| Betreft: | evenement: Essence, zaterdag 6 december 2008 om 22:00 |
Laat maar lekker thuis.
Er waren toch geruchten dat ID&T wilde stoppen met Trance Energy? Dan zou dit wel eens de vervanger kunnen worden... Lijkt me sterk dat er en in december en in februari een trancefeest wordt georganiseerd in de Jaarbeurs.
ou ik kan je garanderen dat ID&T niet zal stoppen met Trance Energy (de komende jaren). Wat Alda events wilt doen, heeft niks te maken met ID&T..
echt een kutfeest teringmz=uziek
waarom zouden ze? Het verkoopt uit..
Ja met headliners als Tiësto, Sander van Doorn en Ferry Corsten wel ja, maar hoop iig dat het feest blijft ja
Maar als ID&T nog steeds het alleenrecht heeft (wat volgens mij nog steeds zo is) op het organiseren van dancefeesten in de Jaarbeurs dan kan Alda Events niet om ID&T heen.
ESSENCE is een totaal ander feest/concept als Trance Energy
Tocadisco, Laidback Luke...?
Armada
* Armin van Buuren
* Mat Zo
* Oceanlab
* John O'Callaghan
* Aly & Fila
* Sean Tyas
* Dave202
Er waren toch geruchten dat ID&T wilde stoppen met Trance Energy? Dan zou dit wel eens de vervanger kunnen worden... Lijkt me sterk dat er en in december en in februari een trancefeest wordt georganiseerd in de Jaarbeurs.
Denk wel dat je wat house kan verwachten hoor.. 5 podiums met alleen maar trance zal het wel niet worden.
* Oceanlab
Hope for a nice Trance Lineup in the Jaarbeurs
Bla blaWe zitten hier niet om Jean af te zeiken maar om het over Essence te praten
Heb een paar posts terug al een begin gemaakt met het speculeren over de line up
haha, zou dr ook geen problemen mee hebben,
alleen mochten ze het dan wel wat beter verdelenanders is het zo dicht op elkaar
1 in de zomer, 1 in de winter
bron?
We hoeven dus nergens bang voor te zijn, ze gaan alleen bestaande concepten exporteren naar het buitenland
Ja en kijk hoe goed dat uitpakt met (ik noem maar wat) sensation..
Die buitenlandse edities krijgen betere line ups dan wij..
Wij krijgen chuckie, polen krijgt above & beyond..
n het buitenland wordt nog trance geprogrammeerd omdat het anders niet uiverkoopt.
een muzikale toon zetten met electro, haha onder welke steen heeft Duncan gelegen?
Maar Duncan is toch niet de enige aandeelhouder/eigenaar van ID&T dat hij kan bepalen welke stijl geprogrammeerd wordt?
Alda verzin iets origineels
Doe ons (tazzzje & Oude Dwaas) aannemen wij barsten van de inspiratie
spui je ideeën zou ik zo zeggen.. meedenken wordt altijd op prijs gesteld
precies. we zitten veel te praten over onze ideeen, maar die hebben we nog niet terug gezien
dus mensen van Alda, als jullie meelezen: van Tazzzje en mij is dit een open sollicitatie
open sollicitatie
dus mensen van Alda, als jullie meelezen
Ga m'n ideeen niet gratis spuien..
Wil er wel betaald voor krijgen dan
weleens gehoord van nuttige input van de doelgroep om zo de behoeften zichtbaar te krijgen ?
ik zeg bij deze: Jor-D & Jay, B2B op de Mainstage
weleens gehoord van nuttige input van de doelgroep om zo de behoeften zichtbaar te krijgen ?
Daar mogen ze ons ook voor betalen
wie zegt dat het 5 trancezalen worden ... ?
even lezen hier en je ziet het
In het buitenland wordt nog trance geprogrammeerd omdat het anders niet uiverkoopt. Dhr. Duncan Stutterheim wil iedereen aan de Electro/house hebben en daarom wordt dat hier in Nederland dan ook geprogrammeerd
en wat scheelt er met mijn forumpic??
en ik heb zelf niet beweerd dat er 5 trancezalen zouden zijn...
wat heb je nu aan 5 trancezalen als ge u niet in 5 kunt delen?!!
B2B set
dus mensen van Alda, als jullie meelezen
B2B
B3B
B10B set
zie ik heb al een idee hier gepost zonder ervoor betaald te worden
maar dit is een eenmalige actie, al die andere ideeen: eerst betalen Alda
Girorekening: 6122008
t.n.v. Ideeenbus Alda Events Tazzzje & Ouwe Dwaas
te Arnhem
zie ik heb al een idee hier gepost zonder ervoor betaald te worden
is dat nou jou extreem geniale idee dan ?
Ik ook 2x een line up
Maar worden mijn line up's gebruikt, graag overmaken op onderstaande rekening:
Maar naar mijn weten is Duncan altijd nog directeur.. En id&t een BV (besloten venootschap)
Australië
Duncan heeft al lang afstand gedaan van ID&T, echter vast nog wel een minderheids aandeel.
Sensation is apart bedrijf
heel ID&T bestaat uit een heel web van BV's,
Duncan heeft al lang afstand gedaan van ID&T, echter vast nog wel een minderheids aandeel.
De aandelen staan op naam en zijn niet vrij overdraagbaar.
Ja, lesje voor jou dan, je kan nog wel minderheids aandeel hebben, alleen is die niet zomaar overdraagbaar. Kun je nogsteeds een (minderheids)aandeel hebben! Alleen niet vrij kopen (net als bij NV's)
Jij denk dat duncan niet gewoon nog steeds directeur is en gewoon z'n kaboutertjes t lekker laten regelen en af en toe nog eens iets goed of afkeur..
Denk je nou echt dat de directeur van Ahold of de ABN AMRO echt zelf werken![]()
Doh, heel ID&T bestaat uit een heel web van BV's, maar in de praktijk is het allemaal één bedrijf. Sowieso elke groot feest dat ze organiseren is ondergebracht in een eigen BV: ID&T Mysteryland B.V., ID&T Trance Energy B.V. etc.
Maar genoeg accountant gelul.. Essence, so back on topic bitte!
als ik een kind krijg
geduld is een schone zaak, heeft je mammie je dat niet geleerd ?
Magoed de kaartverkoop start morgen, ik neem aan dat we dan ook meer te weten komen over de lineup
dikke lineup komt.
Sowieso zijn er mega veel trance feesten de komende weken en is december een dure maand, dus wat mij betreft petje af dat ze dit toch "aandurven"
het zal niet het eerste event zijn dat totaal faalt
Ook niet het eerste Alda Event wat faalt; Denkt terug aan Clockwrks waar ze ook veel teveel geld vroegen voor de line-up die er stond
Ook niet het eerste Alda Event wat faalt
pff ik wou dat er terug de mega goeie kleine feestjes van vroeger waren... Nu is er weer wat groots bijgekomen.
De tickets moeten nu al supergoedkoop zijn eer ik ga. En ik wil markus al zo lang nog eens zien, maar als ie dan mss maar 1u15 min draait...
Vind ik wel een heel slecht argument om niet te gaan... Als het feest jou niets lijkt blijf dan gewoon weg.
En je doet net alsof het bijna onmogelijk is om een gig van Markus Schulz mee te maken. Alleen dit jaar al had je 5 of 6 keer de kans om hem in Nederland aan het werk te zien.
ja leuk hoor, alleen als iedereen super positief is mag er wat gepost worden!
en ik heb markus 3 keer gezien afgelopen jaar denk ik...
maar dat waren korte sets die niet te vergelijken zijn met de markus solo avond van in juni 2007!!!
ik vind het alleen maar spijtig dat er weer een groots "festival" aankomt (die de sets niet ten goede komen) terwijl trance energy er ook weer aankomt en mss dan ook nog 2 keer...
En je doet net alsof het bijna onmogelijk is om een gig van Markus Schulz mee te maken. Alleen dit jaar al had je 5 of 6 keer de kans om hem in Nederland aan het werk te zien.
Mango heeft wel een punt. Het zijn iedere keer setjes van 1,5 uur. Ik wil hem wel weer eens 6 uur lang aan het werk horen en zien. Mischien dat gezien het aantal DJ's en zalen hij hier wel een set van 4 uur mag draaien. Zou wel vet zijn, want voor een setje van 1,5 vind ik zelf ook een 'kleiner'feest leuker.
Ik had overigens iets meer op een trance-feest gehoopt
lijkt me wel dat dit nog niet de complete line-up is, het is in 5 hallen
precies, komen hoplijk nóg meer dikke namen...
Line-up ziet er nu iig al zéér goed uit.
kaarten binnenkort maar bestellen
ik heb ze nu al besteld word weer feesten
moet ff geld aan de kant leggen voor andere dingen, belangrijkere zaken.
en dan kijken voor hoeveel feesten ik tegelijkertijd kaarten kan bestellen.
moet nog zoveel kaarten kopen pfffffff
november en december worden lekkere drukke feestmaanden
jazeker en er komen dr steeds meer bij
Lol inderdaad
Word ook voorkant van veronica denk ik een keerDie gast rechts ken ik ergens van trouwens
Maar weet niet waarvan, maar heeft bekend gezicht
Die gast rechts ken ik ergens van trouwens
Ik zou hier ook geen 40 euro voor neertellen dus..
Plus vind ik de kans op een herhaling van Clockwrks best groot..
Uitspraak van Tazzzje op zondag 5 oktober 2008 om 14:52:
Ik zou hier ook geen 40 euro voor neertellen dus..
Plus vind ik de kans op een herhaling van Clockwrks best groot..
Oke, dat je geen 40 euro wil neertellen voor een feest kan ik nog begrijpen. Maar net alsof er debielen bij Alda Events werken, ze hebben ongetwijfeld geleerd van de mislukking van Clckworks...
Oke, dat je geen 40 euro wil neertellen voor een feest kan ik nog begrijpen. Maar net alsof er debielen bij Alda Events werken, ze hebben ongetwijfeld geleerd van de mislukking van Clckworks...
en of je het naar je zin heb gehad ligt echt aan jezelf
daar kan Alda niet voor zorgen
zal vast wel goed komen word flink feesten
en of je het naar je zin heb gehad ligt echt aan jezelf
daar kan Alda niet voor zorgen
nope, ook hun leren van hun fouten
Nou ik heb niet zo n hoge pet op van Alda events helaas. Veelal boekt men artiesten uit de eigen stal, en ik vond gewoon de afgelopen Armin Only voor 43,- onder de maat in alle opzichten.
Welke organisatie komt met een consumptie prijs van 3,- en dan nog halve glaasjes schenken?
En dan de entree: de voorverkoop liep via meedere ticketbedrijven, maar driekwart had een ticketbox kaart en slecht een handjevol een e-ticket. Slechts enkele poortjes waren geopend voor de ticketbox waardoor je ruim een uur of langer stond te wachten...
Armin Only was het eerste grote feest dat door Alda Events georganiseerd werd. Dan mag je ook niet verwachten dat alles gelijk foutloos gaat.
Die prijs is gewoon marktconform. En kan me niet voorstellen dat er vanuit de organisatie wordt aangedrongen om halve glaasjes te schenken...
Verkoopt de organisatie alleen kaarten via Ticketbox dan klagen de buitenlandse gasten, doet de organisatie de verkoop alleen via E-tickets dan klagen de Nederlanders weer omdat het zo makkelijk is om tickets bij de boekhandel te halen. En wat betreft de drukte, dat is bij elk feest van dit formaat zo... Trance Energy, Mysteryland etc.
Je begrijpt mn punt niet: als ik 12000 ticketbox kaartjes verkoop en 3000 e-tickets, kun je toch incalculeren dat je dan logischerwijs meer poorten opent voor ticketbox people dan voor e-tickets? Dat was het probleem: er waren 8 poortjes voor slechts een enkeling met een e-ticket, terwijl 12000 anderen door 4 poortjes moesten! Dan kun je wel roepen ja, het is hun eerst feest, maar dit is hoofdstuk 1 facilitair plan event
Nou ik heb niet zo n hoge pet op van Alda events helaas. Veelal boekt men artiesten uit de eigen stal, en ik vond gewoon de afgelopen Armin Only voor 43,- onder de maat in alle opzichten.
Welke organisatie komt met een consumptie prijs van 3,- en dan nog halve glaasjes schenken?
Geluid...welk geluid?
En dan de entree: de voorverkoop liep via meedere ticketbedrijven, maar driekwart had een ticketbox kaart en slecht een handjevol een e-ticket. Slechts enkele poortjes waren geopend voor de ticketbox waardoor je ruim een uur of langer stond te wachten...
Zulke dingen kun je logistiek gezien allemaal zien aankomen...
Verder moeten ze met of hele vette progressive namen komen, of echt lekkere funky techno namen, anders skip ik um voor 40,-
sorry
Armin Only was het eerste grote feest dat door Alda Events georganiseerd werd. Dan mag je ook niet verwachten dat alles gelijk foutloos gaat.
Die prijs is gewoon marktconform. En kan me niet voorstellen dat er vanuit de organisatie wordt aangedrongen om halve glaasjes te schenken...
Wel als je die prijs betaald.
Vanuit wie dan wel? De barmensen zal 't een worst wezen hoor, toch niet hun portomonee..
Wat dacht je van niemand?? Ik zeg juist dat ik me niet kan voorstellen dat zoiets van hogerhand wordt opgelegd, die gast hierboven zit gewoon de azijnpisser uit te hangen.
Onzin. Voor elke organisatie moet één feest de eerste zijn...
die gast hierboven zit gewoon de azijnpisser uit te hangen.
we zijn ook niet verwend ofzo.. wordt er eindelijk weer een vet feest gehouden in de Jaarbeurs naast Trance Energy met een brede lineup, hebben we in het algemeen WEER wat te klagen!! laten we nou eens genieten dat we in een land als deze zoveel keuze hebben!laatste aanpassing 16 oktober 2008 18:42
we zijn ook niet verwend ofzo..wordt er eindelijk weer een vet feest gehouden in de Jaarbeurs naast Trance Energy met een brede lineup, hebben we in het algemeen WEER wat te klagen!! laten we nou eens genieten dat we in een land als deze zoveel keuze hebben!
we zijn ook niet verwend ofzo.. wordt er eindelijk weer een vet feest gehouden in de Jaarbeurs naast Trance Energy met een brede lineup, hebben we in het algemeen WEER wat te klagen!! laten we nou eens genieten dat we in een land als deze zoveel keuze hebben
Nu wil ik hem toch wel een beetje komen helpen. Want het lijkt er namelijk aan de andere kant op dat jullie ALDA tegen iedere prijs willen verdedigen.
Alda heeft genoeg ervaring in het organiseren van events, echter dat zijn over het algemeen wat kleinere feesten. Je kunt een beachfreaks of citymoves niet vergelijken met een groot event in de jaarbeurs. Armin Only was dat wel en daar waren genoeg schoonheidsfoutjes te ontdekken. Lange rijen, bagger geluid, te weinig ingangen, halve consumpties etc. Niet zo vreemd dat mensen dat wat argwanend worden over een organisatie. Temeer dat dat andere grote evenement wat ze (mede) wilden organiseren een stille dood is gestorven (Clockwrks).
Die argwaan wordt tot op heden niet echt weggenomen moet ik eerlijk zeggen. In eerste instantie werd er gesproken over 5 zalen en een mega-line up, daarvan zijn er nu nog maar 3 over. Tenminste als we die erbarmelijke flyer moeten geloven. De line-up is inderdaad niet slecht, maar was denk ik voor velen toch wel een kleine teleurstelling omdat er op meer grote namen gehoopt was. Daarnaast is er bij veel mensen (in ieder geval degene die ik erover gesproken heb) nogal wat twijfel over de doelgroep die men wil trekken. Als ik even voor mezelf spreek dan vrees ik een invasie van Veronica publiek terwijl ik hoopte op een relaxed avondje met gelijkgestemden. Daarmee wil ik overigens zeker niet denigrerend over anderen klinken, ik ga ervan uit dat jullie de strekking hiervan wel begrijpen.
helemaal mee eens
Exactly my thoughts Ilan!
Maak eens een account aan voor jullie allebei en post dan gewoon 1 x hetzelfde bericht in plaats van constant dezelfde soort berichten achter te laten of elkaar complementeren
oh, jullie zijn alweer gestopt met de bitchfight? jammer, had net de boter al gesmolten voor over de popcorn heen..
Vind de you stage er wel aardig uit zien, maar of dit hem gaat worden? November is al redelijk druk en in december zijn er vaak ook veel leuke feestjes. En dan is dit idd niet het goedkoopste feest.
Armin only was bedroevend slecht geregeld. Weet nog goed dat ik redelijk geïrriteerd was van hoe de entree en barren geregeld waren. Op de dancevloer was ik dat gelukkig al snel weer vergeten, want het feest zelf vond ik top. Maar ik ga er vanuit dat ze hier wel van geleerd hebben.
ik zie net dat de prijzen zijn verlaagd naar 32,50 euro
http://www.aldaevents.nl/veronica/
Goed nieuws voor de mensen die nog geen kaartje hadden, maar wij worden weer gewoon keihard genaaid
heb je al een volgorde/time table?
Richard Durand gaat de You stage afsluiten en draait na Armin
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Markus voor Armin wordt geprogrammeerd. Dat zou dan voor het eerst zijn en gezien de stijl van draaien van beide lijkt me dat niet handig. Wat ik me wel kan voorstellen is de volgorde Armin-Markus-Richard. Ook dan draait Durand na Armin en kan hij mooi afsluiten (uurtje tussen 6 en 7).
Ik moet sluiten naar Armin van 5 tot 7, laten we hopen dat er nog publiek is hehe, maar ga zeker mijn best doen
Ze maken goed gebruik van Armin's nr. 1 positie. Vraag me af of het uitmaakt.
Nu nog de verwachtingen van hun persbericht waar maken en 't komt goed =D
Markus Schulz. Hopelijk snappen ze dat zelf ook en geven ze de man minimaal net zoveel tijd als Armin (en wat mij betreft nog een uurtje langer ook).
Helemaal weer op de trance tour de laatste tijd
Markus verdiend gewoon een lange draai- tijd
Helemaal weer op de trance tour de laatste tijd
Zie de Armin Only producties, zijn ook niet de kleinsten...
En de lineup he![]()
Zie de Armin Only producties, zijn ook niet de kleinsten...
Tuurlijk is het heel makkelijk om artiesten uit eigen stal te gebruiken maar om nou constant dezelfde artiesten uit die stal te halen..
jaarbeurs was idd niet zo geweldig behalve armin dan
Maar ik hoor er wel slechte verhalen over.
Athans wel over de laatste jaarbeurs-edite...
Hopelijk hebben ze wat ervan geleerd....
en ga je nou
dan moet je zeker komen
geeft helemaal niks
Ik heb benieuwd hoe veel kaartjes ze uberhaupt verkocht gaan krijgen. Ik denk dat ze wel een felixbel contact hebben met de jaarbeurs om evt minder hallen te gebruiken als die niet nodig zijn.
Ik denk dat het neer gaat komen op hal 1 die in 3-en opgesplitst zal gaan worden....
het lijkt er nog niet echt op dat er ook maar een iemand enigszins vertrouwen in heeft.
Joh, gek he?
het lijkt er nog niet echt op dat er ook maar een iemand enigszins vertrouwen in heeft.
mee eens ik ook
Ik heb benieuwd hoe veel kaartjes ze uberhaupt verkocht gaan krijgen. Ik denk dat ze wel een felixbel contact hebben met de jaarbeurs om evt minder hallen te gebruiken als die niet nodig zijn.
Ik denk dat het neer gaat komen op hal 1 die in 3-en opgesplitst zal gaan worden....
maar ik hoop ook dat ze van eerdere fouten hebben geleerd en dat we een knalfeest zullen hebben
helemaal mee eens
Markus verdiend gewoon een lange draai- tijd
Ik heb er vannacht over gedroomd
En even ter info, in mn droom was het echt een VET GAAF feest
Dan was het niet bij Essence
Ingang was er wel kut geregeld, dus vast een ander Alda Events feestje
Was wel leuk feestje ook
Als de bediening bij de bar maar vlot is, ben jij toch wel tevreden?
Dat wordt dit ook, zo vaak heb ik niet zo'n groot verjaardagsfeessie
Uitspraak van 'Minister van Sterke Drank
op donderdag 13 november 2008 om 10:17:
Was wel leuk feestje ook
Dat wordt dit ook, zo vaak heb ik niet zo'n groot verjaardagsfeessie
Sinterklaas
Beetje meer respect voor die ouwe he!
Sinterklaas krijgt meestal meer aandacht
Beetje meer respect voor die ouwe he!
Ik had vannacht ook gedroomd dat ik op een feestje wasEn 't was er drukkk
Dus was ook geen Essence
Ingang was er wel kut geregeld, dus vast een ander Alda Events feestje
Ik had vannacht ook gedroomd dat ik op een feestje was En 't was er drukkk Dus was ook geen Essence Ingang was er wel kut geregeld, dus vast een ander Alda Events feestje
Was wel leuk feestje ook
Wie weet
Ik zou er wél heel leuk mn verjaardag kunnen vieren....
haha, hier hetzelfde idee
Weet uit ervaring dat slagroomsoesjes heerlijk smaken als je flink wappie bent
voor de ingang lust ik ze ook
Of 't moest die in België zijn, maar daar was de ingang wel ok geregeld.
owwwwwww
Common, dat zijn toch geen zalenEntree iig niet, chill out kan door als zaal, maar entree niet
ik wel
zal zo eens kaarten gaan bestellen
ja net gedaan
dan ga ik het ook zo maar even regelen
wilde eerst zeker weten of jullie gingen anders had ik ook thuis gebleven
ja ja ja ja
zijn ze goedkoper
is wel een heel verschil hoor
ik mag Richard graag horen
Markus om 12 uur,
Timetable van You Stage is prima
Markus hoort op het einde te knallen
flink inkak-momentje.
Sorry, maar ben het er niet mee eens, Markus hoort op het einde te knallen, dat is hij zeker waard....
En dan zetten ze, vreemd genoeg, Rank 1 ná hem. Ik voorzie een flink inkak-momentje.
Beter was Rank 1 eerder op de avond en Markus na Armin.......
en ik heb je nogwel zo'n mooi linkje gestuurd
Het enige waar ik blij mee was is dat het maar een half uurtje is (ze hebben in het verleden ook wel langere livesets gedaan).
Trouwens erg benieuwd welke hallen gebruikt gaan worden..
maarre vinden jullie Schulz zo knallen dan?
Armin en misschien ook wel Rank1..
Uitspraak van Stefanovicop vrijdag 28 november 2008 om 18:00:
Trouwens erg benieuwd welke hallen gebruikt gaan worden..
mmakt geen reet uit alst maar rammelt
hmm dan zal ik wel net de verkeerde sets van em gehoord hebben ofzo
op zich kan ik Rank 1 wel waarderen hoor
hoe dan ook, we maken er wat van, hebben ook nog een verjaardagsfeestje daar van een lieve meid!!!!!!
Draait over het algemeen harder als
wij vinden Armin echt wel harder draaien dan Markus, maar lijkt vaak of Markus harder draait omdat ze hem vaak na Armin af laten sluiten
hoe dan ook, we maken er wat van, hebben ook nog een verjaardagsfeestje daar van een lieve meid!!!!!!
Jaaaa
eentje maar???
Uitspraak van IrEeNtJe op maandag 10 november 2008 om 18:44:
Ik zou er wél heel leuk mn verjaardag kunnen vieren....
is dat positief dan??
Nja vind t gewoon lullig voor Marcus dat ze hem altijd als laatste zetten.
Grotere kans op wat minder volle zaal is dus dan reëler
de mensen die gaan en die ik ken zijn super
Hou m nog even in de optie, waarschijnlijk alsnog vrijdag kaartje regelen
aardig gevulde zaal
zonder hun geen feest hoor
Natuurlijk, JWT
zonder hun geen feest hoor
stelletje feestbeesten zijn het
en met de feest-kwaliteiten van de partygangers hier zit t wel goed
Val kapot
Beetje standaard wordt het wel
ontzettende zin in dit feest
sjee zeg wat ben je een besluiteloos iemand zeg
Inmiddels heef thet lot al voor mij besloten
Je had geen keus!
Gezellig weer
Helaas, helaas, helaas ga ik een feestje missen met alle lieverds
ja he? wordt bijna normaal..
wat is daar te doen dan??
Thijs top dat je er ook bij bent
''Er zijn op de avond zelf géén kaarten aan de deur te koop.''
kwestie van de zaal kleiner maken met doeken enz en de tent is vol
"links voor"
wat is daar te doen dan??
hmm was vandaag in de winkel ook linksvoor maar daar was echt niets te beleven hoor
nou vooruit wij dan ook maar
ja natuurlijk hadden we anders thuis gebeleven
Valt me trouwens niet tegen
als het klopt
Da's niet echt veel i.v.m. met bijv Trance energy.
Valt me trouwens niet tegen hoor als het klopt
had je vroeg naar bed gegaan om op zondag naar de kerk te gaan??
de dominee belde al, nu krijg ik de schuld
bel maar terug, ik had sowieso niet gegaan
bron?
ik heb gebeld, hij wacht je op bij de uitgang en sleur je aan je haren mee..
p.s ik laat dat niet gebeuren hor.. we zullen die dominee eens
ik heb nog een kaartje over, 30 euro. PB maar.
hoe kan jij nou een kaartje over hebben![]()
Een goede line up is tegenwoordig niet meer alles bepalend.
Valt me trouwens niet tegen hoor als het klopt
Zover ik weet schalen ze het po 15K
ID&T heeft gewoon het grote voordeel dat je weet dat alles tot in de puntjes goed geregeld is en daarom ook snel uitverkocht is.
Precies, dus laat Alda nu hopelijk eens een les leren uit hun fouten
hoeveel bezoekers ook, gezellig wordt 't toch wel morgen!
jij laat je verjaardagsfeestje ( ) er toch niet door verpesten??
Dat moet ik nog meemaken, dat ze leren van fouten.
Gefelcititeerd trouwens
Vond vanochtend trouwens ook nog een kadootje van Alda in de mailbox van m'n zussie....2x guestlist
Doen ze toch nog íéts goed
Dat is wel heel hoogeisend mop Dat is echt veel namelijk
*hoopt stiekum dat Armin "Made of Love" en/of "Man on the Run" draait vanaaf..
puntjes
en nog een hoop meer lekkers..
maar ik richt m'n pijlen meer op Schulz, alleen geen scherpe puntjes
Helaas jongens....
K denk niet dat t m wordt voor mij vanavond....
Mn verjaardag gister was niet leuk en ik ben eigenlijk gewoon helemaal niet in de feeststemming
En Rutger gaat zowiezo niet meer.
Iedereen veel plezier en ik zie de meesten dan met kerst op create?
wat is dit nou weer nick?
ga je nu in eens niet meer
*Knip*
wat is dit nou weer nick?
ga je nu in eens niet meer?
Toch maar niet jij?
gratis
Was leuk ja
Nu wel een piep in m'n linkeroor...en dat terwijl ik gvd oordoppen met filters in had!
En het geluid in een hal zoals de Jaarbeurs nou niet echt hard en goed is ofzo. Hopelijk gaat ie snel weg
oordoppen
En Human was de afsluiter
Thijs, Steven... ik hoop echt weer een keer jullie te zien/mee te feesten, maar ik vrees dat dat een utopie is gezien mijn voorkeur voor kleinere feestjes...
01. Armin van Buuren - Imagine <> niet zeker van, het was iig een instrumentale track
02. Sunlounger feat. Zara - Lost (Club Mix)
03. Armin van Buuren feat. Jaren - Unforgivable (First State Smooth Remix)
04. BT feat. JC Chasez - Force Of Gravity (Orjan Nilsen Remix)
05. Super8 & Tab - Elektra (Original Mix)
06. Peter Martijn Wijnia pres. Majesta vs. DJ Shah feat. Adrina Thorpe - Not The End vs. Who Will Find Me (Armin van Buuren Mashup)
07. Ferry Corsten vs. Prodigy - Crash My Bitch Up (Armin van Buuren Mashup)
08. Armin van Buuren feat. Sharon den Adel vs. Jochen Miller - In & Out Of Connection (Armin van Buuren Mashup)
09. Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
10. The Killers - Human (Armin van Buuren Remix)
11. Funkagenda - What The Fuck
12. Gareth Emery vs. Delerium - This Is Silence (Black Army Mashup)
13. Rapha - Pandora (Daniel Kandi's Emotional Mix)
14. Sied van Riel - Riel People Know (W&W Remix)
15. W&W - Arena
Jochen Miller vs. Armin van Buuren ft. Sharon den Adel - Lost connection vs. In and out of love
Armin van Buuren - Imagine was een ID remix
Die volgorde klopt trouwens niet. Armin eindigde met Human en Imagine zat ergens in het midden.
Die laatste 2 zijn 100% zeker in de goede volgorde, de rest niet!
Dat is dus: Armin van Buuren feat. Sharon den Adel vs. Jochen Miller - In & Out Of Connection (Armin van Buuren Mashup) in mijn lijst
Daarom had ik neergezet:
De nummering was alleen om het aantal tracks bij te houden...
Anyway, thanks voor je bijdrage!
Cygnus - Superstring
Man on the Run
Hele fijne plaat idd!
Hee, apart, ik heb ook last van m'n linkeroor en ik had ook gewoon goede oordoppen in. Wel irritant dit..
JOngens ik vond he tgeweldig. Richard durand draaide deze remix van in and out of love.
Kan iemand mij helpen hieraan helpen. Die break is zoooo mooi. Dat melodietje Ultiem!
Wat een geweldig moment was dit zeg.
http://www.youtube.com/watch?v=eBfYcvGHY6k
Die mogen ook wel eens wat aan hun klantvriendelijkheid doen F#$$%#$ %%##$%$#!!
naar mijn weten wel ja, hoezo?
Zeide ze geen ''Meneer'' tegen je?
en nee die zijn niet allemaal onderdeel van ALDA haha..
Oh stond die block er nog op? Is nu weg hoorNiet dat het echt van toepassing is, maar ''jullie'' staat toch echt in je PM bericht, vandaar de citaat.
En zoek ook voor het gemak even het woord ''detachering'' op, dan snap je wat ik bedoel, of beter gezegd me vriendin.
PF win actie weet ik niet, ging er vanuit dat het die namen waren, we weten beide dus even veel
Voor de rest zou je toch ALDA zelf moeten mailen als je een klacht daar over hebt. Niet mij PM'en a.u.b. want ik kan niets voor je betekenen.
Voor de rest ga ik niet meer verder met deze discussie, als je een goed gesprek met me wil voeren ben ik ten alle tijden bereid om tijdens een evenement je te woord te staan.
Bij Markus Schulz stond ie echt TE hard, zeker in het begin, toen ben ik (met oordoppen!) echt een eind naar achter gaan staan!
Had ik dat ook maar gedaan.. Volgens mij is die piep nu wel weg inmiddels..maar het duurde wel weer ouderwets lang lang niet gehad...en dat voor zo'n hal hey
Tis de HMH niet!
Voor de liefhebbers: mijn report staat online op Partyscene.nl, KLIK
een piep in je oren wil niet zeggen dat het geluid hard of goed is,
een piep in je oren wil niet zeggen dat het geluid hard of goed is, maar juist eerder dat deze verkeerd afgesteld is en er teveel midden-hoog tonen zijn.