| Betreft: | evenement: 15 Years of Nightmare, zaterdag 6 december 2008 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
t word 2009
daar waar de zon niet schijnt
Rotterdam
Rotterdam
heb t ook wel eens tegelijk met anouk gehad geloof ik 
Vorig jaar gaf hij volgens mij ook tegelijkertijd met Nightmare een concert en was dat concert net afgelopen voordat wij een uur in de rij mochten staan 
Uitspraak van Xtra Smooth op woensdag 10 september 2008 om 08:54:Denk niet dat Nightmare in het sportpaleis geven gaa
Jammer in 2006 was het wel een top feest daar .
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 18:47:andere zaal
nightmare 11 dec 2004 liepen we eerst ook verkeerde ingang in, kwamen in een zaal vol 40 plussers
Nightmare was vanavond toch
heb t ook wel eens tegelijk met anouk gehad geloof ik
Idd was volgens mij 2004
Dus ze zullen nightmare nie verzetten
Op de site van ahoy staat het ook helaas g1 sportpaleis met nightmare
En deze zalen(Hal 1, 2, 4 en het Plaza) staan er op de site die nightmare heeft 6 dec dus mis er dan tog nog 1
laatste aanpassing
Uitspraak van Plukje van de Petteflet op vrijdag 12 september 2008 om 23:39:dus mis er dan tog nog 1
Misschien wordt dat wel een aparte ruimte voor rokers aangezien het verboden is om te roken op feesten sinds het rookverbod in de horeca wat is ingegaan op 1 juli 2008.
We zullen het wel zien
laatste aanpassing
Uitspraak van DeManZonderAnus op zaterdag 20 september 2008 om 18:10:Nightmare moet in het sportpaleis
liever niet, ik wil graag goed geluid.
Uitspraak van PartystarterMaar met Partyraiser was er ook iets van de postcodelotterij in de Ahoy. Flink gezeik over het geluid toen. Hopelijke gebeurt er niet weer zoietsop dinsdag 7 oktober 2008 om 10:50:
Was met machine city, waren ze van de gemeente of iets aan het controleren
heb te horen gekregen dat meneer Frans Bauer zijn concert geeft op 6 december en nog wel in de AHOY
http://www.stadiontickets.nl/concert/Frans-Bauer.php
kaartverkoop is zelfs al begonnen. iemand die iets meer weet over hoe het geregeld gaat worden?
hmmz
Uitspraak van 100 % Cockney op donderdag 9 oktober 2008 om 00:49:Was met machine city, waren ze van de gemeente of iets aan het controleren was egt een kut feest daardoor! je kan gewoon ouwehoere daaro gelui stond kk zacht. vorig jaar was nightmare ook in sportpaleis was heerlijk
Uitspraak van hoeisiedan? op donderdag 11 september 2008 om 10:40:Fransie Bauer komt gewoon meehakken gek,
Gna Gna
Uitspraak van PartystarterBen nog nooit zo snel weg gegaan als bij Machine City. Geluid was echt 3x niks, was bij de Nightmare daarvoor ook al. Ben daarom afgelopen keer niet geweest. Ga het toch maar weer proberen. Nu maar hopen dat het geluid goed komtop vrijdag 10 oktober 2008 om 09:47:
Daarom baal ik er zo van dat het niet in het sportpaleis is. Als ik ga kijken naar andere feesten die allemaal in die hal gegeven zijn is er altijd gezeik over het geluid. Het sportpaleis vorig jaar was echt lekker. In 2006 vond ik het daar ook al lekker klinken.
Uitspraak van DeManZonderAnus op vrijdag 10 oktober 2008 om 12:43:Daarom baal ik er zo van dat het niet in het sportpaleis is. Als ik ga kijken naar andere feesten die allemaal in die hal gegeven zijn is er altijd gezeik over het geluid. Het sportpaleis vorig jaar was echt lekker. In 2006 vond ik het daar ook al lekker klinken.
Sportpaleis heb ik jammer genoeg nog niet mee mogen maken, had het toen ff gehad met nightmare
Mja stiekem toch maar hopen dat Mid-town voor t 15 jarig jubileum er toch wat van maakt
frans op nightmare...
"heb je een pilletje voor mij, lalalalalalalal, met wat peppie erbij, lalalalalalala
"wil hard uit mn naat, lalalalalalalalaa, voor ik het pand weeer verlaat, volgende week party BIJ MIJJJJJJJJ!!!

"heb je een pilletje voor mij, lalalalalalalal, met wat peppie erbij, lalalalalalala
"wil hard uit mn naat, lalalalalalalalaa, voor ik het pand weeer verlaat, volgende week party BIJ MIJJJJJJJJ!!!
Uitspraak van DeManZonderAnus op woensdag 8 oktober 2008 om 16:39:Laatste keer was toch goed!
Ja
Geen sportpalijs
Afgelope nightmare was me eerste keer nightmare en vond sportpalijs geweldig
Geluid vond ik ook niets mis mee, ..
jammer dat fransje nu net dat weekend ook concerte heb
Het woord Gwoom dik knalle 
We schoppe bouwer de ahoy uit sodat wij kenne knalle
We schoppe bouwer de ahoy uit sodat wij kenne knalle
Uitspraak van DeManZonderAnus op woensdag 8 oktober 2008 om 16:39:Laatste keer was toch goed
lol ik dacht dat je het sportpaleis in antwerpen bedoelde dus vandaar
maar vorig jaar was zeker goed te doen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 22:55:rotterdam, waar ligt dat dan?
ver van hier

![[]*Frenkie*[]](/images/user/563202_3243157.jpg)