a rustig aan gedaan en joe?
Wat een bejaarden zijn we ook he ook rustig aan gedaan,zondag was het toch slecht weer,dus lekker wat dvdtjes gekeken
Morgen maar weer wat dingen gaan aanschaffen voor Thailand,moeten beiden een nieuw paspoort halen,ook nog steeds de vaccinatie halen,ook meteen maar even afspreken,tijd gaat nu hard
haha ja ik heb bangkok dangerous gekeken Wel gaaf, was n scene gefilmt in n club waar ik geweest ben
ja als t uitkomt gaan we ff meeten daar
nee in thailand natuurlijk
a hoor daar kan je ook gewoon alles krijgen hoor en n stuk goedkoper
Maar idd ja.. die thaien willen allemaal wit zijn Bruin is n teken van armoede he
Zou leuk zijn,maar volgens mij gaat dat niet lukken,je moet net in dezelfde omgeving zitten,je ging begin febr toch weer terug,dan zitten we net in Chang Mai denk ik
Dan haal ik het hier niet eens,mss 1 flesje voor begin en daar de rest dan maar halen
Nou dan zorg ik dat ik goed bruin word,vallen ze me ook niet lastig als toerist zijnde
a ik vlieg de 2e weer terug.. Maar heb nog geen flauw idee waar ik daarvoor zit! Misschien ga ik nie eens n route maken en zie ik daar wel lekker Begin gewoon in t zuiden en verder zie ik wel wat er op mn pad komt
zou wel n hoge factor nemen
whaha meot je eens opletten of ze je lastig vallen vooral in bangkok! you want tuk tuk? dfie blijven ook gewoon echt achter je aan lopen he
hoi ja heb t n beetje druk
en ik heb hoofdpijn
hoe is t?
lekker een ruime week vakantie
Maar je kan er nog om lachen
Is niet lekker hoofdpijn op je bolletje dan maar
Nou hou je niet verder op,maar was ook even benieuwd hoe het met jou ging