Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 september 2008 om 16:12:not done?!
Nee dank U..
Je weet nooit met hoeveel hij het doet.. lekkaa..
Uitspraak van actief op maandag 21 september 2009 om 14:01:Je weet nooit met hoeveel hij het doet.. lekkaa..
dat geldt voor iedereen lijkt me..?
Uitspraak van blondy_biitch op maandag 21 september 2009 om 14:05:dat geldt voor iedereen lijkt me..?
Ja klopt..
Maar ik vind het niet normaal.. kan wel weer aan mij liggen..
waarom niet?
je weet niet hoeveel fuck buddy's die persoon heeft/had.
en mocht het ff niet goed gaan in die relatie hij dan aan gaat bellen bij zijn andere fuck buddy's.
elke vrouw met wie hij belt of smst kan een fuck buddy zijn.
en ik zou daar behoorlijk achterdochtig van worden.
ik ben van de monogame relaties, en moet er niet aan denken dat ik zo een relatie met iemand zou hebben.
ik wil alles en anders helemaal niets.
wrom zeg je dan, belachelijk?
weet je? ik kan nu wel een serieuze discussie houden over fuckbuddy's, maar dan zul je zien dat er binnen no time allerlei mensen zich geroepen voelen om te kennen te geven hoe opgefuckt ze wel niet zijn
maar goed, ik sta er in beginsel ook open voor:
mijn insteek (
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 september 2009 om 14:46:je weet niet hoeveel fuck buddy's die persoon heeft/had.
en mocht het ff niet goed gaan in die relatie hij dan aan gaat bellen bij zijn andere fuck buddy's.
elke vrouw met wie hij belt of smst kan een fuck buddy zijn.
en ik zou daar behoorlijk achterdochtig van worden.
ik ben van de monogame relaties, en moet er niet aan denken dat ik zo een relatie met iemand zou hebben.
ik wil alles en anders helemaal niets.
Dus je zegt eigenlijk dat iemand die open staat voor vrije sex no strings attached niet geschikt zou zijn voor monogame relaties? Je kan toch ook wel een open mind hebben maar ook voor een monogame relatie kunnen gaan?
Uitspraak van !!!!!Xtreme - On!!!!! op dinsdag 22 september 2009 om 18:33:soa testje dan... zo'n fuckbuddy kan meerdere buddy's hebben
of sommige mensen zijn dom dat ze zonder condoom vrijen
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 september 2008 om 16:12:Is dan een fuckbuddy done or not done?!
Absoluut DONE