen drol,zou het ook zo doen,maar als ik een keer op luxe wil,vind ik ook dat dat dan moet kunnen,zonder te hoeven te kijken of het nou wel of niet kan
Word gigolo
Nee dat zou ik ook niet kunnen en ach als je echt krap zit,kan je altijd jezelf nog aanbieden
ze zegt toch niks tegen jou
Ja daarom, krigj ook wel gewoon mn salaris daar maar dat jaag ik dr wel doorheen denk ik
a en dan ouwe klantjes krijgen van n jaar of ehhh 70
bij haar? zij mag wel gratis
teveel is n relatief begrip jongedame.. Weet je wat t betekend of moet ik t eff in kindertaal uitleggen?
ow daarom zit je hier.. soort zoekt soort he
Voelde mij wel aangesproken
Toe maar
Ben zelf ook erg benieuwd wat we kwijt zullen zijn daar
Tuurlijk niet,iets jonger,kan je nog een hoop van leren,let op
Maar of ze wil
Oh meneer heeft dus toch eindelijk de scheurkalender met elke dag een nieuw 'moeilijk' woord gekocht.. Ik zei toch dat je meteen slimmer over zou komen
Ja die aantrekkingskracht is niet kapot te krijgen
ik was vlede keer 2000 kwijt in 3 weken incl vliegticket
65?
nou die wil wel
Dan ga ik maar niet zeggen wat wij al aan de tickets alleen al kwijt zijn
Ga trouwen met haar,nu heb je een rijke dame aan de haak,hoppaaaaaaa pakken die handel,hoef je ook niet meer te werken
ik ben nu goedkoper uit dan vandezomer wel maar 100 euro maartoch..
nou voor t zelfde geld ben ik dr dalijk na 2 weken zat zit ik dr toch mooi mee
ja Voor sommigen van ons is er nog wel hoop Maar geeft nie hoor chiaar we nemen je gewoon zoals je bent.. je kan er ook niks aan doen dat je iq evenhoog is als je schoenmaat
die van jou niet op te krikken.. Ook niet na 5 liter baco
Met welke maatschappij vlieg jij?
Maakt toch niet uit,als je de poet maar binnen hebt
Jaloezie is een moederneuker..
die avond heeft indruk op je gemaakt hè.. Je kan d'r maar niet over ophouden
ik jaloers op joe? misschien als je n keer de jackpot wint
en ik heb als voordeel dat zij stinkend rijk is
mja zo ben ik eigenlijk niet
nou t heeft me meer n trauma bezorgt
euhh LTU vanuit dusseldorf
zie je dat vrouwen wel zo zijn
*zucht* ik wil al de hele tijd zoveel opmerkingen maken.. Waarom ben ik toch zo aardig en gedraag ik me weer
Die schijnt idd goedkoop te zijn ja,wij gaan met Eva Air,hebben dan ook nog evergreen de luxe stoelen genomen,dan betaal je 200 euries p.p meer voor,maar moet ook wel joh,mijn vriend houd het anders nooit uit met zijn lange benen,is 2 meter,dus niet de kleinste
nou dat vliegen is zowiezo n ramp met mij.. 12 uur lang ellende
naar thailand toe had ik n kater en 3 slaappillen in mn mik maar slapen ho maar
Dat is ook het enige waar ik tegenop zie,haaaat vliegen
Jeetje wat is er nodig om jou te vloeren dan
zo ik ook zeg.. dat gedraai de hele tijd en al die hazeslaapies
nou op de terugweg heb ik heerlijk geslapen na 5 dagen bangkok (lees 5 dagen dat meissie)
ppffff maar ben wel blij dat we nu wat meer beenruimte enzo hebben,misschien dat dit wat beter bevalt
Vies vies mannetje
mwoa bij mij is t meer dat die stoelen zo recht staan ik kan gewoon niet zittend slapen
niks vies aan toch?
hmm de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit heeft je vriend je toch veranderd??
en chiaar dat je de jackpot wint wilt nog nie zeggen dat ik dan met je zou trouwen hoor zou alleen dat geld wel willen hebben dan
Deze stoelen kunnen gelukkig wat schuiner gezet worden,ben benieuwd of ik dan kan slapen
Neee maar ga niet zeggen tegen jou lekker,lekker mannetje
En ik maar denken dat je me kent
Ik wil ook niet trouwen.. Innnerlijk doet me niets.. Het gaat me om je lichaam..
Met die grote poten van hem kan ie mij al nokkie slaan heeft ie geen hamer voor nodig
Hebben we hier een kots smily?
Whehehehe
ja beetje dan vanavond maar vroeg naar bed
lekker weekend gehad?
t lukt alleen nooit?
ik heb weinig gedaan.. kinderkamertje ging nie door, wordt voglende week! dus heb lekker gechillt! was lekker weer
Nee en als we een keer op tijd gaan,word het nog laat
Het was idd heerlijk weer,gisteren zelfs nog even lekker buiten gezeten op het werk,was heerlijk,zal dit plekje echt gaan missen,we zitten nml tijdelijk (een jaar) in een heel oud huis,midden in de bossen en gaan volgende maand weer terug naar onze oude locatie,die geheel verbouwd en aangepast is
vroeg naar bed laat slapen?
oh in de bossen is wel lekker! ben gister nog ff lekker de bossen ingegaan.. lekker wat van de natuur opgesnoven
zekr
He en vanavond niet vergeten te kijken naar dat programma he
Over gesproken,gisteren om 23.00 nog een docu gekeken over chrystal meth,pppffff heb al eerder er wat van gezien,maar dat is erg zeg
hoelaat komt dat want anders ka ik weer nie vroeg naar bed
ja heb ik ook weleens gezien idd lekker spulletje
20.30,dus dat valt mee he
Nou lekker hoor,maar niet heus,jeetje echt zooi dat,was btw ook heel erg in Thailand lieten ze zien,zowel wel de arbeider(konden ze lekker lang doorwerken) als bij de hoertjes,in 2003 zijn er 2000!!! van die verslaafden afgeschoten en niemand wist van iets