Partyflock

Forumonderwerp · 1027263
40 volgers · 73874x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 335, 160267, 41326, 47276}
Waarschuw beheerder
+4-2
Okay dan bij deze de onofficele EARLY TERROR topic, maar dan ook echt EARLY terrururuurururuor

hierbij een live set om in de stemming te komen, lets go back way back.

Akira ( early terror set ), tunnel of terror @ Mysteryland 2008

http://www.megaupload.com/?d=QZUJQ4LG ->

en dit is de tracklist zoverre

0 mc Justice introduction Akira @ Mysteryland 2008 , tunnel of terror
1 Chosen Few To Dominate
2 dj Freak New York MF
3 The New York Terrorist Joint
4 Temper Tantrum Industrial Strength
5 Trashman Cosmotrash RMX
6 Terror Arnold Gabba Mission
7 dj Davyd Fuck Paris ( remix by Laurent Ho )
8 Nasenbluten Holy Arse
9 Nasenbluten Homicide
10 Nasenbluten Feeling Shit
11 Test Tube Kid Experienced
12 Temper Tantrum You're Going Down
13 The New York Terrorist Synester
14 D.O.A Hardcore Kidz
15 Xylocaine Street Sam
16 The Shaftmen Shaftman
17 E-de Cologne They'll Never Get Me
18 D.O.A N.Y.C. Speedcore
19 U.V.C No Reason For Sympathy
20 dj Freak & the Porridge Gun Natural Born Killa
21 Skullblower Tingle Bells
23 Laurence & Radium Untitled
24 Traffik The Druid
25 Laurence & Radium Easy Money (Remix)
26 Traffik Mind Meld
27 Animal Intelligence Symphonies Of Doom
28 Eracticator Streptocock Gee
29 Noize Creator Feeling Like De Niro
30 Fraughman Onslaught
31 Embolism Dead Ends
32 Netas Circus Mayhem
33 Passenger Of Shit Likking My Sperm Off A Pigs Cunt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aangebrande aardappels op woensdag 20 februari 2013 om 13:46:
gok op dubbel

i know! maar die cd is er in 2 soorten de dubbele en enkele dubbele is moeilijker aan te komen ;)
Waarschuw beheerder
wat een stilte hiero.. is dit nou een terrorrrrrr forum hehe (h)

Waarschuw beheerder

tu du du du du tu DU DU DU DU DU DU tuudududu BAMBAMBAMBAM kort samengevat :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand nog belang bij deze

http://www.discogs.com/No-Name-Strike/release/23552

vg+ conditie, voor details ff pb ajb
Waarschuw beheerder
Neee joh alles is dik wat erop staat, kopennnn dus

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frantic Freak op donderdag 31 januari 2013 om 21:07:
Ik download helemaal niets. Alles komt van (zelf geript!!!!!!!!!!) vinyl

is dat nu trouwens nog steeds het geval Niek ?? (tis trouwens maar een vraag)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 54194, 10088, 75936}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rienos op zondag 24 februari 2013 om 19:50:
is dat nu trouwens nog steeds het geval Niek ?? (tis trouwens maar een vraag)

Ik zal het iets nuanceren. Ik heb wel eens tracks gedraaid die alleen op CD zijn uitgekomen. Maar die CD's heb ik gekocht en ook heb ik "via via" wel eens digitale tracks in mijn bezit gekregen. Gevoelsmatig heb ik daarom nog nooit naar een track op internet gezocht en die vervolgens gedownload. Ik heb dit weekend ook weer een paar tracks gedraaid die nooit op vinyl zijn uitgebracht. Ik ben er alleen niet heel erg gek op, om dit veel te doen. Misschien doe ik het eigenlijk wel liever niet, maar aangezien praktisch iedereen het doet, is mijn norm iets opgeschoven.

Waar het mij meer om gaat is dat als het tracks zijn die op vinyl zijn uitgekomen, dan koop ik die op vinyl. Verder ga ik geen uitspraken meer doen over het draaien van digitale tracks (niet uitgekomen op vinyl), want misschien ga ik het wel vaker (en meer) doen. Al blijft het voor mij (voorlopig) een dubbel gevoel geven.

Nog grappiger is het principe dat er dus mensen zijn die digitale (niet uitgekomen op vinyl) tracks draaien, maar wel tegelijk behoorlijk pro-vinyl zijn. Ik vind dan, dat je ook dat hele "save the vinyl" los moet laten. Dan moet je ook niet willen profiteren van die digitale tracks. Ik voel me helemaal thuis in digitale wereld, maar ik vind het ook prima om met vinyl te draaien. Maar dat levert mij dan wel de nodige zorgen op, met de vaak treurige stand van zaken betreffende de huidige DJ-booths. Het komt voor mij een beetje hypocriet over, die vinyl verering en anti digi-DJ sfeer.

Maar lang verhaal kort, ik zondig dus, als je mijn uitspraak heel strikt neemt. Maar ik betaal voor mijn muziek en ik zou het eigenlijk mooier vinden wanneer er geen digitale (niet uitgekomen op vinyl) tracks meer gedraaid zouden worden. Zodat vinyl-only parties niet hoeven te verschillen van de feesten waar CDJ's staan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frantic Freak op zondag 24 februari 2013 om 20:43:
Nog grappiger is het principe dat er dus mensen zijn die digitale (niet uitgekomen op vinyl) tracks draaien, maar wel tegelijk behoorlijk pro-vinyl zijn. Ik vind dan, dat je ook dat hele "save the vinyl" los moet laten

Ik weet niet of je mij ermee bedoelt, maar heb zelf all1 nog maar setje's gemixt met uitsluitend nummers op vinyl heb thuis niet eens cd spelers zal ze ook nooit aanschaffen ben 100% vinyl liefhebber zal altijd zo blijven!!

Uitspraak van Frantic Freak op zondag 24 februari 2013 om 20:43:
Maar dat levert mij dan wel de nodige zorgen op, met de vaak treurige stand van zaken betreffende de huidige DJ-booths.

Daar geef ik je ook groot gelijk in, persoonlyk heb ik meer respect voor dj's die met vinyl draaien weet niet hoe het komt maar het zij zo, maar op feesten heb ik zelf ook meegemaakt dat de dj booth gewoon soms kwalitatief zwak is met wat er staat, maarjah tegenwoordig houden ze er ook maar weinig/tot geen rekening meer mee ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rienos op zondag 24 februari 2013 om 22:28:
Ik weet niet of je mij ermee bedoelt, maar heb zelf all1 nog maar setje's gemixt met uitsluitend nummers op vinyl heb thuis niet eens cd spelers zal ze ook nooit aanschaffen ben 100% vinyl liefhebber zal altijd zo blijven!!

Ik ga natuurlijk niet alle mixen van iedereen compleet analyseren, dus als jij het niet doet, hoef jij je niet aangesproken te voelen.

op feesten heb ik zelf ook meegemaakt dat de dj booth gewoon soms kwalitatief zwak is met wat er staat, maarjah tegenwoordig houden ze er ook maar weinig/tot geen rekening meer mee ...

Dit weekend op Hardcore4life was vinyl echt compleet kansloos geweest. Ik stond de CDJ's en het mengpaneel steeds weer terug de tafel op te duwen. Maar het geluid was daarentegen bizar goed!

b)
Werkzaam bij Gabbers United
Artiest {SHOWLIST artist 67230, 81921}
Waarschuw beheerder
Daar geef ik je ook groot gelijk in, persoonlyk heb ik meer respect voor dj's die met vinyl draaien weet niet hoe het komt maar het zij zo, maar op feesten heb ik zelf ook meegemaakt dat de dj booth gewoon soms kwalitatief zwak is met wat er staat, maarjah tegenwoordig houden ze er ook maar weinig/tot geen rekening meer mee ...

Zoals ik de laatste tijd de verhalen hoor, Mag je blij zijn als het een keer wel fatsoenlijk is...

Uitspraak van Frantic Freak op maandag 25 februari 2013 om 07:14:
Dit weekend op Hardcore4life was vinyl echt compleet kansloos geweest. Ik stond de CDJ's en het mengpaneel steeds weer terug de tafel op te duwen. Maar het geluid was daarentegen bizar goed!

Waarschijnlijk had ik daar toch beter heen kunnen gaan. Mindcontroller was na je set ook weinig soeps meer... Dat ze maar eens iets aan het geluid doen daar, in plaats van nog meer lasers en vlammen en tierelantijntjes in de main gaan hangen.

Ik heb het trouwens nog even geprobeerd, wat je zei op mindcontroller over de monitoren. Maar inderdaad. Als je monitor links staat en je dus je koptelefoon rechts moet gebruiken. Wordt het moeilijk. Voor je gevoel klopt er dan gewoon iets niet... Dus da het mixen tegen viel kan ik zeer goed begrijpen.

Toch was de trackkeuze wel weer lekker hoor (h). Dat tempo ook :kwijl:, dat had ik niet verwacht vanwege de tijd :).
laatste aanpassing

Artiest Disruptor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frantic Freak op maandag 25 februari 2013 om 07:14:

Dit snap ik tegenwoordig nooit hé... hoe kan het dan dat er vroeger wel gewoon snoeihard gedraaid kon worden met technics zonder dat de boel oversloeg enz ... en dat er wel gewoon goed geluid en gear was omdat dat toen de standaard was en alle aandacht naar uit ging om het perfect te krijgen en daar hebben ze tegenwoordig geen zin meer in met draaitafels, teveel gedoe want niemand draait er toch op denken ze. Dat is denk ik de reden dat cdj zogenaamd beter klinken
Nuff said
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, ik heb er eigenlijk niet echt een verklaring voor. Maar dat het geluid goed was, zowel in de zaal als op het podium, is een behoorlijke understatement!

b)
Waarschuw beheerder
maar heb zelf all1 nog maar setje's gemixt met uitsluitend nummers op vinyl heb thuis niet eens cd spelers zal ze ook nooit aanschaffen ben 100% vinyl liefhebber zal altijd zo blijven!!

maar hoe komt die good time track van napalm rave dan in een mix van je:P
of heb je die wel op vinyl weten te vinden? :D
dan mag je mij dat ook wel laten weten trouwens(h)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zen Master D [Tec-9] op maandag 25 februari 2013 om 21:00:
maar hoe komt die good time track van napalm rave dan in een mix van je:P
of heb je die wel op vinyl weten te vinden

staat tog egt op vinyl ouwe!!
beetje zoekwerk en dan vindt je hem vast wel :bier:
Waarschuw beheerder
Oke dan heb ik niks gezegd pik(h)
ik heb al is naar die track gezocht namelijk maar voor zover ik wist niet gevonden.
grappig,ga toch nog maar is zoeken dan:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B&D]Joan op maandag 25 februari 2013 om 09:09:
Waarschijnlijk had ik daar toch beter heen kunnen gaan.

Een paar platen kwamen zo verschrikkelijk vet uit de speakers. Ik stond zelf met kippenvel. Ik vond die tracks natuurlijk wel al vet, maar hoe het daar klonk....

b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Setje van tijdje terug, van ouwe hc naar terreurr

http://soundcloud.com/mindwar/mindwar-sheer-brutality

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindwar op maandag 4 maart 2013 om 10:07:
Setje van tijdje terug, van ouwe hc naar terreurr

http://soundcloud.com/mindwar/mindwar-sheer-brutality

lekkere tracks (Y). Mixwerk ook lekker strak, daar houd ik van :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb zelf ook weer eens een poging gewaagd. Het loopt op van beetje uptempo early naar early terror.

Ben de laatste tijd weinig bezig geweest met draaien, heb op het moment niet heel veel geld om platen van te kopen. En mijn eigen collectie had ik wel weer zo'n beetje gehoord :P. Maar na een poosje niet draaien kwam het plezier gelukkig terug :)
Waarschuw beheerder
Iemand die deze 4 setjes nog heeft liggen voor mij?

http://lsdb.nl/set/80705/ron-d-core-geoff-da-chef-total-destruction-04-04-98.html
Waarschuw beheerder
donateur
rustig hier joh!
check wat ik vond deze kerel had ff oudjes gedropt :P

http://youtu.be/D0_EcTMEerM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VuistNederland op maandag 4 maart 2013 om 12:27:
Iemand die deze 4 setjes nog heeft liggen voor mij?

http://lsdb.nl/set/80705/ron-d-core-geoff-da-chef-total-destruction-04-04-98.html

[DR032] Total Destruction - Ron D. Core & Geoff Da Chef - Geoff Da Chef - Side A [1998]
[DR032] Total Destruction - Ron D. Core & Geoff Da Chef - Geoff Da Chef - Side B [1998]
[DR032] Total Destruction - Ron D. Core & Geoff Da Chef - Ron D Core - Side A [1998]
[DR032] Total Destruction - Ron D. Core & Geoff Da Chef - Ron D Core - Side B [1998]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Joan op maandag 4 maart 2013 om 11:20:
Heb zelf ook weer eens een poging gewaagd. Het loopt op van beetje uptempo early naar early terror.

Ben de laatste tijd weinig bezig geweest met draaien, heb op het moment niet heel veel geld om platen van te kopen. En mijn eigen collectie had ik wel weer zo'n beetje gehoord :P. Maar na een poosje niet draaien kwam het plezier gelukkig terug :)

lekkere set :bier: met veel onbekende nummers voor mij. Gaat in de download.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vortexny op zaterdag 9 maart 2013 om 03:28:
[DR032] Total Destruction - Ron D. Core & Geoff Da Chef - Geoff Da Chef - Side A [1998]
[DR032] Total Destruction - Ron D. Core & Geoff Da Chef - Geoff Da Chef - Side B [1998]
[DR032] Total Destruction - Ron D. Core & Geoff Da Chef - Ron D Core - Side A [1998]
[DR032] Total Destruction - Ron D. Core & Geoff Da Chef - Ron D Core - Side B [1998]

Top! Super vet al die hiphop er door heen. _O_
Jammer van de kwaliteit maar moeten we t maar mee doen.

-Edit-
Kwaliteit toch niet zo slecht als dat ik dacht. Het geluid van m'n laptop stond gewoon heel laag. :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vortexny op zaterdag 9 maart 2013 om 03:28:

Vet :D

Vanavond footworxx (h)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op zaterdag 9 maart 2013 om 15:33:
Vanavond footworxx

Kan helaas niet. ;( Had Rob graag gesuppord in m'n Natas sleeve.
Waarschuw beheerder
ROOM 3
20h00 20h45 SubZero
20h45 21h30 Rinse
21h30 22h30 Jason Little vs Hilarious
22h30 23h30 Amok Vs Viper XXL
23h30 00h15 Igneon System
00h15 01h15 Madhouse Brothers
01h15 02h00 Detest
02h00 02h45 Thanos
02h45 03h15 Krtm
03h15 03h45 Tripped
03h45 04h30 The Destroyer
04h30 05h00 Bonehead
05h00 05h30 Noisekick

Denk dat ik deze zaal niet uitkom :p
Uitspraak van VuistNederland op zaterdag 9 maart 2013 om 15:38:
Kan helaas niet. ;( Had Rob graag gesuppord in m'n Natas sleeve.

Als hij en lenny dee goed bezig zijn sla ik tripped wel over denk ik^^
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nu al weken aan t navragen aan rock/metal liefhebbers enz of iemand weet waar die gitaar riff uit nasenbluten's feel discipline nou vandaan komt,
dus mark zelf maar gevraagd,komt ie met zn antwoord hehe xD

"nah nicked it off an old Kotzaak record! Probably play that one at Hardshock come to think of it...
cheers!
M"

duzz :/ kijkende naar de kotzaak ep's blijven er dus pakweg 8 ep's over die voor 1996 gemaakt zijn,
iemand n idee?
grote kans dan mr lucifer m gemaakt heeft denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TERRORRICK (the 1 & only) op maandag 11 maart 2013 om 18:40:
ik ben nu al weken aan t navragen aan rock/metal liefhebbers enz of iemand weet waar die gitaar riff uit nasenbluten's feel discipline nou vandaan komt,
dus mark zelf maar gevraagd,komt ie met zn antwoord hehe xD

"nah nicked it off an old Kotzaak record! Probably play that one at Hardshock come to think of it...
cheers!
M"

duzz :/ kijkende naar de kotzaak ep's blijven er dus pakweg 8 ep's over die voor 1996 gemaakt zijn,
iemand n idee?
grote kans dan mr lucifer m gemaakt heeft denk ik.

:roflol: Geweldig die Mark. :D

Trouwens, op welke manier heb je dit aan markt gevraagd?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TERRORRICK (the 1 & only) op maandag 11 maart 2013 om 18:40:

Volgens mij zou dat eens best iets van the cure kunnen zijn.

Vooral als ik die intro vd track van stickhead hoor http://www.youtube.com/watch?v=DxbUkWey6BA
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
alleen op die repress plaat staat ie erop al trance terrorizer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VuistNederland op maandag 11 maart 2013 om 20:22:
Trouwens, op welke manier heb je dit aan markt gevraagd?

"hi mark,
sorry to bother ya,
but i've asked it on many sites etc & nobody knows it... :/

where's the gitar riff at Nasenbluten's Feel Discipline from? or did you made it your selfs?

greets from netherlands see ya at hardshock "

en zo te horen komt t dus van stickhead - terror breaks (mr lucifer bedoelde ik dus de persoon zelf he ;-) ) dacht ik al zoiets,
& net ff snel paar ouwe van the cure beluisterd en kwa style zou t best van hun komen idd! :-) thanks iig heren voor de info :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TERRORRICK (the 1 & only) op dinsdag 12 maart 2013 om 18:32:
"hi mark,
sorry to bother ya,
but i've asked it on many sites etc & nobody knows it... :/

where's the gitar riff at Nasenbluten's Feel Discipline from? or did you made it your selfs?

greets from netherlands see ya at hardshock "

en zo te horen komt t dus van stickhead - terror breaks (mr lucifer bedoelde ik dus de persoon zelf he ;-) ) dacht ik al zoiets,
& net ff snel paar ouwe van the cure beluisterd en kwa style zou t best van hun komen idd! :-) thanks iig heren voor de info

Ik bedoel, via waar?
Facebook, Discogs, Partyflock etc. etc.?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TERRORRICK (the 1 & only) op woensdag 13 maart 2013 om 18:37:
via facebook

grappig dat iemand als mark n nu facebook heb:lol:
terwijl ze voorheen zo deden voorkome dat dat soort sites,om handtekening springend publiek en andere zwaar commerciële activiteitjes niet echt in hun straatje paste:P

everything changes in a dynamic universe
Waarschuw beheerder
Het is hier wel verdacht stil de laatste tijd :O En? wat gaan we allemaal van het weekend doen? :banana:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van [B&D]Joan op donderdag 14 maart 2013 om 13:46:
wat gaan we allemaal van het weekend doen

niek aanschouwe @ circus overdrive (H)