Partyflock

Forumonderwerp · 1028665
1 volger · 4711x bekeken
Betreft: evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 13 september 2008 om 22:00
Waarschuw beheerder
Honderd aanhoudingen hardcore party 14-09-2008

ASSEN - Bij de Hardcore Party die zaterdagavond- en nacht in de TT-Hall in Assen is gehouden zijn 102 bezoekers aangehouden. Zeventig mensen zijn via snelrecht met een dagvaarding naar huis gestuurd. De aanhoudingen werden vrijwel allemaal verricht in verband met drugsbezit en handel. Zo nam de politie XTC, speed, GHB, cocaïne en heroïne in beslag. Een bezoeker werd aangehouden voor zware mishandeling. Ook zijn bij de politie de afgelopen nacht de nodige meldingen binnengekomen van geluidsoverlast door het festival.

www.rtvdrenthe.nl/

Heroïne? :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ROT001] op zondag 14 september 2008 om 10:11:
Hardcore Party

Nah daar moet je wel wat voor nodig hebben om het te kunnen aanhoren en vol te houden.. :lol:
Waarschuw beheerder
:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vandaar die gasten die langs de kant op de grond zitten :rot:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
heroïne

wtf? :| Dat heb ik in een persbericht over in beslag genomen drugs nog nooit voorbij zien komen. Beste een groot percentage trouwens aan aanhoudingen.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
:lol: leuk om tegenwoordig een feessie mee te pakken...:x [ en er dik geld voor neer te leggen...:x ]

Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Whoppa kasssa voor de overheid

-_-

Waarschuw beheerder
... lang leve zero tolerance :(

Waarschuw beheerder
donateur
En terecht, viesu junkz

Waarschuw beheerder
donateur
heroïne

:/
Waarschuw beheerder
donateur
nouh ik weet wel wat ik morgen ds zie in de spits,metro,dag etc.. grote kop 100 AANHOUDINGEN WEGENS DRUGSBEZIT..
want zulke berichten komt weer lekker positief in de media:[ en daarna gaat t de hele wk weer over t drugsprobleem in nl:s

Waarschuw beheerder
donateur
Geeft toch niks, schijt hardcore feesten...
Waarschuw beheerder
gek dit krijgt ergens achterin de metro 5 vierkante CM

Waarschuw beheerder
Heroïne?

haha de naalden lagen op de grond en folie lag overal
Waarschuw beheerder
donateur
nouh valt mij altijd op dat bij dance feesten de kop met DRUGSBEZIT etc veel groter is dan als er mensen worden aangehouden op bv lowlands of iets dergelijks/ vind t gewoon achterlijk:x

Waarschuw beheerder
Heroïne?

Dat is toch uit?

Waarschuw beheerder
en heroïne

OH, daarom was mijn sos zo bruin de vorige keer.. Vond het al raar.. :$

Waarschuw beheerder
hey what the fok dit is holland waAR make we ons druk om zegg
Uitspraak van inactief op zondag 14 september 2008 om 11:45:
sos zo bruin de vorige keer..

jij was dus aan et chineze :LOL:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heroïne

Gaan ze het onderzoeken blijkt het ineens iets heel anders wij hebben ooit 3 dagen vast gezeten voor een fles sinas ze bleven volhouden dat dat gbl was

ow ja en 350 gram lido zeiden ze dat dat coke was leg dat maar eens uit bij de rechter :|

tot het testrapport erbij kwam

Waarschuw beheerder
donateur
Een bezoeker werd aangehouden voor zware mishandeling

en nu maar hopen dat nhet een nazie was die beukies heeft gehad

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 14 september 2008 om 12:24:
sws een zwaar kk feest

mee eeens :D :LOL:
Waarschuw beheerder
heroïne

Tuurlijk... Waarschijnlijk was het gewoon een grammetje m.

Waarschuw beheerder
of een hoestdropje ofzoo
Artiest {SHOWLIST artist 42991, 62042}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op zondag 14 september 2008 om 11:10:
gek dit krijgt ergens achterin de metro 5 vierkante CM

nee mang die heeft nieuwswaarde aangezien dit negatieve nieuws is over de house scene (H) komt het iig in de eerste 3 pagina's

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 10:16:
Nah daar moet je wel wat voor nodig hebben om het te kunnen aanhoren en vol te houden..

Heroine is inderdaad een must!!

Waarschuw beheerder
geluidsoverlast

onmogelijk

Waarschuw beheerder
wou net zegge
Waarschuw beheerder
echt he pfff... zachte meuk.
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rups op zondag 14 september 2008 om 12:29:
Waarschijnlijk was het gewoon een grammetje m.

inderdaad :p dacht ik ook al
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zondag 14 september 2008 om 11:07:
nouh ik weet wel wat ik morgen ds zie in de spits,metro,dag etc.. grote kop 100 AANHOUDINGEN WEGENS DRUGSBEZIT..
want zulke berichten komt weer lekker positief in de media en daarna gaat t de hele wk weer over t drugsprobleem in nl

De media heeft niet belangrijkers te doen heb ik het idee soms dan dancefeesten zwart maken.

journalisten zullen wel van die "akoestische-muziek-mensen" zijn.
Lekker afgeven om de dance-scene.

Heroïne?

Volgens mij lullen ze maar wat.
Vaak is de helft van de berichten in de media gebaseerd op halve waarheden. zo vaak heb ik al fout feiten langs zien schuiven over dingen waar ik wel verstand van heb, (zoals over mijn werk en hobby) dus kan je na gaan wat er allemaal je aan wordt gepraat over dingen waar je geen verstand van heb.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 september 2008 om 15:01:
zo vaak heb ik al fout feiten langs zien schuiven over dingen waar ik wel verstand van heb, (zoals over mijn werk en hobby) dus kan je na gaan wat er allemaal je aan wordt gepraat over dingen waar je geen verstand van heb

Precies mijn ervaring idd. Alle keren dat er iets in de media verscheen over zaken waar ik op de een of andere manier bij betrokken was, klopte er een deel of zelfs het grootste deel van het verhaal niet. Over zaken waar ik geen verstand van heb kan ik alleen afgaan op wat er in de media staat, ook al weet ik dat het meeste gevallen vaak niet klopt. Zoals ik eerder zei over die heroine, ik geloof er werkelijk geen reet van. De dienstdoende agent zal een zakje met bruin poeder onder ogen hebben gekregen en zo gauw even niet hebben geweten wat het was, ruimdenkend als agenten soms kunnen zijn werd er zo snel maar even de naam heroine aan gegeven. In een later officieel rapport zou de echte inhoud wel worden vermeld (waarschijnlijk MDMA). Maar voor de pers is dat officiele rapport natuurlijk niet interessant en de term heroine in combinatie met een bericht over een massale hardcore-party doet het natuurlijk altijd goed. En tada; sensationeel persbericht geboren...
Waarschuw beheerder
Gelukkig hebben ze mij niet zien basen midden op de dansvloer.

De media heeft niet belangrijkers te doen heb ik het idee soms dan dancefeesten zwart maken.

Tot dat je een directeur van een ziekenhuis hoort vertellen dat bij bepaalde feesten ambulances zo'n 25 keer in een nacht moeten uitrukken en ze dus te weinig hulp kunnen bieden aan de normale gevallen op zo'n eerste hulp.

Uitspraak van rups op zondag 14 september 2008 om 15:13:
Zoals ik eerder zei over die heroine, ik geloof er werkelijk geen reet van.

Omdat jij het je niet kunt voorstellen? Naïef.

Waarschuw beheerder
Zeventig mensen zijn via snelrecht met een dagvaarding naar huis gestuurd.

Ik neem aan dat ze daarna naar het feest gingen en niet naar huis? :/

Ook zijn bij de politie de afgelopen nacht de nodige meldingen binnengekomen van geluidsoverlast door het festival.

Burgertjes, burgertjes. 1 keer per 3 jaar is zo'n evenement daar. En dan gaan ze zaniken. Ze moesten die mensen gewoon ophangen.
Waarschuw beheerder
heroïne

Welke junken komen hier op af dan?/

Ga al heel wat jaartjes naar feesten, maar Heroine??

Junkenfeest (n)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op zondag 14 september 2008 om 15:32:
Tot dat je een directeur van een ziekenhuis hoort vertellen dat bij bepaalde feesten ambulances zo'n 25 keer in een nacht moeten uitrukken en ze dus te weinig hulp kunnen bieden aan de normale gevallen op zo'n eerste hulp.

Nooit van gehoord. en ik loop erg veel feestjes af.
En al die honderden mensen die ieder weekend in het ziekenhuis belanden door drank worden zelden/nooit benoemd?

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 15:33:
Ik neem aan dat ze daarna naar het feest gingen en niet naar huis?

Natuurlijk gingen ze naar het feest.
En de staadskas is ook weer gespkt van de "accijns" op drugs was weer betaald (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 15:33:
Uitspraak van PeTeR KoM Je NiEt :yes::yes::yes::yes: op zondag 14 september 2008 om 10:11:
Ook zijn bij de politie de afgelopen nacht de nodige meldingen binnengekomen van geluidsoverlast door het festival

De nodige? eerder de onnodige zullen ze bedoelen? :|
Zwartmakerij :[

Waarschuw beheerder
donateur
haha 1 voor zware mishandeling? Best triest als je op een feest iemand helemaal de kk in moet slaan dan :yes:

Heroine??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 10:51:
... lang leve zero tolerance

terecht (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 september 2008 om 15:52:
Nooit van gehoord. en ik loop erg veel feestjes af.
En al die honderden mensen die ieder weekend in het ziekenhuis belanden door drank worden zelden/nooit benoemd?

Je kunt ook niet alles weten. ;)

Zie de relevantie van die laaste opmerking niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op zondag 14 september 2008 om 16:04:
Zie de relevantie van die laaste opmerking niet.

Dat men altijd maar negatief bericht over feesten en evt aanhoudingen m.b.t. drugs en zo de wereld doen laten geloven dat drugs een item is wat met feesten te maken heeft. Terwijl minder waar is natuurlijk. Want overal wordt drugs gebruikt.
En alcohol is ook harddrugs. Stel dat alcohol nu uitgevonden zou worden dan zou het onmiddelijk op de lijst van harddrugs terrecht komen.
Nee geef mij dan liever XTC. Dat maakt je hersencellen teminste niet dood (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 september 2008 om 16:07:
Dat men altijd maar negatief bericht over feesten en evt aanhoudingen m.b.t. drugs en zo de wereld doen laten geloven dat drugs een item is wat met feesten te maken heeft. Terwijl minder waar is natuurlijk. Want overal wordt drugs gebruikt.
En alcohol is ook harddrugs. Stel dat alcohol nu uitgevonden zou worden dan zou het onmiddelijk op de lijst van harddrugs terrecht komen.
Nee geef mij dan liever XTC. Dat maakt je hersencellen teminste niet dood (Y)

Jij maakt er een principiële kwestie van. Als je burgemeester bent of op de eerste hulp werkt van een ziekenhuis is het gewoon fucked-up als je al je aandacht moet richten op van die dapen die teveel gepakt hebben i.p.v. 'normale' gevallen. Wat heb je dan aan opmerkingen zoals "Alcohol is ook drugs."? Niets, je wilt gewoon mensen helpen die een ongeluk hebben gehad. In hoeverre kun je van teveel pakken spreken van een ongeluk?

Waarom denk je dat om de Hemkade zo'n gezeik was? Een gemiddelde van 3 ambulances per feest.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee geef mij dan liever XTC. Dat maakt je hersencellen teminste niet dood

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
102

Van de tig bezoekers.. :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op zondag 14 september 2008 om 16:17:
Jij maakt er een principiële kwestie van

Natuurlijk.
Moeten ze maar eens ophouden met die genatieve en zinloze berichtgeving. Ga echte boeven vangen zou ik zeggen (Y)

Wat heb je dan aan opmerkingen zoals "Alcohol is ook drugs."? Niets

Maar het is wel de keiharde waarheid (Y)
Alcohol is legale harddrugs (Y)

Als je burgemeester bent of op de eerste hulp werkt van een ziekenhuis is het gewoon fucked-up als je al je aandacht moet richten op van die dapen die teveel gepakt hebben i.p.v. 'normale' gevallen.

Kijk dat krijg je met een zero-tollerance beleid met gestapo aan de deur. Onervaren mensen nemen dan risico's die onaanvaardbaar zijn omdat men bang wordt gemaakt en er tegenwoordig steeds slechter info wordt verstrekt over de risico's van drugsgebruik. Ik zeg niet dat dat goed is. Maar het huidige beleid werkt niemand in de hand, ook de hulpdiensten niet, en ook de volksgezondheid niet. Alleen de staatskas wordt erdoor gespekt (Y). Maar blijkbaar is dat het belangrijkste.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

:vaag: Al te vaak geslikt zeker.
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 september 2008 om 16:52:
Moeten ze maar eens ophouden met die genatieve en zinloze berichtgeving

Hardcore nerdjes gaan janken als ze worden neergezet als dopeheads in het nieuws.Maar als er een bericht over een allochtoon id krant staat die wat verkeerds heeft gedaan is het niet stigmatiserend en onzinnig. :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 september 2008 om 17:00:
Al te vaak geslikt zeker.

Nee maar mezelf wel erin verdiept (ik neem geen risico's als ik niet weet wat voor risico's ik neem)
Alcohol maakt zoals bekend hersencellen echt dood. XTC kan hoogstens (bij zwaar gebruik) de Verbindingen tussen hersencellen kapot maken. Maar die kunnen weer terug groeien, want verbindingen tussen hersencellen worden vernieuwd. In tegenstelling tot de hersencellen zelf want die zijn dood als ze dood zijn en worden niet meer vervangen.
Bovenstaande zaken heb ik uit verschillende rapporten gehaald voordat ik uberhaupt ook toegaf aan mijn nieuwsgierigheid ;) heb voor mezelf de risico's ingeschat en vond deze acceptabel.

Hardcore nerdjes gaan janken als ze worden neergezet als dopeheads in het nieuws.Maar als er een bericht over een allochtoon id krant staat die wat verkeerds heeft gedaan is het niet stigmatiserend en onzinnig.

:/ Wie stigmatieerd hier nou? :loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Ik zie regelmatig positieve recensies voorbij komen van dancefeesten dus niet zo generaliseren (dat waar jij De media van beschuldigt) svp. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 september 2008 om 17:09:
Wie stigmatieerd hier nou?

Omdat ik de woorden Hardcore nerdjes gebruik? :lol:

Alcohol maakt zoals bekend hersencellen echt dood

ja ook bij misbruik van alcohol pas.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 september 2008 om 17:23:
Omdat ik de woorden Hardcore nerdjes gebruik?

Nee vanwege dit:

Maar als er een bericht over een allochtoon id krant staat die wat verkeerds heeft gedaan is het niet stigmatiserend en onzinnig.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 september 2008 om 17:23:
ja ook bij misbruik van alcohol pas

Natuurlijk.
Maar hetzelfde geld ook voor drugsmisbruik en niet gebruik.

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 17:17:
Ik zie regelmatig positieve recensies voorbij komen van dancefeesten dus niet zo generaliseren (dat waar jij De media van beschuldigt) svp.

Ik ook. Maar het compenseerd haast niet voor al de negatieve berichtgeving.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 september 2008 om 17:26:
Nee vanwege dit:

Klopt dat niet dan? Als hier op Pf een nieuwsbericht geplaatst word waar een allochtoon in voorkomt is bij voorbaat een hele bevolkingsgroep al schuldig bevonden.Komt toch ophetzelfde neer als waar in dit topic over gezeurd word.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 september 2008 om 17:32:
Klopt dat niet dan?

Nee

Als hier op Pf

generalsieren de gekste.... je bent zelf geen haar beter man :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk dat krijg je met een zero-tollerance beleid met gestapo aan de deur. Onervaren mensen nemen dan risico's die onaanvaardbaar zijn omdat men bang wordt gemaakt en er tegenwoordig steeds slechter info wordt verstrekt over de risico's van drugsgebruik.

Wat een gewauwel. Jij kiest er toch zelf voor om drugs te nemen op een feest. Dat iemand ligt te schuimbekken op de eerste hulp met vuur uit haar of zijn ogen is niet de schuld van security op een feest. :/

XTC kan hoogstens (bij zwaar gebruik) de Verbindingen tussen hersencellen kapot maken. Maar die kunnen weer terug groeien, want verbindingen tussen hersencellen worden vernieuwd. In tegenstelling tot de hersencellen zelf want die zijn dood als ze dood zijn en worden niet meer vervangen.

Je snapt er niets van. Als de axonen tussen de verbindingen afgestorven zijn, groeien ze niet weer aan. Je hersenen kunnen niet genezen van schade, maar alleen een andere oplossing vinden voor het probleem. Dus je hersenen zullen op een andere manier hetzelfde proberen voor elkaar te krijgen, maar dat zal nooit zijn zoals voordat je de verbindingen stuk maakte. Heeft te maken met de plasticiteit van de hersenen.

M.a.w. dat wat je verliest, krijg je nooit weer terug.

Maar het is wel de keiharde waarheid (Y)
Alcohol is legale harddrugs (Y)

Vind ik ook, maar wat heeft zo'n burgemeester daar nou aan als de directeur van een ziekenhuis gaat klagen dat de zaak "onhoudbaar" is?

Een burgemeester moet zich bezig houden met de praktijk. De praktijk is dat eerste hulp posten 'doodziek' worden van al die figuren die BEWUST een overdosis pakken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 september 2008 om 17:34:
generalsieren de gekste.... je bent zelf geen haar beter man

haha tuurlijk jongen,ik zou toch maar eens stoppen met dat xtc gebruik.en nuchter maar eens wat topics doorlezen :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op zondag 14 september 2008 om 17:37:
Wat een gewauwel. Jij kiest er toch zelf voor om drugs te nemen op een feest. Dat iemand ligt te schuimbekken op de eerste hulp met vuur uit haar of zijn ogen is niet de schuld van security op een feest.

Eerst werd een beleid gevoerd van informeren. Ook vanuit de overheid. Waardoor je boven genoemde situaties kon voorkomen.
Natuurlijk is het nog steeds de schuld van dat persoon als hij zo op de EHBO komt. Heb er ook geen goed woord voor over. Maar met informeren is de helft al gewonnen. Met zero tollerance help je alleen de drugsdealers in de hand (Y)

Je snapt er niets van. Als de axonen tussen de verbindingen afgestorven zijn, groeien ze niet weer aan. Je hersenen kunnen niet genezen van schade, maar alleen een andere oplossing vinden voor het probleem. Dus je hersenen zullen op een andere manier hetzelfde proberen voor elkaar te krijgen, maar dat zal nooit zijn zoals voordat je de verbindingen stuk maakte. Heeft te maken met de plasticiteit van de hersenen.

Ik heb andere dingen gelezen. Er zijn veel onderzoeken gedaan. En ik kies dus maar de middenweg. Ben ook geen zware gebruiker dus wat dat betreft zijn de risico's al beperkt.

Vind ik ook, maar wat heeft zo'n burgemeester daar nou aan als de directeur van een ziekenhuis gaat klagen dat de zaak "onhoudbaar" is?

Ik heb nooit gehoord van dergelijke aantallen die je noemt. En ik vang best wel veel dingen op her en der. Maar aantallen ambulances die jij noemt zijn echt buiten alle poroporties en heb ik ook nog nooit gezien bij een feest :nee: ik wil wel eens weten waar jij je info op baseerd. En hoe vaak het voor komt. En om het OT te houden. Hoe veel ambulances zijn dan vannacht volgens jou bij MOH geweest volgens jou?

Een burgemeester moet zich bezig houden met de praktijk. De praktijk is dat eerste hulp posten 'doodziek' worden van al die figuren die BEWUST een overdosis pakken

k heb nog nooit een burgermeester gezien op een feest ;p hoogstens deelraadsleden die meer bezorgd zijn over of het geluid wel of niet te hard staat zodat de omwonenden gaan klagen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heroïne?

daar hadde ze mij ook een keer mee gepakt zeide ze
mar was gewoon mdma
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 september 2008 om 17:41:
haha tuurlijk jongen,ik zou toch maar eens stoppen met dat xtc gebruik.en nuchter maar eens wat topics doorlezen

Hoe makkelijk weer :roflol:
Nu kan ik een opmerking maken met biertjes die ik op je avatar zie in relatie met dode hersencellen ;p Maar ik maak me niet druk over het leven van anderen want mijn eigen leven is al interessant genoeg (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 september 2008 om 17:59:
ik maak me niet druk over het leven van anderen want mijn eigen leven is al interessant genoeg

En zo is het maar net :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 september 2008 om 17:48:
k heb andere dingen gelezen. Er zijn veel onderzoeken gedaan. En ik kies dus maar de middenweg. Ben ook geen zware gebruiker dus wat dat betreft zijn de risico's al beperkt.

Ik heb psychologie gestudeerd en veel neuro-psychologie gehad. Bij 4 á 5 keer per jaar doe je de hersenen al schade aan. Ook volgens Trimbos, geloof ik.

Met zero tollerance help je alleen de drugsdealers in de hand (Y)

Mee eens.

Ik heb nooit gehoord van dergelijke aantallen die je noemt. En ik vang best wel veel dingen op her en der. Maar aantallen ambulances die jij noemt zijn echt buiten alle poroporties en heb ik ook nog nooit gezien bij een feest :nee: ik wil wel eens weten waar jij je info op baseerd. En hoe vaak het voor komt. En om het OT te houden. Hoe veel ambulances zijn dan vannacht volgens jou bij MOH geweest volgens jou?

Geen idee, ik ben er niet geweest en heb er niets over gelezen.
Ik baseer mij op krantenartikelen waarbij burgemeester en personeeel van eerste hulpafdelingen worden geïnterviewd.

Waar baseer jij je mening op? Onderbuik gevoelens?
Waarschuw beheerder
Nou het was supert gezelli!

Geluidsoverlast? OMG waren vast en zeker van die omwoners die ook altijd zitten te zeuren als er autorace of motorrace op de ttbaan is :S

Waarschuw beheerder
Klopt dat niet dan? Als hier op Pf een nieuwsbericht geplaatst word waar een allochtoon in voorkomt is bij voorbaat een hele bevolkingsgroep al schuldig bevonden.Komt toch ophetzelfde neer als waar in dit topic over gezeurd word.

wikker :dood:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op zondag 14 september 2008 om 19:04:
Ik heb psychologie gestudeerd en veel neuro-psychologie gehad. Bij 4 á 5 keer per jaar doe je de hersenen al schade aan. Ook volgens Trimbos, geloof ik.

Ach alles is al schadelijk tegenwoordig (Y)
Je kan niets meer doen of je krijgt wel ergens kanker van, of een hoge bloeddruk, of een verstopte kransslagader.
Er zijn m.b.t. XTC zo veel onderzoeken gedaan. Met zo veel verschillende uitkomsten. Rode draad is eigenlijk dus dat niemand iets zeker weet. ik denk dat het effect per persoon ook heel erg zal verschillen.

Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op zondag 14 september 2008 om 19:04:
Ik baseer mij op krantenartikelen waarbij burgemeester en personeeel van eerste hulpafdelingen worden geïnterviewd.

Ik heb nog nooit een dergelijk artikel gezien. Het kan misschien wel eens zijn gebeurd maar het is regulier gebruik bij grote dance-feesten.
Ben ook wel eens bij de EHBO geweest maar ik heb daar geen enome drukte gezien. :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 september 2008 om 19:40:
Ach alles is al schadelijk tegenwoordig (Y)

Wat een tegenargument heej.
Jij zegt precies te weten waar je mee bezig bent, maar ik weerleg dat en dat roep jij maar dat toch alles slecht is tegenwoordig.

Rode draad is eigenlijk dus dat niemand iets zeker weet.

En dat baseer jij op.....?

ik denk dat het effect per persoon ook heel erg zal verschillen.

Logisch.

Ik heb nog nooit een dergelijk artikel gezien. Het kan misschien wel eens zijn gebeurd maar het is regulier gebruik bij grote dance-feesten.
Ben ook wel eens bij de EHBO geweest maar ik heb daar geen enome drukte gezien. :nee:

Als jij het niet ziet, kan het nog wel gebeuren.

Je baseerd het dus op onderbuik gevoelens. Ik op interviews met 'ervaringsdeskundigen' en wetenschappelijk onderzoek naar hersenschade dat algemeen erkend is. In hoeverre het slecht is, bestaat nog discussie. Maar permanente schade loop je op bij gebruik van 4 á 5 keer per jaar.

Maar euh, ik ga blowen. Reactie krijg je later.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op zondag 14 september 2008 om 19:53:
En dat baseer jij op.....?

Verschillende onzerzoeken die ik heb gelezen, de geleerden zijn er niet over uit.

Jij zegt precies te weten waar je mee bezig bent, maar ik weerleg dat en dat roep jij maar dat toch alles slecht is tegenwoordig.

Je weet nooit waa rje goed aan doet in het leven. als je alles van tevoren zou weten dan was het leven wel heel makkelijk.
Ik vind her risico aanvaardbaar. Dat is mijn keuze en dat heb je maar gewoon te respecteren (Y) Mijn leven en het is een verdomd goed leven.

Als jij het niet ziet, kan het nog wel gebeuren.

als er echt dingen gebeuren die groot zijn dan hoor ik dacht echt wel hoor (Y)

Maar permanente schade loop je op bij gebruik van 4 á 5 keer per jaar.

Laat ook maar :nocheer:

Waarschuw beheerder
zeg dan meteen M.O.H. :gaap:

Uitspraak van "The Mad One" op zondag 14 september 2008 om 15:40:
Junkenfeest

16+ puberfeest ist meer :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 september 2008 om 19:58:
Verschillende onzerzoeken die ik heb gelezen, de geleerden zijn er niet over uit.

De 'geleerden' zijn erover uit dat het permanente schade aanbrengt. Hoeveel schade is nog niet duidelijk. In hoeverre jou die schade wat uitmaakt is een tweede.

k vind her risico aanvaardbaar. Dat is mijn keuze en dat heb je maar gewoon te respecteren (Y)

We hadden een discussie over of XTC wel of niet schadelijk voor je hersenen is.
Je hoeft het niet persoonlijk op te vatten, wat maakt mij het uit wat jij doet. :/
Je moet doen wat goed voelt.

Mijn leven en het is een verdomd goed leven.

Je hoeft mij niet te overtuigen, boeit mij niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op zondag 14 september 2008 om 20:49:
De 'geleerden' zijn erover uit dat het permanente schade aanbrengt.

Voor de zoveelste keer, ik heb andere dingen gelezen en dat ze dat totaal niet zeker weten.
I rest my case (Y)

Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op zondag 14 september 2008 om 20:49:
Hoeveel schade is nog niet duidelijk. In hoeverre jou die schade wat uitmaakt is een tweede.

Ze weten dus geen ene hol.
Waarschuw beheerder
Nee maar mezelf wel erin verdiept (ik neem geen risico's als ik niet weet wat voor risico's ik neem)
Alcohol maakt zoals bekend hersencellen echt dood. XTC kan hoogstens (bij zwaar gebruik) de Verbindingen tussen hersencellen kapot maken. Maar die kunnen weer terug groeien, want verbindingen tussen hersencellen worden vernieuwd. In tegenstelling tot de hersencellen zelf want die zijn dood als ze dood zijn en worden niet meer vervangen.
Bovenstaande zaken heb ik uit verschillende rapporten gehaald voordat ik uberhaupt ook toegaf aan mijn nieuwsgierigheid heb voor mezelf de risico's ingeschat en vond deze acceptabel.

Dus volgens jou zou Xtc geen slechte invloed op je hebben? :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op zondag 14 september 2008 om 21:05:
Ze weten dat het schadelijk is. Probeer eens een cursus begrijpend lezen.

Maar ze weten dus nog steeds niet.

Uitspraak van Hammertime op zondag 14 september 2008 om 21:12:
Dus volgens jou zou Xtc geen slechte invloed op je hebben?

Ik heb ze in de tijd dat ik het gebruik nog niet ervaren :nee:
anders zou ik zo kappen natuurlijk o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 september 2008 om 21:17:
Ik heb ze in de tijd dat ik het gebruik nog niet ervaren
anders zou ik zo kappen natuurlijk

Komt nog wel als je een tijdje gestopt bent :jaja:

heb het eerder ook geregeld gedaan, maar nu ik al een poos gestopt ben kan ik merken dat xtc gewoon troep is :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hammertime op zondag 14 september 2008 om 21:28:
Komt nog wel als je een tijdje gestopt bent

heb het eerder ook geregeld gedaan, maar nu ik al een poos gestopt ben kan ik merken dat xtc gewoon troep is

Zien we dan wel wel weer.
Ik ken ook mensen die nergens last van hebben na het stoppen.
En ik weet ook niet wat je gebruikspatroon is geweest.
En hoe weet je dat het terug te herleiden is naar drugsgebruik?

Maar gaan we en iet een beetje Offtopic zo? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 september 2008 om 21:32:
Maar gaan we en iet een beetje Offtopic zo?

Ja en nogal een muggenzifterij zeg.
Waarschuw beheerder
donateur
Erg jammer dat waarschijnlijk een beveiliger mdma voor hero heeft aangezien

kijk dat er drugs wordt gebruikt is duidelijk,

maar dit gaat wel erg ver :(

jammer dat dit in het nieuws komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Warjan de Viking op maandag 15 september 2008 om 09:35:
Erg jammer dat waarschijnlijk een beveiliger mdma voor hero heeft aangezien

kijk dat er drugs wordt gebruikt is duidelijk,

maar dit gaat wel erg ver

jammer dat dit in het nieuws komt.

ik denk dat je eerste zin zeer zeker klopt :bier:
Waarschuw beheerder
:gaap: alweer

Waarschuw beheerder
tis wel een beetje grappig, normaal scheuren daar van die racemotoren rond
[img width=395 height=264]http://www.tandwielfabriek.nl/pics/b003/6b_tt-assen.jpg[/img]
VROEAAAAHHHMMMMMM (6)

dat valt niet onder geluids hinder?:x
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Ook zijn bij de politie de afgelopen nacht de nodige meldingen binnengekomen van geluidsoverlast door het festival

:( , hopelijk word dit geen belemmering voor eventuele feesten die daar nog gehouden mogen/kunnen worden. Maar ik vrees dat HC minnend partypeople hierdoor weer flink door benadeeld word. Ik hoop t niet...maar de combinatie van arrestaties en geluidsoverlast zal de gemeente assen en de boss van assen als punten zien waardoor er geen feesje meer mogen komen daar. Maar ja laten we hopen dat dat wel zal meevallen.
Waarschuw beheerder
donateur
http://212.178.73.48/media/radio/CCE22397E8A75613C12574C40028FD4F_WFiles_1.mp3

dit is het pers bericht van het politie optreden naar aanleiding moh.

en hier wordt GEEN HEROINE GENOEMT!

even opslaan en dan openen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Warjan de Viking op maandag 15 september 2008 om 12:13:
http://212.178.73.48/media/radio/CCE22397E8A75613C­12574C40028FD4F_WFiles_1.mp3

dit is het pers bericht van het politie optreden naar aanleiding moh.

even opslaan en dan openenlaatste aanpassing 15 september 2008 12:13

dat bovenstaande link is een Trojan worm :[
niet openen dus!
Waarschuw beheerder
donateur
flikker op man
komt van de site van rtv drente

http://www.rtvdrenthe.nl/761e2b9b-2602-4484-98bd-7f9c0000bf01.aspx?NewsID=27379

dit is de website daar staat de link ook !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
He iets over de politie :)
Waar is Nolis?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 10:21:
dat valt niet onder geluids hinder?

dat is overdag...die regels zijn anders!
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Drugs/alcohol discussie. Mensen die drugs afzweren omdat 't toch zo gevaarlijk is voor je, hebben oogkleppen op als ze denken dat alcohol minder slecht is. Maar goed, je kan dan wel eindeloos gaan discusiëren, heeft toch geen zin.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Warjan de Viking op maandag 15 september 2008 om 12:13:

ben je best blind:P ... moet je mij bril lenen het staat er toch echt:P
Waarschuw beheerder
donateur
in het muziek fragment.

foutje bedankt

Waarschuw beheerder
donateur
Altijd veel geweld en drugs bij hardcore party's!!! Vreselijk volk daar!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 19:03:

:aai:
Tuurlijk schat.

Waarschuw beheerder
Altijd veel geweld en alcohol bij kroegen en discotheken!!! Vreselijk volk daar!!

Nou klopt ie pas (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ook zijn bij de politie de afgelopen nacht de nodige meldingen binnengekomen van geluidsoverlast door het festival.

eigen schuld dikke bult, had de organisatie maar beter de buurt moeten informeren of het zijn van die achterlijk lui die over alles en nog wat lopen te klagen omdat het na 12 uur 's nachts is... dan is het namelijk zondag ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kiets op maandag 15 september 2008 om 19:38:
Tuurlijk schat.

Hardcore volk zorgt altijd voor problemen!

Ga tegenwoordig ook niet meer zonder pistool naar een feest!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 20:15:
Hardcore volk zorgt altijd voor problemen!

Agos (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tjaaaaaa,
die paar bezoekers voor al die mensen die wél met spul naar binne kwamen 8)
Waarschuw beheerder
donateur

Sorry, een honkbalknuppel is zo 2007 :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Warjan de Viking op maandag 15 september 2008 om 13:28:
flikker op man
komt van de site van rtv drente

maak je niet zo druk joh (F)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
daar ging mijn handel

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Heel lachwekkend die reacties van de mensen die tegen drugs zijn.

Lekker alcohol drinken en lam wezen na een paar uur en dan elkkar de hersens inslaan.
Jipie lang leven alcohol:loser:

Net of het geod is als je elk weekend dronken bent.. Nou denk maar niet. Niks voor nisk de zin Alcohol maakt meer stuk dan je lief is..

Niet zo zeiken als mensen drugs gebruiken op feestjes. Nooit gezeik gehad met mensen nooit ruzie krijg er altijd alleen maar vrienden bij.

Kun je van dat lompe gezuip van hun niet denken. Lekekr vechten. kotsen niet meer kunnen lopen. En dat noemen ze lol van de alcohol.

Doe mij maar drugs dan is het qua geweld veel minder en gua gezlligheid veel beter:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 16 september 2008 om 10:43:
Kun je van dat lompe gezuip van hun niet denken. Lekekr vechten. kotsen niet meer kunnen lopen. En dat noemen ze lol van de alcohol.

Doe mij maar drugs dan is het qua geweld veel minder en gua gezlligheid veel beter

Deels mee eens. Normaliter zou ik het er mee eens zijn geweest. Laat ik het zo zeggen. Maar na deze Masters of Hardcore heb ik toch wel besloten dat ik niet meer in het noorden van het land naar parties wil. Ik heb zelfs Nightmare en andere feestjes maar verwijdert uit mijn agenda voor dit jaar.
Normaal ben ik het er mee eens dat alcohol niet beter is als drugs ivm gezelligheid etc etc.
De sfeer was afgelopen zaterdag wel goed, maar dat kwam eerder omdat niemand meer iets normaals kon doen. Stel er was iemand opgefokt, dan was het 'slachtoffer' allang weg voor de ander zijn arm had kunnen opliften. Een stel zombies die de ene naar de andere pil de strot in gooide of een snuif naar binnen snoven. Ik heb mijn ogen uitgekeken. Nog nooit heb ik mij zo nuchter gevoeld en eerlijk gezegd ook een beetje geschaamd.
De muziek was super en de sfeer... nou ja: niet agressief. Dus vandaar dat het feest wel een positieve beoordeling heeft gekregen. Maar dit was zeker weten niet te danken aan de mensen om mij heen.
En over het overgeven met alcohol. Ik heb ook nog nooit een party zoveel mensen zien overgeven. En dan vervolgens gaan ze gewoon of meteen door met hakken (wel top opzich) of ze gaan er in zitten om eventjes uit te rusten :S:S:S dat was goor om te zien!
Personeelsleden waren ook tegen het erge aan van het pad af. Ik heb zo vaak moeten uitleggen wat ik wilde drinken. Zo vaak!
En de security was ook bij lange na niet altijd nuchter. Zoals het ene gastje dat steeds bij de toiletten stond. Hij vond het volgens mij wel gezellig, zo glazig en afwezig als hij keek en zo dom als zijn antwoorden waren als je een serieuze vraag vroeg.

Voor de mensen die er kwamen om te feesten, tsja: over jullie drugsgebruik ga ik niets zeggen. Eigen keuze.
Voor de mensen die er werkte en niet nuchter waren: zorg dan dat je vrij bent en kom zelf ook feesten. Maar ga daar niet vaag staan. Je hebt werk te doen!!! En dat bedoel ik vooral tegen enkel van de security!! Ik vond het belachelijK!

Maar goed... verder was het een leuk feestje, maar ik ga voorlopig eventjes niet meer. Teveel rare dingen gezien.
Ik beoordeel nogmaals geen enkele feestganger, maar het was voor mij wel een eye-opener. Ik wil naar een party gaan voor de muziek/ sfeer/ locatie/ alles er op en er aan. Maar ik wil niet meer transformeren in een zombie die ja en amen zegt. Puur en enkel omdat er iets te veel naar binnen is gegaan. Mijn grenzen zijn erg verlaagd om het zo maar eens te zeggen.
Gelukkig waren er uiteraard ook mensen die nog wel enigzins bij hun positieve waren, maar dat waren er gewoon niet erg veel. Veel minder dan normaal.

(Y) voor de organisatie. Het feest zat goed in elkaar. En voor de partymensen: less is more. Je maakt het feest beter mee en hebt meer kans om niet op de EHBO te eindigen. Maar verder... het blijft je eigen keus en ik zou die nooit willen beinvloeden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ik ga veel liever naar een hardcore feestje dan naar een gewone discotheek!
Want ga je gewoon stappen in een discotheek en je stoot iemand aan heb je bijna ruzie en tijdens een feestje maak je gelijk een praatje met diegene die je aan stoot! Dat zegt al genoeg over de mensen die zo dronken zijn en alleen maar op ruzie uit zijn. Of van die arrogante wijven die zich meer voelen als de rest.

Waarschuw beheerder
wanneer negeren jullie dit nou eens dood. Geef dat soort nieuwsberichten geen aandacht(y).

Op deze manier ziet de politie dat er een nog groter percentage is die gebruikt op feesten, en gaan ze nog strenger controleren...

Waarschuw beheerder

Ik kom altijd aan met me tank :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 11:55:
Op deze manier ziet de politie dat er een nog groter percentage is die gebruikt op feesten, en gaan ze nog strenger controleren...

De oppermacht is watching us. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiets op dinsdag 16 september 2008 om 15:04:
De oppermacht is watching us.

ben al eens eerder gebeld door de politie, omdat pf mijn gegevens heeft verstrekt.

bedankt daarvoor nog trouwens(y)
Waarschuw beheerder
Bij de Hardcore Party die zaterdagavond- en nacht in de TT-Hall in Assen is gehouden zijn 102 bezoekers aangehouden

Dan is het leeuwendeel niet gepakt, gezien de foto's :lol:

Waarschuw beheerder
Drugsgebruikers :loser:
Waarschuw beheerder
Mensen die wat te zeuren hebben!!
Tis maar beter dat jullie gaan!! jullie verpeste de hele sfeer!!!
Waarschuw beheerder
heb volgens mij nog nooit zoveel lijpos zien rondlopen op een feest haha,
ze hadden nog wel 5000 op kunnen pakken denk ik o:)
Waarschuw beheerder
Moet zeggen heb zelf geen drank(was de BOB) of druks gebruikt!
Maar ben heel erg lekker los gegaan, en vond de sfeer wel top, iedereen was vrolijk :)
Vond het juist wel humor dat sommige erzo bij liepen :)

Beter dat dan dat er een agressieve sfeer rondhangt :)

Mensen het was TOPPIE!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 15:31:
ben al eens eerder gebeld door de politie, omdat pf mijn gegevens heeft verstrekt.

bedankt daarvoor nog trouwens

WTF? Dan is de helft hier al verdacht!

Waarschuw beheerder
Een aantal jaren geleden is het ook zo geweest dat er een paar sukkels op partyflock hadden verkondigt troep mee te nemen... en rarara wie werden er bij Mystry Land tegen gehouden en ingesloten ;)

Maar goed, als je niet slimmer bent dan vraag je er ook wel een beetje. Net zo goed als ieder ander, kan ook de politie op partyflock rondneuzen en meer als de helft doet hier aan groot praat en hebben duidelijke herkenbare foto's van zichzelf op flock staan.

1 en 1 = 2

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 11:03:
Ik heb ook nog nooit een party zoveel mensen zien overgeven

Komt vast en zeker niet alleen door de alcohol..8-)

Uitspraak van inactief op dinsdag 16 september 2008 om 10:43:
Niet zo zeiken als mensen drugs gebruiken op feestjes. Nooit gezeik gehad met mensen nooit ruzie krijg er altijd alleen maar vrienden bij.

Doe mij maar drugs dan is het qua geweld veel minder en gua gezlligheid veel beter

:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 19:16:
Drugsgebruikers:looser:

sukkels als jou :dood:(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 september 2008 om 04:33:
sukkels als jou

Uhu pillejunkie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 20:57:
Maar goed, als je niet slimmer bent dan vraag je er ook wel een beetje. Net zo goed als ieder ander, kan ook de politie op partyflock rondneuzen en meer als de helft doet hier aan groot praat en hebben duidelijke herkenbare foto's van zichzelf op flock staan.

Ken wel een paar mensen die nadat ze gepakt waren, ook even mochten uitleggen wie al die mensen op de partyflock-foto's waren :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 september 2008 om 07:38:
Ken wel een paar mensen die nadat ze gepakt waren, ook even mochten uitleggen wie al die mensen op de partyflock-foto's waren

Geloof er geen zak van.
Waar blijven al die arrestaties dan van die talloze doodsbedreigingen op pf?
Pliesie doet ginne ruk.
Waarschuw beheerder

Moehahhaha :roflol:

Jij bent al aardig er heen gast :)

Maaruh hero? :gaap: zo 2007 , elk feest aan de chrystal meth tegenwoordig _O_
Waarschuw beheerder
Tis wat met die junks! Je moet maar zin hebben in zo'n stess om iets naar binnen te willen smokelen wat niet mag.

:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 19:50:
Uitspraak van Domstad Utreg op dinsdag 16 september 2008 om 15:31:

bedankt daarvoor nog trouwens

WTF? Dan is de helft hier al verdacht!

dit betrof een voetbalincident;)

Waarschuw beheerder

haha heb nog nooit ruzie gehad en hoor eigenlijk nooit van alle bekende die ik altijd tegenkom dat een keer ruzie hebben gehad.
Je ziet soms even een kleine vechtpartij.

Maar vergeleken bij een kroeg of discotheek :lol: Je gaat meer voor het vechten an de kroeg en discotheek dan voro plezier.

Waarschuw beheerder
legaliseren die handel! dit slaat toch weer werkelijk nergens op:s laat ze lekker boeven vangen of iets..
Laten we een partij oprichten met zn alle,,, vast wel wat mensen op PF die politieke interesses hebben:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 september 2008 om 08:41:
dit betrof een voetbalincident

(y) duidelijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 september 2008 om 07:49:
Uitspraak van Storman op donderdag 18 september 2008 om 07:38:
Ken wel een paar mensen die nadat ze gepakt waren, ook even mochten uitleggen wie al die mensen op de partyflock-foto's waren

Geloof er geen zak van.

Bij zijn arrestatie hebben ze zijn laptop meegenomen, en tijdens een verhoor werd hem zijn profiel voorgehouden, over met wie hij allemaal op de foto stond enzo...

Het ging dus niet over partyflock ansich maar over zijn contacten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op donderdag 18 september 2008 om 08:11:
Jij bent al aardig er heen gast

Nee ben nuchter 8)

Zal wel meevallen met "ver heen zijn" gezien mijn baan en wat ik daarvoor moet doen om op niveau te blijven 8)

Waarschuw beheerder
Pliesie doet ginne ruk.

ga huilen zielepootje.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Well al that wackasses who dealing and fighting on party's like that think they are everything, ore it are young boys and girls who like to go dead ore something.

Waarschuw beheerder
Geloof er geen zak van.
Pliesie doet ginne ruk.

Test het anders gewoon eventjes uit ;) Open een topic met jouw foto er bij en dat je gaat dealen (eventjes er bij zetten wat precies) en waar je het gaat doen.... Durf je het aan?

Die arrestaties doen ze uiteraard niet iedere week, enkel als er een grotere vangst bij zit. En zeg niet dat het nooit gebeurd, want het is al ooit gebeurd ;) maar dan moet je misschien meer lezen als de laatste reply's. En verwacht aub ook niet dat er ooit in de media zal worden gezegt dat ze de dealer (of wie dan ook) op het spoor zijn gekomen door speurwerk op partyflock.
En als je wordt aangehouden kijken ze inderdaad vaker in je gsm. Zelfs de mijne is ooit door politie Sloterdijk-Amsterdam geheel doorgelicht. Ook die van mijn ex toen der tijd. En hij mocht wel uitleggen waarom er mensen in stonden met bijnamen die refereerde op drugs. Ook waren er enkele tekstberichten waar ze meer informatie over wilde. Foto's hadden we toen der tijd nog niet op gsm's.
Uiteindelijk is het overigens wel de gsm geweest die mij heeft vrijgepleit :D ik was zo onschuldig als wat en mijn alibi stond in mijn gms *gelukkig*.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 11:09:
Geeft toch niks, schijt hardcore feesten...

dat vind jij !
sukkel
Waarschuw beheerder
Hardcore & bier van de Aldi.......

Waarschuw beheerder
Maar het is wel de keiharde waarheid
Alcohol is legale harddrugs

:respect:

. Zeventig mensen zijn via snelrecht met een dagvaarding naar huis gestuurd. De aanhoudingen werden vrijwel allemaal verricht in verband met drugsbezit

Wekenlang van te voren is de politie hier vast mee bezig geweest. Het plan opstellen, plan doornemen, personeel en ect...

De vangst 50 pilletjes en 50 gram.... De overige 32 mensen zijn gepakt met ghb of net 1 pil teveel waardoor je dus een officele dealer bent.Oja en 1 gram hero... Goed gedaan jongens :x Ondertussen kunnen ze voor de mensen die echt hulp niks doen zogenaamd, omdat ze geen tijd hebben. (kan het weten, heb ik tot 2 keer aan toe meegemaakt)

Stelletje rukkers :loser:

Ik denk als ze gewoon 2 pillen toestaan en op elk feest een stand neerzetten waar je ze kunt laten testen dan gebeuren er veel minder ongelukken. Nu nemen juist veel mensen alles van te voren in, omdat ze geen zin hebben in gezeik met de politie en daardoor ook met ouders. Dus wat normaal wordt verspreid over de avond/nacht word in 1 keer geslikt en gesnoven. Waardoor er dus meer mensen fout gaan, en meer ongelukken gebeuren...

Dit is echt de oplossing hoor :\
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goede zaak.. alle junkies aan de hoogste boom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 september 2008 om 15:11:
alle junkies aan de hoogste boom

Ik slik anti depressiva ben ik dan ook een junkie?? :/
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rock tha house op maandag 29 september 2008 om 18:14:
Ik slik anti depressiva ben ik dan ook een junkie?? :/

Duh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rock tha house op maandag 29 september 2008 om 18:14:
Ik slik alles door van mijn vriend

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De wegwijsmevrouw :bounce: op maandag 29 september 2008 om 15:05:
Ondertussen kunnen ze voor de mensen die echt hulp niks doen zogenaamd, omdat ze geen tijd hebben. (kan het weten, heb ik tot 2 keer aan toe meegemaakt)

da had ik ook meegemaakt met een aantal jongens
ze wouwen niet eens een ambulance belle
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 18 september 2008 om 22:40:
Nee ben nuchter

Zal wel meevallen met "ver heen zijn" gezien mijn baan en wat ik daarvoor moet doen om op niveau te blijven

Beroep: Waterklerk en Levensgenieter.
Tsja vooral levengenieter moet je natuurlijk een hoop voor doen om op nivea te blijven 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiets op maandag 15 september 2008 om 18:16:
Drugs/alcohol discussie. Mensen die drugs afzweren omdat 't toch zo gevaarlijk is voor je, hebben oogkleppen op als ze denken dat alcohol minder slecht is. Maar goed, je kan dan wel eindeloos gaan discusiëren, heeft toch geen zin.

Mja idd. Is alle 2 gevaarlijk eigenlijk ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 10:54:
viesu junkz