| Betreft: | evenement: 15 Years of Nightmare, zaterdag 6 december 2008 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
maar mijn herinnering aan Machine city
Dus ik heb ook voor TD gekozen!
nigthmare in maart was anders wel een van mijn betere feesten van afgelopen jaar en heb er toch zo een stuk of 60 mogen bezoeken afgelopen jaar
Nu zijn t er 4... dus als in de ene zaal het geluid kut is hupsel ik gewoon naar de andere zaal
nigthmare in maart was anders wel een van mijn betere feesten van afgelopen jaar en heb er toch zo een stuk of 60 mogen bezoeken afgelopen jaar
Waarom zou het in het sportpaleis dan wel harder mogen?
Nu zijn t er 4... dus als in de ene zaal het geluid kut is hupsel ik gewoon naar de andere zaal
denk het niet..
op alle andere feesten waar ik ben geweest word gew gerookt..
ze kunnen echt niet al die mensen in de gaten houden..
drugs mag ook niet en dat word ook gew gedaan..
dus ik smoke me sigaretjes gew daar waar ik zin heb
in belgië zijn ze te stom om te begrijpen wat geluidsoverlast iz
je hebt dr 5 hoor haha !
alleen de 5de zaal wordt op het feest onthuld !
Alle zalen behalve het sportpaleis hebben kut geluid in Ahoy
ik denkd at de nederlanders dom zijn
ik denkd at de nederlanders dom zijn
worden de betere feesten gegeven en hebben ok geen geluidslimiet
Waarom zou het in het sportpaleis dan wel harder mogen?
Vorig jaar gaf hij volgens mij ook tegelijkertijd met Nightmare een concert en was dat concert net afgelopen voordat wij een uur in de rij mochten staan
Wrs geen nightmare voor mij als ze geen gebruik kunnen maken van het sportpaleis.
Precies! De vorige editie van Nightmare indoor was wel oke, maar mijn herinnering aan Machine city heeft toch voorrang!
Dus ik heb ook voor TD gekozen!
ben toch zo weer thuis als het nix is.