Partyflock

Forumonderwerp · 1027263
40 volgers · 72908x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 335, 160267, 41326, 47276}
Waarschuw beheerder
+4-2
Okay dan bij deze de onofficele EARLY TERROR topic, maar dan ook echt EARLY terrururuurururuor

hierbij een live set om in de stemming te komen, lets go back way back.

Akira ( early terror set ), tunnel of terror @ Mysteryland 2008

http://www.megaupload.com/?d=QZUJQ4LG ->

en dit is de tracklist zoverre

0 mc Justice introduction Akira @ Mysteryland 2008 , tunnel of terror
1 Chosen Few To Dominate
2 dj Freak New York MF
3 The New York Terrorist Joint
4 Temper Tantrum Industrial Strength
5 Trashman Cosmotrash RMX
6 Terror Arnold Gabba Mission
7 dj Davyd Fuck Paris ( remix by Laurent Ho )
8 Nasenbluten Holy Arse
9 Nasenbluten Homicide
10 Nasenbluten Feeling Shit
11 Test Tube Kid Experienced
12 Temper Tantrum You're Going Down
13 The New York Terrorist Synester
14 D.O.A Hardcore Kidz
15 Xylocaine Street Sam
16 The Shaftmen Shaftman
17 E-de Cologne They'll Never Get Me
18 D.O.A N.Y.C. Speedcore
19 U.V.C No Reason For Sympathy
20 dj Freak & the Porridge Gun Natural Born Killa
21 Skullblower Tingle Bells
23 Laurence & Radium Untitled
24 Traffik The Druid
25 Laurence & Radium Easy Money (Remix)
26 Traffik Mind Meld
27 Animal Intelligence Symphonies Of Doom
28 Eracticator Streptocock Gee
29 Noize Creator Feeling Like De Niro
30 Fraughman Onslaught
31 Embolism Dead Ends
32 Netas Circus Mayhem
33 Passenger Of Shit Likking My Sperm Off A Pigs Cunt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <DEREK> op woensdag 30 januari 2013 om 01:20:
tacheles is leuke tent lekker freaky art zit in oost berlijn geloof ik

Klopt, die hebben we ook gevonden.

Uitspraak van aangebrande aardappels op woensdag 30 januari 2013 om 11:42:
kaartjes doen we dan gewoon 10- 20 euro en laten we mensen zoals Joan, the hitman en speedfolter draaien
etc etc.

Er zijn niet veel (onbekende) mensen die 10-20 euro betalen voor een feest met alleen maar onbekende dj's. Dan moet je het echt van de drank inkomsten hebben en gratis entree.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 30 januari 2013 om 14:30:
Er zijn niet veel (onbekende) mensen die 10-20 euro betalen voor een feest met alleen maar onbekende dj's. Dan moet je het echt van de drank inkomsten hebben en gratis entree.

was aan het brainstormen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Joan op woensdag 30 januari 2013 om 11:47:
klinkt allemaal heel leuk maar in de praktijk valt het zwaar tegen.

juiste locatie is het halve werk:)
dan heb je geeneens vergunningen nodig.

en dan heb ik het ook niet over illegaal.

maar van de zomer hoor je me er nog wel over
we gaan een leip feest geven maar kan er nu niet echt wat over zeggen aangezien er nog niks concreet is.
maar het komt er sowiesooooo
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Zen Master D [Tec-9] op woensdag 30 januari 2013 om 17:23:
we gaan een leip feest geven maar kan er nu niet echt wat over zeggen aangezien er nog niks concreet is.

en dan bedoel ik,ik met wat gappies van me he:P
Werkzaam bij Gabbers United
Artiest {SHOWLIST artist 67230, 81921}
Waarschuw beheerder

Daar heb je het al :P iemand die er meer verstand van heeft dan ik...

Ben benieuwd, kan jou muzieksmaak goed waarderen :yes:
Waarschuw beheerder

klopt ben hier ook al een keer begonnen met een plan alleen is het lastig hier de juiste locatie te vinden

Waarschuw beheerder
DJ U.E.P.-High Incident ( 33 tpm) SKREWFACE 6 (1997) :bounce:

Waarschuw beheerder
U.V.C.-Half Death IS042 (09/1996)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2013 om 09:18:
U.V.C.-Half Death IS042 (09/1996)

Wat is daarmee?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 54194, 10088, 75936}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B&D]Joan op donderdag 31 januari 2013 om 11:41:
word je al een jaar mee dood gegooit :p

Logisch gevolg van al dat "sharen" hier op (of via) Partyfock. Veel tracks worden alleen online al compleet verkracht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frantic Freak op donderdag 31 januari 2013 om 13:00:
Logisch gevolg van al dat "sharen" hier op (of via) Partyfock. Veel tracks worden alleen online al compleet verkracht.

gelukkig worden er geen platen van dj tron verkracht. (zover ik weet dan :))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frantic Freak op donderdag 31 januari 2013 om 13:00:

ja dat is ook zo. maar deze track en demonhead komen in zo ongeveer iedere set op een feest ook nog langs (vooral in de sets van lenny dee en delta 9 komen ze ALTIJD langs)

kan me herinneren dat je hem draaide op pandemonium 2011 toen was hij nog speciaal :) jammer genoeg blijf ik hem sinds toen overal horen :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Joan op donderdag 31 januari 2013 om 14:45:
demonhead

1e keer dat ik hem niet heb gehoord bij delta 9 was op hellbound :lol:
Waarschuw beheerder
ach we mogen opzich niet klagen... meestal moeten we nogsteeds blij zijn als er uberhaupt early terror voorbij komt op een feestje :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Joan op donderdag 31 januari 2013 om 15:54:
ach we mogen opzich niet klagen... meestal moeten we nogsteeds blij zijn als er uberhaupt early terror voorbij komt op een feestje :)

De goeie feestjes uitkiezen he :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B&D]Joan op donderdag 31 januari 2013 om 15:54:

Dat is natuurlijk wel het dubbele er aan. Aan de ene kant creëer je draagvlak (zodat er vaker en meer Early Terror op feesten komt) met al dat "sharen", maar tegelijkertijd is er het risico van verzadiging. De middenweg is nog niet erg gevonden en er komt helaas weinig tot niets aan muziek bij...

Ik ben eigenlijk niet per definitie tegen (dat "sharen"), maar op het moment dat je mixen online plaatst (inclusief tracklists), werk je mee aan de verzadiging. Is dat erg? Nee, maar dan kan je dus niet meer (terecht) klagen over die verzadiging.

Tenminste, zo bekijk ik dat...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frantic Freak op donderdag 31 januari 2013 om 16:53:
Dat is natuurlijk wel het dubbele er aan. Aan de ene kant creëer je draagvlak (zodat er vaker en meer Early Terror op feesten komt) met al dat "sharen", maar tegelijkertijd is er het risico van verzadiging. De middenweg is nog niet erg gevonden en er komt helaas weinig tot niets aan muziek bij...

Ik ben eigenlijk niet per definitie tegen (dat "sharen"), maar op het moment dat je mixen online plaatst (inclusief tracklists), werk je mee aan de verzadiging. Is dat erg? Nee, maar dan kan je dus niet meer (terecht) klagen over die verzadiging.

Tenminste, zo bekijk ik dat...

Je hebt idd gelijk het is een voordeel en tegelijkertijd een nadeel. En vooral nu met het digitale tijdperk is het helemaal gemakkelijk om alles aan te komen. Eerst was het nog maar de vraag of je het geld over had voor een plaat en of je hem aan kon komen. Nu is het gewoon beetje zoeken en een groot deel kun je zo vinden.

Het blijft toch altijd moeilijk... Ook met tracklists. Post je geen tracklists, zal er niemand luisteren (tenzij je een beetje een naam hebt, maar dat even terzijde) post je wel tracklist, is het gelijk weer jammer omdat je vantevore al weet dat mensen de tracks op gaan zoeken en misschien ook wel weer gaan verwerken of delen.

Ach zo is het altijd wel iets ;) En ook bekende tracks die op een bepaald moment veel gedraaid worden, ga je wel weer minder horen waardoor het weer leuker wordt. En af en toe is het ook mn eigen schuld dat ik simpel word van sommige tracks omdat ik setjes tevaak luister en dan op dn duur ze gewoon te vaak gehoord heb :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. frisman op woensdag 30 januari 2013 om 20:13:
klopt ben hier ook al een keer begonnen met een plan alleen is het lastig hier de juiste locatie te vinden

eureka?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frantic Freak op donderdag 31 januari 2013 om 16:53:

gaat wel diep hier. Maar begrijp je punt :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B&D]Joan op donderdag 31 januari 2013 om 17:18:
e hebt idd gelijk het is een voordeel en tegelijkertijd een nadeel. En vooral nu met het digitale tijdperk is het helemaal gemakkelijk om alles aan te komen. Eerst was het nog maar de vraag of je het geld over had voor een plaat en of je hem aan kon komen. Nu is het gewoon beetje zoeken en een groot deel kun je zo vinden.

Het blijft toch altijd moeilijk... Ook met tracklists. Post je geen tracklists, zal er niemand luisteren (tenzij je een beetje een naam hebt, maar dat even terzijde) post je wel tracklist, is het gelijk weer jammer omdat je vantevore al weet dat mensen de tracks op gaan zoeken en misschien ook wel weer gaan verwerken of delen.

Ach zo is het altijd wel iets ;) En ook bekende tracks die op een bepaald moment veel gedraaid worden, ga je wel weer minder horen waardoor het weer leuker wordt. En af en toe is het ook mn eigen schuld dat ik simpel word van sommige tracks omdat ik setjes tevaak luister en dan op dn duur ze gewoon te vaak gehoord heb :P

Daarom is er ook geen hele waarheid in dit verhaal, maar is het meer waar je jezelf in kan vinden. Neemt niet weg dat ik me soms wel stoor aan de soms grenzeloze "benoeming" van alles wat goed gevonden word, al dan niet bevestigd in online mixen. Volgens mij kan dat minder...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frantic Freak op donderdag 31 januari 2013 om 17:28:
Neemt niet weg dat ik me soms wel stoor aan de soms grenzeloze "benoeming" van alles wat goed gevonden word

Dat kan ik heel goed begrijpen, het spul wat je draaide was uniek. Veel ervan is nu een stuk minder uniek omdat veel mensen het ook gevonden hebben. Ook voor mensen als jij wordt het steeds moeilijk om dan nog iets aparts te vinden (al moet ik zeggen dat je met ghosttown en retrospect hebt laten zien dat je dit heel goed doet :) )

Juist de variatie in je tracklists is het gene waarvoor ik iedere keer als je ergens draait er weer sta. Die variatie mis ik bij veel andere artiesten (zie delta 9 zie lenny dee, zie drokz) Over het algemeen geen slechte artiesten. Alleen een beetje jammer dat je op dn duur de tracklist al deels op kan noemen voordat ze begonnen zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B&D]Joan op donderdag 31 januari 2013 om 17:35:
Dat kan ik heel goed begrijpen, het spul wat je draaide was uniek. Veel ervan is nu een stuk minder uniek omdat veel mensen het ook gevonden hebben. Ook voor mensen als jij wordt het steeds moeilijk om dan nog iets aparts te vinden (al moet ik zeggen dat je met ghosttown en retrospect hebt laten zien dat je dit heel goed doet :) )

Juist de variatie in je tracklists is het gene waarvoor ik iedere keer als je ergens draait er weer sta. Die variatie mis ik bij veel andere artiesten (zie delta 9 zie lenny dee, zie drokz) Over het algemeen geen slechte artiesten. Alleen een beetje jammer dat je op dn duur de tracklist al deels op kan noemen voordat ze begonnen zijn

Allereerst bedankt!

Maar even los van mijn situatie vind ik het voor het collectief belangrijk dat we niet even in een hele korte tijd een heleboel vette muziek/tracks de nek omdraaien. Het is amper te voorkomen, maar ik wil er niet meer aan bijdragen (maar dat was wel al duidelijk). Ik vind het prima als mensen dit als aanstellerij zien. Soms ben je nou eenmaal overtuigd van iets...

Ik ben trouwens voorlopig nog niet uitgezocht en uitgekocht, dus...

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Joan op donderdag 31 januari 2013 om 14:45:
demonhead

Ik ben altijd tevreden als deze plaat gedraaid wordt.:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frantic Freak op donderdag 31 januari 2013 om 17:43:

Hoe zit het eigenlijk met de vinyl? Koop je ze nog wel ooit of ben je echt 100% overgestapt. Gewoon puur vraagje uit nieuwsgierigheid.

Vind zelf het kopen van platen net zo leuk als het draaien ervan maar dat kan niet bij iedereen zo zijn ;) En dat je zo nu en dan gewoon opeens tracks tegenkomt waarvan je denkt wtf ik draai deze plaat zo vaak maar heb deze track nog nooit gedraaid :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 31 januari 2013 om 17:54:
Ik ben altijd tevreden als deze plaat gedraaid wordt.:D

Op een lekker soundsystem vind ik hem wel zooooo lekker klinken _O_ maar als het geluid wat minder is vind ik hem beetje tegenvallen..
Die zware lage bas die er onder zit trilt gewoon door tot in je neushaar :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is dat trouwens niet een probleem dat je sws krijgt als je muziek luistert die vrij underground is? Iemand die al X jaar naar goa/ techno/ industrial/ early/ ... luistert gaat op een feest zoiezo heel veel tracks horen die hij al kent. Dat "probleem" heb ik zelf niet meer omdat ik tegenwoordig een bredere muzieksmaak heb maar toen ik nog enkel hardstyle en mainstream hardcore luisterde kon ik op een feest bijna elk nummer meezingen (ja, zingen, want dat gaat met die kutmuziek :p ). Ik heb vrienden die op een technofeest 3/4e van alle nummers kennen bijvoorbeeld en die scene is toch wel een pak groter dan early. Andere vriend van mij die veel goa luisterde vroeger zei ook dat hij na 5 jaar elk nummer kende dat gedraaid werd. Of nog iemand anders die de hele teknoscene beu is geworden omdat het altijd dezelfde artiesten zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Joan op donderdag 31 januari 2013 om 17:59:
Op een lekker soundsystem vind ik hem wel zooooo lekker klinken

Wheh idd in december nog op een dik function 1 soundsystem gehoord en ik dacht eerst dat het een remix was omdat die bas zo hard ging (h)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Joan op donderdag 31 januari 2013 om 17:58:
Vind zelf het kopen van platen net zo leuk als het draaien ervan maar dat kan niet bij iedereen zo zijn ;) En dat je zo nu en dan gewoon opeens tracks tegenkomt waarvan je denkt wtf ik draai deze plaat zo vaak maar heb deze track nog nooit gehoort

dat is tog juist ook het mooie aan vinyl bezitten/speuren naar dikke track's, persoonlijk vind ik dan ook heel jammer dat vooral laatste 3maand er zoveel op youtube word gepleurd daardoor word alles 'te' bekend, want persoonlijk draai ook wel track's die Niek of anders bekende dj draait maar die kom ik dan soms gewoon tegen door 'op de gok' platen te kopen en dan kom je dat soort verrassingen tegen ...

Uitspraak van Frantic Freak op donderdag 31 januari 2013 om 17:28:
Neemt niet weg dat ik me soms wel stoor aan de soms grenzeloze "benoeming" van alles wat goed gevonden word, al dan niet bevestigd in online mixen

heeft dat niet te maken met persoonlijke smaak, want elke (hobby)dj lijkt mij (tenminste ga ff van mezelf uit) draait tog wat hij/zij lkkre muziek vindt ..?

en uit gekocht raak je nooit Niek, kan het weten wat laatste maand weer is binnen gekomen o:)!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 31 januari 2013 om 17:54:
Ik ben altijd tevreden als deze plaat gedraaid wordt.

ik vroeger ook, maar hoor em egt te vaak. , zoals hierboven al beschreven. op brainburst afgelopen weekend werd ie boven gedraait en na 2 seconde van de track zijn we maar naar beneden gegaan. begrijp me niet verkeerd want tis egt een dikke plaat maar ik hoef het niet meer te horen.

Uitspraak van [B&D]Joan op donderdag 31 januari 2013 om 17:59:
Die zware lage bas die er onder zit trilt gewoon door tot in je neushaar

vinde we leuk (Y)

Uitspraak van Frantic Freak op donderdag 31 januari 2013 om 17:43:

vinden we nog leuker (Y) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B&D]Joan op donderdag 31 januari 2013 om 17:58:
Hoe zit het eigenlijk met de vinyl? Koop je ze nog wel ooit of ben je echt 100% overgestapt. Gewoon puur vraagje uit nieuwsgierigheid.

Ik download helemaal niets. Alles komt van (zelf geript!!!!!!!!!!) vinyl en ik koop dus ook geen plaat minder als vroeger. Sterker nog, eerder meer als vroeger. De beleving zou als bezoeker eigenlijk niet mogen verschillen, dan wanneer ik met vinyl draai. En ik draai dus ook geen unreleased (oud) spul...

Uitspraak van Rienos op donderdag 31 januari 2013 om 18:40:
dat is tog juist ook het mooie aan vinyl bezitten/speuren naar dikke track's

:jaja:

want persoonlijk draai ook wel track's die Niek of anders bekende dj draait maar die kom ik dan soms gewoon tegen door 'op de gok' platen te kopen en dan kom je dat soort verrassingen tegen ...

Is toch prima! Ik doelde alleen op de mate waarin alles op de "toonbank" word gelegd. Ik zie sommige tracks in wel 3/4 mixen tegelijk terug komen, die in mijn ogen veel te nadrukkelijk onder de aandacht worden gebracht. Maar nogmaals, ik bepaal dat natuurlijk niet, ik vind dat het gevoelsmatig minder kan. Daar hoeft verder niemand zich wat van aan te trekken.

heeft dat niet te maken met persoonlijke smaak, want elke (hobby)dj lijkt mij (tenminste ga ff van mezelf uit) draait tog wat hij/zij lkkre muziek vindt ..?

Het is maar net of je je aangesproken voelt en het gaat verder dan alleen mixen maken en online plaatsen. Ook al die losse filmpjes van tracks (YouTube) worden eindeloos geplaatst en tot in den treure beoordeeld, veroordeeld en uiteindelijk de nek omgedraaid. Dat bezoekers dat doen snap ik nog wel, maar als artiest (en dus ook als hobby DJ) zou ik mijn troeven eerder even bewaren. Maar nogmaals, dat is mijn werkwijze. Laat iedereen zich vrij voelen om te doen wat hij of zij wil.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frantic Freak op donderdag 31 januari 2013 om 21:07:
Is toch prima! Ik doelde alleen op de mate waarin alles op de "toonbank" word gelegd. Ik zie sommige tracks in wel 3/4 mixen tegelijk terug komen, die in mijn ogen veel te nadrukkelijk onder de aandacht worden gebracht

ja dat klopt voorbeeld was nummer van DJ Freak, wist ook niet dat hij zo zou aanslaan nadat ik jou had gevraagd hem een keer te draaien ...

Uitspraak van Frantic Freak op donderdag 31 januari 2013 om 21:07:
Het is maar net of je je aangesproken voelt en het gaat verder dan alleen mixen maken en online plaatsen

opzich wel voor een deel maarjah als opkomende dj (tenminste waag een poging) plaats ik op ze tijd een set en als men wat nummers wil weten no problem rond de 2/3stuks maar zijn ook best redelijke bekende en geef sowiezo niet alles weg en de hou nog wel de nodige briljantjes ongedraaid tot moment daar is ;)!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rienos op donderdag 31 januari 2013 om 21:25:
opzich wel voor een deel maarjah als opkomende dj (tenminste waag een poging) plaats ik op ze tijd een set en als men wat nummers wil weten no problem rond de 2/3stuks maar zijn ook best redelijke bekende en geef sowiezo niet alles weg en de hou nog wel de nodige briljantjes ongedraaid tot moment daar is

Lijkt me niets mis mee!

:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frantic Freak op donderdag 31 januari 2013 om 21:40:
Lijkt me niets mis mee!

nee precies, maar nu nog hopen dat als moment daar is jij ze nog niet hebt gedraaid he ;)!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rienos op donderdag 31 januari 2013 om 21:45:
nee precies, maar nu nog hopen dat als moment daar is jij ze nog niet hebt gedraaid he ;)!

Beide situaties zijn wat mij betreft prima!
Waarschuw beheerder
haha verschillende tracks meegemaakt op retrospect ik denk heb wat speciaals. hoor ik ze even later op het feest denk ik shit ben niet de enige die ze gevonden heeft :p.

maar met eentonige sets doelde ik meer op enkele buitenlandse artiesten die wel vette tracks draaien. alleen worden hun tracklists standaart omdat ze altijd bijna hetzelfde zijn. en jammer genoeg zijn dit vaak de enige early terror artiesten die vaak te aanschouwen zijn (voor zover ik weet iig zit niet in het illegale cirquit)

en dan bedoel ik niet laurent ho die kan ooit heel verrassend uit de hoek komen :kwijl:
Waarschuw beheerder
Zware leeskost hierzo :lol:
Heb er 15 minuten gedaan om alles te lezen
En Frantic Freak,
Ooit over nagedacht om zelf early hardcore/terror te gaan produceren?
Je bent al bezig met psytrance, dus dat kan er dan toch nog wel bij :p ?

Artiest SpeedFolter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zen Master D [Tec-9] op vrijdag 1 februari 2013 om 17:47:
jij heb zo te horen nog heel veel te ontdekken!:D
en dat is het mooiste wat er is ouwe

:jaja:

Als een klein kind die voor de 1e keer in zijn leven een speeltje mag kopen in de intertoys :D

ik weet precies hoe het voelt en heb het nog wel is af en toe haha zo blij als een kind :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. frisman op woensdag 30 januari 2013 om 20:13:
Uitspraak van Zen Master D [Tec-9] op woensdag 30 januari 2013 om 17:23:juiste locatie is het halve werk:)

Wel een vet id om zoiets te organiseren!! :D
Ik ken ook wel wat mensen die vaker met dat bijltje gehakt hebben, dus kan altijd ff informeren over het hoe & wat.

Maar bij deze bied ik aan om ook wat zwart goud te komen spinnen voor nop :jaja:

2 jaar geleden ook gedraaid op een illegale in de bossen bij hellendoorn, man wat een vet feestje!!! :cheer:
Super goeie sfeer, vet geluid en bier voor een euro :bier:

Wat wil een mens nog meer ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 2 februari 2013 om 14:55:
Als een klein kind die voor de 1e keer in zijn leven een speeltje mag kopen in de intertoys :D

ik weet precies hoe het voelt en heb het nog wel is af en toe haha zo blij als een kind :D

ik voel me iedere keer in de platenzaak weer een klein kind in een snoepwinkeltje :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rikkie83 :bier: op zaterdag 2 februari 2013 om 15:57:
Maar bij deze bied ik aan om ook wat zwart goud te komen spinnen voor nop :jaja:

Daar bied ik me ook voor aan, maar denk dat heel veel mensen dat wel zouden doen als hobbyist. Het is altijd leuker om voor meerdere mensen te draaien dan alleen voor jezelf :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rikkie83 :bier: op zaterdag 2 februari 2013 om 15:57:
Maar bij deze bied ik aan om ook wat zwart goud te komen spinnen voor nop

ik bied me daar ook wel voor aan :)
Waarschuw beheerder
Hier nog één, haha! DJ's vinden is echter meestal het probleem ook niet.
De kunst is het voor elkaar te krijgen een kostendekkend feestje te organiseren omdat je het maar van een klein clubje liefhebbers moet hebben.
Waarschuw beheerder
het zou idd mooi zijn als je een goeie basis constructie weet te maken en zodra je feesten goed lopen veel 'onbekendere' djs met passie voor goeie muziek allemaal een kans kan geven:) alleen dit zal je toch echt eerst voor elkaar moeten boxxe met veel eigen inbreng !
en daar gaan we hard aan werke:D

maar plannen zijn nu nog geen realiteit dus het bljft voorlopig nog even bij dromen:)
alleen ditzijn dingen die ik niet ga laten schieten!
Waarschuw beheerder
aja dromen...vorig jaar hebben'we' het in principe ook al gedaan,in zoverre ik dan kan zeggen dat ik er toen niet heel veel inbreng in heb gehad qua kosten enzo
maar nu doen we het met 3 man en gaan we er echt weer wat van proberen te maken

maar dan voor langere termijn,als alles goed gaat
zou vet zijn:)
laatste aanpassing