Partyflock

Forumonderwerp · 1029239
3 volgers · 10889x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Waar vind je ze nog, die echte gabbers?
Door al die trainingspakken en Nike's is de Londsdale en de kisten niet meer te vinden.
Als het nog even zo door gaat zal dit waardige en slimme volk nog uitgedreven woorden.
Dus heb je er eentje gespot (profiel, foto's) post het hier, en keep the core alive.
Only the die-hards wil keep standing strong :cheers:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 december 2008 om 18:48:
Echt wel, als je ergens van houd maar het niet laat zien, ben je toch geen 100 eerder 90 ofzo

veel mensen houden ook van neuken
maar dat zie je ook niet teminste...:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Echte gabbers die willen alleen maar hakkuh,
happy hardcore is voor alle zwakken
Sukkels die er bij willen horen,
zullen we stuk voor stuk opsporen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 december 2008 om 00:56:
Over 10 jaar heb je spijt van deze zin. Let maar op. :)

tssss

Uitspraak van best of both worlds op dinsdag 16 december 2008 om 13:46:
Sukkel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:11:
wat een gebitch hier... deze toepa is gewoon voor foto's om te lachen... zo kan het zomaar zijn dat de rechtse boii op deze pica gewoon een hele sympathieke, vredelievende, oude-oma's-meehelpen-met-overstekende, unicef sponsorende, studentenverenigingsvoorzitter op de uni is, maar dat boeit niet

Dat klopt ja,want hij komt uit Sassenheim,
en daar zijn ze allemaal vriendelijk,behulpzaam,betrouwbaar en ga zo maar door....

Waarschuw beheerder
[img width=170 height=113]https://album.partyflock.nl/40013186t.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Da's een ECHTE gabber ja :yes: Goed dat je hier even laat zien hoe het ook kan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 december 2008 om 19:46:
maarja 100% is nog niets

Ik heb toch eigenlijk geleerd dat 100% juist alles is.O:)

ja maar je vergeet de avond en nacht toe slag nog he ;)
overdag 100% hardcore
's avonds 150% hardcore
en 's nachts 250% hardcore

ja toch?
Waarschuw beheerder
er lopen nu teveel kneusen die denken hun poletieke mening te uiten. en weten niet eens waar over ze lulle . meelopers effect. de ausie (gausie ) tijd was leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HoNdA 1000RR MULTI GEK op zaterdag 27 december 2008 om 02:19:
er lopen nu teveel kneusen die denken hun poletieke mening te uiten. en weten niet eens waar over ze lulle . meelopers effect. de ausie (gausie ) tijd was leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!

das jou mening maarja merk ook dat er nogal veel mense rondlope wie met hun rechter handje zwaaien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 september 2008 om 22:15:
echte gabbers

Die willen alleen maar hakkuh

Waarschuw beheerder
donateur
Waar gaat het in godsnaam over in deze discussie.... wat is nou de definitie van een echte gabber dan? Iemand die met zijn verlepte kale kop in een bomber loopt, of iemand die nog met een staartje in zijn haar in een Aussie rond hakt?

Ik ben al 13 jaar die-hard hardcore liefhebber, maar heb mij nooit enigszins willen associëren met gabbers o.i.d. alhoewel ik wel op Nike Air Max loopt, maar dat is meer vanwege mijn smaak en het zitcomfort dan statussymbool of wat voor bullshit dan ook.

Hardcore zit van binnen, gabber lijk je van buiten :jaja:
Waarschuw beheerder
(Steph ziet niet in dat dit topic zo sarcastisch als de pest is bedoelt)
Waarschuw beheerder
Woepsefloeps verkeerde topic
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krauser op zondag 4 januari 2009 om 00:06:
(Steph ziet niet in dat dit topic zo sarcastisch als de pest is bedoelt)

:lol: Haha ja ik zie het nu idd, ik las de openingspost ff verkeerd joh :baco:

Maar goed, ik blijf bij mijn uitspraak, alleen is het niet helemaal gepast idd :P

PS: Sinds wanneer is de pest sarcastisch?:S;)

Waarschuw beheerder
[img width=720 height=480 cacheid=00104645002d14b415643ba31a026835e0]https://photo.partyflock.nl/images/127168/main/469197.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 3 januari 2009 om 23:52:
Hardcore zit van binnen

Waarschuw beheerder
Fuck al die meeloperij man. Ik snap niet waarom iedereen er opeens weer zo bij moet lopen, echt belachelijk. Net alsof je dat nodig hebt om van een muziekstijl te houden. En al die kids van 17 die nu opeens al die-hard gabber zijn. Wil wel eens zien of je dat over 5 jaar ook nog zo bent. En die terror gastjes zijn nog belachelijker, met kisten + bomberjack. Gewoon gejat van de skinheads..
En meestal staan ze nog niet eens open voor een andere elektronische stijl, alleen maar in hun eigen bekrompen wereldje leven ze.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van alugutel op zondag 4 januari 2009 om 21:37:
Fuck al die meeloperij man. Ik snap niet waarom iedereen er opeens weer zo bij moet lopen, echt belachelijk. Net alsof je dat nodig hebt om van een muziekstijl te houden. En al die kids van 17 die nu opeens al die-hard gabber zijn. Wil wel eens zien of je dat over 5 jaar ook nog zo bent. En die terror gastjes zijn nog belachelijker, met kisten + bomberjack. Gewoon gejat van de skinheads..
En meestal staan ze nog niet eens open voor een andere elektronische stijl, alleen maar in hun eigen bekrompen wereldje leven ze.

en meestal binnen 3jaar overgestapt naar de r&b xD

Waarschuw beheerder
Uitspraak van alugutel op zondag 4 januari 2009 om 21:37:

Iemand die het snapt (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lons&core :bounce: :woep: op vrijdag 24 oktober 2008 om 19:59:
begint hier meer op "wie laat de leipste drugskoppen foto's zien" topic te lijken, ipv discussie over gabber

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 oktober 2008 om 23:23:
Nou daar ben ik het volledig mee eens.
Ik vind het een kansloos topic, wat maakt het nou uit hoe iemand eruit ziet, wat hij/zij draagt, en hoe hij/zij zich gédraagd op feestjes.. En volgens mij staat er bij geen enkele foto: Ik vind mezelf een gabber.. Dus waar halen jullie die conclusies uit? Alleen omdat ze lonsdale/kisten etc. dragen? Als die mensen waar jullie zo hard om lachen nou van hardcore houden? Laat gewoon de mensen in hun waarde.. laat gewoon mensen op hun eigen manier van een feest genieten en ga lekker lol maken over iets anders

Uitspraak van lons&core :bounce: :woep: op donderdag 16 oktober 2008 om 19:11:
De topicopener weet volgens mij nog niet wat echte gabbers zijn , of dit topic is om weer te stangen.
Echte gabber zit van binnen en niet in je kleren, punt 1

Ik vind ten eerste deze berichtgeving al aangeven dat de topicopener niet weet waar die het over heeft!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 september 2008 om 22:15:
Dus heb je er eentje gespot (profiel, foto's) post het hier

In mijn ogen is het woord gabber ontstaan als "maatje" door dik en dun.
Dat dat gevoel meer aan de orde kwam door hardcoremusic is een feit.
Ik dacht vroeger ook toen ik jaar of 16 was dat een aussi en drugs daarbij hoorde.
Maar waar het echt om ging was maatjes zijn , er voor iemand zijn!!( leg dat maar eens vast op een foto!)
De liefde voor muziek, die je deelt. ( leg dat maar eens vast op een foto!)
En dat was helemaal niet gerelateerd aan kleding of hoe je er uit zag, dat kwam eigenlijk pas veel later.
Was je kaal dan was je een gabber, droeg je een aussi dan was je een gabber.
Maar juist iemand met een kale klets en een aussi kan juist geen gabber zijn omdat hij er niet is voor zijn maatjes, zijn pep niet deelde met de rest.

En dat wil niet zeggen dat ik nooit een aussi draag of nikies, dat is mijn smaak, dat is niet het gabber zijn!
Dat is uiterlijk vertoon en als je daar meer mee bezig bent als met je innerlijk dan moet je hier zeker foto's plaatsen en denken dat je gabber bent

Nee gabber zit voor mij van binnen.
Liefde voor muziek wat je deelt
de liefde voor elkaar
het er zijn voor elkaar
het over hebben voor elkaar

En omdat we dit vroeger samen wilden voelen en hardcoreliefhebbers toendertijd een groot eenheid was, is dat gekoppeld aan hardcore.Terwijl ik het gabbergevoel al had bij de oldschoolmusic.
Het "maatjes"zijn:D

Wat ik jammer vind is dat het woord "gabber "zo uit zijn verband is getrokken, zo gerelateerd aan andere dingen, merken etc etc dat men helemaal vergeten is waar het werkelijk om gaat.

Dat is voor mij GABBER!!!
Waarschuw beheerder
hahaha gabber gabber wat is gabber als je aus heb of lonsdale ? nee dus je bent gabber als je kan hakkuh ECHT Hakkuh kijk op die feesten hoe mongolig mensen staan te doen kan je nagaan hoe weinig echte gabbers er zijn !!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 14:11:
Uitspraak van classic girl op maandag 5 januari 2009 om 12:44:
blablabla

o, oke man

Wat ben je nou dom aan het lullen ze heeft fucking gelijk.
Zij weet waar ze over praat.

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Uitspraak van underground! op maandag 5 januari 2009 om 15:40:
nee dus je bent gabber als je kan hakkuh ECHT Hakkuh

Hakken is net zo zielig als jumpen. Dansjes oefenen voor de spiegel.(n)
Gewoon lekker geimproviseerd dansen. Dansen is een reactie op muziek die geheel vanzelf gaat, als je zoiets moet leren hou je helemaal niet van muziek.
Waarschuw beheerder
Daar ben ik het niet mee eens.
Hakkuh hoef je niet te leren.
Ik vind dat iedereen zijn eigek hak-stijl moet hebben.
Als je het net zoals dat zielige jump dansje gaat oefenen voor de spiegel dan is het idd. zielig.
Ik vind ook niet dat iedereen op een party moet gaan hakkuh.
Maar dat zou ik wel vet vinden.
Waarschuw beheerder
Ik vind het zelf gewoon mooi als iedereen in een zaal gewoon met elkaar losgaat en een feest bouwt.. het heet tog niet voor niets een feest..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThemcQ op maandag 5 januari 2009 om 17:45:
Ik vind het zelf gewoon mooi als iedereen in een zaal gewoon met elkaar losgaat en een feest bouwt.. het heet tog niet voor niets een feest..

En iedereen behandelt elkaar alsof het vrienden zijn.(y)
Dat is voor mij de definitie van 'gabber'. Iets wat ik ook bijna alleen op hardcorefeestjes merk. Bij normaal uitgaan is de sfeer vaak veel vijandiger.
Waarschuw beheerder
Echte gabbers (Y)
Waarschuw beheerder
Echte gabbers (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 17:47:
En iedereen behandelt elkaar alsof het vrienden zijn.
Dat is voor mij de definitie van 'gabber'. Iets wat ik ook bijna alleen op hardcorefeestjes merk. Bij normaal uitgaan is de sfeer vaak veel vijandiger.

(y) Zo hoort het.
Ik vind het jammer dat (nog) niet veel mensen van den nieuwe generatie dat door hebben.
Maar samen kunnen wij er wat aan doen.
Peace.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krauser op zondag 4 januari 2009 om 00:06:
(Jullie zien niet in dat dit topic zo sarcastisch als de pest is bedoelt)

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 22:07:
Jullie zien niet in dat dit topic zo sarcastisch als de pest is bedoelt)

Jammer!

Waarschuw beheerder
jij ook niet volgens mij... :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrizzoo op zaterdag 3 januari 2009 om 13:51:
Txring..

haha idd, wat een koppen :roflol:
Waarschuw beheerder
hmm doet t niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=300]https://partyflock.nl/images/user/270799_large.jpg[/img] ja een echte gabber joh :p betere heb juh niet

Waarschuw beheerder
Rude AWakening 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 16:53:
Hakken is net zo zielig als jumpen.

presies een echte kerel danst niet O:)
Waarschuw beheerder
Gabbers, lekker hakkuh dan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 13:46:
presies een echte kerel danst niet O:)

:no:
Dansen is cool.B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van the truth op vrijdag 19 september 2008 om 08:51:
Zelden zoveel lelijke mensen gezien al in dit topic!

zelden zoveel sukkels gezien die niet begrijpen dat het sarcasme er duimendik bovenop ligt hier :lol:

(y)