Uitspraak van verwijderd op zondag 11 oktober 2009 om 18:30:wel de lusten niet de lasten
dus..............
Meneer topicstarter, ik wou dat ik er nu 1 had. Heb 4 en half jaar relatie gehad en sta dr helemaal voor open...
Gegadigden mogen zich bekend maken of mij anoniem een PM sturen.....
wow.. 4,5 jaar... das een klote lange tijd om dan ineens weer alleen ervoor te staan
Uitspraak van blondy_biitch op zondag 11 oktober 2009 om 20:00:wow.. 4,5 jaar... das een klote lange tijd om dan ineens weer alleen ervoor te staan
ook echt... borderline is al zo moeilijk om mee om te gaan dus heb het nog lang uitgehouden....
behoorlijk eenzaam in je bedje dan
ook echt... borderline is al zo moeilijk om mee om te gaan dus heb het nog lang uitgehouden....
behoorlijk eenzaam in je bedje dan
ha, hier 6 jaar..en ze had geen borderline maar een vorm van DIS..das nog een stapje erger..
was net als ik 6 jaar in de 8-baan heb gezeten..
nou ben ik alleen, word ik gek van de stilte..
Uitspraak van ***Puppy*** op zondag 11 oktober 2009 om 20:46:gedaan maar geen zin meer in
het is niet compleet?
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 oktober 2009 om 20:53:Is inderdaad een aanrader
Serieus. Ben ervaring loos in dat vak
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 september 2008 om 16:12:Stel je hebt geen relatie, wél zin in seks..
Is dan een fuckbuddy done or not done?!
Zou kunnen maar nog geen behoefte aan
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2009 om 00:09:ben niet van steen
It's a mirracle
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2009 om 00:09:why not.. ben niet van steen
zo is het maar net...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2009 om 00:24:soms is het juist beter om enkel sex te hebben, da gezeur soms allemaal